Jump to content

Justin Hoyte


Detex

Recommended Posts

Jeg syns at Hoyte er bedre en Ebouè defensivt, men offensivt er han ikke engang i nærheten, han har ikke samme fart, klasse på innleggene eller teknikk. Men han har tross alt scoret. Jeg synes det er positivt at han har fått ny kontrakt, han skaffer seg stadig mer erfaring og kanskje neste sesong er han en utfordrer til høyrebacken :D

Men som sagt av flere tidligere i tråden, utgjør Ebouè og Hleb en fryktet høyre kant, de har et utrolig samspill når de er i form :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Jeg syns at Hoyte er bedre en Ebouè defensivt, men offensivt er han ikke engang i nærheten, han har ikke samme fart, klasse på innleggene eller teknikk. Men han har tross alt scoret. Jeg synes det er positivt at han har fått ny kontrakt, han skaffer seg stadig mer erfaring og kanskje neste sesong er han en utfordrer til høyrebacken :)

Men som sagt av flere tidligere i tråden, utgjør Ebouè og Hleb en fryktet høyre kant, de har et utrolig samspill når de er i form :)

 

 

 

 

Går ikkje ann å få sagt det mer riktig...!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

eg kjøpte meg England drakt under VM i fjor og da ble det nummer 23 og Walcott.

 

Hoyte spilte med nummer 2 i gårs dagens U-21 VM møte med Italia som for øvrig endte 2-2 etter at England hadde ledet 2-0..

 

hvis du lurer på hvordan min drakt ser ut, så se her

Link to comment
Share on other sites

Hoyte tok 2 straffer i straffekonken mot Nederland i dag, bommet på den første, men scoret på den andre...mål kommer senere..

 

England 1 - 0 Holland - Lita

 

England 1 - 1 Holland - Rigters

 

England vs Holland Penalty Shootout - Part 1 - 100mb

 

England vs Holland Penalty Shootout - Part 2 - 100mb

Link to comment
Share on other sites

Du skal nok ikkje vera for sikker. ;) For Serbia har eit veldig godt lag, og det er store ting på gang der borte. Kjem fleire og fleire gode spelarar der i frå, som f.eks Bosko Jankovic som har gjort det ganske bra i Mallorca denne sesongen..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoyte er linket til Reading for 2 mill pund...

tja, det blir litt værre nå når Sagna er på plass å spille seg til fast plass, men eg liker Hoyte, så eg ville ha beholdt han..

 

Det mener jeg ville vært en tragedie. Hoyte er en spiller jeg virkelig har sansen for, og som jeg tror kan bli en stor spiller for oss. Det hjelper dessuten veldig at han er Arsenal through and through. Han er en flott spiller å ha i stallen, men kanskje er han ikke fornøyd med å sitte på benken? Synes det er skuffende hvis denne Sagna (gitt at vi faktisk kjøper han) går rett inn i førsteelleveren forbi Hoyte. Hoyte fortjener en skikkelig sjanse.

Link to comment
Share on other sites

Hoyte er linket til Reading for 2 mill pund...

tja, det blir litt værre nå når Sagna er på plass å spille seg til fast plass, men eg liker Hoyte, så eg ville ha beholdt han..

 

Det mener jeg ville vært en tragedie. Hoyte er en spiller jeg virkelig har sansen for, og som jeg tror kan bli en stor spiller for oss. Det hjelper dessuten veldig at han er Arsenal through and through. Han er en flott spiller å ha i stallen, men kanskje er han ikke fornøyd med å sitte på benken? Synes det er skuffende hvis denne Sagna (gitt at vi faktisk kjøper han) går rett inn i førsteelleveren forbi Hoyte. Hoyte fortjener en skikkelig sjanse.

 

Veldig enig med deg her Evju. I tillegg til at han er Arsenal through and through, så er han også engelsk. Og det er en stor mangelvare i dagens stall. Hoyte ble bare bedre og bedre forrige sesong, når han endelig fikk tillit i flere kamper på rad.

 

Hoyte bør gå foran Eboue på høyre back, da han er mye bedre enn Eboue deffensivt. Og dermed bør det være plass til han i laget, og det vil være rom for at han får bra med spilletid.

 

Blir Hoyte solgt nå, så blir jeg utrolig skuffet. Det er så typisk at vi skal forsterke laget der det behøves minst. Vi trenger en kantspiller, ikke en høyre back

Link to comment
Share on other sites

Hvis Hoyte blir solgt, blir jeg veldig veldig lei meg. Dere oppsummerer vel det meste her over. Hoyte har blitt en av mine favoritter. Jeg går så langt som å si nei takk til Sagna hvis det får Hoyte til å forsvinne. Det mener jeg.

