Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Yaya Toure+penger for Fabregas.

 

THE TIMES

Yaya Toure has been offered to Arsenal as a makeweight to break the deadlock for Cesc Fabregas' desired move to Barcelona.

 

Yaya Toure er god han, men da spørs det hvor mye penger de tilbyr ved siden av. 600 millioner + Yaya = Ja takk.

 

Fabregas er ikke uerstattelig. Kan se for meg Nasri i den posisjonen også. Drømmetenking: Fabregas signerer ny kontrakt med Arsenal, og blir karrieren ut.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

 

 

I denne artikkelen sier de også at Barca er tynget av gjeld, og blandt annet skylder oss ca 160mill for Henry og Hleb. altså vi selger da vel ikke en spiller dit da? Da lukter det avbetaling og da blir det ikke mye nye spillere for de penga på lenge....

Link to comment
Share on other sites

I denne artikkelen sier de også at Barca er tynget av gjeld, og blandt annet skylder oss ca 160mill for Henry og Hleb. altså vi selger da vel ikke en spiller dit da? Da lukter det avbetaling og da blir det ikke mye nye spillere for de penga på lenge....

 

hadde noen skyldet meg 160 millioner kroner etter så mange år hadde jeg stevnet dem for retten for lenge siden... Barcelona kan ikke forvente å forbli et topplag på andres godvilje. Her må Arsenal sette hardt mot hardt. For å i det hele tatt diskutere en transfer for Cesc bør man først kreve det utestående betalt UMIDDELBART - hver eneste smitt og smule - deretter kan man begynne å diskutere en pris for Cesc, som ut fra markedet bør ligge på £500M+

Link to comment
Share on other sites

hadde noen skyldet meg 160 millioner kroner etter så mange år hadde jeg stevnet dem for retten for lenge siden... Barcelona kan ikke forvente å forbli et topplag på andres godvilje. Her må Arsenal sette hardt mot hardt. For å i det hele tatt diskutere en transfer for Cesc bør man først kreve det utestående betalt UMIDDELBART - hver eneste smitt og smule - deretter kan man begynne å diskutere en pris for Cesc, som ut fra markedet bør ligge på £500M+

 

Vi vet ikke helt hva som ligger bak avtalene om betalingen vdr. Henry og Cesc. Uansett så er det normalt i alle bedrifter og ikke innvilge mer kreditt til selskaper som allerede skylder penger. I dette tilfellet ganske mye penger.

 

Angående beløpet for Cesc, får vi £500m så er det bare å selge.... (du harke en null formye i prisvurderingen din, eller, hehe?)

Link to comment
Share on other sites

Angående beløpet for Cesc, får vi £500m så er det bare å selge.... (du harke en null formye i prisvurderingen din, eller, hehe?)

 

he he, det var nok litt tidlig på morgenen. På den annen side synes jeg jo mitt prisforlangende er helt rimelig...! :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6199385,00.html

 

"We want to keep our best players, that is my huge determination.

 

"I have built this team for years, from 16-17 years of age with most of the players, and we want to continue to work with them because we feel they are very close and the team has many strengths in many ways."

Link to comment
Share on other sites

Angående beløpet for Cesc, får vi £500m så er det bare å selge.... (du harke en null formye i prisvurderingen din, eller, hehe?)

 

Å nei, da. I tillegg til £500-£700m, burde vi få både Yaya, Villa og Valdés (som vi sårt tenger). I tillegg synes jeg også at de burde levere Henry og Hleb pent tilbake. Det også er litt billig. Kanskje Messi på delings?

 

Nei, jeg tuller. Og poenget mitt er at om Cesc skulle blitt solgt, hadde vi nok blitt skuffet over prisen.

 

Altså: Gjør alt i verden for å unngå et salg.

Link to comment
Share on other sites

Tror mange er dritt lei Real M og Barca tror de kan hente alle værdens stjerner, er liksom ikke en go fotball spiller som ikke har vært innom den klubben. Fort det dukker opp en ny så er de der å skal lure han til klubben, pluss den måten de ofte gjør det på går bak klubbene på, lover spilleren gull og grønneskoger.

Burde snart gå opp et lys for mange spillere at det er ikke bare å gå til en av de klubbene så blir alt så mye bedre. Det kan Hleb og Petie o.s.v skrive under på de er store stjerner i Arsenal oftest blir de bare bare en skygge av Messie og Ronaldo os.v der nede. Arsenal har vel en stor liste på spillere som ikke har blomstra nede i spania etter de dro fra Arsenal, kan være mange grunner til det men tror vi kan si Wenger gjøre noe med selvtelitten til en spiller i Arsenal :)

Link to comment
Share on other sites

Xavi holder Cesc på benken for Spania og det vil ha gjøre i Barca også så fatter liksom ikke hvorfor han skriker etter Cesc når de to har samme rolle som spiller for Spania og Barca :P

 

De 2 er akkurat samme spille typer som skal ligge der å fordele ballene eller komme på de smarte løpene som åpner opp forsvaret ;)

Link to comment
Share on other sites

Xavi holder Cesc på benken for Spania og det vil ha gjøre i Barca også så fatter liksom ikke hvorfor han skriker etter Cesc når de to har samme rolle som spiller for Spania og Barca :blink:

 

De 2 er akkurat samme spille typer som skal ligge der å fordele ballene eller komme på de smarte løpene som åpner opp forsvaret ;)

 

Nåja, helt like spillere er de ikke, men tar poenget. Xavi burde lære seg å holde kjeft! Samme som resten av klubben. Møkkafolk!!!!

 

blogimg_1650_6107-20100607093629601156.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Et par ord fra kapteinen:

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/...en-3230010.html

 

Interessant informasjon på slutten der. Har jo hørt Arsene snakke mye om at de fokuserer kun på eget spill før, men trodde nå at det var litt overdrevet..

 

Det stemmer nok det at Wenger ikke bryr seg om hvem som står på andre halvdel av banen. Og det er vel der at man kan si er en av de store grundene til Wenger ang taktikk ikke er bra nok..

Link to comment
Share on other sites

Fabregas kom faktisk ikke innpå engang i dagens kamp! Dette må jeg si er rart! Er han ikke helt restituert ennå, eller finnes det noen annen grunn til at han ikke kommer når Spania trenger mål?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...