Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Senderos var også regnet som det største stoppertalentet i Europa når vi hentet han. Vi så hvordan det gikk.

 

Forskjellen mellom Kjær og Senderos på den tiden er vesentlig. Senderos var bare tenåring, og hadde ikke spillt for andre klubber enn Servette hjemme i Sveits. Kjær har allerede etablert seg på landslaget og på en meget god italiensk klubb.

Link to comment
Share on other sites

"Arsène Wenger jobber for fransk TV under VM, og røpet der at forsterkninger vil komme til Arsenal innen VM er over «på forsvarssiden»."

Hentet fra den seriøse avisen nettavisen:-)

Morro vis dette stemmer.

 

 

Eller fra den nesten like seriøse siden www.arsenal.com :huh:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...nd-of-world-cup

Link to comment
Share on other sites

.. Uten at jeg stoler på at det kommer til å skje læll

 

 

In Arsene we thrust, Koscielny er vel mer eller mindre klar for Arsenal.

Arsene kommer imidlertid til å hente minst en stopper i tillegg til ham og forhåpentligvis også en keeper.

Forstår det også slik at Joe Cole foretrekker Arsenal, og hvem kan klandre ham for det :huh: .

Come on you guuuuuuuuuuuuuuuuuners!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi mister jo muligens 4 midtstoppere, så ja vi MÅ ha inn MINST 2 stoppere.

Koscielny og Jagielka inn og behold Campbell så er jeg fornøyd.

Cole synes jeg i utgangspunktet ikke vi trenger, skadeplaget og veldig lik spillere som Nasri og Rosicky etter min mening. Men Cole er absolutt en god spiller og free transfer... men han krever vel ekstrem lønn. Så synes vi heller bør prioritere å bruke pengene på en meget god keeper.

 

Wenger har en stor jobb foran seg, håper han virkelig forsterker Arsenal defensivt. (både bedre spillere og NOE mer defensiv klokskap i enkelte storkamper, ikke kynisk som Mourinho, men litt mer som den taktiske klokskapen som Ferguson ofte viser.)

Link to comment
Share on other sites

Vi mister jo muligens 4 midtstoppere, så ja vi MÅ ha inn MINST 2 stoppere.

Koscielny og Jagielka inn og behold Campbell så er jeg fornøyd.

Cole synes jeg i utgangspunktet ikke vi trenger, skadeplaget og veldig lik spillere som Nasri og Rosicky etter min mening. Men Cole er absolutt en god spiller og free transfer... men han krever vel ekstrem lønn. Så synes vi heller bør prioritere å bruke pengene på en meget god keeper.

 

Wenger har en stor jobb foran seg, håper han virkelig forsterker Arsenal defensivt. (både bedre spillere og NOE mer defensiv klokskap i enkelte storkamper, ikke kynisk som Mourinho, men litt mer som den taktiske klokskapen som Ferguson ofte viser.)

 

Min mening er nå at Cole er ganske så ulik Nasri og Rosicky.. Cole har en mye mer direkte spillestil, Nasri og Rosicky derimot, liker og gå veldig mye på tvers.

Link to comment
Share on other sites

Vi mister jo muligens 4 midtstoppere, så ja vi MÅ ha inn MINST 2 stoppere.

Koscielny og Jagielka inn og behold Campbell så er jeg fornøyd.

Cole synes jeg i utgangspunktet ikke vi trenger, skadeplaget og veldig lik spillere som Nasri og Rosicky etter min mening. Men Cole er absolutt en god spiller og free transfer... men han krever vel ekstrem lønn. Så synes vi heller bør prioritere å bruke pengene på en meget god keeper.

 

Wenger har en stor jobb foran seg, håper han virkelig forsterker Arsenal defensivt. (både bedre spillere og NOE mer defensiv klokskap i enkelte storkamper, ikke kynisk som Mourinho, men litt mer som den taktiske klokskapen som Ferguson ofte viser.)

