Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

skal over til England igjen neste sesong for å se en kamp, og har tidligere bestilt billetter gjennom pakketurer med hotell/billetter osv..

men kunne tenke meg å bestille billetter og hotell hver for seg denne gangen, så man ikke er avhengig av å overnatte på et hotell som også tilbyr billetter.

 

noen som har noen nett sider dere vet er seriøse, hvor man kan få tak i kun billetter? flott hvis dere har erfaring med dem å, på forhånd takk for alle svar!

 

Hvorfor ikke bestille billetter her på gunners.no, altså gjennom supporterklubben? Sånn jeg pleier å gjøre det, og jeg har bare gode erfaringer :)

Link to comment
Share on other sites

skal over til England igjen neste sesong for å se en kamp, og har tidligere bestilt billetter gjennom pakketurer med hotell/billetter osv..

men kunne tenke meg å bestille billetter og hotell hver for seg denne gangen, så man ikke er avhengig av å overnatte på et hotell som også tilbyr billetter.

 

noen som har noen nett sider dere vet er seriøse, hvor man kan få tak i kun billetter? flott hvis dere har erfaring med dem å, på forhånd takk for alle svar!

 

Hvorfor ikke bestille billetter her på gunners.no, altså gjennom supporterklubben? Sånn jeg pleier å gjøre det, og jeg har bare gode erfaringer :)

det er vel bare medlemer som får billetter? og av 5 som skal over er jeg den eneste med medlemskap

Link to comment
Share on other sites

1st4footballtickets.com har jeg brukt. En gang problemfritt, en gang litt mer problemer. Men burde gå

helt fint om du oppgir hotellets adresse på på leveringsadresse og får hotellet til å akseptere billettene. Gjerne påminn dem det et par ganger;) Hvis ikke hotellet tar de imot må du hente de på et slags postkontor

Link to comment
Share on other sites

Blir det mange norske Gooners over på Emirates cup? Er i vurderingsfasen for å dra over :!: Er det noe å få med seg eller er det ikke det helt store greiene? Leste på et engelsk forum at Emirates Cup ikke er all verden...

 

 

Emirates Cup er jo en glimrende del av en ferietur til London! Får jo sett 4 kamper,masse store stjerner osv..Dessuten er det mye annet som foregår i London på denne tiden.

Link to comment
Share on other sites

Blir det mange norske Gooners over på Emirates cup? Er i vurderingsfasen for å dra over :D Er det noe å få med seg eller er det ikke det helt store greiene? Leste på et engelsk forum at Emirates Cup ikke er all verden...

 

 

Emirates Cup er jo en glimrende del av en ferietur til London! Får jo sett 4 kamper,masse store stjerner osv..Dessuten er det mye annet som foregår i London på denne tiden.

 

Stemmer! :P Men blir nok ikke tur alikevel. Blir heller en CL kamp i september/oktober? Pleier vel være en CL kamp i høstferien? B) Er ikke den i starten av oktober?:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er det noen sjanse for at man får 2 billetter til Arsenal-tott (Fellessøknad) via AN eller burde jeg gå for billetter jeg har fått tilbud på til 1500,- pr stk?

Jeg ville gått for de for 1500,- per billett. Jeg og familien min var på Arsenal-Scum siste sesongen på Highbury og vi endte opp med og betale nesten to og et halvt tusen per billett! Tror det var gjennom Reiseshop.

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg gleder meg stort nå til første turen over på Emirates cup for å se de nye spillerne..(regner med det kommer et eller to nye fjes til) Blir morro å se Vermaelen for første gang, tror vi har hentet en solid midtstopper der :P Noen som har sett han i noen kamper? ;)

 

Ellers blir det flere andre kamper i år også. Skal over på Fulham borte og CL hjemme om vi trekker slik i høstferien. Og i slutten av oktober skal jeg på Liverpool-Man Utd samtidig sannsynligvis West Ham-Arsenal om vi får ordnet med billetter ;)

 

I Januar håper jeg på billetter til Arsenal-Man Utd og CL 8-delsfinale eller kvartfinale i Mars-April og kanskje også sesongavslutninga!! :D Tror det kan bli en herlig sesong med en del kamper på meg :D

Link to comment
Share on other sites

Da er billetter og hotell til Arsenal - Tottenham i boks. Mangler bare flybillettene, men det ordnes til helgen.

 

Kampbilletter til 1500,- pr stk fra http://www.fotballbilletter.no

Hotell: London Bridge Hotel - 4-stjerners. 2 netter: Tot 906,- pr pers.

Sum billetter og hotell: 2406,- pr pers.

 

Blir mitt første NLD!

 

Synes ikke dette var så ille. Forresten vil jeg gi skryt til Ole på fotballbilletter.no. Han svarte raskt på alle mailer jeg sendte!

Link to comment
Share on other sites

Da er billetter og hotell til Arsenal - Tottenham i boks. Mangler bare flybillettene, men det ordnes til helgen.

 

Kampbilletter til 1500,- pr stk fra http://www.fotballbilletter.no

Hotell: London Bridge Hotel - 4-stjerners. 2 netter: Tot 906,- pr pers.

Sum billetter og hotell: 2406,- pr pers.

 

Blir mitt første NLD!

 

Synes ikke dette var så ille. Forresten vil jeg gi skryt til Ole på fotballbilletter.no. Han svarte raskt på alle mailer jeg sendte!

