Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

Haha, Nick.. Sidebrok var på skolen vår og holdt konsert for ikke så lenge siden.. de var sjefs!;) Ikke noe jeg ville hørt på, men de var litt morsomme live!

Dårlig lyd hadde vi også da, så jeg hørte ikke mye av tekstene, men fikke med meg litt.. var litt grovt..^^ Hørte f.eks ".... Henge'n opp på veggen, og tvinge'n til å runke ......" i en sang..haha!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Tupac Shakur er død. Og har vært det en god stund. Siden '96 faktisk. Sjekk wikipediaartikler, både den norske og den engelske om han, om du vil finne litt info.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/2pac

http://en.wikipedia.org/wiki/2pac

 

ja men han har vert set 2 ganger siden det og vis du har sett den filmen om han så sier han at han er i live og masse sant . det er litt spendendene <_<

Link to comment
Share on other sites

Haha, Nick.. Sidebrok var på skolen vår og holdt konsert for ikke så lenge siden.. de var sjefs!<_< Ikke noe jeg ville hørt på, men de var litt morsomme live!

Dårlig lyd hadde vi også da, så jeg hørte ikke mye av tekstene, men fikke med meg litt.. var litt grovt..^^ Hørte f.eks ".... Henge'n opp på veggen, og tvinge'n til å runke ......" i en sang..haha!

 

Ja Sidebrok hadde "konsert" på skolen våres også :lol: Det eneste jeg husker er : "Si,sidebrok" så var det kansje 2 som sa tilbake : "sidebrok" off off B) det var trist :P

Link to comment
Share on other sites

Haha, Nick.. Sidebrok var på skolen vår og holdt konsert for ikke så lenge siden.. de var sjefs!:P Ikke noe jeg ville hørt på, men de var litt morsomme live!

Dårlig lyd hadde vi også da, så jeg hørte ikke mye av tekstene, men fikke med meg litt.. var litt grovt..^^ Hørte f.eks ".... Henge'n opp på veggen, og tvinge'n til å runke ......" i en sang..haha!

 

Ja Sidebrok hadde "konsert" på skolen våres også ;) Det eneste jeg husker er : "Si,sidebrok" så var det kansje 2 som sa tilbake : "sidebrok" off off ;) det var trist ;)

 

Skulle tro vi gikk på samme skole... var AKKURAT likt her også!:P

Alle bare satt og lo seg i hjel for det var så tragisk... :D

Link to comment
Share on other sites

noen som skal på ozzy konsert i juni i oslo ???

Huff, er du galen!?

Aldri om jeg ville sett den mannen live!

Selv om jeg hadde FÅTT billettene og hele pakken.....NEVER!

han har jo bra musikk då :D

 

han eter jo høner på scena da... småkvalmt

 

Åt han ikke en flaggermus og en gang?

...Hvit due, åltså fredsduen.... Idiot kaller vi sånne, spesi folk!

 

greit nok at man gjør mye dumt, men musikalsk sett så er mannen ett geni, Black Sabbath og Ozzy har komponert noe av tidenes musikk innenfor heavey sjangeren. Genialt band og mann, og når du husker tekster etter og ha vært så på kjøret så lenge,da må mann ha brain. det eneste jeg skulle ønska han ikke sto for var mtvserien The Osbournes, det var møl, og ødelegger litt av intrykket, men du verden, musikken mann.....ikke mange som kommer på et slik nivå, og ikke mange som har en slik unik stemme, er vel bare Freddy i queen, Bruce i Maiden, Halford i Priest, Adams i Manowar og Ronnie James Dio som kommer opp mot den godeste Ozzy.

 

Har nettopp kjøpt Iron Maidens Piece of Mind. Fantastisk fornøyd med den. Noen andre som liker Iron Maiden?

 

 

Iron Maiden er tidenes band EVER.

Og Piece of mind albumet er genialt.

Vært på to konserter med de, og de blåser meg av gårde vær gang. Absolutt ingen band som er i nærheten av disse gutta her. verken når det gjelder studio album, og i hvertfall ikke når det gjelder live show. de er rett og slett det råeste som er på denne kloden hva angår musikk...

 

Musikkens svar på Arsenal anno 2004 :D

Greia med de er at de aldri stangnerer og selger seg til fant :D

 

Jeg har Piece of Mind og Number of the Beast. De er helt geniale, men er alle cd'ene like bra? Hvilke burde jeg kjøpe mener du?

 

Og hva er de beste sangene av Manowar?

 

Kan jeg få svar? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg er ikke særlig fan av det nyeste Fall Out Boy, men det gamle er ganske bra..

