Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Gratulerer til Ray Wilkins!!

Hehe.. Ja den uttalelsen hans gjorde ikke akkurat dette mindre gledelig! Men nå kommer han sikkert ut å sier noe som at det i første rekke er PL og CL CFC ønsker å vinne ;)

 

Chelsea mener sikkert at det kun handler om å vinne troffeer, og det overrasker neppe noen. Minner jo veldig om tankene dopere må ha. Og det er jo akkurat det som er Chelsea. En klubb på økonomiske anabole steroider.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til Ray Wilkins!!

Hehe.. Ja den uttalelsen hans gjorde ikke akkurat dette mindre gledelig! Men nå kommer han sikkert ut å sier noe som at det i første rekke er PL og CL CFC ønsker å vinne :)

 

Chelsea mener sikkert at det kun handler om å vinne troffeer, og det overrasker neppe noen. Minner jo veldig om tankene dopere må ha. Og det er jo akkurat det som er Chelsea. En klubb på økonomiske anabole steroider.

Økonomiske anabole steroider?

 

Dagens... ;)

Link to comment
Share on other sites

Haha! Der fikk denne Wilkins en på nesa!

 

Latterlig av Wilkins, men hva kan man vel forvente av Chelsea?

 

 

Noe som nesten provoserer meg mer i den artikkelen er at de skriver Wiltshire.

Det skrives WILSHERE!

 

De skriver også Jake isteden for Jack ;)

 

Nettavisen skriver UTROLIG mye feil. Her om dagen så jeg et bilde av Toure som de trodde var Adebayor, og Simpson var visstnok tomålsscorer tirsdag. :)

Link to comment
Share on other sites

Haha! Der fikk denne Wilkins en på nesa!

 

Latterlig av Wilkins, men hva kan man vel forvente av Chelsea?

 

 

Noe som nesten provoserer meg mer i den artikkelen er at de skriver Wiltshire.

Det skrives WILSHERE!

 

De skriver også Jake isteden for Jack ;)

 

Nettavisen skriver UTROLIG mye feil. Her om dagen så jeg et bilde av Toure som de trodde var Adebayor, og Simpson var visstnok tomålsscorer tirsdag. :)

 

? Hvor mange mål mener du Simpson scoret på tirsdag da? Han scoret jo de to første og Vela scoret det tredje.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Haha! Der fikk denne Wilkins en på nesa!

 

Latterlig av Wilkins, men hva kan man vel forvente av Chelsea?

 

 

Noe som nesten provoserer meg mer i den artikkelen er at de skriver Wiltshire.

Det skrives WILSHERE!

 

De skriver også Jake isteden for Jack ;)

 

Nettavisen skriver UTROLIG mye feil. Her om dagen så jeg et bilde av Toure som de trodde var Adebayor, og Simpson var visstnok tomålsscorer tirsdag. :)

 

? Hvor mange mål mener du Simpson scoret på tirsdag da? Han scoret jo de to første og Vela scoret det tredje.

 

BE

 

Nei, jeg husket feil. Det var bare det at jeg mente at 2-0 moralsk sett var Velas mål. Men poenget mitt var at Nettavisen gjør masse feil.

Link to comment
Share on other sites

Mynter støpes. :P

...for så å preges i en presse...

 

De burde jeg selvfølgelig presisert. Som myntsamler vet jeg litt om dette.

 

Jeg fant forresten en litt artig poll i denne saken.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=544591

 

Hva mener du?

Er du enig med Ballack?

* Nei, dette blir Liverpools år

* Ja, det er bare to lag som kan kjempe om ligatittelen

 

De to lagene under alternativ to, er Chelsea og Manchester United, som Ballack mente var de beste lagene. Tydelig av VG ikke har tro på Arsenal iallfall. Nå spørs det vel egentlig om vi tror på oss selv også, men pollen var i mine øyne rar.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Men Chelsea er ikke kjent for å tape hjemme på Stamford Bridge, så de snur dette helt sikkert.

 

Ikke akkurat "rock solid" på hjemmebane i år

 

På ni kamper har de 3-4-2, altså kun 13 av 27 mulige poeng. Det er rett og slett skikkelig dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Men Chelsea er ikke kjent for å tape hjemme på Stamford Bridge, så de snur dette helt sikkert.

 

Ikke akkurat "rock solid" på hjemmebane i år

 

På ni kamper har de 3-4-2, altså kun 13 av 27 mulige poeng. Det er rett og slett skikkelig dårlig.

Nettopp. Så det er ikke bare vi som sliter mot antatt dårligere lag i år. I tillegg har verken Chelskij eller Pool vært i noen dårlig periode enda, så det er fortsatt håp for vår del om vi klarer å bli mer stabile!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 22 2008, 10:21 PM) 152286[/snapback]

Terry ble utvist etter en takling mot Osman, forhåpentligvis blir det uavgjort her, eller så håper jeg at Everton stikker av med alle poengene i kveld :!:

A.Cole og Lampard fikk også begge gult kort.

Link to comment
Share on other sites

Jeg satte meg ned for å se Chelsea kampen fra da det var gått 58 minutter. Før det var gått 62 minutter hadde Cech plukket ned 3 farlige innlegg. Alle i duell med både mot og medspillere. Den ene plukket han ned ca 13 meter fra mål. Det var rett og slett som å se Seaman i sine glansdager, og for å toppe det hele hadde han en fantastisk dobbelredning i det 85. minutt. Det var klasse lang vei. Dette var en sterk kontrast til hva jeg pleier å se når jeg ser arsenal. Gud som jeg savner en keeper.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...