Jump to content

Justin Hoyte


Detex

Recommended Posts

Hoyte er ikke skyld i målet. Det er Gallas som opphever en ellers klar offside når resten av backrekken blir stående. Gallas faller av og opphever dermed offsiden ved første gjennomspill.

 

Syns forøvrig Hoyt startet meget nervøst, men kom seg noe. Han sliter imidlertid mye med plasseringer og har dårlige avleveringer offensivt som gir kontringer i mot. Dette kan nok plukkes bort med litt mer erfaring og læring, men per idag mener jeg at han ikke er god nok til å forsvare en plass i laget. Ser heller at Flamini blir flyttet ned igjen hvis Toure er ute til helgen.

 

Løsningen (Flamini) vil jo heller være 4-5 valg på sentral midtbane enn å spille på venstreback til Clichy er tilbake. Forstå det den som kan. Jeg synes nesten det er arrogant og at han setter seg selv over laget. Han bør spille der det er best for laget, ikke der han synes det er gøyest å spille. Da for han finne seg en annen klubb. Noen som vet når Clichy kan være tilbake?

 

Hvor har du dette fra? Kan ikke huske å ha lest at Flamini ikke vil spille back. Det han sa i fjor var at han fortsatt så på seg selv som en midtbanespiller og at det var den plassen han foretrekker. Det betyr vel ikke at han nekter å spille back slik jeg forstår det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Hoyte er ikke skyld i målet. Det er Gallas som opphever en ellers klar offside når resten av backrekken blir stående. Gallas faller av og opphever dermed offsiden ved første gjennomspill.

 

Syns forøvrig Hoyt startet meget nervøst, men kom seg noe. Han sliter imidlertid mye med plasseringer og har dårlige avleveringer offensivt som gir kontringer i mot. Dette kan nok plukkes bort med litt mer erfaring og læring, men per idag mener jeg at han ikke er god nok til å forsvare en plass i laget. Ser heller at Flamini blir flyttet ned igjen hvis Toure er ute til helgen.

 

Løsningen (Flamini) vil jo heller være 4-5 valg på sentral midtbane enn å spille på venstreback til Clichy er tilbake. Forstå det den som kan. Jeg synes nesten det er arrogant og at han setter seg selv over laget. Han bør spille der det er best for laget, ikke der han synes det er gøyest å spille. Da for han finne seg en annen klubb. Noen som vet når Clichy kan være tilbake?

 

Hvor har du dette fra? Kan ikke huske å ha lest at Flamini ikke vil spille back. Det han sa i fjor var at han fortsatt så på seg selv som en midtbanespiller og at det var den plassen han foretrekker. Det betyr vel ikke at han nekter å spille back slik jeg forstår det.

 

 

Hvordan tolker du dette da?

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ot+at+left+back

Link to comment
Share on other sites

Hoyte er ikke skyld i målet. Det er Gallas som opphever en ellers klar offside når resten av backrekken blir stående. Gallas faller av og opphever dermed offsiden ved første gjennomspill.

 

Syns forøvrig Hoyt startet meget nervøst, men kom seg noe. Han sliter imidlertid mye med plasseringer og har dårlige avleveringer offensivt som gir kontringer i mot. Dette kan nok plukkes bort med litt mer erfaring og læring, men per idag mener jeg at han ikke er god nok til å forsvare en plass i laget. Ser heller at Flamini blir flyttet ned igjen hvis Toure er ute til helgen.

 

Løsningen (Flamini) vil jo heller være 4-5 valg på sentral midtbane enn å spille på venstreback til Clichy er tilbake. Forstå det den som kan. Jeg synes nesten det er arrogant og at han setter seg selv over laget. Han bør spille der det er best for laget, ikke der han synes det er gøyest å spille. Da for han finne seg en annen klubb. Noen som vet når Clichy kan være tilbake?

 

Hvor har du dette fra? Kan ikke huske å ha lest at Flamini ikke vil spille back. Det han sa i fjor var at han fortsatt så på seg selv som en midtbanespiller og at det var den plassen han foretrekker. Det betyr vel ikke at han nekter å spille back slik jeg forstår det.

 

 

Hvordan tolker du dette da?

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ot+at+left+back

 

Av en eller annen grunn har jeg klart å ikke se den art. Takk for linken, akkurat det jeg etterlyste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blant dem som ikke kan se at Hoyte har noen fremtid i klubben. Vi har sett i alle kampene han har spilt så langt i år at han er lagets svake punkt. Mot HSV viste han det igjen - usikker, dårlige pasninger, gir bort corner upresset og sovnet i forkant av målet. Desverre... men Hoyte holder ikke på dette nivået. Og jeg tror ikke vi har tid til å vente til han modnes heller.

