Jump to content

2007.01.09 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg har også vært negativ til Ali, men fytterakkern så god han var i dag!! Han har egentlig det meste - han er sterk i duellene, rask og en god avslutter. Fortsetter han dette så har Wenger et enda større luksus-problem på topp enn han allerede har! :D van Persie, Henry, Adebayor, Baptista & Aliadiere - need i say more? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Drepande effektiv fotball frå Arsenal i dag. 7 skudd på mål, 6 mål.

 

Som mange andre, vil eg trekke fram Ali, Baptista og Song. Dei viser kritikerane (inkludert meg) at det bur mykje fotball i dei.

 

Det typiske nå ville vore om me gjekk på ein smell mot Blackburn, men eg trur me knuser dei og.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke så mye annet å si enn sinnsykt!!!!

 

For en gjeng!! Tidligere unge LigaCup lag har kommet til semifinale mot betraktelig lettere motstand enn årets lag, en annen stor forskjell er at da har man vært heldige og vært langt unna noe fin spill. I år er det faktisk vanskelig å se forskjell på A lag og c/junior lag.

 

Genialt av Wenger å ha en solid rutinert sentral linje med Toure Fabregs spesielt. De styrer og har en ro og rutine med ball som forplanter seg.

Link to comment
Share on other sites

For oss som vokste opp på 70- og 80-tallet var Liverpool nærmest synonymt med liga- og cuptitler! Og Anfield Road var ganske uinntakelig. Selv om det ikke har vært riktig så ille (for oss) de senere åra. Selv var jeg eneste Arsenal-fan i klassen, mens det vrimlet med Liverpool-fans... Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis kan hele Liverpools historie og statistikk. Noen som kan hjelpe meg her?

 

Når sist slapp Liverpool inn seks mål på Anfield??

Og når sist putta en og samme spiller fire mål der????

Link to comment
Share on other sites

hoho, 109 stykker inne og leser her nå.. :D

 

fantastisk å se det her... grattis aliadiere og baptista! almunia var også kongen i dag.. ok, greit, det er ikke den mest prestisjefylte cupen, men liverpool stilte vitterlig ikke med noe utprega b-lag..

Link to comment
Share on other sites

Fy søren, jeg trekker tilbake alt jeg har kritisert Ali, The Beast og Song. Jeg sier stakkers Spurse hvis vi starter med samme laget i kvarten. Tenk 3 seiere på di 3 siste kampenen mot Liverpool, :D HERLIGT ;)

Link to comment
Share on other sites

For oss som vokste opp på 70- og 80-tallet var Liverpool nærmest synonymt med liga- og cuptitler! Og Anfield Road var ganske uinntakelig. Selv om det ikke har vært riktig så ille (for oss) de senere åra. Selv var jeg eneste Arsenal-fan i klassen, mens det vrimlet med Liverpool-fans... Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis kan hele Liverpools historie og statistikk. Noen som kan hjelpe meg her?

 

Når sist slapp Liverpool inn seks mål på Anfield??

Og når sist putta en og samme spiller fire mål der????

 

Liverpool slapp inn 6 mot Man City i 1929, og også mot Sunderland i 30 på Anfield.

Sist resultatet ble 3-6 på Liverpool sin hjemmebane var i 1914. Mot Villa

 

Historisk resultat, og imponerende av et så ungt lag. Hyller laget, spillerene, Wenger, trenerapperatet, satsningen til klubben, spillestilen, og fansen.

En stor kveld av talentene på alle områder.

Link to comment
Share on other sites

D her va en sinnsyk kamp, HERLIG å se på.

tror og håpe på at d gir en knallselvtillit til ali og baptista spesielt, di trengte d.

Heilt sinnsykt inponert kor go kontroll ungguttan også hadde bakover.

Grattis alle Arsenalfan :D

Link to comment
Share on other sites

For oss som vokste opp på 70- og 80-tallet var Liverpool nærmest synonymt med liga- og cuptitler! Og Anfield Road var ganske uinntakelig. Selv om det ikke har vært riktig så ille (for oss) de senere åra. Selv var jeg eneste Arsenal-fan i klassen, mens det vrimlet med Liverpool-fans... Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis kan hele Liverpools historie og statistikk. Noen som kan hjelpe meg her?

