Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

noen som skal på ozzy konsert i juni i oslo ???

Huff, er du galen!?

Aldri om jeg ville sett den mannen live!

Selv om jeg hadde FÅTT billettene og hele pakken.....NEVER!

han har jo bra musikk då :D

 

han eter jo høner på scena da... småkvalmt

 

Åt han ikke en flaggermus og en gang?

...Hvit due, åltså fredsduen.... Idiot kaller vi sånne, spesi folk!

 

greit nok at man gjør mye dumt, men musikalsk sett så er mannen ett geni, Black Sabbath og Ozzy har komponert noe av tidenes musikk innenfor heavey sjangeren. Genialt band og mann, og når du husker tekster etter og ha vært så på kjøret så lenge,da må mann ha brain. det eneste jeg skulle ønska han ikke sto for var mtvserien The Osbournes, det var møl, og ødelegger litt av intrykket, men du verden, musikken mann.....ikke mange som kommer på et slik nivå, og ikke mange som har en slik unik stemme, er vel bare Freddy i queen, Bruce i Maiden, Halford i Priest, Adams i Manowar og Ronnie James Dio som kommer opp mot den godeste Ozzy.

 

Har nettopp kjøpt Iron Maidens Piece of Mind. Fantastisk fornøyd med den. Noen andre som liker Iron Maiden?

 

 

Iron Maiden er tidenes band EVER.

Og Piece of mind albumet er genialt.

Vært på to konserter med de, og de blåser meg av gårde vær gang. Absolutt ingen band som er i nærheten av disse gutta her. verken når det gjelder studio album, og i hvertfall ikke når det gjelder live show. de er rett og slett det råeste som er på denne kloden hva angår musikk...

 

Musikkens svar på Arsenal anno 2004 :P

Greia med de er at de aldri stangnerer og selger seg til fant :P

 

Jeg har Piece of Mind og Number of the Beast. De er helt geniale, men er alle cd'ene like bra? Hvilke burde jeg kjøpe mener du?

 

Og hva er de beste sangene av Manowar?

 

 

Manowar har mange slagere de, følgende synes jeg er de beste i hvertfall:

 

Battle Hymn, Hail and kill, blood of the kings, metal warrior, sign of the hammer, warlord, the gods made heavy metal, heart of steel, metal daze, number one.

 

er veldig mange flere men disse er heilt unike også er albumet triumph of steel er ett eneste klangt mesterverk. lange fortellinger i hver sang. helt unikt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Nå husker jeg ikke om jeg har nevnt dette tidligere i tråden, men jeg orker ikke å bla tilbake i tråden bare pga det, når jeg skal skrive noe annet også uansett..

Men det jeg skulle si var at Ringenes Herre soundtrackene er syyykt konge til bakgrunnsmusikk. Alle [nesten, bortsett fra Aragorns sang, og Pippins, og litt rolig opera innimellom] er instrumentals, altså at det ikke er lyrikker på det [ingen synging], derfor egner de seg veldig godt å ha på ørene i skoletimer osv, og egentlig ellers også.

Jeg liker spesielt godt Concerning Hobbits, og den velkjente Khazad-Dûm. Begge fra Howard Shore, skulle jeg tro. [er ikke helt sikker i farta]

 

Ellers er Bullet For My Valentine - Hand of Blood meget bra.

 

btw: Sjekk ut piracykillsmusic.com. Ganske morsom side egentlig, der det vises hvordan piratkopiering av musikk ødelegger bransjen. [ikke det at jeg ikke laster ned musikk da..^^]

Link to comment
Share on other sites

Min favorittsang atm må være The Trooper med Iron Maiden. Noen som har hørt den?

 

Den er fet den... en av de to sangene med maiden jeg faktisk klarer å nyte :)

 

Alle sangene til Iron Maiden er ren nytelse! ;) Hva er den andre sangen du klarer å nyte forresten?

