Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Moro med Walcott i går. Han er naturligvis umoden, og har fortsatt en lang vei å gå, men du verden for et talent. Han har satt fart på laget de gangene han har kommet inn i høst, og har bemerket seg særlig med presise og intelligente innlegg, og naturligvis farten. Det er viktig at han matches riktig av Wenger, men uansett lover dette bra for fremtiden! :D

Link to comment
Share on other sites

Moro med Walcott i går. Han er naturligvis umoden, og har fortsatt en lang vei å gå, men du verden for et talent. Han har satt fart på laget de gangene han har kommet inn i høst, og har bemerket seg særlig med presise og intelligente innlegg, og naturligvis farten. Det er viktig at han matches riktig av Wenger, men uansett lover dette bra for fremtiden! :blink:

 

Helt enig!!! Synes Wenger bruker han akkurat passe mye, og virker som om han blir bedre og bedre for hver gang:-) Her har vi det av største talentet i England for tiden! Gleeeder meg til fortsettelsen!!!

Link to comment
Share on other sites

jeg vil se Theo som spiss helt klart. jeg tror han er bedre der. og det er der vi trenger han i fremtiden om vi skal spille på noe samme måte som nå. Han har fart viktig i gjennombruddet.

 

Vi har Hleb på høyre og vi har Rosicky på venstre jeg tror ikke vi trenger han på midbtanen i fremtiden. Håper Wenger tar til vettet.

Link to comment
Share on other sites

jeg vil se Theo som spiss helt klart. jeg tror han er bedre der. og det er der vi trenger han i fremtiden om vi skal spille på noe samme måte som nå. Han har fart viktig i gjennombruddet.

 

Vi har Hleb på høyre og vi har Rosicky på venstre jeg tror ikke vi trenger han på midbtanen i fremtiden. Håper Wenger tar til vettet.

Grunnen til at Walcott spiller ving er at han skal bli bedre til å utfordre spillere en mot en slik at når han i fremtiden skal spille ving er bedre på akkurat det. Det var en suksess med Henry, og det er derfor Wenger velger å la han spille ving nå. Bare se, Walcott kommer til å bli vår nye Henry!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært tragisk hvis Theo hadde starta her. Fy søren.. han hadde blitt knukket i to på midten om han hadde våget sg ut der. Tror han skal holde seg borte fra Rebook i noen år enda jeg.

Må si meg enig der...Jeg tror Wenger burde se an kampen, og så evt. sette han innpå hvis det passer seg sånn! Så fysisk som dette kan bli, er det ikke sikkert han vil spille like bra som mot f.eks Hamburg! Men kan jo være en nyttig erfaring for han også! Jeg stoler på at Arsene gjør det riktige valget

Link to comment
Share on other sites

Var det bare meg, eller så Walcott helt taus ut i kampen i går? :D

Så aldri at han åpna munnen for å snakke...

Om en spiller snakker eller ikke, eller hvilken hånd keeper redda med, det er bare sånt piss som kommentatorer bryr seg om det... B)

Ser ikke vitsen med å følge med på det da.

 

OnT:

Håper han starter maksimalt kamper i år.. hvis han får spille så har han en stor framtid foran seg, og det er ikke noen annen klubb han kunne blitt bedre i, enn nettopp Arsenal, eller spesiellt Wenger da.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Med fare for å drite meg ut og det som verre er, Theo Walcott har IKKE imponert. Han er rask som f, men sliter veldig med ballkontroll. han mister ballen flere ganger enn han får sendt pasning til medspillere..... Som en LFC kompis sa etter 2 semifinale mot tottenscum, Walcott var den beste forsvarern til tottene.....

Link to comment
Share on other sites

Med fare for å drite meg ut og det som verre er, Theo Walcott har IKKE imponert. Han er rask som f, men sliter veldig med ballkontroll. han mister ballen flere ganger enn han får sendt pasning til medspillere..... Som en LFC kompis sa etter 2 semifinale mot tottenscum, Walcott var den beste forsvarern til tottene.....

 

Walcott har gjort seg bort litt på kanten i det siste. Men vi har jo sett tidligere i sesongen hva han kan. Han har ekstrem fart og gode innlegg. Tipper vi får se han på topp snart, for det er jo spiss han egentlig er.

Link to comment
Share on other sites

Tidligere i sesongen har han hjulpet til med bradden i spillet men nå i Carling cup har han bare tullet det til for seg selv og laget B)

Bredde og bredde. Han drar seg en del innover i banen også.

 

Neida... Ennå så virker han for nervøs til å involvere seg noe veldig i spillet, så han ligger jo klistret helt ute på linja nesten. Bare få ganger han slapp seg løs, og gikk inn i banen.

Selvfølgelig, han er bare 17 år, så jeg forstår at han er litt passiv, og ennå finner litt ut av ting, når han har 60000 gærne mannfolk ropende på seg, men jeg måtte bare avkrefte at han drar seg inn i banen, for i de seneste kampene har han ligget helt ute i kantene hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...