Jump to content

Nicklas Bendtner


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

To mål av dansken i dag. Er det noen som vet hvorfor han har på seg denne masken?

 

Scoret da bare èt mål? :P

 

Ellers er masken som Orakelet sier fra når han ble sparket nærmest rett i øyet mot Swansea.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

 

Scoret da bare èt mål? :P

 

Ellers er masken som Orakelet sier fra når han ble sparket nærmest rett i øyet mot Swansea.

Det dukket opp to forskjellige plinger (en i hver omgang) for meg på Sumo med mål av Bendtner. Det tok jeg for gitt stemte, men etter en "nærmere" kikk på saken så ser jeg at det ble med det ene målet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Noen som vet om dette er Bendtner's offisielle twitter konto?

 

https://twitter.com/#!/bendtnerb52

 

Han har nesten 54k followers og det er mange av de jeg følger på twitter som følger han. Bla. Jamie Sanderson, Tim Stillman, John Cross, Matt Law osv.

 

Det som dog er forbausende er at INGEN av Arsenals spillere følger Bendtner på twitter og motsatt. Er faktisk ingen interaksjon fra Bendtner til noen av Arsenals spillere og han nevner heller ikke Arsenal i det hele tatt fra hva jeg kan se. Hans eneste Arsenal "connection" er at han følger Arsenal.com sin offisielle twitter.

 

Tror ikke akkurat Bendtner er en populær fyr hvis dette virkelig er hans konto..

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk bare sett de siste 25 minuttene av Danmarks-Nederland i går, og fikk ikke sett mye av Bendtner. Men det jeg så av han syns jeg var veldig skuffende. Når man leder 1-0 mot Nederland i EM så må man løpe sokkene av seg. Syns Bendtner virket utrolig slapp og lat, og burde tatt mye større ansvar som førsteforsvarer. Håper han får et godt mesterskap, så vi får litt mer penger for han. Da må riktignok innsatsen økes av dansken.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk bare sett de siste 25 minuttene av Danmarks-Nederland i går, og fikk ikke sett mye av Bendtner. Men det jeg så av han syns jeg var veldig skuffende. Når man leder 1-0 mot Nederland i EM så må man løpe sokkene av seg. Syns Bendtner virket utrolig slapp og lat, og burde tatt mye større ansvar som førsteforsvarer. Håper han får et godt mesterskap, så vi får litt mer penger for han. Da må riktignok innsatsen økes av dansken.

 

Når du startet å se så hadde Bendtner spilt 65 minutter, og vært akkurat slik man kan forvente av en spiller i den spillestilen danskene praktiserte. Han gjorde en helt OK kamp, under vanskelige forhold. At han ikke løper like mye etter 1 time med kjør mot nederland.. vel..

 

Jeg håper han blir i klubben - men det skjer nok ikke.

Link to comment
Share on other sites

 

Når du startet å se så hadde Bendtner spilt 65 minutter, og vært akkurat slik man kan forvente av en spiller i den spillestilen danskene praktiserte. Han gjorde en helt OK kamp, under vanskelige forhold. At han ikke løper like mye etter 1 time med kjør mot nederland.. vel..

 

Jeg håper han blir i klubben - men det skjer nok ikke.

Naturlig nok tok jeg med det faktum at han hadde spilt 65 min med i min vurdering, men jeg hadde trodd at anledningen, resultatet og muligheten for seier over Nederland skulle vekke mer glød i Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Mye tull med han desverre også, om Giroud kommer inn og vi legger om til to spisser, eller om vi fra neste sesong skal ha Poldi-Oliver-Persie som trio blir avgjørende for om han blir. Som en av to spisser tror jeg han vil gjøre det bra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper fortsatt vi beholder ham - spesielt hvis RvP blir borte. Han er en god spiller.

 

Det er vel vanskelig å beholde han.

Han har vært tydelig på at han er skuffet og frustrert i foirhold til Arsenal.

Men han er god og kan gkjøre det uventete.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner er per dags dato en spiller som MÅ spille førstelagsfotball. Han har hatt en godt mesterskap og en veldig bra sesong for Sunderland ifjor, men tror det er litt opp til han om vil bli hos oss eller ikke. Ingen tvil om at han er god, og kommer sikkert til å bli bedre, men er det nok for en klubb som Arsenal?

 

Minner meg noen ganger om en ung Carew. Muligens hakket bedre. Forhåpentligvis vil Carlos Vela kommer tilbake. En spiller i samme posisjon, som om mulig har hatt en enda bedre sesong enn Nicklas.

 

For meg virker det helt umulig å si hva som kommer til å skje med de to. Håper en av de blir iallefall.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Kommer Bendtner allikevel til å ikle seg drakten vår igjen?

Han har vel vært ganske tydelig på at det aldri skulle skje.

Han har jo samme IQ som draktnummer så skal ikke se bort i fra at han må bite det i seg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...