Jump to content

Julio Baptista


Detex

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply
  • 5 weeks later...
  • 1 year later...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/b...emirates-return

 

Gruer meg til å møte Beistet i Champions League, hadde vært typisk om han scoret på Emirates.

 

Hva med å flytte denne til et annet forum?

Han gjør det faktisk ganske bra i Roma og hadde en perlescoring nå i helgen. Hele Roma begynner å komme igang igjen etter en veldig dårlig start på sesongen. Totti er på plass igjen også, så vi skal ikke ta altfor lett på denne kampen. Ikke at jeg tror noen gjør det.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Takk og lov for at vi har Bendtner og ikke den stuten her. Makan til dårlig spiller skal man lete lenge etter!

 

Ang. når Baptista ikke ble værende: Må vel være noe av det mest geniale som Wenger har gjort. Ser man bort i fra 6-3 kampen mot Liverpool, så er det lite som har imponert meg med denne karen.

 

Litt skremmende at Baptista var så sterkt ønsket før han signerte for Real Madrid.

Link to comment
Share on other sites

Takk og lov for at vi har Bendtner og ikke den stuten her. Makan til dårlig spiller skal man lete lenge etter!

 

Litt skremmende at Baptista var så sterkt ønsket før han signerte for Real Madrid.

Ikke så veldig rart, var jo meget god i Sevilla! Men utrolig glad for at han kun ble hos oss i 1 år. Tror aldri jeg har blitt mer skuffet over en spiller som av han!

Link to comment
Share on other sites

Vi hadde jo rett og slett utrolig flaks med at vi ikke signerte han før han gikk til Real Madrid, så vidt jeg kan huske var vi ikke langt unna! Det er sjeldent man får anledning til å prøve ut varene, men jaggu var det godt vi kunne få til en lånehandel framfor kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Irriterer meg at han scoret straffen på samme sted "i målet" som han bommet på 3 av i sin Arsenalkarriere... (Liverpool, Bolton, Pompey).

 

Sjelden har en Arsenalspiller skuffet meg så meget som han gjorde.

 

Jeg fikk en skikkelig flashback til alle de tre hendelsene i det han tok straffen sin. Akkurat lik den han prøvde på 3 ganger for oss. Den ene gikk over målet. De to andre reddet keeperne ganske enkelt. Det går an å være uheldig med tre straffer på rad, men det kan allikevel ikke kalles annet enn skam å svi 3 av 3 straffer for en klubb. Særlig når han tilsynelatende presset seg fram for å ta den siste og det i tillegg (om jeg husker riktig) ble avgjørende for at vi havnet bak Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Irriterer meg at han scoret straffen på samme sted "i målet" som han bommet på 3 av i sin Arsenalkarriere... (Liverpool, Bolton, Pompey).

 

Sjelden har en Arsenalspiller skuffet meg så meget som han gjorde.

 

Særlig når han tilsynelatende presset seg fram for å ta den siste og det i tillegg (om jeg husker riktig) ble avgjørende for at vi havnet bak Liverpool.

Stemmer. Grunnet uavgjort havnet vi på fjerde pga målforskjell. Hadde vi vunnet hadde vi vært 2p foran.

Link to comment
Share on other sites

Kom over denne og må bare poste den:

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2584487.ece

 

For en idiot av en mann!

 

Det virker som om du kun leser overskriften, som er veldig omformulert av artikkelforfatteren. Det andre som Beistet påpeker er faktisk helt riktig. Selvsagt vil alle skadene påvirke våre sjanser, selvsagt vil Roma dra fordel av å spille på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Kom over denne og må bare poste den:

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2584487.ece

 

For en idiot av en mann!

 

Det virker som om du kun leser overskriften, som er veldig omformulert av artikkelforfatteren. Det andre som Beistet påpeker er faktisk helt riktig. Selvsagt vil alle skadene påvirke våre sjanser, selvsagt vil Roma dra fordel av å spille på hjemmebane.

 

Leste faktisk hele artikkelen og der sto det blant annet:

 

Samtidig innrømmer han likevel at Arsenal kan være i stand til å gi Roma god motstand.

 

Akkurat som at Arsenal var et lite miniputt lag. Håpløst utsagn fra Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Samtidig innrømmer han likevel at Arsenal kan være i stand til å gi Roma god motstand.

 

Akkurat som at Arsenal var et lite miniputt lag. Håpløst utsagn fra Baptista.

 

Er dette skrevet som sitat? Nei, den setningen er skrevet av artikkelforfatteren, og er sannsynligvis bøyd på for å få det til å virke mer kontroversielt. Jeg finner ingen som helst ting som Baptista sier i denne artikkelen galt i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...