 

Helt rått dette kan du glede deg til. Var på 4-4 kampen oktober! En opplevelse for livet til tross for en litt kjedelig avslutning..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noen som har erfaring med kjøp av billetter på General Sale ?

 

Skal over på Emirates cup med noen kompiser og vil gjerne være "safe" på forhånd.

 

Møter jeg opp noen plass og mottar en slags billett etter å ha vist utskrift av kjøpet og konf.nr eller hvordan funker det?

 

Veldig takknemlig for svar!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring med kjøp av billetter på General Sale ?

 

Skal over på Emirates cup med noen kompiser og vil gjerne være "safe" på forhånd.

 

Møter jeg opp noen plass og mottar en slags billett etter å ha vist utskrift av kjøpet og konf.nr eller hvordan funker det?

 

Veldig takknemlig for svar!

 

Desverre har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men regner med at du får en bekreftelsesmail du må skrive ut og vise for å få billetten, evnt får du den rett i posten.

 

Satse på å møte der på The Gunners eller evnt en annen pub i nærheten av Emirates før kamp da! B) Drar aleine og regner md å stikke innom The Gunners før kamp siden det alltid er en del nordmenn å der :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring med kjøp av billetter på General Sale ?

 

Skal over på Emirates cup med noen kompiser og vil gjerne være "safe" på forhånd.

 

Møter jeg opp noen plass og mottar en slags billett etter å ha vist utskrift av kjøpet og konf.nr eller hvordan funker det?

 

Veldig takknemlig for svar!

 

Desverre har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men regner med at du får en bekreftelsesmail du må skrive ut og vise for å få billetten, evnt får du den rett i posten.

 

Satse på å møte der på The Gunners eller evnt en annen pub i nærheten av Emirates før kamp da! :P Drar aleine og regner md å stikke innom The Gunners før kamp siden det alltid er en del nordmenn å der :P

 

Vil tro det er noe lignende jeg også. Får lese litt mer inne på arsenal.com så kanskje jeg blir litt klokere.

Usikkert om det blir noe The Gunners på oss, sørgelig nok er ingen av mine medreisende goonere så det spørs om de vil menge seg akkurat der, men håper i det lengste på en liten visitt. Frister nesten litt å blåse i Atletico - PSG, og heller sitte på The Gunners med en pint eller 5! ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring med kjøp av billetter på General Sale ?

 

Skal over på Emirates cup med noen kompiser og vil gjerne være "safe" på forhånd.

 

Møter jeg opp noen plass og mottar en slags billett etter å ha vist utskrift av kjøpet og konf.nr eller hvordan funker det?

 

Veldig takknemlig for svar!

 

Desverre har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men regner med at du får en bekreftelsesmail du må skrive ut og vise for å få billetten, evnt får du den rett i posten.

 

Satse på å møte der på The Gunners eller evnt en annen pub i nærheten av Emirates før kamp da! ;) Drar aleine og regner md å stikke innom The Gunners før kamp siden det alltid er en del nordmenn å der :)

 

Vil tro det er noe lignende jeg også. Får lese litt mer inne på arsenal.com så kanskje jeg blir litt klokere.

Usikkert om det blir noe The Gunners på oss, sørgelig nok er ingen av mine medreisende goonere så det spørs om de vil menge seg akkurat der, men håper i det lengste på en liten visitt. Frister nesten litt å blåse i Atletico - PSG, og heller sitte på The Gunners med en pint eller 5! ;)

 

 

Stemmer. Får se hva jeg gjør.Gir et pip jeg så kanskje vi kunne møtes. Vært på Emirates cup før? Lurer på om det er bra greier eller veldig feriepreget!???

Link to comment
Share on other sites

Noen som har erfaring med kjøp av billetter på General Sale ?

 

Skal over på Emirates cup med noen kompiser og vil gjerne være "safe" på forhånd.

 

Møter jeg opp noen plass og mottar en slags billett etter å ha vist utskrift av kjøpet og konf.nr eller hvordan funker det?

 

Veldig takknemlig for svar!

 

Desverre har jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men regner med at du får en bekreftelsesmail du må skrive ut og vise for å få billetten, evnt får du den rett i posten.

 

Satse på å møte der på The Gunners eller evnt en annen pub i nærheten av Emirates før kamp da! ;) Drar aleine og regner md å stikke innom The Gunners før kamp siden det alltid er en del nordmenn å der ;)

 

Vil tro det er noe lignende jeg også. Får lese litt mer inne på arsenal.com så kanskje jeg blir litt klokere.

Usikkert om det blir noe The Gunners på oss, sørgelig nok er ingen av mine medreisende goonere så det spørs om de vil menge seg akkurat der, men håper i det lengste på en liten visitt. Frister nesten litt å blåse i Atletico - PSG, og heller sitte på The Gunners med en pint eller 5! ;)

 

 

Stemmer. Får se hva jeg gjør.Gir et pip jeg så kanskje vi kunne møtes. Vært på Emirates cup før? Lurer på om det er bra greier eller veldig feriepreget!???

 

Gjør det. Ikke vært der nei, spent på trøkket selv. Blir nok ikke som i hjemmekampen mot Spudz (i perioder :) ) som jeg leste du også var på!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...