Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

og sist men ikke minst - vil det noensinne ta slutt?

 

Jeg frykter dessverre at svaret er nei. Det virker som laget kollapser hver gang de får mål imot, i situasjoner hvor målet burde vært annulert grunnet offside, at Arsenal burde hatt frispark i forkant, at motstanderen får feilaktig idømt straffespark osv. Vi så det i går, vi så det mot Hull, vi så det mot Aston Villa i sesongstarten forrige sesong, og ikke minst så vi det mot Newcastle da vi rotet bort 4-0. Det finnes flere eksempler på akkurat dette, men det var de jeg kom på i farten.

Link to comment
Share on other sites

http://le-grove.co.uk/2014/11/06/wenger-wont-last/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=wenger-wont-last

 

Vurderte å skrive et innlegg om hvordan Arsenal underpresterer med Wenger ved roret. Et lag med 6 spillere i den engelske landslagstroppen, 3 nybakte tyske verdensmestere, et par franske og spanske landslagsspillere, en chilensk verdensstjerne, og ytterligere en del landslagspillere. Men det meste jeg mener er galt med Wenger står i denne bloggposten. Så da slipper jeg. Vil gjerne høre noen argumentere mot det som står skrevet.

Link to comment
Share on other sites

http://le-grove.co.uk/2014/11/06/wenger-wont-last/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=wenger-wont-last

 

Vurderte å skrive et innlegg om hvordan Arsenal underpresterer med Wenger ved roret. Et lag med 6 spillere i den engelske landslagstroppen, 3 nybakte tyske verdensmestere, et par franske og spanske landslagsspillere, en chilensk verdensstjerne, og ytterligere en del landslagspillere. Men det meste jeg mener er galt med Wenger står i denne bloggposten. Så da slipper jeg. Vil gjerne høre noen argumentere mot det som står skrevet.

 

God bloggpost med flere gode poenger. Særlig rulleringen eller lettere sagt manglen på rullering som skjer.

Link to comment
Share on other sites

Mye av det samme jeg toucher og føler på. Wenger har fortsatt en ekstremt dragning mot spillere (Alexis og Özil er flotte eksempler), men det er også ekstremt mye svakheter som kommer frem hos professoren for tiden.

 

Evnen til å fremstå som planløs og uten en konkret spillestil fra kamp til kamp er blant annet et av disse, men særlig evnen til å ikke lenger få det beste ut av spillermaterialet han har er i mine øyne noe av det aller største. Vi har som nevnt ekstremt mange gode spillere som Wenger selv har håndplukket og betalt i dyre dommer for, men allikevel så underpresterer majoriteten av disse pdd. Tenker da særlig på spillere som Cazorla og Özil, men samtidig så har vi nå også spillere som Szczesny, Ramsey, Wilshere og Chamberlain blant annet som ikke spiller i nærheten av toppnivået sitt. For å ikke snakke om hvor dårlig ting fungerer på det kollektive og hvordan samspillet generelt sett er mellom spillerene våre. På tross for at samholdet i troppen virker å være ekstremt bra. Så funker ting dårlig ute på matta.

 

Personlig mener jeg at Wenger ikke lenger holder mål som manager på det taktiske og når det gjelder å få det beste ut av det spillermaterialet han har tilgjengelig. Attpåtil mener jeg også at han er ekstremt dårlig på å rullere spillerene sine for å unngå slitasjeskader og for å holde samtlige så friske og raske som mulig. At han holder mål på mange andre områder derimot er selvsagt klart, men når det gjelder denne vinnerviljen og ambisjonene til karen så er det bortsett fra å muligens vinne en FA Cup eller Ligacupen de kommende sesongene gjennom "lette trekninger" det eneste vi potensielt kan vinne i mine øyne. Min spådom er at han nok aldri igjen kommer til å vinne Premier League. Og Champions League troféet han alltid har drømt om kommer heller ikke til å bli en realitet.

Link to comment
Share on other sites

Det har vel blitt sånn de siste årene at jeg har blitt mer og mer uenig med Wenger på mange felt, men her er i det minste ett punkt der vi helt og holdent er enige:

 

Arsene Wenger: ‘I don’t know what the 5th official does, they should give him a seat and a good book’

 

 

Arsene Wenger launched a broadside at UEFA’s concept of a fifth official at his press conference today, saying ‘I don’t know what they are doing.’

Wenger effectively pulled the ‘You had one job’ line on the fifth official from Wednesday night, as he slammed the guy behind the line for failing to spot Anderlecht’s first goal, which was offside, scored by Anthony Vanden Borre.

Wenger said he can’t see the point of having a fifth official standing behind the goal line, if he fails to spot the most clear and blatant decisions.

