Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Ok, nå begynner jeg å bli enda mer optimistisk. Bare se på utviklingen til dette ryktet:

  1. Barca sikler etter Cesc
  2. Cesc sier at han vil spille for Barca at some point, og han vil ha fremtiden avklart før VM
  3. Arsenal tviholder på Cesc
  4. Barca sier at de ikke vil kjøpe Cesc dersom Arsenal gir et klart nei
  5. Cesc sier at han har hatt en lang samtale med Wenger, og at han har lagt fremtiden sin i hans hender
  6. Barca sier at de ikke vil sprenge banken for å hente Cesc

Nå er det 11 dager til VM, og ryktene har dabbet av. Jeg tror Cesc blir å se i Arsenal-drakt også neste sesong.

Her har du et rykte som tilsier noe annet enn tendensen du viser til, desverre :)

 

http://www.teamtalk.com/arsenal/6182532/Ba...r-Fabregas-deal

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Ok, nå begynner jeg å bli enda mer optimistisk. Bare se på utviklingen til dette ryktet:

  1. Barca sikler etter Cesc
  2. Cesc sier at han vil spille for Barca at some point, og han vil ha fremtiden avklart før VM
  3. Arsenal tviholder på Cesc
  4. Barca sier at de ikke vil kjøpe Cesc dersom Arsenal gir et klart nei
  5. Cesc sier at han har hatt en lang samtale med Wenger, og at han har lagt fremtiden sin i hans hender
  6. Barca sier at de ikke vil sprenge banken for å hente Cesc

Nå er det 11 dager til VM, og ryktene har dabbet av. Jeg tror Cesc blir å se i Arsenal-drakt også neste sesong.

 

Liker disse punktene dine, gir meg en optimisme også :)

Men hva om vi holder på Cesc og fremdeles kjøper Gourcuff ?

 

Song

Fabregas - Gourcuff

 

To midtbaneplaymakere ?

Har jo også Nasri. men han kan fuingere med spissene på ene kanten, vi har jo alltid skader i alle ledd så.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Cesc skulle forsvinne hadde det vært utrolig deilig om det hadde skjedde det samme som med Zlatan. Han sa han stakk fra Inter til Barcelona for å vinne Champions league. Isteden vant Inter alt og slo de ut av CL. Det hadde vært noe det:P

Link to comment
Share on other sites

Laporte er ute og prater piss hele tiden, så jeg er fortsatt optimistisk. Når jeg tenker meg om har jeg ikke lest en eneste kommentar fra Guardiola enda. :huh:

Kan ha noe med at det ikke er Laporta, men en fyr med x i navnet som er ansvarlig for innkjøp :P (Husker ikke hva han heter) Men mener å ha lest at Petit feks ble hentet uten at daværende manager visste hvilken posisjon han spilte!

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg lurer på oppi alt dette er; hvor er FIFA? Er ikke dette tapping up av en spiller? Skjønner ikke hvordan det ikke kan være det og hvorfor det i såfall ikke skal gå ut over Barca. Enten bør FIFA begynne å praktisere denne regelen eller avvikle den! Det her er jo håpløst!

Link to comment
Share on other sites

Liker disse punktene dine, gir meg en optimisme også :huh:

Men hva om vi holder på Cesc og fremdeles kjøper Gourcuff ?

 

Song

Fabregas - Gourcuff

 

To midtbaneplaymakere ?

Har jo også Nasri. men han kan fuingere med spissene på ene kanten, vi har jo alltid skader i alle ledd så.

 

Veldig enig, et kjøp av Gourcuff hadde vært hel konge, da hadde vi fått en uslårlig midtbane!

Dette hadde også gjort at vi hadde en mye mer ballsikker midtbane og vi hadde sluppet disse fordømte bruddene imot

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du med det? I det siste har Cesc, van Persie og Ramsey fått benbrudd. Er det fordi de ikke er ballsikre?

 

Tror han mener brudd, som i at noen bryter frem og kontrer oss i senk. Som bla. United, Chelsea og Barcelona gjorde..

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du med det? I det siste har Cesc, van Persie og Ramsey fått benbrudd. Er det fordi de ikke er ballsikre?

 

Van Persie spiller vel ikke midtbane?

