Jump to content

Justin Hoyte


Detex

Recommended Posts

Eboue er vel fremdeles rangert som 1 valg på backen av Wenger. Personlig er jeg veldig usikker på hvem jeg mener er best. Eboue er jo som alle vet utrolig bra offensivt, men sliter noe mer bakover på banen, sånn jeg ser det så er Hoyte klart bedre mann mot mann. Hoyte blir også bedre og bede offensivt etterhvert som han spiller på seg selvtilitt. Taktisk føler jeg også kanskje at Hoyte er bedre enn Eboue. Han selger seg ikke like mye og er også flinkere til å vite når han skol holde igjen.

 

Konklusjon: Jeg synes per dags dato at gutta stiller ganske likt. Men på bakgrunn av utenomsportslige faktorer så faller jeg ned på Hoyte. Han er engelsk og betraktelig mer sympatisk enn Eboue. Ett annet poeng er også at laget har så mange gode offensive spillere at totalt sett så er det defensive fortrinnet til Hoyte mer verdt enn Eboues offensive egenskaper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Synes det er på tide å dra opp denne tråden igjen.

 

I mine øyne blir Hoyte bedre og bedre for hver kamp som går. Han bidrar mer og mer offensivt, og jeg synes han virkelig har begynt å vise hvorfor Wenger har hatt så stor tro på han. I tillegg så driver han ikke med skuespill som en viss annen høyreback vi har gjør.

 

Helt enig.Og bare det at vi har solgt Lauren viser hvor mye Hoyte har imponert.

Jeg syns ikke det er mye som skiller Eboue og Hoyte spillemessig nå når

Hoyte har fått spille på seg selvtillitt.

Hoyte er definitivt bedre og tryggere defensivt. Eboue er dog veldig god offensivt. Herlige innlegg etter lange sugende løp har nesten blitt et varemerke. Eboue på hjemmebane og Hoyte borte? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håper han slår til, bedre med en engelskmann enn Eboue. Det var aldri en hemmelighet at han var Arsenal trough and trough for meg. Han kan bli en legende eller bli solgt om 2-3 år. Har også stor tro på Gavin, har ikke sett han, men han var en stund den yngste på reservelaget. Justin is a gooner og håper han blir som Lee på høyrebacken! Spennende å se...

Link to comment
Share on other sites

Hoyte er en god backup for a-lags forsvaret:D

Backup? Nei, jeg syntes han er betre enn Eboue. Så jeg håper Hoyte blir fast, han har vert det i de siste kampene. Hoyte er bedre i fotball og oppførsel. Ein ekte gentelmann.

Link to comment
Share on other sites

På bakgrunn av Hoyte's gode spill og holdninger denne sesongen synes jeg nå at han burde være ett klart førstevalg på høyrebacken. Hoyte virker meget seriøs og viser nå også at han er god offensivt etterhvert som selvtilitten har vokst.

 

Eboue må være noe av det mindre sympatisk som har tredd en Arsenal drakt over hodet noen gang. Personlig er jeg nå lei hele mannen til tross for at han er en meget god offesniv høyreback. Skal han brukes så test han som høyre midtbane/ving.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Parlour. et er sjelden jeg sier ting som dette, men jeg er også piss lei Eboues påfunn. Har vel mistet tellingen over hvor mange ganger han har filmet nå, og i tillegg slo han nå Wayne Bridge på søndag (selv om det var overdrevent av Bridge også da). Vi Arsenalfans kan faktisk ikke prate om Ronaldo, da vi har Eboue på laget. Gutten kan jo ikke være den skarpeste kniven i skuffen da han gjør dette gang på gang. I tillegg synes jeg Hoyte har spilt såpass bra i det siste at han ikke kan slås ut av laget. Det at han er engelsk, og "Arsenalsk" er vel heller ingen ulempe.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Eboue har gjort veldig mye rart den siste tiden. Filming har det vært til tider og nå sist denne armen mot Bridge. Bridge overspiller, men uansett ikke pent gjort av Eboue.

 

Jeg håper virkelig at han snart tar seg sammen på disse punktene, og roer seg ned litt. Har ofte sett at han har "klikket" på andre spillere for små ting og det er absolutt ikke bra. Han må lære seg å kontrollere seg. Han er en såpass god spiller og kommer bare til å bli bedre så jeg håper bare at dette er noen tåpelige unge takter han har nå og at de snart blir borte.