‘They should give him a seat at least and a good book to read!’

 

Jeg sliter virkelig med å finne mange (eller noen) situasjoner der "dørlinjeassistenten" har betydd noe som helst når det gjelder viktige beslutninger i en kamp. For meg så virker det mest å være en måte for UEFA å vise handlekraft, en handlekraft som dog ikke eksisterer.

Link to comment
Share on other sites

Det har vel blitt sånn de siste årene at jeg har blitt mer og mer uenig med Wenger på mange felt, men her er i det minste ett punkt der vi helt og holdent er enige:

 

 

 

Jeg sliter virkelig med å finne mange (eller noen) situasjoner der "dørlinjeassistenten" har betydd noe som helst når det gjelder viktige beslutninger i en kamp. For meg så virker det mest å være en måte for UEFA å vise handlekraft, en handlekraft som dog ikke eksisterer.

 

Er det ikke slik at eneste jobben til dommerne bak mål er og se om ballen er over streken eller ikke? Mener og huske at dette har vært oppe til debatt andre steder tidligere, hvor det kom frem at dommerne bak mål ikke skal "dømme" på andre ting enn dette.

Link to comment
Share on other sites

 

Er det ikke slik at eneste jobben til dommerne bak mål er og se om ballen er over streken eller ikke? Mener og huske at dette har vært oppe til debatt andre steder tidligere, hvor det kom frem at dommerne bak mål ikke skal "dømme" på andre ting enn dette.

 

 

Følgende er hentet fra artikkel på UEFA.com:

 

In the system, the referee, two assistants and fourth official are joined by two additional assistant referees positioned alongside each goal, with the particular brief to watch for penalty-area incidents such as pushing or holding.

 

 

Det er selvsagt mulig at offside ikke er innenfor deres mandat,siden de ikke ser den "berømte" linjen som linjedommerne går etter. Men "grove" offsider bør en "dørlinjedommer" se like godt som hoveddommer (som heller ikke ser "linjen").

 

Når det gjelder holding og dytting så kan jeg ikke huske å ha sett at de nevnte assistentene har reagert. Nå har vel ikke noe flagg å veive på og kommuniserer vel med dommer over radio, men det har vært tilfeller av holding/dytting/hands i feltet i nærområdet til slike assistenter (d.v.s. på deres side av målet) som jeg har vært forundret over at det ikke har kommet noen reaksjoner fra dommerkvintetten.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på kapitalen City, United og Chelsea spytter inn på spelarkjøp kvart einaste år vil det bli svært vanskelig å vinne Premier League for Arsenal. Der me erstatter spelarar, forsterker dei andre. Med tanke på Champions League så er dette kanskje enno verre. Real Madrid med sine ressurser har vunne ei gong dei siste 10 åra. Dersom Arsenal starter med å forsterke vil det ta minst tre år før me på ny er tittelutfordrer.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på kapitalen City, United og Chelsea spytter inn på spelarkjøp kvart einaste år vil det bli svært vanskelig å vinne Premier League for Arsenal. Der me erstatter spelarar, forsterker dei andre. Med tanke på Champions League så er dette kanskje enno verre. Real Madrid med sine ressurser har vunne ei gong dei siste 10 åra. Dersom Arsenal starter med å forsterke vil det ta minst tre år før me på ny er tittelutfordrer.

 

Liverpool gjorde ett varp på markedet og holdt på å ta tittelen ifjor. Så umulig er det da absolutt ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger bruker mer penger i de neste vinduene og klarer å beholde våre stjerner og beste spillere, bør det være mulig å kjempe om ligagull om 1-3 sesonger. Spørsmålet er bare hva slags spillertyper vi får inn og hvem som ryker ut. Mertesacker virker å være over toppen, iallefall når han ikke spiller med Koscielny. Arteta er vår beste DM, men er fryktelig treig og sliter mot de beste lagene. På venstrevingen har vi Cazorla som virker å være helt ute av det om dagen. Poldi klarer nok ikke å spille seg til fast plass. Regner med vi får se Walcott og Alexis på vingene etterhvert. Wilshere spiller for mye for seg selv. Ramsey har gjort det samme så langt denne sesongen.

 

Vi trenger uten tvil forsterkninger i forsvaret og en fysisk sterk DM som kan gjøre grovarbeidet å ligge som en vegg mellom midtbanen og forsvaret mens resten av midtbanen angriper.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger bruker mer penger i de neste vinduene og klarer å beholde våre stjerner og beste spillere, bør det være mulig å kjempe om ligagull om 1-3 sesonger. Spørsmålet er bare hva slags spillertyper vi får inn og hvem som ryker ut. Mertesacker virker å være over toppen, iallefall når han ikke spiller med Koscielny. Arteta er vår beste DM, men er fryktelig treig og sliter mot de beste lagene. På venstrevingen har vi Cazorla som virker å være helt ute av det om dagen. Poldi klarer nok ikke å spille seg til fast plass. Regner med vi får se Walcott og Alexis på vingene etterhvert. Wilshere spiller for mye for seg selv. Ramsey har gjort det samme så langt denne sesongen.

