Jump to content

Igor Akinfeev


pacman

Recommended Posts

løp og kjøp sier jeg :D

 

CSKA star claims Arsenal interest

20-12-2006 10:47

CSKA Moscow and Russia goalkeeper Igor Akinfeev claims Arsenal are tracking him, and says he would seriously consider any offer they may make.

Reports have suggested that Gunners boss Arsene Wenger has included Akinfeev on the list of possible long-term replacements for Jens Lehmann.

 

Akinfeev performed weel in two matches against Arsenal in the Champions League this term, and he told Sport-Express he would love to play for the club:

"I am delighted that a club of such calibre are interested in me.

 

"You can't have too many chances like that in your career.

"Of course, if they make an offer, I'll take it seriously and will think about it."

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=302837

Link to comment
Share on other sites

løp og kjøp sier jeg :D

 

CSKA star claims Arsenal interest

20-12-2006 10:47

CSKA Moscow and Russia goalkeeper Igor Akinfeev claims Arsenal are tracking him, and says he would seriously consider any offer they may make.

Reports have suggested that Gunners boss Arsene Wenger has included Akinfeev on the list of possible long-term replacements for Jens Lehmann.

 

Akinfeev performed weel in two matches against Arsenal in the Champions League this term, and he told Sport-Express he would love to play for the club:

"I am delighted that a club of such calibre are interested in me.

 

"You can't have too many chances like that in your career.

"Of course, if they make an offer, I'll take it seriously and will think about it."

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=302837

 

 

Ikke at det alltid stemmer, men i følge manager spillet fm07, så er Igor Akinfeev den beste keepern å satse på.

Link to comment
Share on other sites

Har sett han litt i landskamper og champions leage kamper i år og dette er en kvalitets spiller så eg sier løp og kjøp.

 

Hvis det er noen som husker Norge vs Russland for noen år siden så debuterte han som 18 åring i denne kampen og ja han STOR spilte... :o

Link to comment
Share on other sites

Dette må jo være drømmeerstatteren etter Jens..

Husker dere når vi gjorde 0-0 hjemme mot CSKA, han stod fantastisk.

Etter min mening og mange andres så er han et av de største keepertalentene i verden.

 

Jeg hadde vært meget fornøyd om vi hentet han i sommer..

Link to comment
Share on other sites

Dette må jo være drømmeerstatteren etter Jens..

Husker dere når vi gjorde 0-0 hjemme mot CSKA, han stod fantastisk.

Etter min mening og mange andres så er han et av de største keepertalentene i verden.

 

Jeg hadde vært meget fornøyd om vi hentet han i sommer..

 

 

Dersom vi skal kjøpe keepere fordi de har spilt godt mot oss, hadde vi hatt usedvanlig mange keepere, bla Espen Baardsen :-).

 

Det viktigste vi må tenke på når vi skal kjøpe keeper er ikke at han er en fabelaktig shotstopper, men en fantastisk igangsetter. Lehmann er pr. idag verdens beste keeper i feltet og som igangsetter. Vi trenger en keeper med de samme kvalitetene

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Arsenal chasing CSKA Moscow keeper Akinfeev

tribalfooball.com - February 08, 2007

 

Arsenal are chasing CSKA Moscow goalkeeper Igor Akinfeev.

Gunners boss Arsene Wenger is in the market for a new keeper with Jens Lehmann set to leave in the summer when his contract expires.

 

Along with Akinfeev, Celtic keeper Artur Boruc is also under consideration.

 

han er høyt oppe på ønskelisten om ny keeper han her, håper virkelig vi får han

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror dette vil vært et kjempe kjøp av Arsenal.

Dette er en keeper som holder høyt nivå og er ung og kan bli enda bedre.

(ivertfall etter det jeg har hørt)

 

Hvis ikke vi tar han kommer noen andre, og vi blir grønne av misunnelighet når han blir verdens beste keeper:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal step up plans for CSKA Moscow keeper Akinfeev

tribalfooball.com - March 04, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger is stepping up plans to sign CSKA Moscow goalkeeper Igor Akinfeev in the summer.

The 20 year-old is being lined up by Wenger as a replacement for Jens Lehmann, who is unhappy with the one-year contract offer tabled by the Gunners.

 

Despite his age, Akinfeev is regarded in the same bracket as Chelsea's Petr Cech and has declared he would jump at the chance to join Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Han eller Carson

 

Hvem skal vi velge? :blink:

 

 

Jeg syntes Arsenal burde satse på Carson i stedet for Akinfeev..Carson er engelsk og han har litt erfaring med Premiership og viser seg som en meget stabil keeper :P

 

Begge kan jo bli to veldig gode målvakter

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg er ikke en av "hylekoret" mot Almunia, han er tross alt en stabil keeper man alltid vet hvor man har, positivt og negativt..