 

Fear Of The Dark... er mer metallica fan jeg :P men Run to the Hills er litt fet den og fant jeg ut ;)

 

Fear of the Dark er helt fantastisk.. Spesielt live. Jeg og digger Metallica.. Gleder meg sinnsykt til det nye albumet kommer ut :P

 

Skal du på konserten på valle hovin i juli eller??? ;)

 

Nei, men det hadde vært sinnsykt gøy! Og takk til Legend14 for alle sangene.

 

Btw, jeg skal til England i sommer og lurer på om noen Iron Maiden-diggere kan anbefale noen Iron Maiden-albumer jeg kan kjøpe? Jeg har allerede Piece of Mind, Number of The Beast og Live after Death.

Link to comment
Share on other sites

Min favorittsang atm må være The Trooper med Iron Maiden. Noen som har hørt den?

Noen som ikke har? :D

Jeg har ikke hørt den og vil heller aldri gjøre det. Iron Maiden er hat, hat, hat...

 

What? Hva er galt med Iron Maiden/deg? :D

 

(8) syyyk i hodet(8) ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen sum husker hva låten TV2 brukte for noen uker siden i en avslutning? Jeg tror den het noe med Runaway.........., har prøvd både runaway train(Annen ok sang faktisk) og runaway babe uten hell. Jeg har den så sinnsykt på hjernen at jeg blir gal om jeg ikke snart finner den.

Link to comment
Share on other sites

Min favorittsang atm må være The Trooper med Iron Maiden. Noen som har hørt den?

 

Den er fet den... en av de to sangene med maiden jeg faktisk klarer å nyte :)

 

Alle sangene til Iron Maiden er ren nytelse! :P Hva er den andre sangen du klarer å nyte forresten?

 

Fear Of The Dark... er mer metallica fan jeg :) men Run to the Hills er litt fet den og fant jeg ut :)

 

Fear of the Dark er helt fantastisk.. Spesielt live. Jeg og digger Metallica.. Gleder meg sinnsykt til det nye albumet kommer ut :)

 

Skal du på konserten på valle hovin i juli eller??? :D

 

Nei, men det hadde vært sinnsykt gøy! Og takk til Legend14 for alle sangene.

 

Btw, jeg skal til England i sommer og lurer på om noen Iron Maiden-diggere kan anbefale noen Iron Maiden-albumer jeg kan kjøpe? Jeg har allerede Piece of Mind, Number of The Beast og Live after Death.

 

Seventh son of a seventh son eller no sånt, er litt bra album ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Seventh son of a seventh son eller no sånt, er litt bra album :)

 

Takk, det var faktisk det jeg hadde tenkt å kjøpe :) Er Powerslave-albumet bra?

 

Er faktisk ikke så værst, men er ett par av albuma som er bedre mener jeg...

Link to comment
Share on other sites

Min favorittsang atm må være The Trooper med Iron Maiden. Noen som har hørt den?

 

Den er fet den... en av de to sangene med maiden jeg faktisk klarer å nyte ;)

 

Alle sangene til Iron Maiden er ren nytelse! ;) Hva er den andre sangen du klarer å nyte forresten?

 

Fear Of The Dark... er mer metallica fan jeg B) men Run to the Hills er litt fet den og fant jeg ut :P

 

Fear of the Dark er helt fantastisk.. Spesielt live. Jeg og digger Metallica.. Gleder meg sinnsykt til det nye albumet kommer ut ;)

 

Veit du/noen noe om når det nye albumet kommer ut???

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i det siste begynt å høre mer på Bob Sinclar's sanger. Liker hans stil.

 

Av hans sanger må Rock this Party, Love Generation, Sound of Freedom og World Hold On nevnes.

 

Love Generation musikkvideoen er litt artig. Gutten som sykler over store deler av Amerika.

 

Verdt å høre på! Og hvis dere ikke har merket det: Det er alltid barn som har hovedrollene i musikkvideoene hans! Og en av ungene er med i alle videoene tror jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Veit du/noen noe om når det nye albumet kommer ut???

