Jump to content

Julio Baptista


Detex

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Unleash the Beast!

jepp... :D

WENGER: GI NÅ MANNEN EN SJANSE!!!!!

 

enig!!

 

er på tide no :)

 

Helt enig! Men når det er sakt, så er det ikke lenge igjen til januar, så wenger kan kjøpe the beast litt billigere enn hvis han hadde fått så veldig mye mer spilletid.. En baktanke fra Wenger?

paa tide ja, men da at han begynner aa prestere naar han faar sjansen. er ikke imponert over ballfoelelse og spilleforstaaelse hos denne karen, men seff, mye kan fortsatt skje.

 

syns det er litt ironisk ar folk lengter etter Baptista som er 25, har 5-6 aar foran seg i gamet og burde begynt aa slaa til naa, mens de kritiserer Senderos som er 21 og har kanskje 12-15. de sliter med de samme tingene etter min mening. mangel paa ballfoelelse etter skadeavbrekk og mangelfull matchtrening. forhaapentligvis kommer de seg begge to, men jeg er mer bekymra for Baptista enn Sende.

 

at Wenger ikke gir han nok tid er helt enkelt fordi han ikke har vaert god nok... til naa.

Link to comment
Share on other sites

http://217.204.41.132/cgi/NGoto/2/177177446?1206

 

 

Begynner å bli litt usikker på om Julio kommer til å bli i arsenal etter låneperioden er over..

Som han selv sier har han ikke visst sitt beste jeg enda, men vet hvis han får en fast plass kommer han til å "slå seg løs"..

 

Nå spørs det om Wenger kommer til å gi han en fast plass da??

Link to comment
Share on other sites

http://217.204.41.132/cgi/NGoto/2/177177446?1206

 

 

Begynner å bli litt usikker på om Julio kommer til å bli i arsenal etter låneperioden er over..

Som han selv sier har han ikke visst sitt beste jeg enda, men vet hvis han får en fast plass kommer han til å "slå seg løs"..

 

Nå spørs det om Wenger kommer til å gi han en fast plass da??

 

Baptista satt jo ikke på benken en gang i dag. Står ingenting om noen skade heller. Noen som vet noe? Tydeligvis ikke fått det med meg viss det er noe jeg absolutt burde vite. :)

Link to comment
Share on other sites

Å så da, burde da velges over Aliardiere uansett, da Aliardiere tross alt ikke har vist seg frem på høyeste nivå på tre år, og dermed burde heller kommet inn enn å starte.. Og for at Baptista skal beholde lysten på å bli her, må han få spille i kamper i PL snart.

Link to comment
Share on other sites

Synest ikke han har gjort det så bra til nå men... Får satse på at han blir bedre ettervært :( B) :( :( :( :(

Venter på at andre skal gjøre det, men får vel gjøre det selv. Det er nesten bannlyst med sånne poster, er vel (minst)10. i dag eller no. Du MÅ bruke lengre tid på postene dine! Hadde alle gjort som deg og Aasen kunne vi bli sammenlignet med T*ttenhamforumet, det hadde vel vært veldig flaut. Der er det kanskje 2-3 stykker som skriver mer en en linje! Bruk lengre tid før du poster, og les og tenk før du poster det!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Et intervju med Wenger angående Baptista på Arsenal.com. Wenger sier at han stadig nærmer seg hva han vil gjøre angående Baptista til sommeren, og med all den skryten som han gir Baptista videre i intervjuet så virker det som om han går for the beast.
Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig Baptista får vise hva han egentlig er god for snart, er vel på tide snart?

 

Ingen tvil! Alle goonere trodde vel at han kom til og spille mesteparten av kampene i PL.. Har vært veldig skuffende spilletid på han.. Muligens Wenger har en plan med det... Man vet aldri, men nå synes jeg virkelig at Wenger skal få ut fingeren her!

Link to comment
Share on other sites

Det er garantert at han spiller i morgen, og som Wenger sier så er det hans store sjanse å vise seg fram!

 

Han har hatt de "kjente" seks månende til å venne seg til den engelske livsstilen og det er nå wenger kommer til å "unleash the beast".

 

Julio kommer nok til å starte bak van persie på topp, la oss håpe han viser seg fram..

Men han har vært igjennom et virus så er det er jo muligheter det kan påvirke han litt...

Link to comment
Share on other sites

Tja....hva med å la mannen få spille noen kamper på rad fra start før dere lynsjer han? Det er ikke så himla lett å spille seg inn på ett nytt lag i ett nytt land og en ny liga. Det er heller ikke så veldig lett å spille bra når resten av laget underpresterer.

Link to comment
Share on other sites

Han har vært her i nesten 6 måneder og enda ikke imponert nok til å starte kamper. Tviler på at Arsenal kjøper denne spilleren.

Han har trass alt vore skada også då. Ikkje en suksessoppskrift for å gli inn i eit lag.

Link to comment
Share on other sites

Send denne møkkabrassen tilbake til Madrid eller Rio!!!

 

Småunger på 7-8 år demper og skyter raskere enn denne kællen!!

 

 

Ironi?

 

Han har jo ikke fått sjansen til å vise seg frem, han har vært skadet, i går borte mot Sheff utd på en møkkabane uten like.. Tror ikke så veldig mange andre i hans situasjon hadde gjort det bedre.. Man bør skjønne at det vil ta litt tid før han spiller opp mot sitt nivå.. Holder ikke å få 5 min på slutten av hver tredje kamp og så en start borte mot et drittlag i ny og ne..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...