Jump to content

Justin Hoyte


Detex

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Det er lett å like Hoyte`s holdninger men jeg kan desverre ikke se at han har noen framtid i Arsenal. Han har litt for mange foran seg i "køen". Nyervervelsen Diarra spillte høyre back for Frankrike nylig og ER en bedre fotballspiller enn Hoyte. Sagna har imponert meg voldsomt. Trygg, god offensivt og en atlet. Eboue er også ett par hakk foran, nei jeg er redd Hoyte forsvinner i januar...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har større tro på at det blir Ebouè. Noen er iallfall overflødig på høyrebacken, og jeg tror ikke det blir Hoyte som drar. Om det i det hele tatt blir noen..

 

 

Eboue er allerede bedre enn Hoyte og har ett større potensiale. Det som taler mot Eboue er det faktum at han er (og blir?) en "diver" og det faktum at han er afrikaner (og da tenker jeg på Afrika-mesterskapet annethvert år i januar

MEN Eboue har ett mye større register å spille på, framfora alt offensivt. "All-roundere" er noe Wenger alltid har letet etter i spillertyper.

Link to comment
Share on other sites

Det er lett å like Hoyte`s holdninger men jeg kan desverre ikke se at han har noen framtid i Arsenal. Han har litt for mange foran seg i "køen". Nyervervelsen Diarra spillte høyre back for Frankrike nylig og ER en bedre fotballspiller enn Hoyte. Sagna har imponert meg voldsomt. Trygg, god offensivt og en atlet. Eboue er også ett par hakk foran, nei jeg er redd Hoyte forsvinner i januar...

Si ikke det. Med den riktige instillingen og hardt arbeid kan han plutselig få en voldsom utvikling. Men enig med deg i at sånn som det er idag er det mange foran ham.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke å si at Hoyte er bedre enn Eboue, for det syns jeg ikke, men det er jo også et spørsmål om hvor mange backer vi trenger som er veldig gode. Jeg blir også imponert dersom vi beholder alle, og at ingen er missfornøyde. At Hoyte vil bli, og Eboues oppførsel har selvfølgelig også mye å si. Derfor sier jeg at jeg heller tror Eboue blir solgt enn Hoyte.

 

Det kan jo uansett hende at Eboue blir værende på kant? Jeg syns det var greit at vi kjøpte Sagna. Ikke bare greit, men bra. Men Diarra!? Jaja, en spiller som i utgangspunktet hadde vært greit å kjøpe, men nå er det jo kø om plassene. Det er det ingen tvil om. Det er uansett om Diarra spiller back eller midt. Derfor syns jeg også litt synd på Hoyte, som virker som en veldig lojal spiller.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre er det ikke rom for å synes synd på spillere i dagens fotball, selvom man er aldri så lojal. I Hoytes tilfelle vil jeg riktignok påstå at han fort kan bli et første valg, eller hvertfall et annetvalg etter Sagna.

 

Hvorfor:

1). Eboue har uten tvil holdningsproblemer, han faller lett og tempramentet hans er heller litt for stort. Etter min mening er han dessuten en bedre offensiv kantspiller enn defensiv.

2). Sagna er mitt førstevalg per i dag, men også han trenger hvile gjennom en lang sesong. Han kan også dra på seg skader, og backup er viktig.

3). Diarra er uten tvil en god spiller og han kommer til å blomstre i Arsenal, det føler jeg meg 99% sikker på. Men han kan også brukes i hele forsvaret og på midtbanen.

 

Med denne oppsummeringen ønsker jeg å få frem at Hoyte kanskje ikke stiller så langt bak i køen, og med den innstillingen han har så håper jeg han blir lenge - for han kommer til å bli god! :)

Link to comment
Share on other sites

Hoyte har hatt en imponerende framgang siden forrige sesong.

Hoyte er en fin spillertype og holdninger det lyser respekt av.

Dessverre har han Sagna foran seg.

Med hans utvikling vil han overgå både Flamini og Diarra.

Eboue ser det ut som Wenger vil dyrke i vingrollen.

Link to comment
Share on other sites

Hoyte har hatt en imponerende framgang siden forrige sesong.

Hoyte er en fin spillertype og holdninger det lyser respekt av.

