Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Utenom målet hadde visst Theo en dårlig kamp..

Han virket ute av kampform.. og det er jo ikkje så rart for det er jo den første kampen siden januar han spiller..

 

Tror nok ikkje han er med mot Villa..

Men ganske sikker på at han spiller mot Zagreb.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Utenom målet hadde visst Theo en dårlig kamp..

Han virket ute av kampform.. og det er jo ikkje så rart for

det er jo den første kampen siden januar han spiller..

Det spørs nok litt på hvem og hvordan du leser det...

Her er Taylors vurdering av Walcott:

"I'm sure he enjoyed himself, to score very early is a bonus," Taylor said.

"He's played no matches, so the way he played for an hour is tremendous.

 

"I spoke to (Arsenal manager) Arsene Wenger on Tuesday morning and

I always knew an hour would be enough for him as it is his first game.

 

"I thought if we played better as a team he would have looked better,

we would have kept possession and got him into better areas. Unfortunately

we kept giving the ball away and didn't set up enough attacks."

 

Så han spilte med #9... Kanskje noen vil ha trøya om Reyes går :D

Link to comment
Share on other sites

Artig å se at lagkamerater uttaler seg. Gilberto virker jo ikke til å være en kar som tar munnen for full, så dette lover bra!

 

Gilberto said: "Theo should definitely have a few more chances this season but I trust Arsene to be careful enough in his introduction.

 

"You have not seen the kid play a game for us but, in practice, he's fast and skilful enough to raise eyebrows.

 

"Give him time and Theo could prove to be an amazing signing."

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett kampen i dag er jeg mildt sagt imponert! Han fikk kanskje ikke lange tiden, men etter innhoppet skjedde det noe med arsenal (vet at det har også noe å si at de lå under).. men med farten sin, truet han forsvaret flere ganger! Har virkelig trua på at denne gutten får sitt store gjennombrudd i år! Hvis wenger bruker han, og tar ikke akkurat feil om jeg sier at wenger ikke er redd for å bruke unge spillere!

 

La Walcott få spille, og han vil utvikle seg noe enormt i denne sesongen!!

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett kampen i dag er jeg mildt sagt imponert! Han fikk kanskje ikke lange tiden, men etter innhoppet skjedde det noe med arsenal (vet at det har også noe å si at de lå under).. men med farten sin, truet han forsvaret flere ganger! Har virkelig trua på at denne gutten får sitt store gjennombrudd i år! Hvis wenger bruker han, og tar ikke akkurat feil om jeg sier at wenger ikke er redd for å bruke unge spillere!

 

La Walcott få spille, og han vil utvikle seg noe enormt i denne sesongen!!

 

Helt enig! Bra å se at det kommer fra Wenger også! :(

 

Arsenal heva seg betraktelig etter at Walcott kom innpå... det har ikke bare med situasjonen Arsenal var i, for Arsenal heva seg ikke etter at RvP kom innpå.

 

Denne gutten må satses på, han blir stor!

Link to comment
Share on other sites

Var nok sinnsykt deilig for Theo å svare de som kritiserte Svennis for at Theo ble tatt ut i VM-troppen.

Han viste jo at han kunne blitt avgjørende om han hadde kommet innpå i VM.

 

 

Utrolig kjekt å se at Walcott fikk en sånn fantastisk debut.

Link to comment
Share on other sites

Eg er, som alle andre, imponert over Theos innsats idag. Såg han i U-21 kampen på tirsdag også der han spelte spiss og scoret, men synes ikkje han var like god då. Utifrå det eg har sett av godeste Walcott ligner han mykje meir på ein ving enn spiss, i alle fall foreløpig. Når han blir spelt opp med ryggen mot mål, som spissar ofte blir, mister han ofte ballen. Med ein gong han kjem rettvendt blir han livsfarlig. Minner meg egentlig om Lennon, men større talent sjølvsagt. Han har jo blitt kalt "den nye Henry" og Henrys erstattar, men for meg liknar han mykje meir på Overmars faktisk. Kva tankar har de om Walcott? Spiss eller ving?

Link to comment
Share on other sites

Naturlig (og typisk av Wenger) å la ham debutere hjemme.

Men litt overrasket over at han kommer på mens vi ligger

under, faktisk. Han virket iaf. uredd og god nok for plassen

På landslaget i VM og i troppen vår!

