Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply
Jeg som holder med Lyn tenker med en gang.... JOHN OBI MIKEL...

 

Nå virker Theo som en ganke mye mer real type, og jeg tror ikke Shittu er agenten hans.. :D

36768[/snapback]

Hæ? Did I miss the point or what?!

36790[/snapback]

 

Jeg er helt enig med deg Fabre!

 

Jeg tror at han mente at en ung ettertraktet engelskmann lett kunne bli som Mikel og sagt at signaturen var forfalsket og at han haller vil til Chelsea eller woMan, men ja.. Walcott er/virker som en mye bedre type. Og heldigvis så er ikke Shittu hans agent heller som du sier Fabre!

 

Tog du an nå Imers?

Link to comment
Share on other sites

Jeg som holder med Lyn tenker med en gang.... JOHN OBI MIKEL...

 

Nå virker Theo som en ganke mye mer real type, og jeg tror ikke Shittu er agenten hans.. :D

36768[/snapback]

Hæ? Did I miss the point or what?!

36790[/snapback]

 

Theo kan ikke underskrive en profesjonell kontrakt med noen klubb før han fyller 17 år (noe har gjør 16 mars i år), mao inntil han fyller 17 år kunne han i realiteten signere for en annen klubb når han fyller 17. Det er nettopp derfor David Dein og Arsenal har på best mulig måte sikkret seg at dette ikke skjer ved å lage en så sikker avtale som overhode mulig.

 

Det var nettopp dette som er saken med John Obi Mikel, han skrev under for Manchester United, men i etterkant skrev han vistnok også under for Chelsea osv osv osv...

 

Leeds United f.eks har nå en sak gående med FA Premier League vedrørende at Chelsea iflg dem har illegalt forhandlet med 3 av deres mest talentfulle spillere (Dan Rose, Michael Woods og Tom Tiao) som samtlige er under 16 år.

Link to comment
Share on other sites

Har stor tru på denne spilleren og kanskje får vi sett han til helgen i FA cupen(er nok litt tidlig men man veit jo aldri) Er litt synd han bare er 16 år for han vil nok trenge litt tid før han er skikkelig klar for første laget men som Wenger sier; er han god nok så er han gammel nok. Håper han slår igjennom og at Gilbert kan gjøre det samme, fint å få litt mer engelsk på banen.

Link to comment
Share on other sites

Har stor tru på denne spilleren og kanskje får vi sett han til helgen i FA cupen(er nok litt tidlig men man veit jo aldri) Er litt synd han bare er 16 år for han vil nok trenge litt tid før han er skikkelig klar for første laget men som Wenger sier; er han god nok så er han gammel nok. Håper han slår igjennom og at Gilbert kan gjøre det samme, fint å få litt mer engelsk på banen.

36969[/snapback]

 

Han har spilt Fa-cup og liga-cup for soton.

 

Dermed ikke tilgjenelig for oss i disse turneringene.

Link to comment
Share on other sites

Har stor tru på denne spilleren og kanskje får vi sett han til helgen i FA cupen(er nok litt tidlig men man veit jo aldri) Er litt synd han bare er 16 år for han vil nok trenge litt tid før han er skikkelig klar for første laget men som Wenger sier; er han god nok så er han gammel nok. Håper han slår igjennom og at Gilbert kan gjøre det samme, fint å få litt mer engelsk på banen.

36969[/snapback]

 

Han har spilt Fa-cup og liga-cup for soton.

 

Dermed ikke tilgjenelig for oss i disse turneringene.

36973[/snapback]

 

Dette har du helt rett i Gunho.

 

Litt synd egentlig, for jeg tror Walcott ville fått sin debut i morgen, hvis det ikke hadde vært for at han allerede har spillt Carling Cup denne sesongen

Link to comment
Share on other sites

Har stor tru på denne spilleren og kanskje får vi sett han til helgen i FA cupen(er nok litt tidlig men man veit jo aldri) Er litt synd han bare er 16 år for han vil nok trenge litt tid før han er skikkelig klar for første laget men som Wenger sier; er han god nok så er han gammel nok. Håper han slår igjennom og at Gilbert kan gjøre det samme, fint å få litt mer engelsk på banen.

