Jump to content

Julio Baptista


Detex

Recommended Posts

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=40...ng+on+Real+call

 

Lyons Mahamadou Diarra venter på at Real madrid skal gi lyd fra seg. Lyon vil ha 25 mill £ for Diarra, like mye som chealski ga for essien. Og for at Real skal få råd til dette så må Real selge spillere, og de vurdere å selge Julio Baptista til Arsenal for å få råd til dette kjøpe. Hvis Arsenal fortsatt er interessert da.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette, har ikke sett "The Beast" spille kamp på lenge. Han var god, vet ikke hvordan han er nå. Kanskje Wenger er interessert hvis prisen er riktig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

hadde hvert digg å få baptista, tror nok wenger hadde klart og trylle fram de beste i han igjen..

 

men syntes at hvis vi skal hente noen spillere på andre plasser CM, CB..

 

må vi også kvitte oss med noen...

 

blit for mye på topp med henry, rvp, ade, walcott, aliadiere, lupoli, bendtner og så baptista..

 

selv om han kan spille CM også, så er han best og vil spille spiss

Link to comment
Share on other sites

Enig med at det er formange forward spillere som linkes til Arsenal.

Nå som Campell forlater Arsenal er det på tide å se seg rundt etter en klasse erstatter til Campell.

Men vi har god tid enda. Er en stund til seriestart enda, og jeg tror Wenger har noen i kikkerten :P

Link to comment
Share on other sites

Julio Baptista er egentlig en offensiv midtbanespiller. Jeg tviler sterkt på at Real må selge spillere for å få råd til diarra siden de har 800 millioner kroner tilgjengelige for å kjøpe spillere. Baptista ville vært et bra kjøp for Arsenal om de hadde fått han litt billig. Vi trenger ikke å selge spillere for å få plass til han. Lupoli og Bendtner klarer seg sikkert en sesong til å reservelaget.

Link to comment
Share on other sites

i mine øyne er det mange andre som er mer lovende enn baptista og uansett trenger vi en midtstopper mye mer. Blir spennende og se hvilke kjøp Wenger foretar seg

Link to comment
Share on other sites

Baptista skal ikke til Arsenal. Han hadde sjansen forrige sesong, men valgte Real fremfor oss da. Blir skuffet over Wenger hvis han ender opp med å hente Baptista nå

Link to comment
Share on other sites

Real Madrid's Baptista: Arsenal want me

tribalfooball.com - July 16, 2006

 

Real Madrid attacking midfielder Julio Baptista has declared Arsenal wants to sign him.

Asked about Arsenal's interest, Baptista said today: "I am calm and secure about my situation. I am going to work to gain the confidence of Fabio Capello and to be in the first XI.

 

"It is true that Arsenal want me, but I have contract with Madrid and I want to fulfill it."

Link to comment
Share on other sites

Real Madrid attacking midfielder Julio Baptista has declared Arsenal wants to sign him.

Asked about Arsenal's interest, Baptista said today: "I am calm and secure about my situation. I am going to work to gain the confidence of Fabio Capello and to be in the first XI.

 

"It is true that Arsenal want me, but I have contract with Madrid and I want to fulfill it."

 

Det sier tribalfootball.com

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det kan komme en åpning for at Wenger velger å prøve seg på Baptista igjen? Nå skal jo RVN være klar for Real Madrid og da er det jo overflod med spisser i RM hvis Capello da ser på Baptista som spiss. Kan jo hende han vurderer å bruke han på midtbanen også så klart.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Arsenal won't budge from Reyes price

tribalfooball.com - August 09, 2006

 

Arsenal won't consider selling Jose Reyes to Real Madrid for anything less than £16.5 million.

 

The Sun says Real director Predrag Mijatovic was in London yesterday to start official transfer talks and tabled a ?10m bid.

 

That is the figure the Gunners have allegedly paid in instalments for Reyes so far - and Mijatovic is refusing to meet Arsenal vice- chairman David Dein's demands to go higher.

 

Real are convinced they have the upper hand, especially as Reyes has made it known he is desperate to join them.

 

Reyes, 22, said: "I want the matter resolved as soon as possible. From now on, I'll have my mobile on in case I get an important call."

 

Real made their move after Arsene Wenger gave the green light for the homesick forward to be sold by leaving him out of Tuesday's 3-0 Champions League win at Dinamo Zagreb. That avoids him being cup-tied for Real - for now.

 

Mijatovic met Dein willing to include Julio Baptista as part of a swap package.

 

But Dein was adamant he could not allow Reyes to leave for a figure below the valuation made in Arsenal's agreement with Seville.

 

står at de er villig til og inkludere, men står ingenting om arsenal vil ha han eller ikke..

 

tviler på at wenger vil ha han etter han kjøpte ade

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger kjøper Batista uten å selge Reyes,tror Reyes vil få sitt

gjennombrud iår. Batista er en spiller som jeg håpet at Wenger skulle

kjøpe når han spilte i Sevilla. Han er en Spiller Arsenal trenger

han er sterk han er målfarlig, han har en bra skuddfot.

 

Så jeg mener Wenger burde prøve å få tak iBatista

uten å selge Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...