Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Gode nyheter fra arsenal.com

 

On Theo's injury...

"Theo looks not bad. The physio told me he has to come off straight away because he was numb, he has been kicked certainly on the nerve. He twisted his ankle, we checked his X-ray now, he looks alright"

 

Gode nyheter :)

skulle akkurat til å skrive det i et innlegg, men du kom et par minutter før meg :D

Hvis han hadde fått en skade i 6 måneder, hadde han nok fått et stort tilbakeslag for karrieren, men la oss håpe det bare er snakk om noen uker ;)

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheter fra arsenal.com

 

On Theo's injury...

"Theo looks not bad. The physio told me he has to come off straight away because he was numb, he has been kicked certainly on the nerve. He twisted his ankle, we checked his X-ray now, he looks alright"

 

Gode nyheter :D

skulle akkurat til å skrive det i et innlegg, men du kom et par minutter før meg ;)

Hvis han hadde fått en skade i 6 måneder, hadde han nok fått et stort tilbakeslag for karrieren, men la oss håpe det bare er snakk om noen uker :P

 

 

Deilig saker. Håpe han forsetter der han slapp idag:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er igjen skeptisk til om Walcott kan mestre å spille seg inn på et fryktelig sterkt Arsenal-lag. Skjønner at han allerede nå er utålmodig, men vi vet hva som skjer med slike spillere (les: Bentley).

 

Jeg håper han holder ut et par år til på benken. Viser han seg fremdeles å være for tam og avventende, er det på hodet ut. Har han derimot fått nok matcher til å tilpasse seg nivået, ja - da er han kanskje klar?

 

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Foo...cott-on-Wenger/

 

Men om han får spille i dag er vel heller tvilsomt. Eboue er foran i køen, og Eduardo og Bendtner foran i spisskøen. Selvom jeg skulle ønske å se Walcott løpe på den store matta til Boro...

Link to comment
Share on other sites

Forstod det sånn at han hadde fått ein kneskade mot Steua. Men ikkje noko alvorlig, ute ei vekes tid.

 

kjipt at han skulle være ute, synes han hadde en god kamp sist, og virker for meg som han er på gang..

eneste han trenger nå er flere kamper

Link to comment
Share on other sites

Forstod det sånn at han hadde fått ein kneskade mot Steua. Men ikkje noko alvorlig, ute ei vekes tid.

 

kjipt at han skulle være ute, synes han hadde en god kamp sist, og virker for meg som han er på gang..

eneste han trenger nå er flere kamper

 

Godt det ikke var noe verre da. Trur uansett at han ville slitt med og markert seg mot et så bra def. lag som chelsea.

 

Ja, synest også at det blir stadig bedre og bedre det Walcott foretar seg, i kampen på onsdag virket han veldig livlig og kjapp til bens. Forsetter denne framgangen ut øve sesongen kan det blir kjekt i mai. Får bare håpe at det løsner litt forran mål også.

Link to comment
Share on other sites

Forstod det sånn at han hadde fått ein kneskade mot Steua. Men ikkje noko alvorlig, ute ei vekes tid.

 

kjipt at han skulle være ute, synes han hadde en god kamp sist, og virker for meg som han er på gang..

eneste han trenger nå er flere kamper

 

Godt det ikke var noe verre da. Trur uansett at han ville slitt med og markert seg mot et så bra def. lag som chelsea.

 

Ja, synest også at det blir stadig bedre og bedre det Walcott foretar seg, i kampen på onsdag virket han veldig livlig og kjapp til bens. Forsetter denne framgangen ut øve sesongen kan det blir kjekt i mai. Får bare håpe at det løsner litt forran mål også.

 

Han scorte sist gang (liga cup finalen) :blink:

jeg hadde virklig håpet på å se Theo mot Chelsea, men det er fint at det ikke er en langtidsskade.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hvordan er det med Theo i forhold til kampen mot Tottenham.

Han fikk jo en smell i skulderen mot West Ham, vet ikke om det

var den samme som han opererte ifjor? Nå som Eboue forsvinner

en stund, ville jeg sett Walcott fra start i flere kamper på rad.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det med Theo i forhold til kampen mot Tottenham.

Han fikk jo en smell i skulderen mot West Ham, vet ikke om det

var den samme som han opererte ifjor? Nå som Eboue forsvinner

en stund, ville jeg sett Walcott fra start i flere kamper på rad.