 

Er du sikker på at det kommer et nytt album da? De begynner å dra litt på årene nå :P Men det er sykt trist hvis de legger opp nå :D

 

En kamerat har snakka om det se... men AC/DC gir jo ut nytt album nå, og de er jo i 50/60 års alderen, så regner med at metallica holder ut noen år til, for de er vel i førti års alderen??? enig i at det er sykt trist om metallica legger opp... de er jo ett av de feteste banda ever

Link to comment
Share on other sites

 

Veit du/noen noe om når det nye albumet kommer ut???

 

Er du sikker på at det kommer et nytt album da? De begynner å dra litt på årene nå :P Men det er sykt trist hvis de legger opp nå :D

 

En kamerat har snakka om det se... men AC/DC gir jo ut nytt album nå, og de er jo i 50/60 års alderen, så regner med at metallica holder ut noen år til, for de er vel i førti års alderen??? enig i at det er sykt trist om metallica legger opp... de er jo ett av de feteste banda ever

 

Åja, Metallica! Sorry, jeg trodde du mente Iron Maiden nå.. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Veit du/noen noe om når det nye albumet kommer ut???

 

Er du sikker på at det kommer et nytt album da? De begynner å dra litt på årene nå ;) Men det er sykt trist hvis de legger opp nå ;)

 

En kamerat har snakka om det se... men AC/DC gir jo ut nytt album nå, og de er jo i 50/60 års alderen, så regner med at metallica holder ut noen år til, for de er vel i førti års alderen??? enig i at det er sykt trist om metallica legger opp... de er jo ett av de feteste banda ever

 

Åja, Metallica! Sorry, jeg trodde du mente Iron Maiden nå.. ;)

 

Ja mente metallica se ;) men skal maiden ha no norske konserter i fremtia eller??? spør deg siden du har fantastisk bra musikksmak ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Veit du/noen noe om når det nye albumet kommer ut???

 

Er du sikker på at det kommer et nytt album da? De begynner å dra litt på årene nå ;) Men det er sykt trist hvis de legger opp nå :rolleyes:

 

En kamerat har snakka om det se... men AC/DC gir jo ut nytt album nå, og de er jo i 50/60 års alderen, så regner med at metallica holder ut noen år til, for de er vel i førti års alderen??? enig i at det er sykt trist om metallica legger opp... de er jo ett av de feteste banda ever

 

Åja, Metallica! Sorry, jeg trodde du mente Iron Maiden nå.. ;)

 

Ja mente metallica se ;) men skal maiden ha no norske konserter i fremtia eller??? spør deg siden du har fantastisk bra musikksmak ;)

 

Det vet jeg nok ikke... Noen andre som vet?

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 21 2007, 10:07 PM) 93902[/snapback]

Noen som har hørt den nye sangen til Mika?'

Relax

 

Hvis du mener "Relax, take it easy" så er nok ikke den særlig ny.. :rolleyes:

 

Ikke for å støte noen, men mika er noe av det mest plagsomme som fins... brodern hører på skitten hele tia, og i går klikka det nesten for meg, så pælma cd'n hans ut av vinduet... NED MED MIKA, OG OPP MED METALLICA

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å støte noen her heller, men Metallica er det verste jeg hører på! Hater den drittmusikken!! Slik satanistisk musikk vil jeg ha meg frabedt! Glad ingen i familien min hører på de. Beklager å si det, men det er min mening. Jeg får noia så fort noen setter på en av låtene deres.

 

Ned med Metallica!!!

 

Beklager AfcHenry og The Gunner!

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å støte noen her heller, men Metallica er det verste jeg hører på! Hater den drittmusikken!! Slik satanistisk musikk vil jeg ha meg frabedt! Glad ingen i familien min hører på de. Beklager å si det, men det er min mening. Jeg får noia så fort noen setter på en av låtene deres.

 

Ned med Metallica!!!

 

Beklager AfcHenry og The Gunner!

 

Jeg respekterer meninga di Imers, men satanistisk musikk??? det syns jeg var å dra'n litt langt ut assa :rolleyes: De har ikke satanistiske tekster, men det musikalske er jeg enig i er heavy... om du hører på Satyricon(hater dritten) og sånn... da kan du kalle det satanisme, men Metallica er faktisk ikke satanistmusikk... bare heavymetall/trashmetal osv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...