36969[/snapback]

 

Han har spilt Fa-cup og liga-cup for soton.

 

Dermed ikke tilgjenelig for oss i disse turneringene.

36973[/snapback]

 

Ja stemmer det, glemte det enda jeg leste det i sted : http://www.arsenal.com/article.asp?article...Adebayor,+Diaby

Link to comment
Share on other sites

Syns det er helt greit at Pennant gir råd her. Fyllekjøring,

Mye alkohol og sendt hjem fra U-21 landslaget. Synd han ikke

forstår sjøl at han har ødelagt for seg.

Theo virker å ha

litt sunnere holdning enn Pennant , og ikke minst er han en helt

annen type enn Pennant....heldigvis.

Link to comment
Share on other sites

David Beckham har uttalt seg positiv til Theo's overgang til Arsenal og har vistnok også latt seg imponere over unge Theo utifra det lille han har sett av han. I motsetning til Jermaine Pennant er Beckham positiv til vår Arsene Wenger og måten han tar seg av yngre spillere på.

 

Selv om vi her snakker om David Beckham (!) er det nok ikke ingen dårlige skusmål å ta med seg videre for Theo, men at vi får se Theo i Madrid er vel kanskje ikke fullt så sannsynlig:

 

"It would be great to meet him [in Madrid]. I've not seen a lot of him, although obviously I have seen clips of him playing for Southampton. Now he's got a manager like Arsene Wenger that looks after young players and will bring him through and I'm sure he will be a great asset for Arsenal in the coming years".

 

"Arsene has got a great eye for young players and young talent; he's proven that with players that he has got at Arsenal. Him buying Theo is great news [for England]. It's always good to see young players coming through in our country and he's obviously a great young player."

 

Les hele artikkelen : Beckham lends support to Walcott's England ambition

Link to comment
Share on other sites

Det at det er David Beckham som kommer med disse refleksjonene er positivt. At de også kommer gjennom Telegraph gjør de hverken mindre positive eller troverdige. Heller det stikk motsatte. For meg så står The Telegraph defintivt for det mer seriøse i jungelen av engelsk presse. De har nemlif flere journalister en de har jurister. I motsetning til diverse andre publikasjoner. :)

Link to comment
Share on other sites

Liker slett ikke alt dette pratet om Walcott, England, Beckham og VM. Han er 16 år, og opplever nå et medieoppstyr som ikke mange 16-åringer opplever. Det sier sitt når vi her på et norsk fotballforum har 18(!) sider om denne karen.

 

Jeg er veldig spent på å se hvordan Theo Walcott takler dette her. Jeg tror det er her hans største utfordring ligger. Dersom han skulle møte litt motgang nå er det slett ikke usannsynlig at han mister troen på seg selv, og som ejg har sagt før her på forumet: selvtillit er det viktigste en god fotballspiller har. Det kan man også se at Walcott ikke har hatt noen problemer med i Southampton, men dimensjonene er jo faktisk noe helt annet i Arsenal.

 

Svennis, Beckham og Henry sier alle at de har stor, stor tro på unge Theo. Det skal ikke tas lett på. Det er snakk om tre av de aller, aller største fotballprofilene i verden. Et enormt press ligger på skuldrene hans nå. Jeg er redd han ikke takler presset.

Link to comment
Share on other sites

Liker slett ikke alt dette pratet om Walcott, England, Beckham og VM. Han er 16 år, og opplever nå et medieoppstyr som ikke mange 16-åringer opplever. Det sier sitt når vi her på et norsk fotballforum har 18(!) sider om denne karen.

 

Jeg er veldig spent på å se hvordan Theo Walcott takler dette her. Jeg tror det er her hans største utfordring ligger. Dersom han skulle møte litt motgang nå er det slett ikke usannsynlig at han mister troen på seg selv, og som ejg har sagt før her på forumet: selvtillit er det viktigste en god fotballspiller har. Det kan man også se at Walcott ikke har hatt noen problemer med i Southampton, men dimensjonene er jo faktisk noe helt annet i Arsenal.