Jeg har ikke sett for mye på Koscielny og Jagielka, men mener Wenger at de er gode nok så stoler jeg på han. En god keeper er jeg også enig i at vi trenger.

 

Derimot er jeg helt uenig med det du sier om Cole. Så absolutt vil Cole være en forsterkning! For det første har Rosicky nesten ikke startet en kamp på 2 år og for det andre er han langt fra det nivået han var før han ble skadet. Det er ikke samme mannen på banen. Jeg hater å si det, siden jeg liker gutten, men selg gjerne Rosicky om vi får en bra sum for han.

Link to comment
Share on other sites

Han spilte totalt i 33 kamper denne sesongen.

Du fikk ikke med deg "nesten" eller "startet" ser jeg. Selvom jeg burde sagt "fullført".

Han startet 14PL kamper, kanskje halvparten hvor han fullførte hele kampen. Han har vært mye skadet, så han fortjener å trene seg opp igjen før jeg dømmer han, men jeg er redd at han ikke holder. Uansett så var poenget at Joe Cole er flere hakk over han per dags dato. Joe er også flere hakk over Theo og litt bedre enn Nasri. Altså et godt tilskudd til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Andy er kilden.

 

Det er tydlig at vi har forespurt Fulham for Schwarzer.

Ergo er keeper et tema.

Konklusjon: Det er godt mulig at vi kjøper en ny keeper.

 

Vent og se. Min konklusjon/utsagn er litt depressiv og rask, men jeg har en veldig sterk følelse på at vi ikke får inn en ny keeper. Så klart er det mulig, men jeg vet ikke hvor trolig det er. En ting er sikkert, Arsene skal få det veldig travelt etter VM, hvis vi skal skaffe så mange forsterkninger som det antas og som det svirrer rykter om (f.eks Schwarzer). Nå har Wenger gått ut å sagt at han skal se etter 1-2 defensive forsterkninger, så vi får se.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 25 2010, 05:20 PM) 200745[/snapback]

Tror du på det der enda?? Har vært ropt ulv ulv for mange ganger fra den kanten til at jeg gidder å bygge opp noen som helst av forventninger. I tillegg er det langt fra nok med kun èn ny spiller

Link to comment
Share on other sites

Det er med stor glede og tilfredsstillelse at jeg kan melde om at den lekne fotballen vinner frem i VM, det er m.a.o Wengers fotball som skal dyrkes de neste fire årene og ikke Mourinhos.

England var et lag fullt av Chelsea, Liverpool, Man C og Man U-spillere og ble sendt hjem i skam.

Pinlig dårlig innsats av gutta fra balløya i dette mesterskapet (de klarte jo såvidt å kvalifisere seg videre fra den beste gruppen siden Beatles iflg engelsk presse) og når de er så hjelpesløse teknisk må de iallefall være på topp fysisk.

Det var de så langt derifra, hva skyldes så dette??

Hva skiller England fra resten av verden??

Jo da, poor old England holder knallhardt på sitt konservative syn rundt vinterpause-diskusjonen.

Spillerne fremstår totalt utslitte når det kommer til sluttspill om sommeren.

Hvilket annet land har masse spillere fra premier league i dette sluttspillet?

Ganske riktig, Frankrike ble også sendt hjem i skam, først og fremst takket være udugelig ledelse, men også pga at gamlegutta lagde mytteri når resultatene uteble etterhvert.

Det er nok mange årsaker til Frankrikes fall men er ganske sikker på at utbrentheten etter PL-sesongen teller inn også her.

Soleklart at det er en stor fordel for spillerne å ha vinterpause for å ta seg inn igjen, bli kvitt småskader og ikke minst ha en fysisk oppkjøring før sesongen fortsetter i midten av januar.

Nå får vi bare håpe at den lekne, offensive, ballkjælende fotballen vinner frem videre i mesterskapet med Brasil, Argentina, Nederland og Spania i førersetet.

Jeg er helt sikker på at Arsene Wenger håper på det samme.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...