Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Hva synes dere om årets Spellemenn? Så fortjent, så fortjent at årets mannlige artist ble Thomas Dybdahl!

Det er nesten kvalmende at årets hit ble gitarkameratene!

 

 

 

Bra musikksmak du, Salves1! Death Cab for Cutie, Decemberists og Radiohead er herlig musikk!

Helt enig. Gitarkameratene er sippemusikk! De ødelegger en gammel klassiker med noe sutrete dritt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Skal dere ha en god radio fåreslår jeg Pandora.com.

 

Der begynner du med å skrive inn en favorittsang eller gruppe.

 

Da spiller den av musikk fra den gruppen, etter det begynner den å spille av musikk i samme stilen.

Er det sanger du ikke liker så er det bare å trykke tommel ned, og du slipper å høre den igjen,og er det musikk du liker så er det tommel opp og du får høre mere fra gruppen.

 

Alt dette lagres, så da får du din "egen" radiokanal med musikk du liker..+ at du kan oppdage nye band du ikke har hørt før i din musikkstil.

 

 

 

Anbefales!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Skal dere ha en god radio fåreslår jeg Pandora.com.

 

Der begynner du med å skrive inn en favorittsang eller gruppe.

 

Da spiller den av musikk fra den gruppen, etter det begynner den å spille av musikk i samme stilen.

Er det sanger du ikke liker så er det bare å trykke tommel ned, og du slipper å høre den igjen,og er det musikk du liker så er det tommel opp og du får høre mere fra gruppen.

 

Alt dette lagres, så da får du din "egen" radiokanal med musikk du liker..+ at du kan oppdage nye band du ikke har hørt før i din musikkstil.

 

 

 

Anbefales!!

 

Det virket bra. Skal prøve det nå :unsure:

 

Pandora er jo GENIALT! Anbefales på det sterkeste!!

Link to comment
Share on other sites

liker mye hip hop, men når jeg startet med gitar har jeg begynt å like sanger med fine gitarsoloer eller riff og lignende

 

Liker du sanger med soloer og riff, bør du høre på Metallica... det er de deiligste soloene du kan tenke deg ass :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Går i svensk danseband musikk her :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Skal dere ha en god radio fåreslår jeg Pandora.com.

 

Der begynner du med å skrive inn en favorittsang eller gruppe.

 

Da spiller den av musikk fra den gruppen, etter det begynner den å spille av musikk i samme stilen.

Er det sanger du ikke liker så er det bare å trykke tommel ned, og du slipper å høre den igjen,og er det musikk du liker så er det tommel opp og du får høre mere fra gruppen.

 

Alt dette lagres, så da får du din "egen" radiokanal med musikk du liker..+ at du kan oppdage nye band du ikke har hørt før i din musikkstil.

 

 

 

Anbefales!!

Absolutely perfect! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Går i svensk danseband musikk her :P

 

Nei?! Seriøst ass... Basshunter? Trodde ikke det gikk an å høre seriøst på sånt..

 

 

Haha :P det var en stor joke :P uansett basshunter er ikke danseband mussikk :) Men hører for det meste på vamp :P

Link to comment
Share on other sites

Går i svensk danseband musikk her :P

 

Nei?! Seriøst ass... Basshunter? Trodde ikke det gikk an å høre seriøst på sånt..

 

 

Haha :P det var en stor joke :P uansett basshunter er ikke danseband mussikk :) Men hører for det meste på vamp :P

Vikingarna! ;)

Link to comment
Share on other sites

Flere tips:

 

Billy Talent - Fallen Leaves

Soilwork - Nerve

Soilwork - As We Speak

In Flames - Trigger

In Flames - Take This Life

In Flames - Come Clarity

In Flames - Black & White

In Flames - Dawn of a New Day

Chris Cornell - You Know My Name

 

---

 

I Soilwork of In Flames har man svensk musikk på sitt aller ypperste!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...