 

Når sist slapp Liverpool inn seks mål på Anfield??

Og når sist putta en og samme spiller fire mål der????

 

Liverpool slapp inn 6 mot Man City i 1929, og også mot Sunderland i 30 på Anfield.

Sist resultatet ble 3-6 på Liverpool sin hjemmebane var i 1914. Mot Villa

 

Historisk resultat, og imponerende av et så ungt lag. Hyller laget, spillerene, Wenger, trenerapperatet, satsningen til klubben, spillestilen, og fansen.

En stor kveld av talentene på alle områder.

Hm... Da er jeg vel tilgitt for ikke å huske de resultatene :D

Har du funnet om noen har skåret fire også, Vieira04?

Link to comment
Share on other sites

Gode Gud for en kamp.

Eg var rimelig sikker på at liverpoolkverna ville male oss opp utover i kampen.

men istaden sprong vi dei i senk og rulla opp gode angrep mens liverpool blei ståande som statistar.

Og det med ei tropp som besto av unggutar som sovidt hadde blitt kvitt konfirmasjonsdressen og pubusbarten.

All ære til gjengen som sette ein stygg plett på historia til liverpool og som igjen sikra semifinaleplass for oss og Wenger.

 

*Proud to be a Gooner*

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har sluppet inn 3 kamper på hjemmebane i ligaen. Etter to kamper mot Arsenal har de sluppet inn 9 :D - og det med 4. og 5. valget som spisspar. Spillere som må trekkes fram er så klart Beistet, Ali, Almunia og Toure. Song spilte også en god kamp, men lagde noen farlige frispark som ville straffet oss på en mindre effektiv aften. Likevel viste han veldig gode takter i dag. Djourou nøytralisere Bellamy totalt og knuser han en mot en. Begge backene spiller en grei kamp. Pluss til Hoyte for framspillet til Ali som førte til Baptistas 4. mål. Fabregas er solid som vanlig. Den eneste som jeg synes ikke var god i dag var dessverre Walcott. Han hadde noen bra vendinger og viste at han kunne drible, men det ble ofte for mye. Men slapp av, han kommer tilbake. Denilson gjorde en god kamp til tross for at jeg tror han spilte i en uvant posisjon. Diaby fikk endelig kamp. Var litt rusten, men han fikk i alle fall en liten tunnel ;)

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har sluppet inn 3 kamper på hjemmebane i ligaen. Etter to kamper mot Arsenal har de sluppet inn 9 :D - og det med 4. og 5. valget som spisspar. Spillere som må trekkes fram er så klart Beistet, Ali, Almunia og Toure. Song spilte også en god kamp, men lagde noen farlige frispark som ville straffet oss på en mindre effektiv aften. Likevel viste han veldig gode takter i dag. Djourou nøytralisere Bellamy totalt og knuser han en mot en. Begge backene spiller en grei kamp. Pluss til Hoyte for framspillet til Ali som førte til Baptistas 4. mål. Fabregas er solid som vanlig. Den eneste som jeg synes ikke var god i dag var dessverre Walcott. Han hadde noen bra vendinger og viste at han kunne drible, men det ble ofte for mye. Men slapp av, han kommer tilbake. Denilson gjorde en god kamp til tross for at jeg tror han spilte i en uvant posisjon. Diaby fikk endelig kamp. Var litt rusten, men han fikk i alle fall en liten tunnel ;)

 

3 kamper samtidig, må ha vore fullt på Anfield då ja ;)

Klarte ikkje å la vere å pirkete på den litt morsomme typoen din....

Link to comment
Share on other sites

For oss som vokste opp på 70- og 80-tallet var Liverpool nærmest synonymt med liga- og cuptitler! Og Anfield Road var ganske uinntakelig. Selv om det ikke har vært riktig så ille (for oss) de senere åra. Selv var jeg eneste Arsenal-fan i klassen, mens det vrimlet med Liverpool-fans... Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis kan hele Liverpools historie og statistikk. Noen som kan hjelpe meg her?

 

Når sist slapp Liverpool inn seks mål på Anfield??

Og når sist putta en og samme spiller fire mål der????

