Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

 

Dio har jeg hørt om vett, men har ikke hørt no særlig sanger enda... har sett den videoen se, og siden du snakker så varmt om Dio, sjekker jeg det nok ut i løpet av kvelden ;)

 

Likte du det?

 

Ja det var heftig det :D han har mye bra musikk han... var jo vokalist i Black Sabbath han og, ikke sant???

 

Don't talk to strangers og Holy Diver var veldig bra

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

 

Dio har jeg hørt om vett, men har ikke hørt no særlig sanger enda... har sett den videoen se, og siden du snakker så varmt om Dio, sjekker jeg det nok ut i løpet av kvelden ;)

 

Likte du det?

 

Ja det var heftig det :D han har mye bra musikk han... var jo vokalist i Black Sabbath han og, ikke sant???

 

Don't talk to strangers og Holy Diver var veldig bra

 

Det var han ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Dio har jeg hørt om vett, men har ikke hørt no særlig sanger enda... har sett den videoen se, og siden du snakker så varmt om Dio, sjekker jeg det nok ut i løpet av kvelden ;)

 

Likte du det?

 

Ja det var heftig det :D han har mye bra musikk han... var jo vokalist i Black Sabbath han og, ikke sant???

 

Don't talk to strangers og Holy Diver var veldig bra

 

Det var han ;)

 

Har en plate med han som vokalist i Sabbath se... Rock Champions eller noe... det er en sang på den cd'en som er helt sinnsykt bra, men veit ikke hva den heter for har mista coveret...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også et spørsmål: Noen som vet hva sang de spiller når Viking scorer mål? Kanskje andre lag også.

 

Fredrikstad spiller i hvertfall "Fredrikstad Gutter våre veier" ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også et spørsmål: Noen som vet hva sang de spiller når Viking scorer mål? Kanskje andre lag også.

 

Fredrikstad spiller i hvertfall "Fredrikstad Gutter våre veier" :D

 

Da bruker nok Viking også den ;)

 

Det er klart... Fredrikstad Gutter våre veier er nye nasjonalfotballsangen den se... konker ut alt for Norge ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Postgirobygget!

Norges feteste live band. Var på konsert i Drammen i går. Det var nice! =)

 

Norges feteste live-band er nok heller Dimmu Borgir. Liker i utgangspunktet ikke Black Metal, men Dimmu Borgir er ganske bra. Syntes det er ganske kult at Dimmu Borgir er så kjent i utlandet, og blir regnet som en av de beste i sin sjanger. Noen som har hørt Iron Maiden - Dance of Death, forresten? Skikkelig Ear-candy :P

Link to comment
Share on other sites

Sitter her å lurer på hva jeg skal "kjøpe" på internett...noen som har gode forslag til bra band/cd :-|

 

Hmm.. Litt vanskelig å svare på, ettersom vi sannsynligvis ikke har samme musikksmak, men jeg vil hvertfall anbefale Iron Maiden - Seventh Son of A Seventh Son, eller Number of The Beast av samme band.

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke rock før men nå har jeg starta med gitar og har fått sansen for mange fine i riff i sanger som:

Jumpin Jack Flash...Rolling Stones

Smoke on the Water( særlig soloen)...Deep Purple

Paranoid...Black Sabbath

Gimme shelter...Rolling Stones

Back in black...AC/DC

Highway to hell...AC/DC

Layla...Eric Clapton

Sweet home Alabama...Lynyrd Skynyrd

Og en del Beatles-sanger

Link to comment
Share on other sites

Det var ganske lett, kopierte bare teksten din og trykte på søk. Dadada, ørten treff som inneholdt Toby Keith.

 

Tipper du kunne klart det også. ;)

 

Edit: Ser at denne ganske enkelt kan misforstås, så vil bare påpeke at det var en oppfordring til neste gang du måtte undre, ikke en klage.

Link to comment
Share on other sites

Sitter her å lurer på hva jeg skal "kjøpe" på internett...noen som har gode forslag til bra band/cd ;)

 

Om du liker litt hardere Rock så anbefales:

 

AC/DC-Back in Black

Black Sabbath-Paranoid, Heaven and Hell

Deep Purple-Machine Head

DIO-Holy Diver

Metallica-Metallica(the black album), Ride the Lightning, Master of Puppets

 

enkeltsanger er:

 

AC/DC:

back in black, hells bells, let me put my love into you, you shook me all night long, highway to hell, touch to much...

Black Sabbath: Paranoid, Iron man, Planet Caravan, Electric funeral, Life of blind(er usikker på om det er det den heter men), Heaven and Hell

DIO: Holy Diver, stand up and shout, Don't talk to strangers, Rainbow in the dark, last in the line

Metallica: Nothing else matters, fade to black, welcome home(sanitarium), Orion, Master of puppets, Sad but true, Enter sadman, The god that failed, for whom the bell tolls, st. anger...

Iron Maiden: Fear of the dark, wasted years, the trooper, rainmaker, run to the hills, No more lies... sistnevte er genial...

 

Men bare lurer... mange av dere syns kanskje dette er ett dumt spørsmål men:P hva er deres drømmeband??? Mitt er i hvertfall:

 

Trommer- Vinny Appice

Bass: Geezer Butler

Gitar 1: Kirk Hammet

Gitar 2: Slash

Vokal: Ronnie James Dio

 

detta bandet slår alt ;)

Link to comment
Share on other sites

Men bare lurer... mange av dere syns kanskje dette er ett dumt spørsmål men:P hva er deres drømmeband??? Mitt er i hvertfall:

 

Trommer- Vinny Appice

Bass: Geezer Butler

Gitar 1: Kirk Hammet

Gitar 2: Slash

Vokal: Ronnie James Dio

 

detta bandet slår alt :D

 

Ikke dumt spørsmål det :D Her er mitt:

 

Vokal: Bruce Dickinson

Gitar 1: Steve Vai

Gitar 2: Yngwie Malmsteen

Bass: Steve Harris

Trommer: Joey Jordison

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...