 

Hoyte imponerer bare mer og mer og han fortjener snart å bli fast på laget etter min mening. Når man også ser at Eboue har noen slike minuser ved seg så blir det jo mer og mer at man foretrekker Hoyte der ute på høyrebacken. Denne sesongen har Hoyte vokst fryktelig i spillet sitt. Blitt veldig trygg i og kan spille både på høyreback og venstreback uten problemer og han holder roen.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i det de andre skriver.. Spørsmålet her er om Eboue aksepterer å være 2. valg på høyre back.. Tviler egentlig på at han gjør det, men tror Hoyte tar over plassen etter denne sesongen.. Han er nesten like god, engelsk, bra holdninger og yngre!

Link to comment
Share on other sites

håper hoyte og eboue får spille like mye hver framover kanskje litt mer tid på eboue

Hvorfor det? Jeg mener Hoyte er mye betre enn Eboue, og Eboue oppfører seg som enn dritt utpå banen.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Eboue oppfører seg usympatisk til tider, men jeg tror ikke det er for å være en dritt. Han virker egentlig veldig sympatisk utenfor banen.

 

Jeg klarer ikke å avskrive Eboue på grunn av usportslighetene. Husker så sinnsykt god han var fra Februar til Mai ifjor, og med den formen overgår han Hoyte lett. Da spilte han veldig bra defensivt, og klarer han å finne tilbake til den formen bakover. I år har han vært like god fremover, men svakere bakover. En Eboue i form - offensivt og defensivt - mener jeg er en av verdens beste høyrebacker. Samspillet han har med Hleb er også et stort angrepsvåpen.

 

Hoyte er for all del en solid back som jeg ønsker i Arsenal trøya. Men for at han skal bli en back i verdensklasse, må han bli bedre fremover. Unner Hoyte virkelig en plass på laget, han viser innsats og han er en local lad.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Eboue oppfører seg usympatisk til tider, men jeg tror ikke det er for å være en dritt. Han virker egentlig veldig sympatisk utenfor banen.

 

Jeg klarer ikke å avskrive Eboue på grunn av usportslighetene. Husker så sinnsykt god han var fra Februar til Mai ifjor, og med den formen overgår han Hoyte lett. Da spilte han veldig bra defensivt, og klarer han å finne tilbake til den formen bakover. I år har han vært like god fremover, men svakere bakover. En Eboue i form - offensivt og defensivt - mener jeg er en av verdens beste høyrebacker. Samspillet han har med Hleb er også et stort angrepsvåpen.

 

Hoyte er for all del en solid back som jeg ønsker i Arsenal trøya. Men for at han skal bli en back i verdensklasse, må han bli bedre fremover. Unner Hoyte virkelig en plass på laget, han viser innsats og han er en local lad.

Vi kan jo flytte Eboue opp til venstrekant, men tror ikke det blir aktuelt så lenge vi har Hleb. Hoyte er mitt førstevalg som jeg har sakt før i denne tråden. Men er det Wenger sitt første valg?

Link to comment
Share on other sites

Eboue på venstrekant tror jeg ikke er aktuelt. Høyrekant kunne fungert bra. Han spilte jo strålende der mot spurvene.

 

Tror i utgangspunktet Eboue er førstevalg, men Hoyte imponerer. Tenker det vil bli litt rotering der.

Haha..! :P Mente selfølgelig høyrekant. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gutten sin det! :D

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+long-term+deal

 

Justin Hoyte has capped a ‘breakthrough’ season by signing a new long-term deal at Arsenal Football Club.

 

Arguably, the 22-year-old began the current campaign as Arsenal’s third-choice right back but injuries to Emmanuel Eboue and Lauren gave him an opportunity to stake his claim. He has taken it with both hands, playing 34 games this term. On Friday afternoon, Hoyte spoke exclusively to Arsenal.com about his new deal.

 

“Yes I have signed a new contract which is good for me and hopefully good for the Club," he said.

 

“Now I have to keep working hard, even harder than this year. I have to keep pushing myself.

 

“I've played a lot of games which has been really, really good for me. I'm just loving playing, obviously being an Arsenal supporter too it's great. Hopefully now I've played a lot of games and I can push on now and play as many games, get games under my belt and win trophies with the Club.

Link to comment
Share on other sites

Har hatt sansen for Hoyte heile veien. Selv når han gjorde noen blemmer i starten av sesongen. Målet hans mot Charlton var rått. Spesielt gleden han viser. At han er ein Arsenal-fan er jo også positivt. Ny kontrakt er som han sier bra for han og forhåpentligvis bra for klubben. Skikkelig gladnyhet dette her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...