Jump to content

2007.01.09 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

Enda en omgang igjen så klart, men for en omgang det har vært!! :)

Håper vi klarer å opprettholde dette spillet i andre omgang også!!

 

Ali og The Beast har vært utrolig gode så langt. De fortjente virkelig disse målene - samme med Song også. (hvis det var han som var sist borti ballen)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Får bare håpe vi holder kvaliteten opp og forsetter å stresse Liverpool så de ikke får et tidlig mål og kommer med i kampen igjen! Husker enda når de låg under 3-0 for Milan i pause, så ingeting er over enda.

Ingenting er over, men vi er godt på vei :)

Link to comment
Share on other sites

Hva SKJER?? Nesten så jeg synes synd på Liverpool. Men bare nesten :D

 

Vi scorer på 4 av 4, siste burde blitt avblåst, men det burde vel Liverpool sin blitt også.

 

Hva er gjennomsnittsalderen i dette laget egentlig?

29

22 - 25 - 19 - 17

17 - 19 - 19 - 18

23 - 25

 

Det gir vel 21,2 år i snitt, 20,4 med unntak av Almunia! DET er unggutta sine det :)

 

Er vel greit å huske at andre omgangen gjenstår, de tok igjen Milan en gang mener jeg å huske :D

Link to comment
Share on other sites

Konge! Sitter bare å flirer nå!

Konge med 4-1!

 

Satt å snakka med onkelen min [som også er en stor Arsenalfan] mens streamen var klikk. Da plinger det plutselig på vg/live, og vi sjekker streamen med en gang. Så funker den igjen, så ser vi 3-1!

Så ler vi litt, og jubler, så venter vi på at det skal blåses til pause mens streamen klikker litt igjen. Så ser vi på streamen når den funker igjen, så ser vi reprisen da Baptista setter ballen i det åpne målet..

 

Haha, så faaantastisk!:)

 

Arsenal banker [foreløpig] Liverpool 3-0 hjemme, 3-1 borte, 4-1 til pause med JUNIORER mot 50% topplag Liverpool...konge!

 

Vi har da ikke noe dårligere lag på papiret? Almunia, Djourou, Toure, Fabregas, Walcott og Beast er spillere de fleste klubber ville hatt. Hoyte og Denilson er også solide spillere. De eneste jeg regner som skikkelige "juniorer" er Ali, Traore og Song.

Link to comment
Share on other sites

Konge! Sitter bare å flirer nå!

Konge med 4-1!

 

Satt å snakka med onkelen min [som også er en stor Arsenalfan] mens streamen var klikk. Da plinger det plutselig på vg/live, og vi sjekker streamen med en gang. Så funker den igjen, så ser vi 3-1!

Så ler vi litt, og jubler, så venter vi på at det skal blåses til pause mens streamen klikker litt igjen. Så ser vi på streamen når den funker igjen, så ser vi reprisen da Baptista setter ballen i det åpne målet..

 

Haha, så faaantastisk!:D

 

Arsenal banker [foreløpig] Liverpool 3-0 hjemme, 3-1 borte, 4-1 til pause med JUNIORER mot 50% topplag Liverpool...konge!

 

Vi har da ikke noe dårligere lag på papiret? Almunia, Djourou, Toure, Fabregas, Walcott og Beast er spillere de fleste klubber ville hatt. Hoyte og Denilson er også solide spillere. De eneste jeg regner som skikkelige "juniorer" er Ali, Traore og Song.

 

Det sier nå litt om stallen vår når vi er skadefrie. for om vi ser på hvem vi har ute, er dette et veldig b-preget lag: Henry, rVp, Ade, rosicky, hleb, gilberto, gallas, clichy, lehmann, eboue.. sikkert noen jeg har glemt..

 

Men likevel ser vi at vi alle spillerene vi ikke har med er de som er faste i første 11ern (et par av dem på benken).. pluss cesc og toure da selvfølgelig..

 

Og når vi da ser på gjennomsnittalderen som var rett over 20 år... ahhh... jeg GLEDER MEG TIL ÅRENE SOM KOMMER!! Da blir det kun et lag i England, om ikke i europa :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...