Det som irriterer meg ved fjoråret er langskuddene han slapp inn(Bentley-Ronaldo bl.a), og noe av feltarbeidet hans.

 

Mener vi vil få en ny dimensjon med akinfeev i mål, om han er så god som ryktene sier..

Har selv sett han svært lite, men det lille jeg har sett er jo svært lovende..

Noen som vet hvordan feltarbeidet hans er?? Dette er vel ikke akkurat den høyeste keeperen, 185cm

http://english.sport-express.ru/stars/14_4/

 

Håper det er noe i det rykte, men tviler..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke en av "hylekoret" mot Almunia, han er tross alt en stabil keeper man alltid vet hvor man har, positivt og negativt..

Det som irriterer meg ved fjoråret er langskuddene han slapp inn(Bentley-Ronaldo bl.a), og noe av feltarbeidet hans.

 

Mener vi vil få en ny dimensjon med akinfeev i mål, om han er så god som ryktene sier..

Har selv sett han svært lite, men det lille jeg har sett er jo svært lovende..

Noen som vet hvordan feltarbeidet hans er?? Dette er vel ikke akkurat den høyeste keeperen, 185cm

http://english.sport-express.ru/stars/14_4/

 

Håper det er noe i det rykte, men tviler..

 

Så alle Russland's sine kamper i EM og der sto han strålende i mål uten noen tabber i feltet så vidt jeg husker. Så tror han takler det bra. Mener også han har en utrolig god spenst.

Link to comment
Share on other sites

Kan egentlig ikke se for meg noen andre i mål enn nettopp Almunia til neste sesong. Er sikker på laget i startfasen(sikkert halve sesongen) vil være svekket ved ny keeper. Almunia har gjort en god jobb i år, og med selvtillitten og erfaringen er jeg sikker på han vil bli bedre i år. Jeg har sett Van der Sar, Reina og Cech gjøre blundere og dårlig feltarbeid.

Syns Almunia fortjener plassen, vi har forsterket forsvaret, heller en forsterkning i midten.

Link to comment
Share on other sites

Kan egentlig ikke se for meg noen andre i mål enn nettopp Almunia til neste sesong. Er sikker på laget i startfasen(sikkert halve sesongen) vil være svekket ved ny keeper. Almunia har gjort en god jobb i år, og med selvtillitten og erfaringen er jeg sikker på han vil bli bedre i år. Jeg har sett Van der Sar, Reina og Cech gjøre blundere og dårlig feltarbeid.

Syns Almunia fortjener plassen, vi har forsterket forsvaret, heller en forsterkning i midten.

 

Jeg er ikke en person som mener at keeper er førsteprioritet når det er snakk om hvilke posisjoner som behøver å bli forsterket.

 

Men når det gjelder kommentaren din vedrørende at laget i startfasen vil være svekket ved ny keeper, så er jeg ikke helt enig. Lehmann slo gjennom med engang i Arsenal, og spilte samtlige kamper i rekken av 49 kamper uten tap. Så en ny keeper behøver ikke å gjøre laget svekket i en startfase.

 

Det som kan gjøre laget svekket i en startfase, er hvis ikke keeper evner å kommunisere/samarbeide med forsvaret han har foran seg. Dette blir spennende å se i forhold til at vi nå har kjøpt ny midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

Kan egentlig ikke se for meg noen andre i mål enn nettopp Almunia til neste sesong. Er sikker på laget i startfasen(sikkert halve sesongen) vil være svekket ved ny keeper. Almunia har gjort en god jobb i år, og med selvtillitten og erfaringen er jeg sikker på han vil bli bedre i år. Jeg har sett Van der Sar, Reina og Cech gjøre blundere og dårlig feltarbeid.

Syns Almunia fortjener plassen, vi har forsterket forsvaret, heller en forsterkning i midten.

 

Jeg er ikke en person som mener at keeper er førsteprioritet når det er snakk om hvilke posisjoner som behøver å bli forsterket.

 

Men når det gjelder kommentaren din vedrørende at laget i startfasen vil være svekket ved ny keeper, så er jeg ikke helt enig. Lehmann slo gjennom med engang i Arsenal, og spilte samtlige kamper i rekken av 49 kamper uten tap. Så en ny keeper behøver ikke å gjøre laget svekket i en startfase.

 

Grunnen til at Lehmann "slo igjennom" fra starten av sesongen var vel av mangel på alternativer. I tillegg syns jeg personlig at Lehmann ikke var noen god keeper før FA-cup finalen i 05. Men etter det var han svært god

 

Tilbake til ryktet så tror jeg det er svært lite hold i det. Kilden til tv2 var Daily Mail. De har sitt eget rykte-kokeri...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...