Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Snottungen er da for pokker ikke verdt £9m. Han er jo så vidt ute av bleistadiet, Petter. Nei, her har dere nok brent av godt og vel 100 mill Nok i hytt og pine vær. Men for all del; dere har jo så god økonomi..... ;)

 

 

Hehe, her har vi jo en klassiker ;)

 

 

Ja ikke sant!dere hadde ikke så god økonomi likavel,men det hadde vi :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Snottungen er da for pokker ikke verdt £9m. Han er jo så vidt ute av bleistadiet, Petter. Nei, her har dere nok brent av godt og vel 100 mill Nok i hytt og pine vær. Men for all del; dere har jo så god økonomi..... ;)

 

 

Hehe, her har vi jo en klassiker ;)

 

 

Ja ikke sant!dere hadde ikke så god økonomi likavel,men det hadde vi :ph34r:

 

 

 

Hehehe, ja det må du gjerne få lov til å tro.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

..og der kom Theo Walcott innpå etter 62 minutter mot Hviterussland, og ble med det tidenes yngste engelske landslagsspiller..

 

.. og nå hadde han et flott skudd som dessverre ble reddet av keeperen. Tror han gjør en ålreit figur ;)

 

Og der leder Hviterussland 2-1 med 10 mann :huh:

Link to comment
Share on other sites

..og der kom Theo Walcott innpå etter 62 minutter mot Hviterussland, og ble med det tidenes yngste engelske landslagsspiller..

 

Denne kampen var ikke noe "offisiell" landskamp så Walcott må nok vente enda en stund før han kan skrive navnet sitt i historiebøkene.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg blir veldig overrasket hvis Walcott får spille med tanke på hvordan Svennis har valgt startoppstilling og bytter hittil. Det er utrolig frustrerende å vite at Theo er med, men sannsynligvis ikke får spille. Det er jo stort for ham og for oss som holder med laget han spiller for, men når Svennis først tar ham ut er det utrolig idiotisk om han ikke får et eneste lite innhopp. Har aldri likt Svennis, og liker ham enda mindre sånn som han holder på. Man tar ikke med en unggutt til VM bare for å ha ham på benken, det blir bare for idiotisk. Da ville det vært mye smartere av Sven Gøran å heller ta med D. Bent som hadde en flott sesong i Charlton..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Skal tror at han aldir skal debutere for Arsenal... men man får nok en gang smøre seg med tålmodighet.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange klager over at han aldri får debuten sin. Han er så klart god, men god nok en smule oppskrytt som engelske talenter gjerne er. Han er vel 17 nå, gi han tid han er fortsatt en juniorspiller :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet jo at han trenger tid...

Det er bare det at hver gang det ser ut som han skal få sin debut så blir han som regel skadet eller noe..

 

For all det, jeg synes det bare er bra at Wenger gir han tid slik at han kan vende seg til spillersystemet...

Men jge begynner å bli litt sugen på å se han spiller for Arsenal... Hvis det er greit for du??

Link to comment
Share on other sites

ser ut til at wenger har planer for gutten i år hvert fall :P

 

liker det :P

 

Arsenal boss Wenger: No Watford move for Walcott

tribalfooball.com - August 09, 2006

 

Arsenal boss Arsene Wenger has dismissed reports that Watford could sign teenager Theo Walcott on a season-long deal.

When asked about the speculation, Wenger laughed off reports by saying: "They have a lot of imagination in London."

Link to comment
Share on other sites

Theeeeeo scoret etter bare 3 min for England U21!! ;)

 

 

Godt nytt :D Jeg tror fortsatt Walcott kan spille en rolle i Arsenal allerede denne sesongen. :angry:

Godt nytt, ja! Kanskje man skal være litt ydmyk å si at det nok

er et "riktigere" nivå å starte på (U-21) for ham inntil han har

fått litt PL-kamper under beltet. Svennis er en tulling (av helt

andre grunner enn Walcott-uttaket, som jeg personlig tror var

et kjempepluss for ham selv uten kamper - husk han har trent

i måneder med Arsenal uten å spille (A-)kamper også...).

Dumpingen av Spiceboy ser jeg på som et sunnhetstegn for

England og bevis på at McLaren er et skarpere fyr enn Svennis ;)

La oss håpe Walcott blomstrer på U-21 og får noen A-kamper for

Arsenal i år. Det er ikke denne sesongen han skal skinne mest,

men de neste 10!!

Link to comment
Share on other sites

Fra Sky Sport:

 

It had though started all so brightly for England as Walcott marked his

return to competitive action with the type of opportunistic effort that will

have Arsene Wenger purring and Sven Goran Eriksson pondering.

 

Walcott ble byttet ut på stillingen 1-0 etter 67 min.

(David Bentley spilte de første 78 min).

Sluttresultat 2-2.

Link to comment
Share on other sites

Dette gleder meg veldig. Gutten virker som om han scorer så fort han rører en ball nesten. Herlig at han får en så bra start på "sesongen" håper at han får noen innhopp etterhvert i sesongen. Kan være en fresh joker som kommer innpå i kampene. Desverre kan han også bli et offer for den latterlige regelen om at du ikke kan ha med mere enn 5 innbyttere i engelsk PL. Tror derimot han vil få sjansen i FAcupens tidligere runder og i Ligacupen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...