 

Jeg tror at Hoyte forsvinner allerede ved neste transfervindu... antakeligvis til en klubb i Championship... salg eller utlån. Jeg håper Arsenal henter en ny venstreback som kan utfordre Clichy. Dette trenger vi for å ha kamp om plassen, får å ha dekning ved skader og sist men ikke minst..slik at Gallas utelukkende kan spille midtstopper.

 

Dette er min klare mening om den saken... og det skal mye til før jeg er villig til å se at det finnes bedre løsninger slik situasjonen er nå.

Link to comment
Share on other sites

Tror at Hoyte gjør mer tabber en hele laget mitt til sammen.

 

Og jeg tror du har flere skrivefeil enn alle her tilsammen :huh:

 

Uansett vil jeg bare beskytte Hoyte litt fordi venstrebacken er en uvant posisjon. I alle kampene har han vært spilt mye bedre på slutten av kampene hvis man sammenligner med starten. Hvis han klarer å holde seg på det samme gode nivået hele nivået får vi nok se hvorfor Wenger har tro på han. Men han trenger spilletid og er fortsatt ung. Jeg sier ikke at Hoyte er et fantastisk talent som kan bli den nye Cole på venstrebacken eller Toure på midtstopperplassen, men at han er en spiller som kan være en god backupspiller i forsvaret som kan spille i flere posisjoner.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Justin Hoyte hadde en relativt shaky start på sesongen på venstre backen. De fleste her var vel ganske klare på at dette var en mann som ikke var god nok for Arsenal. Men etter han fikk prøve seg litt på høyre backen så var det tydelig at dette er hans posisjon, han fremsto som en helt annen spiller.

 

Jeg skulle veldig gjerne sett mer av Hoyte på høyre backen da jeg tror han har ett stort potensiale her, men han har på ingen måte de beste arbeidsbetingelsene med Eboue og Lauren som direkte konkurenter. I det hele tatt kommer jeg ikke på noen klubber med så mange gode høyre backer.

 

Mulighetene for Hoyte blir nok desverre få, ihvertfall hvis Lauren kommer tilbake i godt gammelt slag. Hoyte's mulighet ligger vel kanskje i ett salg av Lauren?!

Link to comment
Share on other sites

Justin Hoyte hadde en relativt shaky start på sesongen på venstre backen. De fleste her var vel ganske klare på at dette var en mann som ikke var god nok for Arsenal. Men etter han fikk prøve seg litt på høyre backen så var det tydelig at dette er hans posisjon, han fremsto som en helt annen spiller.

 

Jeg skulle veldig gjerne sett mer av Hoyte på høyre backen da jeg tror han har ett stort potensiale her, men han har på ingen måte de beste arbeidsbetingelsene med Eboue og Lauren som direkte konkurenter. I det hele tatt kommer jeg ikke på noen klubber med så mange gode høyre backer.

 

Mulighetene for Hoyte blir nok desverre få, ihvertfall hvis Lauren kommer tilbake i godt gammelt slag. Hoyte's mulighet ligger vel kanskje i ett salg av Lauren?!

DU må ikke glemme at vi også har Gilbert på lån hos Cardiff :D Heldigvis for Hoyte er han en potet som kan brukes i flere pposisjoner, f.eks. også som midtstopper - ikke det at arbeidsbetingelsene er så mye bedre der :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg foretrekker Clichy på venstre back! har ikke tid å skrive begrunnelse nå, men skriver kanskje senere.. ha det bra! :P

 

Venter fremdeles i spenning på fortsettelsen av ditt glimrende innlegg!!

 

På venstre backen denne sesongen har Gallas, hoyte og Clichy hovedsakelig fått prøvd seg. Hva mener folk på forumet har vært den beste løsningen?

 

Gallas mener jeg klart er best i midten, men så langt denne sesongen har han vel egentlig ikke innfridd på noen av plassene. Personlig mener jeg han har vært ukonsentrert og virket noe treg i endel situasjoner. At Gallas er en stor forsterkning tror jeg ikke det er noen tvil om bare han kommer litt mer inn i det.

 

Hoyte begynnte sesongen dårlig på venstre backen men spilte seg noe opp og havnet til slutt på høyrebacken. Her gjorde han etter min mening en meget god figur. Problemet er at han er litt liten, dårlig på hode, og sliter litt med plasserings evnen.

 

Clichy: Alliadiere går under navnet kjeksen, dette må jo da være kjeksen light... Masse skader har vært hovedproblemet til Clichy. De aller fleste på forumet her mente at det var greit å selge Cole da Clichy var minst like god. Jeg var sterkt uenig og føler vel at jeg sålangt har hatt rett. Clichy har ikke vært god på venstre backen så langt. Han har store svakheter offensivt og teknisk. Innleggene hans er ikke bra, og han harmange farlige tverrsover passninger. Han har vært lenge skadet og trenger kanskje mer matching, men per dags dato er jeg usikker på om han er beste løsning.

