Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Det måtte skje! Forbausende mye riktig i ryktene vi fikk de siste par dagene! Tenkte jeg skulle slenge inn denne linken for å doble gleden av denne signingen:

 

Tottenham har signert Theo Walcott  :D

36419[/snapback]

 

Gjør hele overgangen er smule bedre når vi hvet at spudz og russerene var veldig interessert i Walcott også. Deilig å snyte dem for englands største talent!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Herlig. Wenger kommer nok til å matche han forsiktig.

 

Tatt fra arseblog:

 

Theo Walcott's magic,

He wears a magic hat,

He's faster than Wayne Roooney,

And nothing like as fat.

He's better than Ronaldo,

He's got a lot more flair,

And even more importantly,

no fucking stupid hair.

Link to comment
Share on other sites

Herlig. Wenger kommer nok til å matche han forsiktig.

 

Tatt fra arseblog:

 

Theo Walcott's magic,

He wears a magic hat,

He's faster than Wayne Roooney,

And nothing like as fat.

He's better than Ronaldo,

He's got a lot more flair,

And even more importantly,

no fucking stupid hair.

36424[/snapback]

 

 

 

 

Konge!!!!!

Da blir det ingen flere nye spillere til Arsenal i denne omgang. # gigantiske talenter er vertfall jeg fornøyd med... Kansje noen som savner litt erfaring, men vi får se... blir en mellom sesong i år uansett! kan jo nå ett stykke i CL da...

Link to comment
Share on other sites

Gjør hele overgangen er smule bedre når vi hvet at spudz og russerene var veldig interessert i Walcott også. Deilig å snyte dem for englands største talent!

36421[/snapback]

 

Enda bedre blir det når han blir matchvinner mot spurs i april (har tatt en titt i krystallkulen min!) :D :P

Link to comment
Share on other sites

Vi har fått tre gode og spennende kjøp. Trodde i første omgang at det ikke ble noen kjøp i januar, men nå har det blitt tre, og det er tre veldig bra kjøp av Wenger. Nå får vi bare håpe at han klarer å forvandle dem til det helt store, og det tror jeg han klarer. :D

Link to comment
Share on other sites

Noe så ufattelig deilig! En seier for Arsene Wenger, som fremdeles knows!

 

Dette har til tider vært direkte plagsomt, men nå føler jeg en stor lettelse. Gutten er vår, vi har snappet en spiller i konkurranse med Chelsea og Spudz. Akkurat det gir det hele en ekstra god smak.

 

Dette ble en perfekt start på helgen folkens!

Link to comment
Share on other sites

Rupert Lowes kommentar

 

Liten tvil om at mannen er skuffet og litt bitter.

36436[/snapback]

 

Har ikke noe problem å forstå Lowe. Men som han selv sier; i noen situasjoner i livet er man nødt til å være pragmatisk. Misforstå meg ikke; jeg er glad Arsenal har sikret seg et slik supertalent, men fra et idealistisk og objektivt ståsted burde Walcott fortsatt i Soton en stund til, men fotballverdenen er blitt slik at de stor klubbene støvsuger de mindre klubbenes talenter stadig tidligere. Man kan like eller mislike dette, men de klubbene som har ambisjoner om å nå til topps, og som har finansielle muskler til å delta på dette "racet", må være på hugget, slik Arsenal har gjort nå, dersom de skal være med i konkurransen om de største talentene. At talentene hentes i litt for ung alder, og til svimlende summer er og blir en betenkelig utvikling. Likevel tror jeg at Southampton har kommet svært godt ut av dette, selv om de har mistet sin juvel. At derimot reglene burde revurderes er kanskje en annen sak...?

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk, intet mindre... Vi har nå vist ved to anledninger at penger ikke er alt i fotball og vi har snytt kaviarkongene fra broen for to (av det jeg har lest og hørt) kjempetallenter i Walcott og Diaby. Syntes disse to ungkalvene viser en herlig holdning og at det er selve fotballen som råder i hodene deres.

 

Wenger sier at han vil gi Walcott en smak på PL fotball, allerede denne sessongen, noe som viser hvor stor tro Wenger har på denne gutten, samt hvilket enormt tallent han er. At han er engelsk er vel heller ikke og forakte. Vi har i dette vinduet signet tre uhyre spennende spillere og jeg bare gleder meg mer og mer til vi flytter inn på vårt fantastiske nye stadion.

 

 

Videoen har sikkert vært på forumet fra før, men som en smakebit av hva vi har i vente; en video

av vårt nye ENGELSKE vidunderbarn:

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Kom nettopp hjem fra skolen, og sjekket Arsenal.com med en gang:D Så utrooolig deilig å se at Theo nå er våres :D

 

Lurer også på om noen her har sett/hørt det videointervjuet med Wenger? Kunne du da fortelle hva som er sagt om Theo, Everton kampen og Daiby&Adebayor :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

"Theo is a gooner, Theo is a gooner" :lol:

 

hehe...morsomt å lese starten av denne tråden, der jeg selv skrev bl.a. at Wenger neppe ville bruke så mye penger på 16-åringen og ryktene om Walcott til Spudz :)

 

Kjempestas at Walcott valgte Arsenal og jeg er helt sikker på han får en strålende karriere under Wenger.

Blir utrolig spennende å se han i vinter og utover våren!

 

 

"Theo til Tottenham" eeeehhhhhhh......nope! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

På nytt har vel Arsene Wenger bevist at han er udugelig :lol:

Mannen har mistet teften og ikke minst gnisten....

Theo-ball er det største som har hendt britisk fotball siden Liam Brady dukket opp.

Link to comment
Share on other sites

Kom nettopp hjem fra skolen, og sjekket Arsenal.com med en gang:D Så utrooolig deilig å se at Theo nå er våres :D

 

Lurer også på om noen her har sett/hørt det videointervjuet med Wenger? Kunne du da fortelle hva som er sagt om Theo, Everton kampen og Daiby&Adebayor :lol:  :)

36449[/snapback]

bbc har intervjuet med wenger fra pressekonferansen

http://news.bbc.co.uk/sol/ukfs_sport/hi/av...storyid=4632030

 

+ en reportasje om walcott

 

http://news.bbc.co.uk/sol/ukfs_sport/hi/av...storyid=4632164

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...