Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Jeg vil ihvertfall takke Cesc for 8 fantastiske år. Allerede som 16-åring var han på A-laget og vært der siden. Har vært vår kaptein, Arsenals beste spiller flere år på rad, avgjort mange kamper, scoret fine mål, hatt mange assists osv. Kommer definitivt til å savne Cesc. Selvom jeg ikke ønsker Barca lykke til, ønsker jeg allikevel Cesc lykke til videre. For meg er han ingen drittspiller, han får kanskje ikke noen legendestatus, men han er stor. For meg er han ikke bare en i mengden. Folk som Hleb, Cygan er folk i mengden, Fabregas har gjort fantastisk mye godt for denne klubben og det vil jeg alltid huske. Vi visste så og si fra og med første året han spilte at han ville tilbake en eller annen gang, så noe sjokk er det jo ikke. Guardiola er hans idol, det husker jeg sto i et tgp intervju engang. Nå får han spille for Pep, i sin barndomsklubb, i byen han er fra. Jeg skjønner det virkelig, skulle bare ønske han dro dit da han var 30 og ikke nå.

 

Uansett, takk for alt Cesc, kommer IKKE til å bue på deg, den dagen du vender tilbake til Emirates med Barca, du er derimot den eneste på Barca jeg kommer til å like, og til og med bejuble.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Kilde?

 

Da var det over. Cesc fikk det som han ville og det endte til slutt opp som vi alle visste det ville gjøre en dag. Avventer sikre kilder på overgangssum, men blir neppe noen trøst - enhver sum under 60 millioner pund er for lite uansett. Bærer ikke veldig nag overfor Cesc for dette, Barcelona hadde jeg ikke ventet annet av. Adios Cesc, en klassespiller for klubben i åtte år, men stemmer sitatet ditt ovenfor bekrefter vel det at du aldri skulle båret kapteinsbindet for vår kjære klubb.

Link to comment
Share on other sites

Høres jo ut som at han bare har vært på en lang jordomseiling, og nå vender den bortkomne sønn hjem.. Håper han husker at det er Arsenal sin grunn til at han er der han er i dag, IKKE Barcelonas.

 

Skulle bare ønske dette skjedde første uka i overgangsmarkedte, og ikke på slutten.. Så hadde vi sluppet å ha denne jævla farsen hengenes over oss hele pre season, og vi kunne få henta inn en erstatter. For henter vi ikke en erstatter i verdensklasse nå skjønner jeg ingenting, ingen av de vi har i klubben nå kan erstatte en spiller som Cesc, ingen.. Juan Mata skulle vært på plass for lenge siden

Link to comment
Share on other sites

nå tror jeg kanskje Cesc hadde reist uansett denne sommeren. Hadde de vunnet ligaen sist sesong så hadde han vel kanskje følt det slik at oppdraget var fullført. Likevel klarer jeg ikke å fri meg fra tanken om at det vi nå opplever, Cesc som drar, og flere som vil bort som en konsekvens av hva Wenger har gjort, eller mer presist, IKKE har gjort de senere årene. Ingenting skjer i et vakuum. Men er Wenger i stand til å ta lærdom av dette i form av å bli flinkere til å signalisere klubbens ambisjoner gjennom kjøp, gjerne selge stjerner, men skaffe GODE NOK erstattere først som er ferdige proidukt, bli flinkere til å ta tak i de åpenbare svakhetene i laget, reforhandle kontrakter i god tid, og fremskynde prosessene for å unngå å havne i en slik situasjon som de nå har gjort? Per i dag har klubben en lang vei til å bli profesjonelle nok på dette området.

Link to comment
Share on other sites

For et år siden elsket han Arsenal og kysset vårt emblem.

Sier egentlig det meste om Fabregas. Så mye betydde Arsenal

for han.

En legende,,,,you gotta BE KIDDING.

 

Han elsker vel begge klubbene da. Barca har han jo alltid elsket, Arsenal burde han jo elske på en eller annen måte.

Link to comment
Share on other sites

Herregud folkens, fordi om han kysser Barca logoen elsker han da fortsatt Arsenal? Husk at Barca er barndomsklubben hans, og det har alltid vært drømmen å spille for de igjen. Er jo helt naturlig at han er glad for å være tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Herregud folkens, fordi om han kysser Barca logoen elsker han da fortsatt Arsenal? Husk at Barca er barndomsklubben hans, og det har alltid vært drømmen å spille for de igjen. Er jo helt naturlig at han er glad for å være tilbake.

 

Sikkert derfor han var på ferie i Barcelona når vi spilte siste serierunde.

Og gikk i pausen under Emirates cup. Men ja han betalte vel noen mill til Arsenal

også for å gå til Barca. En ekskaptein verdig dette.

Jo han må virkelig elske Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert derfor han var på ferie i Barcelona når vi spilte siste serierunde.

Og gikk i pausen under Emirates cup. Men ja han betalte vel noen mill til Arsenal

også for å gå til Barca. En ekskaptein verdig dette.

Jo han må virkelig elske Arsenal.

 

Han hadde jo ikke dratt på ferie om han ikke hadde fått tilatelse fra Wenger. Ja, krise at han går under pausen i Emirates Cup, tror du van Persie hadde vært å sett vær treningskamp om han hadde vært skadet eller?

Link to comment
Share on other sites

Cesc ser lykkeligere ut i Barcelona-drakt enn Arsenal-. Da er det like greit.

 

Vi fikk ham gratis. Han har levert massevis av god fotball. Og så sitter vi igjen med en pen slump penger. Jeg synes det er greit, selv om overgangssummen synes lav i dagens fotballmarked. Det var kun én potensiell kjøper, og da blir det slik.

 

Lykke til, Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Han hadde jo ikke dratt på ferie om han ikke hadde fått tilatelse fra Wenger. Ja, krise at han går under pausen i Emirates Cup, tror du van Persie hadde vært å sett vær treningskamp om han hadde vært skadet eller?

 

Ja det hadde han definitivt. Både som spiller og kaptein.

Link to comment
Share on other sites

Cesc ser lykkeligere ut i Barcelona-drakt enn Arsenal-. Da er det like greit.

 

Vi fikk ham gratis. Han har levert massevis av god fotball. Og så sitter vi igjen med en pen slump penger. Jeg synes det er greit, selv om overgangssummen synes lav i dagens fotballmarked. Det var kun én potensiell kjøper, og da blir det slik.

 

Lykke til, Cesc.

Et godt perspektiv å sette det i. Enig

Link to comment
Share on other sites

http://www.guardian.co.uk/football/2011/aug/15/cesc-fabregas-signs-barcelona-arsenal

 

Anbefalt lesning.

 

"Life goes on: Arsenal will always be there, the fans will always be there. Players come and go; the club will always be bigger than them."

 

Ingen tvil om at Cesc Fabregas har sterke følelser for Arsenal Football Club.

Link to comment
Share on other sites

Der ser dere som mener Cesc ikke elsker Arsenal! Herlig mann.

Alle vet at avstandsforhold ikke varer. Han er Barcelona spiller nå. Hvorvidt han elsker Arsenal eller ikke vil ikke hjelpe oss i kampen om trofeer og CL-plass.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...