 

Svennis, Beckham og Henry sier alle at de har stor, stor tro på unge Theo. Det skal ikke tas lett på. Det er snakk om tre av de aller, aller største fotballprofilene i verden. Et enormt press ligger på skuldrene hans nå. Jeg er redd han ikke takler presset.

38460[/snapback]

 

Inntrykket av unge Walcott så langt er at han har beina godt plantet på bakken. Tror nok han kommer til å merker presset, men tror også han vil håndtere det på en fin måte. Alt snakket om ham og VM, via Becks osv, vil jeg tro han ikke lar seg affisere mye av. Han er nok veldig klar over at han er kun 16 år og man ikke blir stjerne over natten, emn derimot kan ha en stor gremtid for Arsenal og Englang hvis instilingen og innsatsen er god nok.

Link to comment
Share on other sites

Synes dette faktisk er litt drøyt..Theo er selvfølgelig et fantastisk talent,kanskje det største gjennom tidene(ikke veit jeg),men å la han spille VM for england før han i det hele tatt har debutert i PL er litt over grensa.. Ser på en måte ikke hvem han skulle danket ut der heller.. Selvom han er fantastisk så er han vel ikke bedre enn Owen,Rooney,Beckham osv ennå!

 

Kan nesten ikke vente til vår nye nr 32 stepper inn på Highbury! Blir så ufattelig spennende å følge denne 16-åringen..

Link to comment
Share on other sites

... som fort kan bli en fiasko! Nei, jeg tar det svært lungt når det gjelder Theo. At han hadde sin første trening med guttene i går, er bare starten på en lang vei inn i førsteelleveren for Theo. Vi er ikke garantert noen ting i forhold til ham, - og prat om plass i Englands landslagstropp til VM må jo være fullstendig galskap!

 

Håper jeg tar feil og at jeg vil bli fullstendig overrumplet, overrasket og .... ja! Men, jeg tror ærlig talt han har en vei å gå!

Link to comment
Share on other sites

Har stor tro på Theo Walcott nå, spesielt fordi Quincy har dratt :( Men, men....

 

Må bare informere at Rooney ikke kom til Manshit før han var 17/18 år. Vi fikk Walcott før han kunne signere proffkontrakt, det sier sitt om hvor god han vil bli, hvis det går veien da. Må også informere om at Arsenal kanskje er mer produktiv når det gjelder talenter.

 

Theo Walcott: "verdens beste spiller om noen år" :P :(

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas
Liker slett ikke alt dette pratet om Walcott, England, Beckham og VM. Han er 16 år, og opplever nå et medieoppstyr som ikke mange 16-åringer opplever. Det sier sitt når vi her på et norsk fotballforum har 18(!) sider om denne karen.

 

Jeg er veldig spent på å se hvordan Theo Walcott takler dette her. Jeg tror det er her hans største utfordring ligger. Dersom han skulle møte litt motgang nå er det slett ikke usannsynlig at han mister troen på seg selv, og som ejg har sagt før her på forumet: selvtillit er det viktigste en god fotballspiller har. Det kan man også se at Walcott ikke har hatt noen problemer med i Southampton, men dimensjonene er jo faktisk noe helt annet i Arsenal.

 

Svennis, Beckham og Henry sier alle at de har stor, stor tro på unge Theo. Det skal ikke tas lett på. Det er snakk om tre av de aller, aller største fotballprofilene i verden. Et enormt press ligger på skuldrene hans nå. Jeg er redd han ikke takler presset.

38460[/snapback]

 

Inntrykket av unge Walcott så langt er at han har beina godt plantet på bakken. Tror nok han kommer til å merker presset, men tror også han vil håndtere det på en fin måte. Alt snakket om ham og VM, via Becks osv, vil jeg tro han ikke lar seg affisere mye av. Han er nok veldig klar over at han er kun 16 år og man ikke blir stjerne over natten, emn derimot kan ha en stor gremtid for Arsenal og Englang hvis instilingen og innsatsen er god nok.

38462[/snapback]

Det står ingen plasser, slik som eg ser det, at han skal vera med i VM. Det er vel berrre snakk om at han skal vera med på ei landslagssamling slik at han får smaka på nivået. VM er altfor tidligt for han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...