Jump to content

Julio Baptista


Detex

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Da er d fastslått at Baptista drar tilbake,han ble ingen hit i Arsenaltrøya,men han skal ha for og ha prøvd :P

 

Er det sant?

Link? Håper egentlig Julio drar,han har fått nok tid nå!

Ingenting funket får han sin del,bare mot Liverpool. Og den ene gode kampen holder ikke for at han skal spille for oss neste sesong. Men betyr det at Reyes kommer tilbake?

Link to comment
Share on other sites

Da er d fastslått at Baptista drar tilbake,han ble ingen hit i Arsenaltrøya,men han skal ha for og ha prøvd :P

 

Er det sant?

Link? Håper egentlig Julio drar,han har fått nok tid nå!

Ingenting funket får han sin del,bare mot Liverpool. Og den ene gode kampen holder ikke for at han skal spille for oss neste sesong. Men betyr det at Reyes kommer tilbake?

 

 

Her har du en link :P

Link to comment
Share on other sites

Like greit, han slo aldri til og manglet mye synes jeg for å passe inn. Og selvom om han hadde den ene gigant kampen mot Liverpool må vi ikke glemme at det faktisk var Aldiadiere som sto for det meste selvom Baptista var sist på de 4 målene. Og nå håper jeg Wenger kan prate litt fornuft til Reyes. Som Wenger sier er han en naturlig ving som har fart, bra skuddbein, og veldig god teknikk. En ving jeg føler vi har savnet litt denne sesongen

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

For å være litt slemme kan vi kalle denne sesongen for "Baptista Season". Et nytt begrep som utrykker at en klubb har hatt en litt rufsete, knøvlete og skuffende sesong ;) For det er jo hva Baptista har vært?

 

Vi hadde store forventninger og kunne fort ha vunnet noe med mer marginer, flaks, dyktighet osv, men dette ble altså en typisk "Baptista Season" til slutt...

Link to comment
Share on other sites

Striker Baptista to leave Arsenal ifølge vanligvis pålitelige BBC. Og da er det nok bare å ønske lykke til videre. Tipper Baptista óg Reyes havner i Sevilla.

 

Det er forøvrig et paradoks at da Wenger "jaktet" Baptista for to år siden, var det som erstatter for Vieira. Midtbanespilleren Baptista altså. Når så brassen faktisk havnet i Arsenal, fikk han utelukkende sjansen som spiss eller "hengende" spiss. Tomrommet efter Vieira var i mellomtiden blitt fylt av Fabregas, og derfor er avgjørelsen om ikke å kjøpe ham, ikke veldig overraskende.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ser på finalen mellom brazil og argentina nå, kanonmål av Baptista..

nå har han endelig fått selvtillit, å da har vi selvfølgelig mista han..

har fortsatt trua på han jeg men

 

 

så vidt eg vet så har Arsenal sendt Baptista tilbake, men Reyes er i Madrid enda! :P :P

Link to comment
Share on other sites

Fint mål, men resten av kampen var han sitt vanlige ballmistende, utekniske, redde seg.

enig, så etterhvert selv at han var tilbake i sitt gamle jeg, med å miste ball for enkelt osv. men samtidig, han viste ved flere enledninger at han hadde noe inne..

jeg vil gjerne gi gutten en ny sjanse, for han har noe ekstraordinært der inne et sted :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aliadiere hadde vært billigere. Han scoret 3 han også!! MoM var han også.

 

Sikter du til Liverpool 3-6 Arsenal nå?

Eventuelt tar du feil. Baptista scoret 4, Aliadiere 1 og Song 1. Dog la Ali opp til vel alle fire til Baptista.

Nå vet ikke jeg om du sikter til den kampen da, men vil tro det, da det er dèn det står om i artikkelen.

 

Forøvrig fnyser jeg av dette ryktet.

Liverpool bør vite sitt eget beste, å bare holde seg vekke fra ham, så lenge de ennå er Premier League-klubb. Baptista vil aldri finne seg skikkelig til rette i Premier League. Pluss at Liverpool har svært mange gode spisser nå. Ta for eksempel Torres, Voronin, Kuyt, Crouch, Babel (kan vel spille spiss) osv.. Alle disse regner jeg som bedre enn Julio.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...