Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Dette var morsomt! Skal bli spenende å se hvordan Walcott vil gjøre det i arsenal. Har bare sett et par kamper med han og han virket frisk, men vil nok blomstre i arsenal med tiden. Velkommen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Mourinho skal være kraftig forbannet over at Diaby og Walcott velgte Arsenal framfor Chelsea..Vel, ikke alle kan være like populære som the Gunners! =D

 

Satser på at han får noen kamper i år og imponerer såpass at han får en plass i Svennis VM tropp! :lol: Flashbacks *Ian Wright*.. =P

Link to comment
Share on other sites

Mourinho skal være kraftig forbannet over at Diaby og Walcott velgte Arsenal framfor Chelsea..Vel, ikke alle kan være like populære som the Gunners! =D

 

Satser på at han får noen kamper i år og imponerer såpass at han får en plass i Svennis VM tropp! :lol: Flashbacks *Ian Wright*.. =P

36473[/snapback]

 

At Arsenal "tok" de begge foran Chelsea, gjør det hele ekstra deilig!

 

Ellers forstår jeg Wenger når han ønsket Theo ikke skulle spille kamper for Soton på utlån fremover. Tror Wenger vil bruke han forsiktig, noe som er fornuftig. Tror ikke at en plass i VM-troppen er sikkert. Kanskje like greit!?

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
At Arsenal "tok" de begge foran Chelsea, gjør det hele ekstra deilig!

 

Ellers forstår jeg Wenger når han ønsket Theo ikke skulle spille kamper for Soton på utlån fremover. Tror Wenger vil bruke han forsiktig, noe som er fornuftig. Tror ikke at en plass i VM-troppen er sikkert. Kanskje like greit!?

36484[/snapback]

Money ain't everything!

 

Nei, en plass i VM troppen er nok langtfra sikkert ettersom at han spiller på U-17 landslaget nå..Men som de fleste har merket seg er Sven Gøran en mann som liker å showe litt..utenpå banen vel og merke =P

 

Ville vært herlig å ha en spiss fra Arsenal å være stolt av igjen på det engelske landslaget!

Så en Walcott joker på benken i VM ville ikke vært negativt vil jeg tro. =)

Link to comment
Share on other sites

At han skal bli med England til VM er vel å håpe litt for mye. Vi må huske på at Walcott bare er 16 år og vi kan ikke forvente at han skal bli en superstjerne allerede med en gang! Han kommer til å trenge tid og jeg er sikker på at han blir en veldig god spiller for oss fremover, men vi må ikke kreve altfor mye av han i starten.

 

Kommer til å bli interessant å se hvordan det går fremover nå, hvor lang tid det evt vil ta før Wenger lar han prøve seg i PL.

 

Arsène knows!

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalman

Sinnsykt bra at Theo Walcott ble klar for Arsenal da.. Gleder meg utrolig mye at vi har fått tak i et så stort talent.. Det at vi snapper Theo foran nesa på chelski er bare en kjempebonus.... :lol: :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett det drøyt fem minutter lange videointervjuet med Theo Walcott som ligger på arsenal.com nå, kan jeg ikke annet enn å like den gutten. Man skjønner hvorfor han omtales som en veldig sympatisk, nøktern og fornuftig gutt. Korrekt, høflig, lavmælt. Overhodet ikke noen 'over confident' bling-bling type slik Pennant var, eller f.eks. Ashley Cole av og til gir inntrykk av å være.

 

Nå skal man selvsagt ikke lese altfor mye ut av ett intervju, men Theo Walcott slår meg som en genuin og oppriktig type som ikke vil gå i de samme fellene som mange før ham.

 

På spørsmål om hvor rask han var, f.eks. på 100m, smilte han og svarte at det var noe han alltid ble spurt om, men at han ikke lenger visste. Han hadde ikke gjort sprint på to år, men hadde en pers på 11.5 som fjortenåring. Ganske utrolig. Sannsynligvis har vi nå fått en ny spiller som har overtatt tronen som klubbens raskeste, og i en alder av 16 burde han enda ha litt å gå på når det kommer til muskelstyrke og eksplosivitet.

 

Herregud som jeg gleder meg til å se ham fosse avgårde i kontringsspillet på det store gresset på Ashburton Grove. For å sitere Malcolm Elias, sjefen for ungdomsavdelingen til Southampton:

 

"He’s a free spirit. There is no greater sight than watching Theo run at defenders. That’s not taught, you’re born with it."

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett det drøyt fem minutter lange videointervjuet med Theo Walcott som ligger på arsenal.com nå, kan jeg ikke annet enn å like den gutten. Man skjønner hvorfor han omtales som en veldig sympatisk, nøktern og fornuftig gutt. Korrekt, høflig, lavmælt. Overhodet ikke noen 'over confident' bling-bling type slik Pennant var, eller f.eks. Ashley Cole av og til gir inntrykk av å være.

