Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply
Genial film av vårt nye vidunderbarn

38989[/snapback]

God teknikk og herlig fart ! ;) . De andre lagene kan glede seg til å møte den karen der . 100m på 11.05 !! det er litt seinere enn jeg sprang 60m på som ungdom .

39383[/snapback]

Det er vel 11.50 det er snakk om her. Likefullt ei fantastisk tid, spesielt med tanke på at den var sett som 14-åring, sjølv om eg tvilar litt på omstendene rundt den.

Link to comment
Share on other sites

Genial film av vårt nye vidunderbarn

38989[/snapback]

God teknikk og herlig fart ! ;) . De andre lagene kan glede seg til å møte den karen der . 100m på 11.05 !! det er litt seinere enn jeg sprang 60m på som ungdom .

39383[/snapback]

Det er vel 11.50 det er snakk om her. Likefullt ei fantastisk tid, spesielt med tanke på at den var sett som 14-åring, sjølv om eg tvilar litt på omstendene rundt den.

39384[/snapback]

 

Dersom det er en korrekt rekord, er den rekorden nesten opptil norgesrekorden for 14-åringer. Den er for øvrig på 11.30, satt i 1959... ;)

Link to comment
Share on other sites

Genial film av vårt nye vidunderbarn

38989[/snapback]

God teknikk og herlig fart ! :blink: . De andre lagene kan glede seg til å møte den karen der . 100m på 11.05 !! det er litt seinere enn jeg sprang 60m på som ungdom .

39383[/snapback]

Det er vel 11.50 det er snakk om her. Likefullt ei fantastisk tid, spesielt med tanke på at den var sett som 14-åring, sjølv om eg tvilar litt på omstendene rundt den.

39384[/snapback]

Joda du har rett han sier "eleven point five " , jeg trodde han sa eleven o five .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håper også Theo skal få prøve seg snart, men er jo viktig å matche han forsiktig i starten. Det blir spennende å se om Theo klarer å innfri de "skyhøye" forventningene han stilles ovenfor med tanke på alderen hans. Det blir spennende å se hvordan han takler presset og hele det sirkuset som følger med engelsk fotball.

 

Jeg er absolutt blank når det gjelder gutten. Aldri sett han spille, men etter det jeg har hørt og lest skal det visstnok være en meget sjelden juvel vi har henta nedifra kysten....

 

Gleder meg til å se han spille med den vakre vinrøde trøya vår.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg lurer på når vi får se godeste Theo i aksjon på A-laget?

 

Vet han er bare 17 år, men vi snakker om et kjempetalent på nivå med Fabregas og jeg hadde faktisk forventet å se han få noen innhopp tidligere.

Nå kommer jo Van Persie tilbake, samt Adebayor, Bergkamp, Pires vil fylle de offensive plassene på benken..

Han spilte jo fast på Soton og jeg tror han har noe å tilføre laget denne sesongen..spesielt i slutten av kampene. En lynving mot slitne backer og stoppere passer bra..

Syns heller han kan få en plass på benken enn Bergkamp som ikke har tilført laget noe som helst denne sesongen.

 

We want Theo! We want Theo! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på når vi får se godeste Theo i aksjon på A-laget?

 

Vet han er bare 17 år, men vi snakker om et kjempetalent på nivå med Fabregas og jeg hadde faktisk forventet å se han få noen innhopp tidligere.

Nå kommer jo Van Persie tilbake, samt Adebayor, Bergkamp, Pires vil fylle de offensive plassene på benken..

Han spilte jo fast på Soton og jeg tror han har noe å tilføre laget denne sesongen..spesielt i slutten av kampene. En lynving mot slitne backer og stoppere passer bra..

Syns heller han kan få en plass på benken enn Bergkamp som ikke har tilført laget noe som helst denne sesongen.

 

We want Theo! We want Theo! ;)

 

Tror Wenger venter på det rette kampbildet i den rette kampen før han slipper til Theo. For hver trening han er på og for hver kamp han ser fra benken jo bedre vil han kjenne laget og spillemønsteret. Gleder meg som alle andre til debuten og den kommer nok veldig snart!

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på når vi får se godeste Theo i aksjon på A-laget?

 

Vet han er bare 17 år, men vi snakker om et kjempetalent på nivå med Fabregas og jeg hadde faktisk forventet å se han få noen innhopp tidligere.

Nå kommer jo Van Persie tilbake, samt Adebayor, Bergkamp, Pires vil fylle de offensive plassene på benken..

Han spilte jo fast på Soton og jeg tror han har noe å tilføre laget denne sesongen..spesielt i slutten av kampene. En lynving mot slitne backer og stoppere passer bra..

Syns heller han kan få en plass på benken enn Bergkamp som ikke har tilført laget noe som helst denne sesongen.

 

We want Theo! We want Theo! ;)

 

synes det er jævlig rart at ikke vi har fått sett han enda, vi snakker jo om et minst like stort talent som rooney..

 

vi har hatt jævlig med skader, han er god nok allerede, så skjønner ikke hvorfor han ikke får komme innpå..

 

spesielt i gårsdagens kamp..

 

lukter pennant saga her..

 

hvis ikke han får spille nå når vi har så jævlig med skader når skal han få spille då??

 

kan spille på begge kantene pluss som spiss( hvor jeg helst vill se han)

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Blir nok ikke noe pennant opplegg nei, men kampen i går hadde vært fin for en Theo debut. Han kommer nok til å få tre fire innhopp på tampen av sesongen... håper jeg i allefall

Link to comment
Share on other sites

håper ikke det er noe som helst sannhet i dette..

 

alt for god til og låne vekk...

 

skal vi liksom vente to sesonger med og kansje få se walcott i aksjon..

 

blir for dumt spør du meg..

 

Arsenal's Walcott set for Rangers move

tribalfootball.com - March 19, 2006

 

Rangers could land Arsenal teenage sensation Theo Walcott on-loan next season.

Scotland on Sunday says new Gers boss Paul Le Guen has been discussing British football with Gunners manager Arsene Wenger and that has led to the possibility of the London club sending some of their young players on-loan to Ibrox next term.

 

Walcott was recently linked to a loan deal with Celtic.

 

 

slipp gutten til med en gang..

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg spent på om han snart får slippe til, denne unggutten. Fint mål i reservelagskampen, og fin omtale av treneren.

 

Tror nok ikke vi skal forvente oss FOR mye spilletid på Walcott denne sesongen, siden vi er inne i en MEGET viktig avsluttning av sesongen. Vi kjemper om en viktig 4.plass, og mange av spillerene har virkelig imponert de siste ukene.

Å sette ut noen bare for å gi en ung og lovende Walcott sjansen tror jeg ikke blir måten, men som Wenger alltid sier: Er han god nok, ja da er han gammel nok :)

 

Om Walcott fortsetter i imponere vil vi nok kanskje se et inhopp eller to, men tror så lenge laget fungerer og flere spillere er på vei tilbake i form....ja da gambles det ikke for å være en snill manager.

 

Sunderland borte og Wigan hjemme er vel kamper om vi har sikret 4.plass kunne være alternativer for å få sin debut fra start, siden VM snart kaller og flere spillere trenger all den hvilen de kan få før neste sesong....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...