Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Essien fekk ikkje to gule kort, det var berre Terry som fekk kort i den aktuelle situasjonen.. Hørte at ein reporter på sidelinja sa dette til kommentatorane under kampen.. Han hadde vore i kontakt med 4.dommaren som har radiokontakt med dommaren..

Dette står også på Skysports.. Så om dommaren må stå over, så må det vere pga. straffesituasjonen og at det var uklart kven som fekk kort og ikkje..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fantastisk å se Roman stikke av 4 minutter før slutt!! Villa 2-0 Chelsea!!!! Herlig! Så da er det vi og scouserne som er på det retteste sporet. Det var nervepirrende i de siste minuttene da jeg trodde Chelski skulle utligne, men så scorer Villa på et noe heldig mål i det 86.minutt, fantastisk! Tenker det blir bra stemning på puber i Birmingham i kveld :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det er nesten skremmende at Chelsea ikke klarer å fylle hjemmebanen i en CL kamp. Med tanke på at Arsenal dro 72.000 på Wembley mot Solna i sin tid. Et klart hint om hva Chelsea egentlig er, en relativt liten klubb med lottogevinst.

 

Well done Rosenborg. Det værste er at det kunne fort stått 0-2. Etter utligningen ble det mye Chelsea og slik sett var vel 1-1 max, men dette kunne fort gått helt annerledes. Rosenborg kunne faktisk ha vunnet denne kampen. Chelsea var ikke mye imponerende, og Mourinho var enda mindre imponerende. Etter å ha brukt et statsbudsjett i spillere forklarer han manglende resultat mot Rosenborg med at 4-5 av de beste eggene var knust. Latterlig!!

Link to comment
Share on other sites

Reagerte også på at ikke Ch€£$€a klarte å fylle brua. Begynner folk å gi seg når det butter litt i mot? :P

 

Ellers er dette et flott resultat for RBK. Selv om Chelsea kjørte kampen, kunne RBK med litt tur hatt 2-0.

 

Var sikker på at RBK ville bli sendt hjem som slakt, slik de ble sist de var i London!! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten skremmende at Chelsea ikke klarer å fylle hjemmebanen i en CL kamp. Med tanke på at Arsenal dro 72.000 på Wembley mot Solna i sin tid. Et klart hint om hva Chelsea egentlig er, en relativt liten klubb med lottogevinst.

 

Well done Rosenborg. Det værste er at det kunne fort stått 0-2. Etter utligningen ble det mye Chelsea og slik sett var vel 1-1 max, men dette kunne fort gått helt annerledes. Rosenborg kunne faktisk ha vunnet denne kampen. Chelsea var ikke mye imponerende, og Mourinho var enda mindre imponerende. Etter å ha brukt et statsbudsjett i spillere forklarer han manglende resultat mot Rosenborg med at 4-5 av de beste eggene var knust. Latterlig!!

 

Svært godt oppsummert.

 

En god dag for Fotballen, en dårlig for "Maskinballen". Det er nemlig bemerkelsesverdig å se hvordan Mourinho har klart å knuse så mye av den kreative kraften som burde ha vært i dette Chelsea-laget. Cole x2, Malouda, Wright Phillips, Shevchenko, Kalou, Essien - alle ble stående og skyte fra 30 eller lempe mot "spissen" Terry. Det er egentlig en skam!

Link to comment
Share on other sites

Den beste oppsummeringen av gårsdagen: Jose Mourinho set the scene for Chelsea's Champions League campaign by comparing his expensive stars to eggs - so maybe it was no surprise they scrambled a draw against Rosenborg.

 

"footy_analysis" treffer også svært godt:

I've been saying ever since Mourinho took over that the football Chelsea are playing under him is negative, lacks imagination and creativity, often fails to unlock defences and without Drogba or Lampard to nick a goal for them, then they're always likely not to win.

 

Last night, they again showed their willingness to just win, no matter how, throwing imagination and creativity out of the window in favour of sterile, one dimensional football, which saw cross after cross after cross in the final third which, apart from one, were all dealt with by Rosenborg.

