Jump to content

Justin Hoyte


Detex

Recommended Posts

Gutten blir 24 år i oktober. Blir han i Arsenal blir det benken og Carling Cup stort sett. Han er ikke i nærheten av kvaliteten til Bacary Sagna (som selv ikke er mer enn 25 år). Sjansen for at Justin Hoyte skal kunne blir førstevalg på backen er mikroskopisk. Klart han seriøst vil vurdere en slik mulighet, og det ville være logisk å benytte seg av muligheten. Det er helt ok i mine øyne. At Justin er Arsenal like inn i ryggmargen er utvilsomt, så velger han å bli av den grunn er det også helt topp. Selv om han skulle dra er ikke det verdens undergang. Vi har Eboue som kan bekle rollen. Det samme kan Djourou. Er ikke det nok kan både Paul Rodgers og Håvard Nordtvedt fra reservelaget gjøre det samme. De holder begge i greit nivå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Ja, dette var faktisk veldig trist! Han var Arsenal trough og trough, og i forhold til flere andre spillere har han vært i klubben i evigheter. Lykke til videre Justin! Han var nok ikke den spilleren vi håpet han skulle bli i Arsenal, men tror og håper han har tatt et bra valg med å stikke til Boro...

Link to comment
Share on other sites

Leit å lese dette. Justin har lenge vært en av mine personlige favoritter. Han er Arsenal tvers igjennom og en trofast og lojal spiller. Karrieremessig er dette nok et klokt og kanslkje riktig steg for Hoyte, selv om jeg gjerne hadde sett han bli. Uanett vil jeg ønske Hoyte lykke til videre i karieren.

Link to comment
Share on other sites

Lykke til videre Hoyte. Dette var nok det beste for din del. Forhåpentligvis vil karrieren din få en oppsving nå

Hoyte er en bra klubbspiller, håper han får en fin tilværelse i sin nye klubb, han har personligheten til en ordentlig klubb legende virker det som, men desverre ikke de samme ferdighetene

Link to comment
Share on other sites

Veldig trist dette her, men som sagt er nok dette det beste valget for Hoyte.

Men jeg lurer litt på hvorfor han ikke ble lånt ut en sesong til Boro heller, og etter det sett om han hadde forbedret seg noe, eller evt. solgt han..?

Link to comment
Share on other sites

Lykke til videre, Hoyte. Jeg hadde lenge troen på deg, men desverre ble det ikke nok spilletid på deg. Mange spillere ville ikke holdt ut like lenge, og det er tungt at en lokal spiller som har jobbet seg oppover i systemet er så nærme, men likevel ikke klarer å slå gjennom på førstelaget. Måtte broren i alle fall klare det.

Link to comment
Share on other sites

Kilde?

 

Hadde ikke tatt deg mer enn 1 minutt på å finne ut selv, vel?

 

Enten forsiden på gunners.no, arsenal.com eller og gå tilbake til forrige side:

 

Jaja, mens vi så Arsenal klare tre poeng i ligastarten, må vi si farvel og lykke til videre til Justin Hoyte.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/j...r-middlesbrough

Link to comment
Share on other sites

Kilde?

 

Hadde ikke tatt deg mer enn 1 minutt på å finne ut selv, vel?

 

Enten forsiden på gunners.no, arsenal.com eller og gå tilbake til forrige side:

 

Jaja, mens vi så Arsenal klare tre poeng i ligastarten, må vi si farvel og lykke til videre til Justin Hoyte.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/j...r-middlesbrough

Ok, men jeg så det ikke på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...