 

Spiss eller ving? Vanskelig for meg å si ettersom jeg bare

har sett ham som ving. Det forundrer meg ikke om han er

utmerket som begge deler :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg sett Walcott i opptak fra kampen mot Villa, igjen (!).

 

Jeg synes Walcott fikk vist lite til den farten han har. Arsenal fikk ikke utnyttet den de minuttene han var der. Mye av spillet foregikk som kjent i midten.

 

Jeg syntes også at Walcott virket noe svak fysisk, selvom det ikke var noen overraskelse. Dette er derimot en viktig kvalitet som er påkrevd i premier league, og jeg er usikker på hvor mye Wenger kommer til å satse på ham. I intervjuet på ArsenalTV sier Wenger at han klubben må la ham spille for å få videre fart på utviklingen. Vi får se.

 

Det jeg syntes var bra, var teknikken og måten han involverte seg i spillet på. Han var tilgjengelig og uredd, samtidig med at han ikke var alt for ivrig. Noen debutanter kan ofte være overivrige i situasjoner der det bare blir rot og tull, mens de uteblir fra det løpet hvor de skulle vært.

 

Walcott la målgivende pasning og var deltakende på en flott måte.

 

Håper inderlig vi får se mer av ham i kveld. Håper han får spille fra start, og synes faktisk at Wenger kunne latt Henry fått hvile seg denne kampen. Vi trenger en fit for fight Henry til helgen.

Link to comment
Share on other sites

Henry kunne fått hvile halve matchen ... men han trenger match trening...

Jeg synes det jeg så av Walcott var veldig bra.. han virket uredd og ikke redd for å utfordre.

Tror Wenger valgte å sette utpå Walcott fordi det har hvert mye snakk om han i det siste at han ikke har noen kamper for Arsenal enda og at han var tatt ut på landslaget og scoret i U-21 landskampen også.

Ikke at Wenger lar seg presse, men hadde det ikke hvert så mye snakk om det så tror jeg han fortsatt hadde sitti på benken. Men dette er som sagt noe jeg tror da =)

Link to comment
Share on other sites

Wengers svar til Gerrards oppgulp om Theo i VM-troppen:

 

"When you are good enough to go to Arsenal,

you are good enough to play in the England team,

because there are many players who play for England

who would not play at Arsenal!"

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Det er eit tankekors at det er ein 17-åring som har vore det store lyspunktet så langt. Men kjekt for Walcott og oss supportarar sjølvsagt. Denne guten vil nå ufatteleg langt dersom han jobbar hardt med talentet sitt, og ikkje rotar seg vekk med tull og tøys utanfor bana. "The sky is the limit"

 

 

Synes Walcott framstår som superseriøs og det samme er intrykket som blir fortalt av de som kjenner gutten. Så den biten er jeg ikke redd for.

Det jeg har sett av unggutten til nå er meget opløftende. Han har fart, teknikk og ikke redd for å utfordre motstanderens forsvar. Kan ikke skjønne annet enn at han vil bli en topp topp spiller med mer erfaring og noen ekstra kg muskelmasse.

 

Her har vi en juvel som Wenger gjør rett i å matche forsiktig. :P

Link to comment
Share on other sites

Det er eit tankekors at det er ein 17-åring som har vore det store lyspunktet så langt. Men kjekt for Walcott og oss supportarar sjølvsagt. Denne guten vil nå ufatteleg langt dersom han jobbar hardt med talentet sitt, og ikkje rotar seg vekk med tull og tøys utanfor bana. "The sky is the limit"

 

 

Synes Walcott framstår som superseriøs og det samme er intrykket som blir fortalt av de som kjenner gutten. Så den biten er jeg ikke redd for.

Det jeg har sett av unggutten til nå er meget opløftende. Han har fart, teknikk og ikke redd for å utfordre motstanderens forsvar. Kan ikke skjønne annet enn at han vil bli en topp topp spiller med mer erfaring og noen ekstra kg muskelmasse.

 

Her har vi en juvel som Wenger gjør rett i å matche forsiktig. :P

 

Egentlig ser jeg ingen grunn til å matche Walcott forsiktig.Er han god nok så bør han få

spille så mye han orker.Spesielt når han står fram på måten han gjør nå.