 

How Mourinho can make excuses that he hasn't been given enough money after spending half a billion pounds is really beyond me.

 

They have the creative influences to win no matter who plays, but Mourinho can't win playing good, imaginative, creative football. Even with J Cole, Malouda, Kalou, Shevchenko and Essien on the pitch and spending an absolute fortune, he still put John Terry up front.

 

Unfortunately for Chelsea fans, I think Mourinho only knows how to win ugly.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes det er teit av Jose Mourinho å skylde på alle skadene (4-5 spillere) de har. Når Arsenal ifjor røk ut av CL, FAC og tapte finalen i Carling Cup så hadde de 10-20 skader, og dessuten så har Chelsea et så godt lag at 3. laget kunne klart seg i Premier League! Men de fleste er vel vant til å høre Mourinho syte.

 

Jeg gleder meg til helgen med Chelsea og Man Utd. Der tror jeg Chelsea blir slakt. United er i form og kommer virkelig å få hull byllen.

Link to comment
Share on other sites

Smått sensasjonelt dette - og uansett hvor mye media har pratet om isfronten dem i mellom, sparking av Mourinho har likevel syntes fjernt.

 

Og uansett hvor mye jeg har hatet den destruktive fotballen hans lag har spilt, PL er en høyst usedvanlig farveklatt fattigere. (Lukter forøvrig sparking av Jol med påfølgende nesten-signing av Mourinho lang vei for Spurs nå).

 

Svært spennende blir det også å se hvem Roman utpeker som hans erstatter. Jol? Capello? Klinsmann? Ramos? Vialli? Zola? Shevchenko? Svennis? Keegan? Souness? Uansett hvem det blir; vedkommende kan glede seg til å bruke nye milliarder på spillere - for bare å bli kastet på dør av en eier som det knapt er mulig å blidgjøre.

Link to comment
Share on other sites

Lukter forøvrig sparking av Jol med påfølgende nesten-signing av Mourinho lang vei for Spurs nå.

 

Var min første tanke også.

 

....vel og merke NESTEN SIGNERING!!

 

Mourinho kommer ikke til å ta noen Spursjobb selv om han skulle bli spurt. Mannen er ikke dum heller. Det ville jo være en "no win" situasjon for en som Mourinho.

Link to comment
Share on other sites

Skal ein tru somme oppslag er Abramovich i ferd med å ta kontroll over det sportslege på Stamford Bridge, med unntak av treninngsøktene. Det forklarar i så fall kvifor han tilsette ein såpass anonym manager. Er dette sant ville eg vore alvorleg bekymra dersom eg hadde hatt Chelsea sympatiar. Det heile er ein farse, og klubben er snart ein parodi på seg sjølv. Det er også alvorleg for engelsk fotball generelt, i den grad ein kan bli stempla som useriøse. Og kva toppspelar kan eigentleg tenkje seg å skrive under for klubben, dersom ein da ikkje prioriterer pengane framfor det sportslege. Stakkars Chelsea. Det kan fort bli ein bratt nedtur framover.

 

Eg vonar Wenger vurderer å leggje inn eit bod på John Terry i Januar. Eg har ei kjensle av at han ikkje vil være heilt uinteressert.

 

Edit: Eg tek meir enn gjerne med Peter Cech på handlelista.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Eg vonar Wenger vurderer å leggje inn eit bod på John Terry i Januar. Eg har ei kjensle av at han ikkje vil være heilt uinteressert.

 

Edit: Eg tek meir enn gjerne med Peter Cech på handlelista.

Og med dagens gladmelding angående den finansielle situasjonen, og penger som kan brukes på spillere hiver jeg meg på, i alle fall den med Cech! Jeg bruker aldri å rope kjøp, kjøp, kjøp, men dette er muligens den eneste plassen på banen hvor det kan være verdt det, og der det er vanskeligst for Wenger å "forme" spillerne selv. Mumifiser Lehmann, kjøp Cech!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...