Jump to content

Musikk!


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 610
  • Created
  • Last Reply

Annbefaler Every Time I Die, amerikansk rock/metal band. Ganske så bra, syns hvertfall jeg. :D

 

Hvis noen er innteresert selger jeg en Iron Maiden billett, Valle Hovin. For 500,- Med tanke på at det er flere billetter igjen (koster 550,-) så er det ikke noe problem hvis du/dere er fler enn en person og skal ha flere billetter.

Når er denne konserten? :)

Link to comment
Share on other sites

Annbefaler Every Time I Die, amerikansk rock/metal band. Ganske så bra, syns hvertfall jeg. :D

 

Hvis noen er innteresert selger jeg en Iron Maiden billett, Valle Hovin. For 500,- Med tanke på at det er flere billetter igjen (koster 550,-) så er det ikke noe problem hvis du/dere er fler enn en person og skal ha flere billetter.

Når er denne konserten? :)

 

torsdag, 24 juli kl.17:00 ;)

Link to comment
Share on other sites

Annbefaler Every Time I Die, amerikansk rock/metal band. Ganske så bra, syns hvertfall jeg. ;)

 

Hvis noen er innteresert selger jeg en Iron Maiden billett, Valle Hovin. For 500,- Med tanke på at det er flere billetter igjen (koster 550,-) så er det ikke noe problem hvis du/dere er fler enn en person og skal ha flere billetter.

Når er denne konserten? :)

 

torsdag, 24 juli kl.17:00 ;)

Takk, takk ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noen som har "Use Your Illusion" DVDen (disc 2) med Guns N' Roses?

På den låten med trommesoloen så spiller slash med et instrument som består bla. av en slange som han har i munnen. Noen som vet hva dette der?

Link to comment
Share on other sites

Nei. Har desverre ikke funnet ut hvilken sang det der.

Men oppdaget tilfeldigvis her om dagen da jeg så på en Guns N Roses DVD at Slash brukte samme instrumenten som "mannen i den mystiske sangen".

 

Så nå har jeg fått vann på mølla, og gjør et nytt forsøk på å finne ut hvilken sang det er.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har hørt den nyeste til Coldplay? er den verdt pengene?

 

Er absolutt verdt pengene. Synes det er et fantastisk album.

Ved flere av sangene får man "kjærlighet ved første lytt" følelsen. (f.eks nr 5)

Liker man de andre albumene til Coldplay, så ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe denne. :)

Link to comment
Share on other sites

Nei. Har desverre ikke funnet ut hvilken sang det der.

Men oppdaget tilfeldigvis her om dagen da jeg så på en Guns N Roses DVD at Slash brukte samme instrumenten som "mannen i den mystiske sangen".

 

Så nå har jeg fått vann på mølla, og gjør et nytt forsøk på å finne ut hvilken sang det er.

 

I dette klippet etter ca 1 minutt og 20 sekunder så kan dere se hva slags instument det er.

Noen som kjenner navnet til dette?

Link to comment
Share on other sites

noen som har vært borti Rage against the machine her ?

fantastisk fett band, og er kind of en mix av heavy riff og fet gitar, men en slags "rappete" vokal, høres helt rått ut! :rolleyes: anbefaler på det sterkeste, og låter som Killing in the name, Bulls on Parade, Fuck the police og take the power back er absolutte høydarer ;)

Link to comment
Share on other sites

noen som har vært borti Rage against the machine her ?

fantastisk fett band, og er kind of en mix av heavy riff og fet gitar, men en slags "rappete" vokal, høres helt rått ut! ;) anbefaler på det sterkeste, og låter som Killing in the name, Bulls on Parade, Fuck the police og take the power back er absolutte høydarer :D

Ganske kult det ja.. Må bare legge til at jeg har 5 stjerner på Bulls On Parade på Expert på Guitar Hero... (skryte-skryte)

Link to comment
Share on other sites

noen som har vært borti Rage against the machine her ?

fantastisk fett band, og er kind of en mix av heavy riff og fet gitar, men en slags "rappete" vokal, høres helt rått ut! ;) anbefaler på det sterkeste, og låter som Killing in the name, Bulls on Parade, Fuck the police og take the power back er absolutte høydarer :)

Selvfølgelig! Konge band, det er det de er. Helt sykt råe å høre på når du skal ta buss til skolen og er trøtt :D

Anbefaler de til alle som liker litt hardere musikk enn det man finner på p4.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...