 

Nå skal man selvsagt ikke lese altfor mye ut av ett intervju, men Theo Walcott slår meg som en genuin og oppriktig type som ikke vil gå i de samme fellene som mange før ham.

 

På spørsmål om hvor rask han var, f.eks. på 100m, smilte han og svarte at det var noe han alltid ble spurt om, men at han ikke lenger visste. Han hadde ikke gjort sprint på to år, men hadde en pers på 11.5 som fjortenåring. Ganske utrolig. Sannsynligvis har vi nå fått en ny spiller som har overtatt tronen som klubbens raskeste, og i en alder av 16 burde han enda ha litt å gå på når det kommer til muskelstyrke og eksplosivitet.

 

Herregud som jeg gleder meg til å se ham fosse avgårde i kontringsspillet på det store gresset på Ashburton Grove. For å sitere Malcolm Elias, sjefen for ungdomsavdelingen til Southampton:

 

"He’s a free spirit. There is no greater sight than watching Theo run at defenders. That’s not taught, you’re born with it."

36494[/snapback]

 

Takk !

Link to comment
Share on other sites

Herlig at vi endelig får bekreftet at Walcott er vår!

Han er en spiller jeg gleder meg stort til å følge opp gjennom årene...

 

Hvis jeg forsår engelsk så godt som jeg tror, så står det på Arsenal.com at Wenger var på en So'ton trening eller noe i den duren.. og det tok bare 20 minutter før Wenger "fant" ham. B)

Se selv! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Herlig at vi endelig får bekreftet at Walcott er vår!

Han er en spiller jeg gleder meg stort til å følge opp gjennom årene...

 

Hvis jeg forsår engelsk så godt som jeg tror, så står det på Arsenal.com at Wenger var på en So'ton trening eller noe i den duren.. og det tok bare 20 minutter før Wenger "fant" ham. B)

Se selv! ;)

36547[/snapback]

 

Jeg forstår det sånn at Wenger allerede etter 20 minutter forsto hvilket potensiale denne karen har.

 

Off topic: Jeg synes for øvrig at det neste er like interessant at Wenger i artikkelen mer eller mindre bekrefter at Carlos Vela er Arsenalspiller.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg forstår det sånn at Wenger allerede etter 20 minutter forsto hvilket potensiale denne karen har.

 

Off topic: Jeg synes for øvrig at det neste er like interessant at Wenger i artikkelen mer eller mindre bekrefter at Carlos Vela er Arsenalspiller.

36550[/snapback]

 

 

Han gikk fra en arsenaltrening 20 minutter før den var ferdig, for å se Walcott spille... for 2 år siden...

 

Forstod det sånn at de juniorlagene til de respektive klubbene spilte mot hverandre...

Link to comment
Share on other sites

Off topic: Jeg synes for øvrig at det neste er like interessant at Wenger i artikkelen mer eller mindre bekrefter at Carlos Vela er Arsenalspiller.

36550[/snapback]

 

Det klarer ikke jeg å finne i den teksten...

 

Men jeg trodde det var 100% sikkert at Vela er Arsenal's...eller Celta Vigo's foreløpig da..

Link to comment
Share on other sites

Leste ein plass her at folk håpte på at Walcott skulle komme innpå mot Wigan.

Men det kommer nok ikkje til å skje, han har fått 10 dager fri av Wenger etter alt dette oppstyrer som har vært de siste to ukene!

 

Men han kommer nok til å få spille ein kamp på Highbury........kansje han blir den siste målscoreren på highbury??

Link to comment
Share on other sites

Vil tro printeren gikk varm og skrivekrampen tok overhånd når kontrakten(e) skulle undertegnes, isåfall når man leser kommentarene fra David Dein i denne artikkelen:

 

"You cannot become a professional until you are 17 years old, and he will be in March," Dein said.

 

"Until he signs a professional contract a club is exposed to a certain extent.

 

"But in order to make sure we had a bullet-proof deal - there were no less than 10 sets of documents and a total of 84 signatures.

 

"It is the most I've ever known in any one transfer.

 

"Everybody had to sign so many documents because we had to be protected and we have done everything in our power to make sure we are protected."

 

Dein hopes and believes that Theo will not walk away from the club, as the forward seemed so keen to further his career at Highbury in the first place.

 

"It would be a very ugly and messy arbitration - and who knows what would come out of that. But it won't happen.

 

"I believe in the quality of the boy - and his parents and the agent, I believe, have gone about it properly.

 

Kilde : Arsenal-Mania

 

 

Ellers er det også hyggelig lesestoff å lese at Gary Lineker synes det var positivt at Theo valgte Arsenal fremfor Chelsea. Les hele den artikkelen her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...