 

Hoyte etter å ha scoret mot Charlton: "I'm just proud to put on my Arsenal shirt every time, really." :-|

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror og håper at Eboue nå blir skjøvet forover på banen til å fungere som en ving, mens Sagna(om han kommer) og Hoyte kommer til å kjempe om backplassen. Vi kan da ha Gilbert som tredjevalg i denne posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

Hoyte er linket til Reading for 2 mill pund...

tja, det blir litt værre nå når Sagna er på plass å spille seg til fast plass, men eg liker Hoyte, så eg ville ha beholdt han..

 

Det mener jeg ville vært en tragedie. Hoyte er en spiller jeg virkelig har sansen for, og som jeg tror kan bli en stor spiller for oss. Det hjelper dessuten veldig at han er Arsenal through and through. Han er en flott spiller å ha i stallen, men kanskje er han ikke fornøyd med å sitte på benken? Synes det er skuffende hvis denne Sagna (gitt at vi faktisk kjøper han) går rett inn i førsteelleveren forbi Hoyte. Hoyte fortjener en skikkelig sjanse.

 

Veldig enig med deg her Evju. I tillegg til at han er Arsenal through and through, så er han også engelsk. Og det er en stor mangelvare i dagens stall. Hoyte ble bare bedre og bedre forrige sesong, når han endelig fikk tillit i flere kamper på rad.

 

 

Hoyte bør gå foran Eboue på høyre back, da han er mye bedre enn Eboue deffensivt. Og dermed bør det være plass til han i laget, og det vil være rom for at han får bra med spilletid.

 

Blir Hoyte solgt nå, så blir jeg utrolig skuffet. Det er så typisk at vi skal forsterke laget der det behøves minst. Vi trenger en kantspiller, ikke en høyre back

 

Håper heller ikke Hoyte blir solgt. Hoyte imponerte på backplassen når

han fikk tillitt. Ser for meg Sagna og Hoyte kjemper om høyrebackplassen

og Eboue blir flyttet fram på ving.

Å selge Hoyte er ikke en god løsning for meg.

Link to comment
Share on other sites

tror nok wenger tenker at sagna som er så godt som klar for klubben skal brukes på høyreback, mens han skyver frem eboue på høyre midtbane, hvor hverken ljungberg eller hleb har imponert. Dette gjør det jo ikke noe vanskeligere for hoyte å få spilletid: han blr jo fortsatt andrevalget. håper dessuten han blir, for han har imponert meg til tider og virker dessuten som en ordentlig arsenal-gutt. vi må ta vare på de få engelskmennene vi har, spesielt de vi har produsert selv

Link to comment
Share on other sites

Hoyte er linket til Reading for 2 mill pund...

tja, det blir litt værre nå når Sagna er på plass å spille seg til fast plass, men eg liker Hoyte, så eg ville ha beholdt han..

 

Det mener jeg ville vært en tragedie. Hoyte er en spiller jeg virkelig har sansen for, og som jeg tror kan bli en stor spiller for oss. Det hjelper dessuten veldig at han er Arsenal through and through. Han er en flott spiller å ha i stallen, men kanskje er han ikke fornøyd med å sitte på benken? Synes det er skuffende hvis denne Sagna (gitt at vi faktisk kjøper han) går rett inn i førsteelleveren forbi Hoyte. Hoyte fortjener en skikkelig sjanse.

 

Veldig enig med deg her Evju. I tillegg til at han er Arsenal through and through, så er han også engelsk. Og det er en stor mangelvare i dagens stall. Hoyte ble bare bedre og bedre forrige sesong, når han endelig fikk tillit i flere kamper på rad.

 

 

Hoyte bør gå foran Eboue på høyre back, da han er mye bedre enn Eboue deffensivt. Og dermed bør det være plass til han i laget, og det vil være rom for at han får bra med spilletid.

 

Blir Hoyte solgt nå, så blir jeg utrolig skuffet. Det er så typisk at vi skal forsterke laget der det behøves minst. Vi trenger en kantspiller, ikke en høyre back

 

Håper heller ikke Hoyte blir solgt. Hoyte imponerte på backplassen når

han fikk tillitt. Ser for meg Sagna og Hoyte kjemper om høyrebackplassen

og Eboue blir flyttet fram på ving.

Å selge Hoyte er ikke en god løsning for meg.

 

Var ikke dette akkurat det samme som jeg skrev i innlegget over?

Link to comment
Share on other sites

Sagna er langt bedre enn Hoyte, og bør derfor går rett inn som førstevalg. Hvis det nå er lagt opp til at Eboue skal spille ving bør Hoyte beholdes. Hvis Eboue fortsatt skal være høyreback så er Hoyte overflødig i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...