 

Min konklusjon er: Hva med å prøve Eboue på venstre og Hoyte på høyre? Eller rett og slett la Gallas få noen flere kamper på venstre backen. Personlig føler jeg også at Djourou er bedre enn Senderos per dags dato

Link to comment
Share on other sites

Jeg foretrekker Clichy på venstre back! har ikke tid å skrive begrunnelse nå, men skriver kanskje senere.. ha det bra! ;)

 

Venter fremdeles i spenning på fortsettelsen av ditt glimrende innlegg!!

 

På venstre backen denne sesongen har Gallas, hoyte og Clichy hovedsakelig fått prøvd seg. Hva mener folk på forumet har vært den beste løsningen?

 

Gallas mener jeg klart er best i midten, men så langt denne sesongen har han vel egentlig ikke innfridd på noen av plassene. Personlig mener jeg han har vært ukonsentrert og virket noe treg i endel situasjoner. At Gallas er en stor forsterkning tror jeg ikke det er noen tvil om bare han kommer litt mer inn i det.

 

Hoyte begynnte sesongen dårlig på venstre backen men spilte seg noe opp og havnet til slutt på høyrebacken. Her gjorde han etter min mening en meget god figur. Problemet er at han er litt liten, dårlig på hode, og sliter litt med plasserings evnen.

 

Clichy: Alliadiere går under navnet kjeksen, dette må jo da være kjeksen light... Masse skader har vært hovedproblemet til Clichy. De aller fleste på forumet her mente at det var greit å selge Cole da Clichy var minst like god. Jeg var sterkt uenig og føler vel at jeg sålangt har hatt rett. Clichy har ikke vært god på venstre backen så langt. Han har store svakheter offensivt og teknisk. Innleggene hans er ikke bra, og han harmange farlige tverrsover passninger. Han har vært lenge skadet og trenger kanskje mer matching, men per dags dato er jeg usikker på om han er beste løsning.

 

Min konklusjon er: Hva med å prøve Eboue på venstre og Hoyte på høyre? Eller rett og slett la Gallas få noen flere kamper på venstre backen. Personlig føler jeg også at Djourou er bedre enn Senderos per dags dato

Er det ikke Ali som er kjeksen og Clichy om er kyllingen a? :P Uansett synes jeg Clichy skal få bedre tid. Han er veldig god til å drible, og det er en ting som jeg legger merke til som han er ekstremt god på: Lese spillet og snappe opp ballen. Hvis vi kan få utnyttet disse situasjonene bedre, vil vi få mange gode kontringer. Men jeg må så meg fullstendig enig i at han sliter med pasningene og innleggene, og har fortsatt ikke helt fyllt tomrommet etter Cashley. Men jeg er sikker på at det kommer, han må bare få stilt inn beina, ikke lenge igjen nå tror jeg.

 

Jeg kan skjønne tankegangen med Eboue på venstre og Hoyte på høyre, men problemet blir da at vår beste offensive back vil bli veldig hindret av at han alltid må snu seg får å legge inn med høre. Dette blir veldig feil når han kommer på så mange overlapper og ødelegger rytmen i angrepet. Men jeg synes at Hoyte fortjener flere kamper fra høyrebackposisjonen, men det tror jeg kan bli vanskelig, særlig når Lauren kommer tilbake etter nyttår! Gallas vil helst ikke spille venstreback, og jeg ønsker å se at han danner i stopperpar med Toure. Men en annen løsning med at Djourou fortjener spilletid kan jo være at man i kamper setter Toure opp som midtbanespiller og lar Djourou danne par med Gallas. Da Vieira dro var jeg en stor tilhenger av å la King Kolo fylle tomrommet etter han. Men det ser ut som Wenger heller vil ha Toure bak. En annen løsning ved store skadeproblemer på høyrebacken er jo også å la Toure spille høyreback. Jeg kan huske i alle fall en kamp han spilte der i fjor - en oppgave han løste meget godt.

 

Uansett er felles for backene at de sliter med innleggene. dette må forbedres, og skal ikke være vanskelig å gjøre noe med heller.

Link to comment
Share on other sites

"Right is the new left"

 

Å prøve Eboue på venstrebacken er som å brenne kredittkortet på bålet, eller å kaste perler for svin, eller å bæsje på leggen om du vil..

 

Med Eboue og Hleb på høyrekanten har vi endelig fått en relativt potent høyreside. Hvor mange mål har vi da ikke scoret i år via høyresiden? (Jeg aner ikke og har ikke tid til å grave i statistikken)

 

Jeg har troen på Clichy, bare han får spille og holder seg for god til å bli skadet igjen. Jeg tror han og den godeste tjekker Rosicky (evt VP/Ljungberg eller lignende) vil utvikle et godt og produktivt samarbeid etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

"Right is the new left"

 

Å prøve Eboue på venstrebacken er som å brenne kredittkortet på bålet, eller å kaste perler for svin, eller å bæsje på leggen om du vil..

