Jump to content

2007.01.09 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Liverpool 1-4 Arsenal. Denne kampen blir bare bedre og bedre.

Målcorer: Alidiere, Fowler, Baptista, Song, Baptista

 

Jeg er mektig imponert over vårt b-prega Arsenal lag. De klarer virkelig og imponere :) 3 mål på 9min, er ikke dårlig :D

 

Go Go Arsenal!

 

Edit: Pause med en 3måls ledelse, hvem kunne gjetta det :D

Link to comment
Share on other sites

Kom akkurat fra trening. Må si jeg ble overraska da jeg gikk inn på VG og så det var 4-1 til pause. HERLIG!!!!!!! Måtte 2. omgang bli bedre. :) :D

 

Edit: 1-4 så klart, men dere skjønner... :D

 

5 muligheter 5 mål. Eller kanskje Liverpool har hatt en halv sjangse uten om.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har jo ingen som klarer å skape noe, Bellamy er den nærmeste som har noe på banen synes nå jeg, han ser hvertfall ut til å prøve. Gøy å se at ungguttene inkludert Baptista kan spille fotball. Var mye rart å se i begynnelsen av omgangen men nå har alle spilt seg litt varmere og alt ser mye bedre ut. Håper vi bare kan få en like morsom andre omgang som første.

Link to comment
Share on other sites

Konge! Sitter bare å flirer nå!

Konge med 4-1!

 

Satt å snakka med onkelen min [som også er en stor Arsenalfan] mens streamen var klikk. Da plinger det plutselig på vg/live, og vi sjekker streamen med en gang. Så funker den igjen, så ser vi 3-1!

Så ler vi litt, og jubler, så venter vi på at det skal blåses til pause mens streamen klikker litt igjen. Så ser vi på streamen når den funker igjen, så ser vi reprisen da Baptista setter ballen i det åpne målet..

 

Haha, så faaantastisk!:)

 

Arsenal banker [foreløpig] Liverpool 3-0 hjemme, 3-1 borte, 4-1 til pause med JUNIORER mot 50% topplag Liverpool...konge!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...