Jump to content

Justin Hoyte


Detex

Recommended Posts

Hoyte tror han er løsningen på venstre back etter at Cole dro. Han er IKKE løsningen etter min mening. Før var han en god og lovende spiller. Han har fått sjangsen til å vise seg frem med både hell og uhell :huh:

Jeg ser på han som en spiller som roter litt for mye til å være fast på laget, han gjøre alt for mange dårlige ting til at det skal veie opp for det gode han gjør... Han er ikke en dårlig spiller, men ikke god nok til å spille fast på venstre backen for et så godt lag som Arsenal.

 

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...+left+back+role

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Før var han en god og lovende spiller. Han har fått sjangsen til å vise seg frem med både hell og uhell :huh:

 

Og si at han var en lovende spiller FØR er feil og si, han er det fortsatt, og bør spille på Reservelaget ut denne sessongen, og kanskje neste år komme på 1. laget. I år er min kandidat Flamini, med Clichy som en god erstatter! Synes Gallas blir feil å bruke på venstre back. Han er høyrebeint og må derfor stoppe opp og "snu angrepet" for å legge inn..

Link to comment
Share on other sites

Veldig positivt at han har tro på seg selv da i det minste. Selv er jeg litt skeptisk, men har vel ikke sett nok av han til å bedømme om han er god nok enda.

Link to comment
Share on other sites

Hadde stor tro på Hoyte før sesongen, men ikke nå. Mener han må spille stopper. Han er ikke god nok på venstrebacken.

Vi må heller bruke Flamini, og Clichy som backup. Chlicy må bli bedre deffensiv, og heller kanskje bruke Mathieu i starten. Håper Chlichy ikke blir mer skadeplaget, han er et bra talent..

Link to comment
Share on other sites

Mener det er en bedre løsning med Hoyte som back og Gallas som midtstopper enn å bruke Djourou som midtstopper. Så ja, midlertidig er Hoyte beste løsning. Noen permanent løsning er han imidlertid ikke. Venter med lengsel på Clichy. Han har aldri skuffet oss tidligere.

 

Enig med Sir John. Spesielt nå som det viser seg at Flamini ikke ønsker å spille venstreback....

Link to comment
Share on other sites

Før var han en god og lovende spiller. Han har fått sjangsen til å vise seg frem med både hell og uhell ;)

 

Og si at han var en lovende spiller FØR er feil og si, han er det fortsatt, og bør spille på Reservelaget ut denne sessongen, og kanskje neste år komme på 1. laget. I år er min kandidat Flamini, med Clichy som en god erstatter! Synes Gallas blir feil å bruke på venstre back. Han er høyrebeint og må derfor stoppe opp og "snu angrepet" for å legge inn..

 

synes også det er litt feil og bruke gallas der på sikt, men for øyeblikket har vi ikke noen som duger der, og da blir han en ok løsning..

 

du vil han clichy som backupp??? flamini er ikke i nærheten av så god som clichy, clichy er nesten like god som cole!!

gleder meg til han er skadefri og vi kan bruke gallas som stopper :D

Link to comment
Share on other sites

Før var han en god og lovende spiller. Han har fått sjangsen til å vise seg frem med både hell og uhell :D

 

Og si at han var en lovende spiller FØR er feil og si, han er det fortsatt, og bør spille på Reservelaget ut denne sessongen, og kanskje neste år komme på 1. laget. I år er min kandidat Flamini, med Clichy som en god erstatter! Synes Gallas blir feil å bruke på venstre back. Han er høyrebeint og må derfor stoppe opp og "snu angrepet" for å legge inn..

 

 

Flamini er vel også høyrebent og må også derfor "snu angrepet" som du sier. Mener du at Flamini er bedre enn Clichy? Det mener iallefall ikke jeg. Hadde det ikke vært for alle skadene hadde han vært en toppklasse venstreback allerede tror jeg. Tror han kan ganske fort komme opp mot det nivået Cole var. Men Flamini er en grei backup, sammen med Hoyte og Gallas på venstebacken. Og ikke glem Armand Traore, han tror jeg også kommer til å bli god. Men kanskje ikke før om et par år, han er jo bare 16.....

Link to comment
Share on other sites

En ting som er verdt å nevne er at Wenger for kort tid siden sa at grunnen til at ikke Flamini har spilt på venstreabackplassen, er at han ikke trives der. Dermed tror jeg ikke at vi får se han der med det første.

