Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

Ikke for å støte noen her heller, men Metallica er det verste jeg hører på! Hater den drittmusikken!! Slik satanistisk musikk vil jeg ha meg frabedt! Glad ingen i familien min hører på de. Beklager å si det, men det er min mening. Jeg får noia så fort noen setter på en av låtene deres.

 

Ned med Metallica!!!

 

Beklager AfcHenry og The Gunner!

 

satanistisk musikk?? der bomma du grovt! :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Ikke for å støte noen her heller, men Metallica er det verste jeg hører på! Hater den drittmusikken!! Slik satanistisk musikk vil jeg ha meg frabedt! Glad ingen i familien min hører på de. Beklager å si det, men det er min mening. Jeg får noia så fort noen setter på en av låtene deres.

 

Ned med Metallica!!!

 

Beklager AfcHenry og The Gunner!

 

Metallica - Satanistisk? Skjønner godt hvis noen syntes det er litt for heavy, men Metallica har ingenting med satanistisk å gjøre... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Noen som har hørt noe av UFO her??? har hørt litt på det i det siste, og mener det er veldig bra :P to av favorittene er Doctor Doctor og Lights out in London... anefales :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som har hørt noe av UFO her??? har hørt litt på det i det siste, og mener det er veldig bra ;D to av favorittene er Doctor Doctor og Lights out in London... anefales :D

 

Har ikke hørt om det, men skal sjekke det ut, siden vi har ganske lik musikk-smak ;)

 

Edit: Tok en rask kikk på youtube på "Doctor, Doctor". Kult det. Hva liker du av "ny" musikk? :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som har hørt noe av UFO her??? har hørt litt på det i det siste, og mener det er veldig bra ;) to av favorittene er Doctor Doctor og Lights out in London... anefales :)

 

Har ikke hørt om det, men skal sjekke det ut, siden vi har ganske lik musikk-smak ;)

 

Edit: Tok en rask kikk på youtube på "Doctor, Doctor". Kult det. Hva liker du av "ny" musikk? :P

 

Av ny musikk så går det vel mest i "køddeband" som f.eks. bloodhound gang og Teniacious D... og naturligvis Dr. No da (mitt band :P ) hører mest på litt eldre rock som Metallica, Maiden(begynt å høre mer nå i det siste), Deep Purple, Led Zeppelin osv...

 

har du no anbefalinger på no nyere band eller??? Turboneger var gode nok på konserten de, men føler de blei litt overkjørt av Metallica som spilte etterpå... Da blei Turboneger glemt :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som har hørt noe av UFO her??? har hørt litt på det i det siste, og mener det er veldig bra ;) to av favorittene er Doctor Doctor og Lights out in London... anefales :)

 

Har ikke hørt om det, men skal sjekke det ut, siden vi har ganske lik musikk-smak ;)

 

Edit: Tok en rask kikk på youtube på "Doctor, Doctor". Kult det. Hva liker du av "ny" musikk? :rolleyes:

 

Av ny musikk så går det vel mest i "køddeband" som f.eks. bloodhound gang og Teniacious D... og naturligvis Dr. No da (mitt band ;) ) hører mest på litt eldre rock som Metallica, Maiden(begynt å høre mer nå i det siste), Deep Purple, Led Zeppelin osv...

 

har du no anbefalinger på no nyere band eller??? Turboneger var gode nok på konserten de, men føler de blei litt overkjørt av Metallica som spilte etterpå... Da blei Turboneger glemt :P

 

Tenacious D er kult ja ;) Men av nyere band liker jeg litt heavy og skrikete greier :P De nye jeg hører mest på er Stone Sour og Soilwork, men ingenting er bedre enn Iron Maiden!!!

Link to comment
Share on other sites

Breaking Benjamin er óg verdt å sjekke ut.

 

Digger Breakdown, men har ikke hørt noe mer fra dem. Har du noen spesielle sanger du vil anbefale?

 

btw:

Jeg har funnet meg et nytt band. Det viste seg at det er bandet jeg alltid har lett etter.. De er bare perfekt! Så og si alle sangene jeg har av dem er potensielle favorittsanger.. Shinedown! Ekstremt bra musikk.

 

Jeg kan anbefale disse sangene:

-Better

-45

-Simple Man

-Save Me

-I Dare You

-Heroes

-Stranger Inside

-Fly From The Inside

-In Memory

 

Håper dere sjekker dem ut!<3

Link to comment
Share on other sites

Breaking Benjamin er óg verdt å sjekke ut.

 

Digger Breakdown, men har ikke hørt noe mer fra dem. Har du noen spesielle sanger du vil anbefale?

 

btw:

Jeg har funnet meg et nytt band. Det viste seg at det er bandet jeg alltid har lett etter.. De er bare perfekt! Så og si alle sangene jeg har av dem er potensielle favorittsanger.. Shinedown! Ekstremt bra musikk.

 

Jeg kan anbefale disse sangene:

-Better

-45

-Simple Man

-Save Me

-I Dare You

-Heroes

-Stranger Inside

-Fly From The Inside

-In Memory

 

Håper dere sjekker dem ut!<3

 

Medicate og Wish I may er brillefine! Ellers er heile "Saturate"-plata ein klar 5'ar på terningen! :)

Shinedown; takker for tipset! :)

Link to comment
Share on other sites

Breaking Benjamin er óg verdt å sjekke ut.

 

Digger Breakdown, men har ikke hørt noe mer fra dem. Har du noen spesielle sanger du vil anbefale?

