Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Tull at han er ferdig, han blir jo selføglelig når styret og manager nekter å selge!

Nei, han blir !

 

For alt vi vet, kan det være fordi de vil presse opp prisen. Og de hemmelighetsfulle intervjuene med Cesc liker jeg dårlig, så et salg i januar forundrer meg ikke. Spesielt ikke om vi ligger dårlig an i serien.

 

Om vi ligger godt an derimot, vil nok ikke Cesc dra. Vi vet alle at han vil vinne noe med Arsenal, og det eneste han ikke legger skjul på, er hvor stor respekt han har for The Gunners.

 

Men vi skal også huske at Cesc har en kontrakt til 2014, og det eneste han savner er medaljer. Om vi vinner serien/mesterligaen neste år, så tror jeg vi kan beholde Cesc litt til. Og det uten at det er mot hans vilje :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Slik en flott og fin gjeng, og Fabregas er ikke like lenger så imponerende spør du meg. Ikke en kaptein verdig!

 

http://www.dagbladet.no/2010/07/14/sport/f...pique/12556866/

Helt idiotisk av Cesc. Det er jo han som er "hjernen" bakspytteklysa, så det er han som er den største idioten i denne saken. Sank en del der på mitt stjernebarometer...

Link to comment
Share on other sites

 

Hørte om dette allerede i slutten av mai, idet alle Barcelona ryktene begynte å flomme. Hvorfor kjøpe seg et nytt hus hvis han skal forlate London? Tror nok Cesc blir en sesong eller to til, jeg krysser ihvertfall fingrene for akkurat det.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 15 2010, 12:36 PM) 201567[/snapback]

Hørte om dette allerede i slutten av mai, idet alle Barcelona ryktene begynte å flomme. Hvorfor kjøpe seg et nytt hus hvis han skal forlate London? Tror nok Cesc blir en sesong eller to til, jeg krysser ihvertfall fingrene for akkurat det.

 

Han skal sikkert bare pusse det opp for å selge det med gevinst. Så han blir vel boende ett år til for å slippe å skatte på det han tjener på salget.

Link to comment
Share on other sites

Helt idiotisk av Cesc. Det er jo han som er "hjernen" bakspytteklysa, så det er han som er den største idioten i denne saken. Sank en del der på mitt stjernebarometer...

 

Nettopp verdensmester....en smule full og har det løye.

Kjekt å se han morer seg etter en tøff tid med press fra alle kanter.

Cesc har håndtert dette meget bra.

Link to comment
Share on other sites

Nettopp verdensmester....en smule full og har det løye.

Kjekt å se han morer seg etter en tøff tid med press fra alle kanter.

Cesc har håndtert dette meget bra.

Syns det er bra at Cesc ikke er den som spytter iallefall. Tipper uansett han har samme humor som mange 20-25åringer. At han er hjernen bak det viser bare hvor smart han er;)

 

Med dette viser han at han er kommet langt. Fra å kaste pizzabiter til å styre andre til å gjøre slike barnslige ting.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er bra at Cesc ikke er den som spytter iallefall. Tipper uansett han har samme humor som mange 20-25åringer. At han er hjernen bak det viser bare hvor smart han er;)

 

Med dette viser han at han er kommet langt. Fra å kaste pizzabiter til å styre andre til å gjøre slike barnslige ting.

 

Syns ikke akkurat det var en så veldig smart ting å gjøre. Men uansett så er han veldig ung, og de fleste vet hva alkohol kan gjøre med en ellers fornuftig person. Tilgir han for dette.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke akkurat det var en så veldig smart ting å gjøre. Men uansett så er han veldig ung, og de fleste vet hva alkohol kan gjøre med en ellers fornuftig person. Tilgir han for dette.

Håper du skjønte det var ironi?

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6261462,00.html

 

Dette begynner å bli komisk..! Kven er det som ikkje har uttalt seg no? Kona til Guardiola?