 

Med Eboue og Hleb på høyrekanten har vi endelig fått en relativt potent høyreside. Hvor mange mål har vi da ikke scoret i år via høyresiden? (Jeg aner ikke og har ikke tid til å grave i statistikken)

 

Jeg har troen på Clichy, bare han får spille og holder seg for god til å bli skadet igjen. Jeg tror han og den godeste tjekker Rosicky (evt VP/Ljungberg eller lignende) vil utvikle et godt og produktivt samarbeid etter hvert.

 

Spørsmålet er vel snarere om det offensive er vårt største problem om dagen? Jeg synes ikke det er greit at motstanderen scorer hver gang de er over midten. Forsvarets grunnlegende funksjon, er og må være å forhindre motstanderen i å score. Det offensive er selvfølgelig en bonus, men det defensive må prioriteres.

 

Kan ikke helt se hvilken forskjell det vil være for Eboue om han løper opp den ene krittlinja eller den andre. fra venstre vil han også ha muligheten til å bruke innover skru på skudd og inlegg.

Link to comment
Share on other sites

Et interessant poeng.Må jo si Clichy har skuffa ganske stort på venstresida.

Hadde vært artig å sett Hoyte på høyre og Eboue på venstr side.Men har liten tro på at Wenger gambler med dette nå.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes han bør selges, og Gilbert tilbake! Eneste problem er at da har vi bare en god engelskmann på laget! =/

 

Sikkert kjempe lurt å satse på en mann helt uten erfaring som ingen har sett spille annet enn 1 omgang i Mikke Mus cupen....

 

 

hehe, neivell da, 1-0 til deg. Da selger vi ikke Hoyte! Men tror at Gilbert nermer seg Hoyte sitt nivå, så det er ikke lenge til så får han mer kamperfaring!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes han bør selges, og Gilbert tilbake! Eneste problem er at da har vi bare en god engelskmann på laget! =/

 

Sikkert kjempe lurt å satse på en mann helt uten erfaring som ingen har sett spille annet enn 1 omgang i Mikke Mus cupen....

 

Gilbert har da spilt mer enn en omgang i Ligacupen han? Fikk noen kamper i ligaen/FA-cupen der han imponerte kraftig. Husker spesielt mot Everton. Mener Gilbert har mye større potensial enn Hoyte.

Link to comment
Share on other sites

Et interessant poeng.Må jo si Clichy har skuffa ganske stort på venstresida.

Hadde vært artig å sett Hoyte på høyre og Eboue på venstr side.Men har liten tro på at Wenger gambler med dette nå.

tror vi maa smoere oss med litt med taalmodighet naar det gjelder Clichy (..ogsaa). han har jo tross alt vaert ute en god stund og mangler aapenbart spilleforstaaelsen som kommer med lang tids matching. men han maa helt klart heve seg.

 

tror det kan vaere greit for Arsenal aa beholde Hoyte som back up for begge sidebackene et par aar til slik at vi har vi faar Kerrea Gilbert og Armand Traore opp. betrakter begge som stoerre talenter enn Hoyte. hva som er greit for Hoyte selv er en annen sak. han kommer sikkert til aa faa en del matching i andres skadefravaer uten at jeg tror det blir noen fast plass ut av det. til det er Eboue alt for god (og i tillegg kommer Lauren tilbake i januar). Justin er grei nok, men naar ikke helt opp til det nivaaet vi maa vaere paa. det er sikkert lurt med offensiv holdning, men haaper han har fingeren i jorda saa han ikke blir skuffet. bare knallhard jobbing hjelper han.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Synes det er på tide å dra opp denne tråden igjen.

 

I mine øyne blir Hoyte bedre og bedre for hver kamp som går. Han bidrar mer og mer offensivt, og jeg synes han virkelig har begynt å vise hvorfor Wenger har hatt så stor tro på han. I tillegg så driver han ikke med skuespill som en viss annen høyreback vi har gjør.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er på tide å dra opp denne tråden igjen.

 

I mine øyne blir Hoyte bedre og bedre for hver kamp som går. Han bidrar mer og mer offensivt, og jeg synes han virkelig har begynt å vise hvorfor Wenger har hatt så stor tro på han. I tillegg så driver han ikke med skuespill som en viss annen høyreback vi har gjør.

 

Helt enig.Og bare det at vi har solgt Lauren viser hvor mye Hoyte har imponert.

Jeg syns ikke det er mye som skiller Eboue og Hoyte spillemessig nå når

Hoyte har fått spille på seg selvtillitt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...