Jeg har vel aldri sakt at Fabregas ikke er ballsikker

 

Det jeg prøver å få frem er at vi trenger en spiller ved siden av Fabregas som er ballsikker nok til at vi slipper de fordømte bruddene og kontringene imot. Diaby, Ramsey og DEnilson skapte alt for mange slike kontringer imot i fjor og er derfor ikke gode nok til denne plassen

Link to comment
Share on other sites

http://www.fcbarcelona.com/web/english/not...0602111345.html

 

Siste fase, nå er det bare å forhandle frem en grei sum.

Tror nok dette vil ordne seg iløpet av en ukes tid, for nå viser klubben offisielt at de har lagt inn bud. Vil nok være et stort tap (pinlig), når de har gjort alt de kan for å få Fabregas til klubben denne sommmeren via media.

Blir det £45mill + Dmytro Chygrynskiy??

Link to comment
Share on other sites

http://www.fcbarcelona.com/web/english/not...0602111345.html

 

Siste fase, nå er det bare å forhandle frem en grei sum.

Tror nok dette vil ordne seg iløpet av en ukes tid, for nå viser klubben offisielt at de har lagt inn bud. Vil nok være et stort tap (pinlig), når de har gjort alt de kan for å få Fabregas til klubben denne sommmeren via media.

Blir det £45mill + Dmytro Chygrynskiy??

 

 

Da er ikke spørsmålet om han blir solgt, men hvor mye han blir solgt for.

 

Alt under 500 mill er en skandale!

Link to comment
Share on other sites

Da må du ha lest feil, 470 mill er en latterlig pris..Blir skuffet hvis det er snakk om under 600 mill!

 

Ditto.

 

Det skal ikke være mulig at Fabregas går for mindre enn hva Ibrahimovic gikk for. Av prinsipp ville jeg heller strippet Cesc for kapteinsbindet og hatt en småfurten spiller på benken/banen enn å selge så langt under markedsverdi som hva Barcelona prøver å gi.

 

Uansett: Hvis Cesc forsvinner i sommer for 300 eller 600 millioner kroner så forventer jeg intet annet enn at en skikkelig klassespiller kommer inn som erstattter. En som vi vet hva står for, samtidig kan heller ikke Wenger komme og si at han ikke har hatt råd til å kjøpe andre spillere som f.eks. en keeper og en klassestopper mtp. alle pengene vi har "tjent" på spillersalg de siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Hvor i alle dager er FIFA? Barcelona går ut på sin egen hjemme side å bekrefter at de har lagt inn et bud, og kommer med komentarer i media som: Fabregas kommer, å det takker vi for. Unskyld utryktet , men hva faen er dette for noe ? :) jeg mener personlig dette er helt feile verdier å forhande om en spiller på!

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som Arsenal står på sitt. http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...er-for-fabregas

Meget gledelig. Cesc har kontrakt ut 2015, og han må bare respektere den kontrakten han har, og det tror jeg han gjør. Har ikke tro for at Cesc føler han må "pines" gjennom sesongene i Arsenal. Mitt inntrykk er at han trives, men jeg kan forstå at han gjerne vil "hjem" en dag.

Link to comment
Share on other sites

Da må du ha lest feil, 470 mill er en latterlig pris..Blir skuffet hvis det er snakk om under 600 mill!

Personlig tror jeg vi desverre kommer til aa akseptere paa rundt 350 mill. Latterlig pris, men barca faar som regel viljen sin.

 

Edit: Beklager, men saa ikke denne; http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...er-for-fabregas . Gledelig fra klubben sin side. barca kommer nok allikevel ikke til aa respektere dette, men heller skape mer uro igjennom media.

Link to comment
Share on other sites

Personlig tror jeg vi desverre kommer til aa akseptere paa rundt 350 mill. Latterlig pris, men barca faar som regel viljen sin.

 

Edit: Beklager, men saa ikke denne; http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...er-for-fabregas . Gledelig fra klubben sin side. barca kommer nok allikevel ikke til aa respektere dette, men heller skape mer uro igjennom media.

 

Les hva som ble skrevet på Arsenal.com du.

Dessuten kommer han kommer ikke til å bli solgt, og han kommer ikke til å bli solgt for 350 M.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...