Jump to content

2007.01.09 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

Tviler sterkt på at dette er troppen..Hvorfor skulle ikke Wenger se på dette som en mulighet til å spare f.eks Henry som nettopp er tilbake? Mulig han også er redd for å gå på en skikkelig smell i og med at Pool mest sannsynlig stiller med toppet mannskap.. Men for all del,hva hadde vært bedre enn en dobbel på Anfield? :lol:

De hadde vært bedre at Wenger innså troppens potensiale og konsentrerte seg om helgens kamp mot Blackburn. At vi skal slite ut spillere slik at de får et enda tettere kampprogram er bare helt idiotisk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Blir skuffet hvis nevnte tropp reiser til pool... Veldig ulikt Wenger... Mulig han synest det er stas å vinne to kjappe kamper borte på Anfield road? ikke vet jeg... Mulig han har innsett at laget trenger og vinne noe i år, som enklest er Ligacupen.!?

 

Reservepregetlag:

 

Almunia

 

Lauren-Senderos-DJ-Gallas

 

Walcott-Diaby-Denilson- Flamini

 

Aliadiere-Baptista

 

 

Hvis troppen som er nevnt stemmer og

det blir mer eller mindre et toppet lag:

 

Lehmann

 

Hoyte-Toure- Senderos- Gallas

 

Walcott-Fabregas- Flamini- Rosicky/RvP

 

Aliadiere/Henry- Baptista

 

 

Gallas kommer ikke til å spille,

Tipper at vi starter med aliadiere og baptista på topp,regner også med at diaby og walcott spiller.

Ellers så er jeg litt usikker,håper fabregas og gilberto får hvile.

Kunne kanskje vært greit å starte med flamini og denilson?

vist djorou er klar så håper jeg han spiller sammen med senderos,hoyte og clichy.

Det viktigste for meg i denne kampen er at di som skal spille mot blacburn til helga slipper denne kampen.

Og med denne lagopstillingen så har vi vel 11 spillere utvilte og klare til helga,såfremt at gallas er klar til da.

Blir ikke nevneverdig trist vist vi ryker ut,for denne cupen betyr minimalt i mine øyne.

Synes vi gjorde jobben sist i fa cupen,det er jo mye mere prestisje å vinne den.

Link to comment
Share on other sites

Flott at vi begynner å få en skadefri stall og vi har faktisk et luksusproblem nå.

 

På topp kan Wenger velge mellom Henry, Van Persie og Adebayor. Henry er vel den beste spissen, Van Persie er toppscoreren og Adebayor er den fantastiske teknikeren og sliteren på topp. Baptista får vel ikke så mange flere sjanser på topp, nå som disse 3 er skadefri.

 

I forsvar har vi nå Senderos, Clichy, Djourou, Toure, Gallas, Hoyte, Eboue, Lauren. De er alle kvalitetsspillere og nå får de skikkelig konkurranse om plassene. :lol:

 

Jeg tør faktisk å påstå at vi har den beste stallen i Premier League, hvis nøkkelspillerne holder seg skadefri. Se f.eks på Chelsea. De bruker den strålende offensiv midtbanespilleren Essien som høyreback.....

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterkt på at dette er troppen..Hvorfor skulle ikke Wenger se på dette som en mulighet til å spare f.eks Henry som nettopp er tilbake? Mulig han også er redd for å gå på en skikkelig smell i og med at Pool mest sannsynlig stiller med toppet mannskap.. Men for all del,hva hadde vært bedre enn en dobbel på Anfield? :lol:

De hadde vært bedre at Wenger innså troppens potensiale og konsentrerte seg om helgens kamp mot Blackburn. At vi skal slite ut spillere slik at de får et enda tettere kampprogram er bare helt idiotisk.

Også et viktig poeng.. Men på en annen side så hadde det jo vært gøy å slått Pool igjen og kanskje vunnet ligacupen for en gangs skyld!

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært moro å vinne Mikke Mus-cupen også ja, så jeg håper Wenger stiller med en god blanding av etablerte, folk som vil vise seg frem og kanskje glimt av noen som har vært ute med skade.

 

Gleder meg uansett til å se kampen og håper gutta knuser Liverpool ENDA en gang. =)

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært utrolig gøy å slå ut Liverpool igjen og møte Tottenham i semifinalen, men kommer vel litt an på hvilket lag vi stiller med i dag. Hvis det blir et reservepreget lag så spørs det vel, fordi Liverpool kommer sikkert til å toppe laget i dag siden de nå er ute av FA Cupen.

 

Blir spennende å se hva Wenger velger. Bra at Diaby er tilbake i troppen i alle fall!

Link to comment
Share on other sites

Troppen i kveld:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...for+Carling+Cup

 

2. Abou Diaby

4. Francesc Fabregas

5. Kolo Toure

9. Julio Baptista

15. Denilson

17. Alex Song

20. Johan Djourou

21. Mart Poom

24. Manuel Almunia

30. Jeremie Aliadiere

31. Justin Hoyte

32. Theo Walcott

33. Matthew Connolly

40. Henry Lansbury

43. Mark Randall

45. Armand Traore

 

Fin blanding dette, men tror nok det blir tøft. LFC stiller nok med sterkt lag i frykt for å oppleve det samme som skjedde på lørdag.

 

Bra Cesc, Kolo, Djourou og Baptista blir med ihvertfall.

Hyggelig å se Diaby tilbake :P

 

Ligger vel an til Hoyte og Traore på backene.