 

Uansett vil jeg ha en venstrebeint spiller på venstrebacken siden han da ikke trenger ¨snu seg hele tiden for å slå lengre baller.

Link to comment
Share on other sites

Djourou kan også spille høyre back..

 

 

Djourou kan sikkert spille høyre back, men var det ikke venstre siden vi diskuterte da?

 

Personlig tror eg ikke Hoyte er god nok per dags dato, da tror eg Clichy er nærmere og ikke glem Traore, men det først om noen år..

Link to comment
Share on other sites

Hoyte får 2 ekstra sjanser av meg, ene og alene fordi han er engelsk og kommet opp igjennom systemet.

 

Han har ikke vært veldig overbevisende enda, men er han ikke god nok har vi ett problem. Clichy har vært mer skadet enn Aliadiere så lenge han har vært i klubben, å stole blindt på at han plutselig skal holde seg skadefri i 12 mnd er i beste fall optimistisk. Flamini ønsker ikke å spille på backen, hvor lurt der er av han å si det er en helt annen diskusjon. Gallas har vel også mumlet om at venstre back ikke er favoritten. Personlig synes jeg det var veldig rart at Wenger ikke fikk inn en rutinert venstre back, med mindre han har sett noe av Hoyte som ikke jeg har.

 

Hoyte's hovedproblem synes jeg foøvrig er at han sliter voldsomt med samspillet med de andr ei backrekken, han har store plasserings problemer.

Link to comment
Share on other sites

Djourou kan også spille høyre back..

 

 

Djourou kan sikkert spille høyre back, men var det ikke venstre siden vi diskuterte da?

 

Personlig tror eg ikke Hoyte er god nok per dags dato, da tror eg Clichy er nærmere og ikke glem Traore, men det først om noen år..

Haha:P sorry, mente vesntreback!

Link to comment
Share on other sites

Hadde stor tro på Hoyte før sesongen, men ikke nå. Mener han må spille stopper. Han er ikke god nok på venstrebacken.

Vi må heller bruke Flamini, og Clichy som backup. Chlicy må bli bedre deffensiv, og heller kanskje bruke Mathieu i starten. Håper Chlichy ikke blir mer skadeplaget, han er et bra talent..

 

Blir Hoyte lissom bedre hvis han spiller stopper?

Link to comment
Share on other sites

Nei her sier folk mye rart, alle har fått med seg at han overhode ikke er go nok på topp nivå, Wenger må nok etter kjøpe en ny spiller på den plassen til neste år. Vi skal være med å være et topplag i Europa og da må vi se og begyne å hente inn go nok erstattere da vi seller go spillere :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Hoyte er løsningen. Ihvertfall ikke på venstreback. Høyrebacken har han ingen sjans på pga Eboue og Lauren. Når Clichy kommer tilbake tar han vel over der, hvis ikke Gallas fortsetter der, noe jeg ikke håper. Han skal i midtforsvaret. Har han egentlig noen framtid i klubben? Til og med Flamini som aldri hadde spilt på venstrebacken, spilte bedre der enn det Hoyte gjør nå.

Link to comment
Share on other sites

Så langt har vel Hoyte vist at han er alt annet en løsningen på back-problemet. Han virker usikker på det meste han gjør, han selger seg for mye og han er dårlig i pasningsspillet. La oss håpe han bare er i dårlig form...

Link to comment
Share on other sites

Løsningen (Flamini) vil jo heller være 4-5 valg på sentral midtbane enn å spille på venstreback til Clichy er tilbake. Forstå det den som kan. Jeg synes nesten det er arrogant og at han setter seg selv over laget. Han bør spille der det er best for laget, ikke der han synes det er gøyest å spille. Da for han finne seg en annen klubb. Noen som vet når Clichy kan være tilbake?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når Clichy kan være tilbake?

 

Tidligst i oktober i følge Arsenal.com. Kjenner jeg helsa til Clichy og Arsenals flaks rett skader han seg vel i comebacket, og blir ute til over nyttår. Vil jo uansett ta en stund før han er tilbake i god matchform.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Hoyte er løsningen. Ihvertfall ikke på venstreback. Høyrebacken har han ingen sjans på pga Eboue og Lauren. Når Clichy kommer tilbake tar han vel over der, hvis ikke Gallas fortsetter der, noe jeg ikke håper. Han skal i midtforsvaret. Har han egentlig noen framtid i klubben? Til og med Flamini som aldri hadde spilt på venstrebacken, spilte bedre der enn det Hoyte gjør nå.