 

satser på det jeg og;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Walcott forlater Arsenal? Dog bare på lån, i hvert fall i første omgang. Liker egentlig ikke dette, liker godt å ha Walcott i stallen, men når man kommer til det stadiet at spillere lånes ut er det som oftest et signal på at spilleren ikke har noen fremtid i klubben. Dog tror jeg ikke det gjelder Walcott. Tviler på at Wenger kvitter seg med en spiller med så stort potensial og som kostet klubben så mye penger. Spesielt ikke etter kommentarer denne uken.

 

Tror det kan være greit for Walcott å spille på seg selvtillit og erfaring i en Premier League klubb frem til sommeren. Så sånn sett er nok det et greit alternativ for utviklingen til Walcott. For ferdighetsmessig er han allerde en bra PL spiss, styrken hans må han jobbe med, men han har jo en ekstrem fart. Det som helt tydelig mangler er det som skal sitte mellom øra, og det er ikke noen bedre måte å få inn det på enn å spille uke ut og uke inn, noe han kan gjøre om han går på lån.

Link to comment
Share on other sites

Walcott forlater Arsenal? Dog bare på lån, i hvert fall i første omgang. Liker egentlig ikke dette, liker godt å ha Walcott i stallen, men når man kommer til det stadiet at spillere lånes ut er det som oftest et signal på at spilleren ikke har noen fremtid i klubben. Dog tror jeg ikke det gjelder Walcott. Tviler på at Wenger kvitter seg med en spiller med så stort potensial og som kostet klubben så mye penger. Spesielt ikke etter kommentarer denne uken.

 

Tror det kan være greit for Walcott å spille på seg selvtillit og erfaring i en Premier League klubb frem til sommeren. Så sånn sett er nok det et greit alternativ for utviklingen til Walcott. For ferdighetsmessig er han allerde en bra PL spiss, styrken hans må han jobbe med, men han har jo en ekstrem fart. Det som helt tydelig mangler er det som skal sitte mellom øra, og det er ikke noen bedre måte å få inn det på enn å spille uke ut og uke inn, noe han kan gjøre om han går på lån.

 

Wenger føler vel han trenger mer spill på høyt nivå enn han får i dag og velger da sikkert å låne han ut til en PL-klubb. Helt sikkert noen klubber på nedre halvdel av tabellen som vil låne han.

 

Walcott har vært ujevn i prestasjonene hittil i år, men dette kommer seg tror jeg.

Jeg syns derimot han mangler noe enda også ferdighetsmessig. En del på grunnteknikk og overblikk, samt styrken, men hurtigheten hans er unik.

Wenger vil vel dyrke han som spiss fremover og når det er 4 spillere foran han i køa på topp blir det lite spilletid siden han er yngst og ikke helt moden for spissrollen i Arsenal enda.

 

Dermed er vel utlån aktuelt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Synes vi har glemt bort Walcott i alt dette oppstyret! Han scoret sitt/sine første ligamål for Arsenal idag og det kunne vært hans store dag hadde det ikke vært for benbruddet til Eduardo og en sen scoring til Brum. Hadde det ikke vært for dette så hadde overskriftene handlet om Theo. Han snudde kampen helt alene og gav oss et lite håp etter den horrible 1.omgangen. Er redd vi ikke kan forvente oss så mange flere mål fra han denne sesongen på grunn av hans manglende selvtillit men la oss håpe dette snudde idag. Han kommer til å bli en stor spiss i fremtiden!

 

Gratulerer med dine første ligamål for Arsenal, Theo! :P

Link to comment
Share on other sites

meget pent mål av Walcott, skulle ønske han gikk mer bananas når han scora, ikke bare "en tommel opp" for scoringa, skulle tro at det hadde litt å si for selvtilliten!

Trur nok han hadde tankane hos Eduardo. Trur heile laget var mentalt nedkjørte sjølv om vi gjekk hardt ut dei første 10-15 minutta.

Link to comment
Share on other sites

meget pent mål av Walcott, skulle ønske han gikk mer bananas når han scora, ikke bare "en tommel opp" for scoringa, skulle tro at det hadde litt å si for selvtilliten!

Trur nok han hadde tankane hos Eduardo. Trur heile laget var mentalt nedkjørte sjølv om vi gjekk hardt ut dei første 10-15 minutta.

 

Hehe, dette var ikke snakk om målet i går, det innlegget du svarte på var fra U-21 kampen i starten av måneden, og om ikke Theo er synsk så tror jeg ikke at tankene hans var hos Dudu :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...