Jump to content

Julio Baptista


Detex

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Ser ut som om det nok er en låneavtale, men at Baptista

høyst sannsynlig vil skrive under på en 4-årskontrakt

etter denne sesongen i følge Telegraph

 

 

Dette er jammen ikke noe man blir klok av!

 

Var det tidsfristen som ble for stram, siden klubbene ikke ble enige om overgangssummer for Reyes og Baptista? Begge virket overlykkelige for å komme videre i karrieren. Baptista er ikke med i fremtidsplanene til Capello, og Reyes er overtydelig på at han vil til Spania.

 

Den eneste grunnen til at det ble en utlånsavtale, må være uenighet om overganssummene. Akkurat det kan bli en spennende nøtt til neste år, når overgangene ønskes/ikke ønskes permanente for en av partene!

Link to comment
Share on other sites

Her er et par videoer av udyret:

 

05/06 sesongen:

Gulltiden i Sevilla:

 

Som dere ser er han et monster på hodet, men han er også en god avslutter med beina. Han kommer også inn i rekken av gode frisparkskyttere i klubben:) Han kommer heller til å slite med fysikken, som spillere som kommer fra Spania ofte gjør. Jeg tror nok ikke at han vil slite med temposkiftet så veldig mye siden hvis han spiller spiss siden det ikke blir så mye forandring i denne posisjonen. Jeg gleder med til å se han stange i mål for oss :huh:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg kan se er et ankepunkt mot suksess for Baptista i Arsenal er hvorvidt han har teknikk nok er kjapp nok til å passe inn i Arsenals klipp-klakk angrepsspill. Han behersker nok støttepasningen bedre.

 

Når det er sagt, tror jeg det kan være sunt med en ny type i laget, en som har fysikk og som tør å gå på skudd. Vi får bare håpe han ikke smittes av den kollektive skuddvegringen som til tider rammer laget.

Link to comment
Share on other sites

Noen som så Baptista i dagens kamp mot Wales?

 

Jeg så han i store deler av kampen. Ser vi bort fra et ørlite raid (overstegsfinte og skudd rett på keeper), kan det se ut som om vi har bygd ut vår usynlige vegg :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...happy+with+role

 

Baptista er litt misfornøyd med lite spilletid nå. Kanskje LITT tidlig å begynne å "kreve" noe førstelagsplass når'n har vært skadet i 1-2 mnd. i tillegg. :blink:

Greit han er "sulten" og utålmodig, men ingen i Arsenal er vel sikret noe førstelagsplass..

 

Men jeg er enig i at han bør få slippe til mer nå. Har veldig tro på han og kan nok bli en svært viktig spiller.

Han har kvaliteter som vi trenger og jeg blir ikke overrasket om han får noen 90-minuttere i julestriden.

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...happy+with+role

 

Baptista er litt misfornøyd med lite spilletid nå. Kanskje LITT tidlig å begynne å "kreve" noe førstelagsplass når'n har vært skadet i 1-2 mnd. i tillegg. :blink:

Greit han er "sulten" og utålmodig, men ingen i Arsenal er vel sikret noe førstelagsplass..

 

Men jeg er enig i at han bør få slippe til mer nå. Har veldig tro på han og kan nok bli en svært viktig spiller.

Han har kvaliteter som vi trenger og jeg blir ikke overrasket om han får noen 90-minuttere i julestriden.

 

De kommende kampene mot Porto og chelsea der fysisk tilstedeværelse vil være viktig tror jeg kan passe Julio bra. Han er nok som du sier veldig sulten og tent samtidig som vi trenger hans "størrelse" i fraværene i forsvaret mot chelsea. Som hengende bak Ade mot Porto med RvP på en av flankene?

Link to comment
Share on other sites

Baptistatråden på Tottenhamsvenner.no :blink:

[]

Tottenhamsvenner.no

 

Litt morsom lesing etter at vi trakk det lengste strået :'(

Morsomt å lese hva de skriver! Hehe, må bare le av dem...

 

Mykje morsomt på yids-forumet.

Såg at det var ein som avskreiv Baptista som enda ei nesten-signing allereide på side 1.

Det verkar som om dei innerst inne veit at dei er ein liten bakgårdsklubb, som aldri kjem til å signe ei stor stjerne.

Link to comment
Share on other sites

Sitter litt med følelsen at han blir "spart" en del på frem til Januar slik at arsenal kan fullføre kjøpet. Kanskje Wenger er redd at hvis han slipper løs beistet så vil ikke real madrid selge..

Link to comment
Share on other sites

Mulig Wenger er så utspekulert at han ikke tørr slippe løs Beistet, for så kjøpe han for en billig penge!!

Har stor tro på Julio jeg, når det først løsner, tror jeg det løsner skikkelig..

tror fort vekk han er god for 20mål per sesong :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si meg litt skuffa over at han ikke har fått mer enn 5-10 min i de kampene han har kommet på.. Mot Scum kunne han i det minste fått en halvtime.. Song har fått starte denne sesongen, da burde det også være mulig å la Baptista få starte mot Chelsea. Flamini jobber og sliter knallhardt, men jeg tror the beast har mer enn det. Har virkelig troen på han.

Link to comment
Share on other sites

Unleash the Beast!

jepp... :D

WENGER: GI NÅ MANNEN EN SJANSE!!!!!

 

enig!!

 

er på tide no :D

 

Helt enig! Men når det er sakt, så er det ikke lenge igjen til januar, så wenger kan kjøpe the beast litt billigere enn hvis han hadde fått så veldig mye mer spilletid.. En baktanke fra Wenger?

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! Men når det er sakt, så er det ikke lenge igjen til januar, så wenger kan kjøpe the beast litt billigere enn hvis han hadde fått så veldig mye mer spilletid.. En baktanke fra Wenger?

 

Spørst vel bare om Baptista vil skrive konrtakt med oss viss han ikke får spille da?

Link to comment
Share on other sites

Helt enig! Men når det er sakt, så er det ikke lenge igjen til januar, så wenger kan kjøpe the beast litt billigere enn hvis han hadde fått så veldig mye mer spilletid.. En baktanke fra Wenger?

 

Spørst vel bare om Baptista vil skrive konrtakt med oss viss han ikke får spille da?

 

Ja, så var det det ja :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...