 

Evju:

Så langt har vel Hoyte vist at han er alt annet en løsningen på back-problemet. Han virker usikker på det meste han gjør, han selger seg for mye og han er dårlig i pasningsspillet. La oss håpe han bare er i dårlig form...

 

Er ganske uenig i denne kritikken mot Hoyte, og mener han gjør en helt grei jobb så langt denne sesongen. Vi kan ikke dømme spillere ut ifra 1-2 situasjoner i løpet av en kamp, for de aller fleste gjør feil under en kamp. Ser man kampene denne sesongen er det kun straffesituasjonen mot City som har vært direkte hans feil utenom dagens situasjon (som IKKE betydde stort annet enn målforskjell, og med så mange kamper igjen er det håpløst å begynne å slå ned på enkeltspillere så lenge 3poeng på bortebane er resultatet), men nevn en forsvarspiller som ikke kan gjøre en slik feil?

 

Hva gjorde Hoyte idag utenom målet og en annen situasjon (pirke-situasjon), som tilsier at han ikke er noe å satse på i fremtiden?

 

Hoyte imponerte meg stort i forrige sesong i Sunderland, og med sin unge alder og de kvalitetene han har mener jeg han er et talent som bør få sjansen videre.

Han er ny i spillesystemet, og forsvarsrekka er heller ikke særlige samspilte slik at det er ikke alltid lett å gå inn som en ung spiller å gjøre ALT rett i ALLE situasjoner. Min mening er at han langt ifra fortjener denne kritikken så langt denne sesongen, siden det er marginene fremover på banen som har vært forskjellen fra et Arsenal lag med 9 poeng og ikke 2 poeng.

 

Vi vant 2-1, en sterk seier selv mot 10-mann. Hoyte har god kontroll i kampen, men misser rett før slutt hvor det fører til en redusering. Ellers, absolutt en god kamp av en ung spiller.

 

Virker som om Hoyte er og skal bli den nye Cygan, som skal kritiseres hardere enn alle andre. En syndebukk vi må bare ha i klubben uansett tidspunkt.....

Link to comment
Share on other sites

 

Er ganske uenig i denne kritikken mot Hoyte, og mener han gjør en helt grei jobb så langt denne sesongen.

Hoyte imponerte meg stort i forrige sesong i Sunderland, og med sin unge alder og de kvalitetene han har mener jeg han er et talent som bør få sjansen videre.

Han er ny i spillesystemet, og forsvarsrekka er heller ikke særlige samspilte slik at det er ikke alltid lett å gå inn som en ung spiller å gjøre ALT rett i ALLE situasjoner. Min mening er at han langt ifra fortjener denne kritikken så langt denne sesongen, siden det er marginene fremover på banen som har vært forskjellen fra et Arsenal lag med 9 poeng og ikke 2 poeng.

 

Grei jobb?????

Hoyte er rett og slett fæl som venstreback. En rundingsbøye!

Jeg synes synd i ham, og tipper at han forsvinner på free transfer til Cambridge og senere....Airdrie!

 

;)

 

Så du mener han var en rundingsbøye igår? Må nok si at vi har nok neppe sett samme kamp igår, men tok med en link på en som mener det samme som meg:

 

http://www.arsenal-world.co.uk/news/loadne...=TMNW&id=298124

 

Det er helheten i spillet man må dømme spillere ut ifra, se bare på Gilberto. Alle dømmer han nord og ned når vi ser et par feilpassninger, men "glemmer" å se på den utrolige jobben han gjør i laget utenom dette. For meg virker det som de få synlige feilene, skal telle mer enn alt det andre.

 

Om du sier at Hoyte var dårlig som back igår, så har jeg et helt annet fotballfaglig syn enn deg. Ja, han var skyld i målet, men gjorde en godkjent jobb utenom. Og målet hadde ikke annet enn en redusering på en dag hvor vi hentet 3poeng på bortebane i CL.

 

Du skal ha lov til å være uenig, men da mener du vel få forsvarspillere holder mål? Siden målet igår til Hamburg, skjer ofte i løpet av en sesong. Forsvarspiller som sover litt, og er på feil side av angriperen som fører til mål.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...