 

btw:

Jeg har funnet meg et nytt band. Det viste seg at det er bandet jeg alltid har lett etter.. De er bare perfekt! Så og si alle sangene jeg har av dem er potensielle favorittsanger.. Shinedown! Ekstremt bra musikk.

 

Jeg kan anbefale disse sangene:

-Better

-45

-Simple Man

-Save Me

-I Dare You

-Heroes

-Stranger Inside

-Fly From The Inside

-In Memory

 

Håper dere sjekker dem ut!<3

 

Medicate og Wish I may er brillefine! Ellers er heile "Saturate"-plata ein klar 5'ar på terningen! ;)

Shinedown; takker for tipset! :)

 

 

Tusen takk for tipset du også!:)

Har nettopp lastet ned Saturate-plata nå. En god del meget bra sanger.

Likte best Polyamorous.. Deilig sang!:)

 

Ellers har jeg falt helt for Diary of Jane! Fantastisk sang! Den var ikke på den plata, men jeg lasta den ned via LimeWire.

 

Må si de har sykt mange fantastiske gitar-tromme soloer! Nesten på hver sang på Saturate har de et slags refreng der vokalen holder kjeft, og så spiller de mektig bra musikk! Men vokalen er også fin, det er ikke det.. men det er så digg med den musikken! Den rå vrengen på gitaren, og de mektige trommene danner en sykt bra klang. Så bra samspill mellom gitarist og trommis har jeg sjelden hørt. [Du vil høre litt hva jeg mener i begynnelsen av f.eks Sugarcoat]

 

btw.. fant du noe du likte av Shinedown? ;)

Link to comment
Share on other sites

btw.. fant du noe du likte av Shinedown? :)

 

Ja, Fly from the inside er sjef! Og coverversjonen av Simple man er óg glimrande! ;)

Blir nok å kjøpe plate! B)

 

Flott!:P

Glad du likte det! Jeg liker det meget godt, som sagt!;)

 

Husker ikke om jeg har nevnt det før men System of a Down - Soldier Side [v2] er meget bra!

Link to comment
Share on other sites

Danko Jones er knallbra!

 

Men jeg tar meg selv i å høre på klassikere hver dag.. Og går ofte i enkelt sanger. Men Dio, Danzig, Ozzy, AcDc, Iron Maiden, Judas Priest.

 

Danzig - Mother <- Guitar Hero... mmmm ;)

 

Iron Maiden og Dio er overnaturlig bra ;)

Link to comment
Share on other sites

Har nettopp kjøpt meg samleboksen til Traveling Wilburys, og den er absolutt å anbefale. Lange baner med hits fra åttitallets store supergruppe! Men det er vel ikke annet å forvente fra musikalske genier som Bob Dylan, Jeff Lynne, Roy Orbison, Tom Petty og ikke mins George Harrison.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har hørt noe av UFO her??? har hørt litt på det i det siste, og mener det er veldig bra ;) to av favorittene er Doctor Doctor og Lights out in London... anefales :P

 

Har ikke hørt om det, men skal sjekke det ut, siden vi har ganske lik musikk-smak ;)

 

Edit: Tok en rask kikk på youtube på "Doctor, Doctor". Kult det. Hva liker du av "ny" musikk? :P

 

Av ny musikk så går det vel mest i "køddeband" som f.eks. bloodhound gang og Teniacious D... og naturligvis Dr. No da (mitt band :P ) hører mest på litt eldre rock som Metallica, Maiden(begynt å høre mer nå i det siste), Deep Purple, Led Zeppelin osv...

 

har du no anbefalinger på no nyere band eller??? Turboneger var gode nok på konserten de, men føler de blei litt overkjørt av Metallica som spilte etterpå... Da blei Turboneger glemt :P

 

Har du hørt om Dio? Det er sinnsykt bra. Siden du liker Tenacious D, har du hørt Kickapoo? Der er faktisk Dio med :) Hvis du har sett musikkvideoen, så ser du at Jack Black ber til Dio-plakaten.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har hørt noe av UFO her??? har hørt litt på det i det siste, og mener det er veldig bra ;) to av favorittene er Doctor Doctor og Lights out in London... anefales ;)

 

Har ikke hørt om det, men skal sjekke det ut, siden vi har ganske lik musikk-smak ;)

 

Edit: Tok en rask kikk på youtube på "Doctor, Doctor". Kult det. Hva liker du av "ny" musikk? :D

 

Av ny musikk så går det vel mest i "køddeband" som f.eks. bloodhound gang og Teniacious D... og naturligvis Dr. No da (mitt band :P ) hører mest på litt eldre rock som Metallica, Maiden(begynt å høre mer nå i det siste), Deep Purple, Led Zeppelin osv...

 

har du no anbefalinger på no nyere band eller??? Turboneger var gode nok på konserten de, men føler de blei litt overkjørt av Metallica som spilte etterpå... Da blei Turboneger glemt :P

 

Har du hørt om Dio? Det er sinnsykt bra. Siden du liker Tenacious D, har du hørt Kickapoo? Der er faktisk Dio med :D Hvis du har sett musikkvideoen, så ser du at Jack Black ber til Dio-plakaten.

 

Dio har jeg hørt om vett, men har ikke hørt no særlig sanger enda... har sett den videoen se, og siden du snakker så varmt om Dio, sjekker jeg det nok ut i løpet av kvelden ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...