Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

Noen som liker Seigmen? :P

Hvertfall hvis dere har muligheten hør på Guilt (den er på plata Radiowaves, hvis det hjelper.) På slutten av sangen (04:38) så har de setti inn en hendelse fra en Arsenal kamp ;) Men skjønner ikke om det blir mål eller ikke, skjønner ikke hva som skjer når kommentatoren sier: In to the net (noe jeg ikke får med meg) not score. Så hvis noen veit som skjer hadde det vært fint om dere kunne delt det med meg :D

 

Spurte Kim Ljung idag om det var noen Arsenal tilhengere fra tidligere Seigmen siden de hadde med den hendelsen. Men han måtte skuffe meg å si at det var bare tilfeldig :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Trenger en sang til noe. Men problemet er hva den heter? ;)

 

Siterer litt av sangen (vet ikke om det er rett, men for meg hørest det ut slik):

"From Paris to belindon.... disco ett eller annet?!?"

 

Håper på svar. Men tviler, dårlig forklart! :D

Link to comment
Share on other sites

Er ikke min type musikk, men den heter "From Paris to Berlin" med Infernal.

Takk. Ikke min smak heller, men trenger den til ett gruppe arbeid på skolen. Så var det en elev som insisterte på å ha den med... :D

Link to comment
Share on other sites

Er ikke min type musikk, men den heter "From Paris to Berlin" med Infernal.

Takk. Ikke min smak heller, men trenger den til ett gruppe arbeid på skolen. Så var det en elev som insisterte på å ha den med... ;)

 

Hehe. Det er bra. :D

Det var altså den sangen du letet etter?

Link to comment
Share on other sites

Er ikke min type musikk, men den heter "From Paris to Berlin" med Infernal.

Takk. Ikke min smak heller, men trenger den til ett gruppe arbeid på skolen. Så var det en elev som insisterte på å ha den med... :(

 

Hehe. Det er bra. :unsure:

Det var altså den sangen du letet etter?

Ja, det var den riktige sangen! Takk nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg leter etter navnet på en sang.

Lurer på om det er et live opptak. Er en "gammel klassiker" hvor en mann spiller på gitar, men så spiller han på et slags munn-instrument.

Noen som har peiling? =)

 

Nå har jeg tenkt lenge på dette westmclaren! Kan det være Neil Young med Heart of gold?

Link to comment
Share on other sites

Jeg leter etter navnet på en sang.

Lurer på om det er et live opptak. Er en "gammel klassiker" hvor en mann spiller på gitar, men så spiller han på et slags munn-instrument.

Noen som har peiling? =)

 

Nå har jeg tenkt lenge på dette westmclaren! Kan det være Neil Young med Heart of gold?

 

Godt det er noen som tenker på den enda. Kom til å tenke på den i går faktisk.

Det var ikke den Neil Yong sangen. Men ikke noe dårlig forsøk.

 

Altså. På denne musikk videoen fra noe som KAN se ut som en liten konsert (unplugged) så spiller fyren på en gitar. Kan order "way" være i refrenget? Og så har han en slange inn i munnen som han blåser på. Et slags instrument. Samtidig som han spiller på gitaren.

 

Jeg blir gal! :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg leter etter navnet på en sang.

Lurer på om det er et live opptak. Er en "gammel klassiker" hvor en mann spiller på gitar, men så spiller han på et slags munn-instrument.

Noen som har peiling? =)

 

Nå har jeg tenkt lenge på dette westmclaren! Kan det være Neil Young med Heart of gold?

 

Godt det er noen som tenker på den enda. Kom til å tenke på den i går faktisk.

Det var ikke den Neil Yong sangen. Men ikke noe dårlig forsøk.

 

Altså. På denne musikk videoen fra noe som KAN se ut som en liten konsert (unplugged) så spiller fyren på en gitar. Kan order "way" være i refrenget? Og så har han en slange inn i munnen som han blåser på. Et slags instrument. Samtidig som han spiller på gitaren.

 

Jeg blir gal! :-)

 

Er det veldig gammalt, så veit eg at Bob Dylan også spelte munnspel, men den slangen din høyrest ikkje ut som eit munnspel.

Kva slags lyd lager dette blåseinstrumentet og kva sjanger er songen i.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leter etter navnet på en sang.

Lurer på om det er et live opptak. Er en "gammel klassiker" hvor en mann spiller på gitar, men så spiller han på et slags munn-instrument.

Noen som har peiling? =)

 

Nå har jeg tenkt lenge på dette westmclaren! Kan det være Neil Young med Heart of gold?

 

Godt det er noen som tenker på den enda. Kom til å tenke på den i går faktisk.

Det var ikke den Neil Yong sangen. Men ikke noe dårlig forsøk.

 

Altså. På denne musikk videoen fra noe som KAN se ut som en liten konsert (unplugged) så spiller fyren på en gitar. Kan order "way" være i refrenget? Og så har han en slange inn i munnen som han blåser på. Et slags instrument. Samtidig som han spiller på gitaren.

 

Jeg blir gal! :-)

 

Er det veldig gammalt, så veit eg at Bob Dylan også spelte munnspel, men den slangen din høyrest ikkje ut som eit munnspel.

Kva slags lyd lager dette blåseinstrumentet og kva sjanger er songen i.

 

Er nok fra 90 tallet. Hadde det vært Bob Dylan, så hadde jeg nok husket at det var ham.

Det er ikke et munnspill nei. Vanskelig å forklare hvordan lyden høres ut.

Tror jeg kommer til å bli gal før jeg finner ut hva slags sang det er. :D

Link to comment
Share on other sites

Musikk er som dere sikkert er enig med meg i, noe helt fantastisk! :D

 

Så derfor oppretter jeg denne tråden slik at dere kan komme med tips til musikk man kan kjøpe ["e.l" ;) ].

 

Anbefalinger:

My Chemical Romance:

-Famous Last Words

-Welcome to the Black Parade

-Teenagers

-The Sharpest Lives

-The End

This is How I Disappear

Papa Roach:

-Getting Away With Murder

-Scares

-Do or Die

-Done With You

Nickelback:

-This is How You Remind Me

-Animals

-Hero

-Never Again

U2|Green Day - Saints

The Pogues - Fairytale of New York [julesang<3]

Trivium - Dying in Your Arms

 

Kommer med mer om jeg kommer på mer.

 

Post dine favoritter da! ;)

Bra musikksmak!! :P Ganske enig i det meste her.. Men Soilwork, Iron Maiden, Metallica, Breaking Benjamin og Sum 41 er jo dritbra band det og ;)

 

Ja, Soilwork og In Flames blir også hørt mye på her i huset. Herlige svenske bands!

 

Hip-Hop er bare rølp imo.. Kaller det ike engang musikk. Bare litt slamming på noen trommer, og en falsk melodi, og en dude/dudette som snakker. Ikke bra nok imo. Bare Eminem som har litt talent innen synging innenfor rap-sjangeren.

Det samme er det med trance imo. Ekstremt kjedelig. Bare en falsk dunking, og en forvridd elektrisk stemme som synger [les: Basshunter f.eks]

 

In Flames er verdens beste band

 

sanger som:

Black and White

Take This Life

Trigger

Touch Of Red

 

Det er konge bra musikk det

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...