Det er bare å se på resultatet av Fabregas som spilte mye.

Vi må vel ha 2 av de mest spennende spillerne her.

Link to comment
Share on other sites

Det er eit tankekors at det er ein 17-åring som har vore det store lyspunktet så langt. Men kjekt for Walcott og oss supportarar sjølvsagt. Denne guten vil nå ufatteleg langt dersom han jobbar hardt med talentet sitt, og ikkje rotar seg vekk med tull og tøys utanfor bana. "The sky is the limit"

 

 

Synes Walcott framstår som superseriøs og det samme er intrykket som blir fortalt av de som kjenner gutten. Så den biten er jeg ikke redd for.

Det jeg har sett av unggutten til nå er meget opløftende. Han har fart, teknikk og ikke redd for å utfordre motstanderens forsvar. Kan ikke skjønne annet enn at han vil bli en topp topp spiller med mer erfaring og noen ekstra kg muskelmasse.

 

Her har vi en juvel som Wenger gjør rett i å matche forsiktig. :P

 

Egentlig ser jeg ingen grunn til å matche Walcott forsiktig.Er han god nok så bør han få

spille så mye han orker.Spesielt når han står fram på måten han gjør nå.

Det er bare å se på resultatet av Fabregas som spilte mye.

Vi må vel ha 2 av de mest spennende spillerne her.

 

 

Jeg ser ingen problemer i at Walcott får, la oss si 20-30 kamper denne sesongen. Det jeg mener er at Walcott ikke må få alt for mye ansvar tredd nedover hodet riktig ennå. Forventningspresset til han er mildt sagt på kokepunktet allerede.

Jeg var over å så Villa kampen live og jeg fulgte med på TV overføringen i går. Det er ingen tvil om at det svever litt "frelser" i luften.

Det er veldig viktig å huske at gutten er engelsk. Det utgjør en ganske stor forskell i forhold til feks Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

 

Egentlig ser jeg ingen grunn til å matche Walcott forsiktig.Er han god nok så bør han få

spille så mye han orker.Spesielt når han står fram på måten han gjør nå.

Det er bare å se på resultatet av Fabregas som spilte mye.

Vi må vel ha 2 av de mest spennende spillerne her.

 

 

Tilfellet Fabregas er ganske spesielt. Han både snakkar og spelar som ein 25-åring. Ein grip seg i å lure på om han i det heile tatt har hatt nokon barndom. Det er heilt tydeleg at han ikkje har noko problem med å meistre kjendislivet eller forventningspresset.

No er det slik at folk er "skrudd saman" forskjelligt, og at langt i frå alle taklar dette på ein like god måte.

Det er sikkert ein grunn til at George Best byrja å drikke, for å sei det slik. Theo Walcott verkar på alle måtar å være ein jordnær person, og eg har heller ingen frykt for at han skal rote ting til for seg. Men eg trur det er viktig at han har gode rådgjevarar som skjermar han frå det verste medietrykket, og som handlar i hans interesse, i staden for å være mest opptatt av innhaldet på eigen bankkonto.

 

Skal ein gje eit døme på nokon som ikkje heilt har meistra kjendistilværet, skulle det være nok å nemne Wayne Rooney. Guten som heldt seg med prostituerte som 18-åring, og som no er blitt så stor på det at han tykkjer karantene etter utvisning ikkje lengre er noko for han. På sett og vis er eg glad han havna i Man.Utd, og eg ville ikkje hatt han i Arsenal om me hadde blitt bydd han for halv pris.

Kunne nokon tenkje seg ein bytehandel mellom Walcott og Rooney? No way.

Link to comment
Share on other sites

Wenger sammenligner Walcott med Wiltord... :

 

http://www.arsenal-mania.com/news/2818885/...in-Wiltord.html

 

Er jo ikke nødvendig å fornærme gutten, da.. :)

 

Forøvrig interressant hva som skjedde med Walcott i VM, hvor han tydeligvis hadde mistet all selvtillitt. Samt en grei pekepinn på hvordan han vil bruke Walcott framover.

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å følge Walcott fremover! Fortsetter han på denne måten så kommer han til å bli fantastisk god. :blink: Kanskje blir det Walcott som en dag erstatter Henry når han legger opp som den spissen vi må stole på der fremme :) Eller blir han kanskje en ving slik som Overmars. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...