Bare vent, hun er trumfkortet! Neste søndag snakker hun om hvor flott det er å ha enn person som beundrer mannen hennes! Snart skal foreldrene til alle på juniorlaget han spilte for ut og uttale seg om hvor flott venn han var for ungen deres, før materialforvalteren smeller til med å si at han liker skoene hans!

Alle som skriver ny kontrakt med Barcelona har en klausul om at de skal uttale seg om hvor mye katalaner Cesc er! Gi oss pengene dere skylder oss, og F*ck off! Er så lei at jeg har ikke ord...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Arsenal Action har skrevet brev til Barca:

 

 

 

 

" Sandro Rossell

President of Barcelona FC

Camp Nou

Barcelona

Spain

 

Dear Senor Rossell,

 

Re: Inappropriate Conduct of Barcelona FC over Cesc Fabregas

 

Despite what can only be described as a public assurance being given by your outgoing President Joan Laporta, prior to the World Cup taking place, that your club would not make anymore attempts to effectively unsettle one of our key players, namely Cesc Fabregas, we have seen the incidents post-World Cup which cause us a great deal of concern.

 

The name Barcelona Football Club used to command respect. Your club has a fantastic history and ethically speaking you have taken steps which other top European Clubs could not possibly contemplate i.e. the free sponsorship of the UNICEF charity on your football shirts. However, this respect is fast diminishing. It is clear Fabregas is at the top of the Barca shopping list – it is also clear that it is an offence to tap players up. We believe there has been a deliberate campaign to disrupt the focus of this young gifted player and to push him to return to his hometown club. This campaign culminated in a highly publicised ‘stunt’ which saw the ‘forbidden act’ of a player wearing another football strip relating to a big rival. There can be no doubt that this stunt will have huge effects on the relationship between Cesc and the Arsenal fans, as fans will understandably question his commitment to Arsenal Football Club. Once the negativity festers hypothetically speaking it potentially will not take long for the rot to set in and for Cesc to demand a move to Barca!

 

In conclusion, I am writing to say that your once great club has gone down drastically in our estimations.

 

It is time you started behaving like a great club and stop unsettling players at other clubs. We hope FIFA investigate this matter and take the maximum penalty against you, if any findings of tapping-up are upheld.

 

Please see the comments made by Arsenal fans on our site aimed towards your club on this issue [Link] and also a Facebook Group with over 900 fans who are all disgusted by your so called “great club”

 

We want an apology from you!!!!

 

Yours disappointingly,

 

Gooner Galatyali

 

Arsenal Action – www.arsenalaction.com/forum/

 

Arsenal Action is a fans forum and is not affiliated with Arsenal FC

 

We will post a reply “IF” Barcelona FC have the bottle to do so… "

Link to comment
Share on other sites

Er jo bare å la han gå så er vi ferdig med det! Herregud så utrolig frustrerende og irriterende hele denne sagaen har vært!

 

Cesc stands by Barca wish

 

Er fullstendig uenig! Det er viktig at vi står på våre krav og tar oss betalt det vi, eller mer riktig det Arsenal styret mener han er verd, prislappen som barca er villige til å betale er rett og slett latterlig i forhold, og det vet barca selv.

 

Det er også viktig å vise både spillere og andre klubber at vi ikke er en farmerklubb og at vi kun selger på våre premisser.

Link to comment
Share on other sites

Er fullstendig uenig! Det er viktig at vi står på våre krav og tar oss betalt det vi, eller mer riktig det Arsenal styret mener han er verd, prislappen som barca er villige til å betale er rett og slett latterlig i forhold, og det vet barca selv.

 

Det er også viktig å vise både spillere og andre klubber at vi ikke er en farmerklubb og at vi kun selger på våre premisser.

 

 

Helt enig med tanke på det at vi skal vise at vi ikke er en farmerklubb og et springbrett ut til Spania, men jeg går ikke på "I love Arsenal and the Arsenal fans" lenger. Er jo veldig tydelig at han vil bort og det siste jeg vil ha i klubben er en ny sytepave som bryter ned moralen.

 

Er også enig i at beløpet de tilbyr er helt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...