Dessverre har han Sagna foran seg.

Med hans utvikling vil han overgå både Flamini og Diarra.

Eboue ser det ut som Wenger vil dyrke i vingrollen.

 

Framgang siden forrige sesong?

Hvordan kan du si det?

Han har ikke fått mye spilletid denne sesongen for og si det sånn.

Husker ikke helt i pre-season men mener og huske at han ikke spilte noe særlig.

Spilte vel litt i en kamp for ikke så lenge siden. Husker ikke hvilken, en av CL-kvalikk kampene kanskje?

Uansett.

 

Hoyte er en spiller jeg liker. Arsenal tvers gjennom!

Hoytes framgang var stor sist sesong (kanskje det du også mener mmaelan?)

Hadde en rufsete start, men kom seg etter hvert. For meg er Hoyte dessverre et 3. valg på høyre back. Sagna foran. Det ser ut som Eboue kommer til og spille ving, hvor jeg også synes han er bedre. Og Diarra har jeg ikke sett mye av, men etter det jeg har sett virker han som en bra spiller. Vil helst se han på midtbanen, men kan sikkert steppe inn på høyre back om det skulle trenges. Personlig vil jeg heller at Hoyte skal være et 2.valg sånn at han får forhåpentligvis fortsette framgangen og får spilt på seg selvtilit. Pluss at han får kamptrening som også er veldig viktig.

 

2. valg eller 3. valg, jeg håper vi får se mer av Hoyte denne sesongen og forhåpentligvis flere sesonger videre. Tror heller ikke at Hoyte blir solgt i januar!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Justin Hoyte viser nok en gang hvilken lojal spiller han er. Her har Diarra, Diaby og Bendtner noe å lære! Hoyte er uten tvil en av mine favorittspillere, et forbilde for de unge på akademiet, og ikke minst andre squadplayers. Holdningene hans er fantastiske. Håper han får flere sjanser fremover, det synes jeg han fortjener. Hyll, hyll! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hoyte er ett vrient tilfelle. Som nevnt en ekstrem lojalitet og en Arsenal gutt tvers igjennom. en drøm å ha i klubben, men desverre er han ikke god nok. Jeg har håpet og håpet på Hoyte i lang tid, og gjør det fremdeles. Ser man realistisk på det så er det vel kanskje en god deal å cashe inn 3-4 millioner £.

 

Innerst inne ønsker jeg han blir og at han slår igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Hoyte er ett vrient tilfelle. Som nevnt en ekstrem lojalitet og en Arsenal gutt tvers igjennom. en drøm å ha i klubben, men desverre er han ikke god nok. Jeg har håpet og håpet på Hoyte i lang tid, og gjør det fremdeles. Ser man realistisk på det så er det vel kanskje en god deal å cashe inn 3-4 millioner £.

 

Innerst inne ønsker jeg han blir og at han slår igjennom.

 

Ja, et vanskelig tilfelle. I forhold til skadeproblematikken og stallens bredde er det jo dumt å selge, og som du skriver er han jo et mønstereksempel i forhold til lojalitet. Men selv om han fortsatt er relativt ung, tillater også jeg meg å tvile på om han klarer å heve seg det lille ekstra som skal til. Så kanskje det beste er å forsøke å bruke ham som en del av en byttehandel? Dette kan være den beste løsningen for begge parter når det kommer til stykket.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har intet ønske om å gjøre stallen vår enda tynnere like før seriestart. Håper vi beholder Hoyte.

 

Det er jeg helt enig med deg i.

Hvis Hoyte skal selges bør han brukes i en evt. byttehandel.

Link to comment
Share on other sites

Veldig synd, men forstår han godt.

Blir det beste for karrieren hans og håper han viser sitt beste potensiale i boro

 

hmm...men har vi noe cover for han?

Eboue er etter min mening ikke god nok hverken på backplass eller som høyrekant.

 

Gavid Hoyte er jo ganske så fersk.

Toure eller Djourou er heller ingen ideel høyrebackløsning syns jeg.

Link to comment
Share on other sites

Veldig synd, men forstår han godt.

Blir det beste for karrieren hans og håper han viser sitt beste potensiale i boro

 

hmm...men har vi noe cover for han?