Litt einig med deg der, men syns likevel at sangane "Thanks for the memories" og "This ain't a scene, it's an arms race" er bra. Men det er likevel Green Day, Blink 182 og Sum 41 som er dei beste punkbanda, etter mi meining.

Link to comment
Share on other sites

Nå nermer metallica konserten seg (har nok mast om detta før men :blink: ), og til dere som skal dit: hvor mye ga dere for bilettene??? jeg måtte gi 1100, men syns det er verdt det

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke særlig fan av det nyeste Fall Out Boy, men det gamle er ganske bra..

Litt einig med deg der, men syns likevel at sangane "Thanks for the memories" og "This ain't a scene, it's an arms race" er bra. Men det er likevel Green Day, Blink 182 og Sum 41 som er dei beste punkbanda, etter mi meining.

 

Nesten helt enig! Sum 41 er dritbra...

Link to comment
Share on other sites

offspring er det beste punk-rock bandet ihvertfall! EIER

 

Ikke ever.. men de er ganske sjefs!

 

I punk-rock sjangeren er det etter min mening Green Day som har overtaket. Men jeg vil ikke kalle Offpring direkte punk-rock band heller. Mer ren rock.

Green Day hørte jeg myye på før, men jeg liker de ikke så godt nå lengre. Men jeg hører ennå sanger som Boulevard of Broken Dreams og Wake Me Up When September Ends.

 

Ellers vil jeg nevne Nightwish, som jeg har hørt mye på i det siste.

I Wish I Had An Angel, Over the Hills And Far Away er ynglingssangene mine atm.. det sier sitt! Sjelden jeg har noen konkrete sanger som jeg favoriserer.

Jeg elsker sånne sanger som går ekstremt høyt, men allikevel ikke er lys liksom, hvis dere forstår. Slik at man får en følelse av at de som spiller og synger er så sykt mektige. Vokalisten i Nightwish gir meg den følelsen.

 

Til slutt må jeg si at jeg faktisk talt hører litt på sånn rolig symfoni-greier også for tiden.

Jeg har en Ringenes Herre periode for tiden, hvilket betyr at jeg tenker på Ringenes Herre hele tiden, gjør ting som omhandler Ringenes Herre ganske mye, hører musikk i den sjangeren, leser om det, er på forum som omhandler det osvosv. [slike perioder veksler rundt mellom ca 3 ting: Ringenes Herre, Arsenal og design/Photoshop.] Derfor hører jeg mye på musikk fra filmene av LotR om dagen. Merkelig nok finner jeg det ganske vakkert å høre på.. spesiellt som bakgrunnsmusikk. Spesielt Howard Shore er for meg svært god[e?]. Lager mye pen musikk som passer utmerket til det den er tiltenkt.

Link to comment
Share on other sites

offspring er det beste punk-rock bandet ihvertfall! EIER

 

Ikke ever.. men de er ganske sjefs!

 

I punk-rock sjangeren er det etter min mening Green Day som har overtaket. Men jeg vil ikke kalle Offpring direkte punk-rock band heller. Mer ren rock.

Green Day hørte jeg myye på før, men jeg liker de ikke så godt nå lengre. Men jeg hører ennå sanger som Boulevard of Broken Dreams og Wake Me Up When September Ends.

 

Ellers vil jeg nevne Nightwish, som jeg har hørt mye på i det siste.

I Wish I Had An Angel, Over the Hills And Far Away er ynglingssangene mine atm.. det sier sitt! Sjelden jeg har noen konkrete sanger som jeg favoriserer.

Jeg elsker sånne sanger som går ekstremt høyt, men allikevel ikke er lys liksom, hvis dere forstår. Slik at man får en følelse av at de som spiller og synger er så sykt mektige. Vokalisten i Nightwish gir meg den følelsen.

 

Til slutt må jeg si at jeg faktisk talt hører litt på sånn rolig symfoni-greier også for tiden.

Jeg har en Ringenes Herre periode for tiden, hvilket betyr at jeg tenker på Ringenes Herre hele tiden, gjør ting som omhandler Ringenes Herre ganske mye, hører musikk i den sjangeren, leser om det, er på forum som omhandler det osvosv. [slike perioder veksler rundt mellom ca 3 ting: Ringenes Herre, Arsenal og design/Photoshop.] Derfor hører jeg mye på musikk fra filmene av LotR om dagen. Merkelig nok finner jeg det ganske vakkert å høre på.. spesiellt som bakgrunnsmusikk. Spesielt Howard Shore er for meg svært god[e?]. Lager mye pen musikk som passer utmerket til det den er tiltenkt.

 

Nightwish? Nå skuffer du meg, Helmik'n :) Kul spilling som blir ødelagt av fær opera-aktig stemme..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...