 

Ingen enkel kamp, men hadde vært strålende om unggutta overrasker og slår ut LFC igjen! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er en tropp jeg liker. Spennede å se om Wenger starter med Toure og Fabregas, eller ønsker å bruke de som tungen på vektskålen hvis det skulle bli en jevn kamp.

 

Gleder meg som en unge til i kveld, veldig deilig å spille en kamp der vi har alt å vinne :P

 

Litt overraska over at Merida ikkje er med. Skada, eller er denne Lansbury på det nivået?

 

Lansbury er i følge Arsenal.com kaptein på England U16, og en ekte Arsenal-gutt. Skader ikke at han tar med en engelskmann heller :)

Link to comment
Share on other sites

Med den troppen blir vel laget noe slikt:

 

Almunia

Hoyte Kolo Djourou Traore

Diaby Song Fabregas Walcott

Ali Baptista

 

Hadde så klart håpet på Diaby og Fabregas i midten, men det er nok Song som blir førsteprioritert. Diaby spilte høyre midtbane mot Birmingham i fjor om jeg ikke tar helt feil og gjorde en strålende kamp. Det viktigste er at vårt franske stortalent spiller.

 

For de som lurer, er Henri Landsburry (16) er en midtbanespiller som har vært i klubben siden han var 9 år!

Link to comment
Share on other sites

Med den troppen blir vel laget noe slikt:

 

Almunia

Hoyte Kolo Djourou Traore

Diaby Song Fabregas Walcott

Ali Baptista

 

Hadde så klart håpet på Diaby og Fabregas i midten, men det er nok Song som blir førsteprioritert. Diaby spilte høyre midtbane mot Birmingham i fjor om jeg ikke tar helt feil og gjorde en strålende kamp. Det viktigste er at vårt franske stortalent spiller.

 

For de som lurer, er Henri Landsburry (16) er en midtbanespiller som har vært i klubben siden han var 9 år!

 

Da høres det spennende ut med Landsburry...noen som vet hvorfor ikke Lauren er med...

Link to comment
Share on other sites

Noen som er medlem av engelske freelivefooty?

 

jeg prøver å gå inn på siden men blir satt tilbake til google. Fikk min subscription utgått idag, men når jeg ikke kommer meg inn på siden kan jeg heller ikke betale pga ny account å betale til. Har de fått ny URl eller lignende..?

 

Hyggelig hvis noen kan hjelpe. Håper å få sett kampen ikveld så. ;)

Link to comment
Share on other sites

Laget for i dag:

 

-------------------Almunia-------------------

------Hoyte----Toure----Conolly----Traore

Denilson----Diaby----Song----Cesc----Walcott

--------------------Baptista--------

Er dette endelig lagoppstilling eller noe du tipper?

 

lurer litt på det jeg og

 

synes midtbanen ser bra ut, og hadde vel tippet den noe sånt men forsvaret ser litt misstenkelig ut synes jeg...

 

hadde egentlig tippet at dj og senderos skulle spille sammen i midten, hvis traore for sjansen er jo det spennende hvert fall... men trodde at toure skulle få vile..

 

håper baptista får det til i dag ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikkje diaby starter denne kampen, han har ikkje spillt på 8 måneder og har akkurat kommet tilbake i full trening!

Er også litt skuffet over at Kolo ikkje får den hvilen han fortjener nå, men han er vell mulignes kaptein i dag er han ikkje det tro?

Cesc trenger også hvile, men han stod over sist kamp... men han trenger den allikavell.

 

Synes det var litt rart at lansbury ble med i troppen og ikkje flamini eller en ving eller noe.

 

Tipper nok dette blir lagoppstillingen:

Almunia

Hoyte Kolo DJ Traore

 

Walcott Song Cesc Denilson Baptista

 

Ali

poom, connolly, diaby, randall, lansbury

 

Muligens julio og ali bytter plass, men uansett dette laget har ikkje sjanse mot et toppet lag.

Får bare ikkje håpe det blir rundspilling... men man skal aldri vite, vi har slått ut everton allerede med ca dette laget!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal stiller med 5 engelskmenn i troppen i dag, for de som er nøye med hvor de kommer fra. :o

Tre av dem er født i 1989, og en er født i 1990. Håper vi får se litt av de i dag. Gledelig er det jo at Diaby er tilbake i troppen. ;)

 

Dette blir nok en fin kveld uansett resultat.

 

 

Quote fjernet.

-mod

Link to comment
Share on other sites

Svært spennande med denne Lansbury. Viss han speler i dag blir han tidenes yngste. Er kaptein for England U17 også så talent har han nok.

 

Håper me stiller med dette laget:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Djourou - Traore

 

Walcott - Fabregas - Song - Denilson

 

Ali - Baptista

Link to comment
Share on other sites

Laget i kveld:

 

Almunia, Hoyte, Toure, Djourou, Traore, Walcott, Song, Fabregas, Denilson, Baptista, Aliadiere

 

Reserver:

Poom, Diaby, Connolly, Lansbury, Randall

 

Liverpool stiller litt mer reservepreget enn ventet, men har en ganske sterk benk.

 

Men, dette kan fort bli seier! :(

Link to comment
Share on other sites

Håper Arsenal vinner i dag mot Liverpool. De spiller jo med mange fra B laget. :)

 

Hvilket vi IKKE gjør? :(

 

Og til det over der. Sorry for dårlig formulering av meg.. det jeg skrev var bare noe jeg tippet.

 

VG skriver dette laget som det endelige:

 

Almunia

Hoyte - Toure - Djourou - Traore

Walcott - Song - Fabregas - Denilson

Baptista

Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...