Eboue er etter min mening ikke god nok hverken på backplass eller som høyrekant.

 

Gavid Hoyte er jo ganske så fersk.

Toure eller Djourou er heller ingen ideel høyrebackløsning syns jeg.

 

Eboue var jo en av de beste backene i PL 06/07 sesongen og vil fortsatt påsta at han er mer enn god nok til backup for Sagna

Link to comment
Share on other sites

Ja, absolutt. Eboue er meget god på høyreback. Jeg synes ikke han har kledd midtbanerollen så bra som jeg hadde håpet. Et tap av Justin Hoyte er ikke så farlig med tanke på backup, men det er meget synd med tanke på hvilken Arsenalgutt Hoyte faktisk er. Hvis han bare hadde fått et gjennombrudd, er jeg sikker på at han hadde lagt opp i Arsenal. Det hadde virkelig vært moro, men det er desverre fremdeles en lang vei igjen for ham. Han er jo 23 år om jeg ikke tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke dette er så lurt.

 

Gutten er 23 år og livslang gooner. Igjen syns jeg spiller og manager er litt for utålmodig. Det er ikke slik at alle spillere er ferdig formet i en alder av 19. Hoyte har gått gradene, han har vært innom landslaget allerede og har et stort potensiale som enda ikke har kommet ut. Hvorfor ikke vente en sesong til, evnt starte med et utlån? La ham få sjansen til å vise hva han kan utrette med tillit over tid på backplass.

Hoyte sin svakhet har vært plasseringsspillet og det kan kun rettes på ved kamptrening og drilling sammen med de andre bak.

 

Tiltross for mange år i A-stallen har han aldri blitt prioritert over tid grunnet bedre alternativer. Men, vi så i fjor hva det kostet å ikke kjøre inn flere spillere tidlig i sesongen, men satse på at de beste holder hele veien. Hadde Wenger kjørt igang Gilberto i noen kamper tidlig hadde han nok ikke trengt å bruke 4 kamper på å tilpasse seg tempoet. Vi mistet fullstendig driven da Flamini forsvant ut av matta på Anfield og kom ikke igang igjen før United hadde passert oss med 7 poeng. Gilberto viste prov på god gammel klasse da han først kom i gang, men da var det desverre forsent. Samme kan man si om høyrebacken. Hadde Hoyte og Sagna rullert noe mer ville ikke tapet av sistnevnte blitt så stort. Det ender med en dårlig mellomløsning hvor Toure må spille ut av posisjon fordi han har matchtrening og det destabiliserer hele backfireren i de viktigste kampene. Toure har aldri vært god i taktikk og posisjonering, det ble ettertrykkelig bevist de kampene han fungerte (-eller ikke fungerte..-) som back.

 

Benitez sin overdrevne rullering er ikke bra. Wenger sin teori om å aldri rullere er heller ikke bra. Hvis man mener at troppen er god nok må man våge å bruke den. Kanskje kan vi da unngå noen av de skadene som kommer grunnet slitasje samt at spillerene får en mulighet til hvile seg mentalt. Det koster enormt mye å skulle være helt på topp mentalt i alle kamper. Er man litt sliten og uoppmerksom kommer feilene fort. Et ligagull kan glippe grunnet slike blackouts. Ikke sant Gael?... En eller to kamper på siden for å hente seg inn tror jeg alle vil profitere på.

 

Dette ble et langt innlegg for å begrunne mitt syn på dette salget. Jeg syns Hoyte er en spiller som kunne klart seg meget godt i 10-15 kamper fra start i PL og som dermed kunne avlastet Sagna når det trengs. Det er for tidlig å slippe en 23 år gammel gutt som holder landslagsnivå på sitt beste. Og hvorfor i allverden skal ha gå for småpenger? Andre engelske spillere som ligger rett under landslagsnivå krever man jo fort 10-15 mill pund for. Vi har selv kjøpt Ramsey og Walcott for langt høyere summer før de har bevist noe som helst.

 

Nå har angivelig klubbene kommet til enighet og salget går ved dermed sin gang. Mitt håp er at gutten selv sier nei og at han vil ta opp kampen med Sagna om backplassen. Men, det blir vel med håpet..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...