 

Liverpool slapp inn 6 mot Man City i 1929, og også mot Sunderland i 30 på Anfield.

Sist resultatet ble 3-6 på Liverpool sin hjemmebane var i 1914. Mot Villa

 

Historisk resultat, og imponerende av et så ungt lag. Hyller laget, spillerene, Wenger, trenerapperatet, satsningen til klubben, spillestilen, og fansen.

En stor kveld av talentene på alle områder.

Hm... Da er jeg vel tilgitt for ikke å huske de resultatene ;)

Har du funnet om noen har skåret fire også, Vieira04?

 

Finner ikke noe om dette i farten :D

Link to comment
Share on other sites

Det står respekt av 'You'll never walk alone' på 3-6 mot Arsenals b-lag...

 

De er vant til den kollektive trøsten de, de trenger den jo stadig vekk ;) Nei, for all del. Det er utrolig imponerende. Synd det ikke er en kor-konkurranse :D

 

Jeremie Aliadiere, Julio Baptista, Alexandre "Ronaldinho" Song. Det bor fotball i dere, utvilsomt! Det her er det morsomste jeg har vært med på på lenge. Helt utrolig kamp av guttevalpene våre ;)

 

Gratulerer alle sammen, nå gruser vi Tottenham med samme lag i neste runde. Synes nesten synd på de allerede ;)

 

trodde wenger var full når han handlet inn song jeg, men når han mer eller mindre kler av gerrard i 90 min, så må jeg nok trekke meg på det, wenger knows ;) :P :P

 

fy faen dette var gøy!!

 

konge at de to på top får vist ka som bor i de ;)

 

lett med på gruse tottentottene i neste runde og still gjerne med samme laget :P

 

står respekt av liverpool suporterne!!!

Link to comment
Share on other sites

Ryddegut Song, Hoffleverandør Aliadiere og Eksekutøren Baptista. Kven skulle tru det? Kampen til dei utskjelde.

 

Det er vanskeleg å vere kritisk som i dag. Vi slepp inn tre mål. Det må vel vere bortimot det einaste. Trur ikkje eg klarer vere objektiv i dag. Vi bankar eit relativt sterkt Liverpool lag, i alle fall i forhold til vårt eige lag.

 

Vil likevel sei følgande: Liverpool er fryktelig dårlige. Spesielt er Paletta og Hyypia sentralt der bak, fryktelig svake. Greit at Julio og Ali er gode, og utnyttar feila forbilledleg, men så dårlige som desse var i dag, er det lenge sida eg har sett nokon vert. Og det er ikkje lenge sida eg såg Sheffield U-Arsenal. Eg håpar likevel at dette gjev the Beast det som skal til for at han skal slippe seg heilt laus. Såg fortsatt nokon tendensar til for lette ballmist og enkle pasningsfeil, men mindre enn det har vore. Mannen er god, og målfarlig: om han får spele på topp. Aliadiere syner seg ikkje berre som en måltyv, men kanskje meir som ein tilretteleggar. Gode pasningar i rette augneblink. Spelar Ali og Baptista Paletta/Hyypia dårlege, eller spelar Paletta/Hyypia Ali/Baptista gode. Antakeleg er det ein kombinasjon. Viktig at ein fortsett å jobbe.

 

Song varierar i dag, men syner glimt av at han KAN gjere dei riktige valga og at han kan plassere seg riktig, om han held konsentrasjonen, men litt for lette ballmist og laging av farlige frispark trekk litt ned.

 

No var eg kanskje litt negativ opp i det heile, men eg er utruleg imponert. Denilson er god. Traore er god. I tillegg presterar dei meir faste på vanleg nivå. Walcott fekk ikkje markert seg noko særleg, men har ein mistanke om at han blei godt passa på.

 

Uansett: vi vann 6-3 på Anfield. Imponerande og gledeleg.

Link to comment
Share on other sites

Oioioi!! For ein kveld!! :D

Quote frå Sky Sports komentator: Look at this result, I will only say it once: Liverpoll 3, Arsenal SIX !!!

 

Håpar det er dette som skal til for at Ali, Julio og Song tar det siste steget dei treng for å bli kvalitetsspelar som kan kjempe for ein plass på laget !!

 

Men igjen, ein herlig kveld!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...