Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Jojo men du må no ha kvalitet på produktet nå du har selt 740 millioner album slik som MJ

 

ikke nødvendigvis, ikke nødvendigvis. Verden vil bedras som kjent....! ;)

Så det du hinter til er at i MJ kan lage musikk eller synge??

jaja , men det fine er at eg har et fint agrument som du ikke kan si i mot :P

når du har selt mest plater i verden vil jo det si at du er verdens beste sanger :S?

for tall lyger ikke ;)

 

haha.. verdens beste pedofile sanger kanskje, men ganske langt unna verdens beste ;)

Link to comment
Share on other sites

Så det du hinter til er at i MJ kan lage musikk eller synge??

jaja , men det fine er at eg har et fint agrument som du ikke kan si i mot :P

når du har selt mest plater i verden vil jo det si at du er verdens beste sanger :S?

for tall lyger ikke ;)

 

For å ta det siste først; det er tre typer løgn som kjent, hvite løgner, rene løgner og statistikk! ;)

For det er ingenting som det er å lett å lyve om som tall og statistikk... Og som sagt før, man må ikke forveksle kvantitet og kvalitet! ;) Jeg har aldri sagt at MJ ikke kan synge, eller har et musikalsk talent. Tvert i mot, han er nok langt oppe på lista over tidenes musikktalenter. Men akkurat som i fotball, det hjelper ikke å ha det største talentet dersom det ikke forvaltes på en riktig måte! ;) Og det synes jeg ikke MJ har gjort. 740 millioner plater hjelper ikke på det. Mange vil naturligvis være uenig med meg i dette, men hvis man mener at antall solgte plater er målet, ja da er det jo pengene som er drivkraften, ikke kvaliteten på det produktet man lager. Nå er naturligvis kvalitet i kunst ihvertfall delvis et subjektivt begrep, men som jeg har hevdet tidligere så er tidløshet en mulig kvalitetsfaktor. Hvem blir husket om hundre år? Det er mulig MJ vil bli husket, men jeg tviler på om musikken hans blir særlig spilt da. Derimot er jeg ganske sikker på at Pink Floyd også vil bli spilt om hundre år, på samme måte som vi i dag hører på musikken til de gamle mestrene som Mozart og Beethoven..

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal på Maiden i Juli, hvis jeg ikke tar feil varmer Bullet For My Valentine opp (?)

Jeg bestilte hvertfall billetter til Valle Hovin (de har også konsert i Trondheim) igår så billettene kommer i posten om noen dager :P

 

jeg skal;D gleder meg helt sinnsykt.. :o

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal på Maiden i Juli, hvis jeg ikke tar feil varmer Bullet For My Valentine opp (?)

Jeg bestilte hvertfall billetter til Valle Hovin (de har også konsert i Trondheim) igår så billettene kommer i posten om noen dager :P

 

jeg skal;D gleder meg helt sinnsykt.. :o

 

 

vært på to Maiden konserter tidligere, men dette blir første på hovin, så gleder meg stort til det ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal på Maiden i Juli, hvis jeg ikke tar feil varmer Bullet For My Valentine opp (?)

Jeg bestilte hvertfall billetter til Valle Hovin (de har også konsert i Trondheim) igår så billettene kommer i posten om noen dager :P

 

jeg skal;D gleder meg helt sinnsykt.. :o

 

 

vært på to Maiden konserter tidligere, men dette blir første på hovin, så gleder meg stort til det ;)

 

hvordan er de live egentlig ??

Link to comment
Share on other sites

hvordan er de live egentlig ??

 

Veldig bra live.. var på konserten i november i fjor ;) de har vel aldri hatt et dårlig show bare for informasjon :o

 

Når det gjelder verdens beste band eller hva det er så kan jeg ikke svare annet enn at jeg simpelthen knekker under av denne sangen :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som skal på Maiden i Juli, hvis jeg ikke tar feil varmer Bullet For My Valentine opp (?)

Jeg bestilte hvertfall billetter til Valle Hovin (de har også konsert i Trondheim) igår så billettene kommer i posten om noen dager :P

 

jeg skal;D gleder meg helt sinnsykt.. :o

 

 

vært på to Maiden konserter tidligere, men dette blir første på hovin, så gleder meg stort til det ;)

 

hvordan er de live egentlig ??

 

They are GODS!! Har ikke sett noe "ordentlig live", men jeg har sett en del konserter på dvd, pluss at jeg har en live-cd (Live After Death).

 

I rest my case...

Link to comment
Share on other sites

rop ut i mørket. Leter etter tittel etter en drikke vise (irsk tror jeg) som har teksten ... ive been gone for a hundred miles, så husker jeg ikke mere av den. noen som vet hva jeg mener?

Mogleg eg er heilt på jordet, men er du ute etter: "I would walk 500 miles"? Trur det er "The Proclaimers som syng

Link to comment
Share on other sites

rop ut i mørket. Leter etter tittel etter en drikke vise (irsk tror jeg) som har teksten ... ive been gone for a hundred miles, så husker jeg ikke mere av den. noen som vet hva jeg mener?

Mogleg eg er heilt på jordet, men er du ute etter: "I would walk 500 miles"? Trur det er "The Proclaimers som syng

 

 

YESS! takker og bukker!!!

Link to comment
Share on other sites

rop ut i mørket. Leter etter tittel etter en drikke vise (irsk tror jeg) som har teksten ... ive been gone for a hundred miles, så husker jeg ikke mere av den. noen som vet hva jeg mener?

Mogleg eg er heilt på jordet, men er du ute etter: "I would walk 500 miles"? Trur det er "The Proclaimers som syng

 

 

YESS! takker og bukker!!!

 

Det var jo denne sangen som var utløpet til Eduardo's sang:

 

I would walk five hundred miles

And I would walk five hundred more

Just to be the man who walks a thousand miles

to see Eduardo score

Dudu dudu dudu dudu

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...