 

Vi trenger uten tvil forsterkninger i forsvaret og en fysisk sterk DM som kan gjøre grovarbeidet å ligge som en vegg mellom midtbanen og forsvaret mens resten av midtbanen angriper.

For å ta for meg de spillerne su nevner:

 

Mertersacker er ingen dårlig spiller, men jeg er enig i at han nok har passert toppen. Jeg har ingen problemer med å se han i Arsenal et par sesonger til, men spørsmålet er om ikke han fra neste sesong bør være en backup til vårt nye stopperpar Chambers/Koscielny. Mertesackers rutine kan vi få nytte av fremdeles, men jeg kan ikke se han som vårt førstevalg som stopper på lang sikt.

 

Når det gjelder Arteta så kan jeg forsåvidt si det samme om han som jeg sier om Mertesacker, med unntak av at han egentlig ikke er god nok til å være et førstevalg som DM pr. dato. Han har mye rutine, men "fartsproblemene" har blitt såpass store at han må ty til litt for mange "tjuvtriks" for å kompensere det, i tillegg så virker han å bli mer og mer utsatt for skader. Jeg er i tvil om at han bør være en del av Arsenallaget sesongen 2015/16, men blir han i klubben så må det bli det som backup.

At han er vår beste DM pr dato er jeg enig i, men jeg finner ikke noe betryggende i det, heller tvert i mot. Flamini sin andre karriere i klubben bør være over til sommeren.

 

Cazorla er så ekstremt variabel. Det går fra det helt fantastiske til det totalt bedrøvelige, og vi har sett begge deler i løpet av sesongen så langt. Om vi bør beholde Cazorla, og det gjelder også Özil, avhenger slik jeg ser det på hvilken fotball Wenger ønsker å spille. i 4-1-4-1 slik den er blitt bemannet så synes jeg at ingen av de får vist sine kvaliteter. Når de får bekle rollen som ballfordeler og den kreative kraften i vårt angrep så tror jeg begge kan bidra med noe til laget. Jeg beholder gjerne begge, men da som to spillere som "deler" på denne rollen.

 

Enkelte sier at Wilhere er 10 ganger bedre i år enn i sist sesong, men det må bety at han var ekstremt dårlig sist sesong. Hverken Ramsey eller WIlshere har vist sitt beste så langt denne sesongen, men begge har potensiale. Ramsey viste det sist sesong, WIlshere har enda ikke slått ut i full blomst for Arsenal.

 

Podolski skulle jeg gjerne sett litt mer av, men jeg tror at hans karriere i klubben snart er over (den bør det for hans skyld). Om han forsvinner i januar eller til sommeren er jeg usikker på.

 

Walcott og Alexis bør være en viktig del av vårt offensive spill de kommende sesongene (hvis ikke kjøpesterke klubber kommer med mye penger), men jeg er litt mer usikker på spissplassen. Du nevnte ikke våre alternativer her men jeg velger å ta de med. Jeg vet de er mange som bare venter på Giroud sin tilbakekomst, dessverre så tror jeg mange og så blir skuffet HVIS arsenal forsetter å spille slik de gjør nå. Welbeck har ikke sprunget ut slik vi hadde håpet, men potensialet er der akkurat som med litt for mange andre på laget. De ha et potensiale, men det virker vanskelig å få det frem. Hvem som har ansvaret for det? jeg har en mening, og de fleste vet nok hvem jeg sikter til ;D

Når det gjelder Giroud så hadde han en fantastisk periode sist sesong, men han hadde og så i andre perioder for mange svake kamper, så skal han lykkes så må laget rundt han fungere. Så med det til tider "impotente" offensive spillet vi viser i for mange kamper så tror jeg heller ikke Giroud vil være en suksess hvis det spillet forsetter.

 

Det jeg virkelig er skuffet over så langt denne sesongen er at mange av oss (skeptikerne) har fått rett når det gjelder de to "manglende" kjøpene før sesongen, og jeg finner overhode ikke noe glede i uttrykket "hva var det vi sa". DM og en ekstra forsvarer skulle ha vært innkjøpt og disse manglende kjøpene vil vi slite med ut hele sesongen siden jeg tviler på at vi får inn den nødvendige kvaliteten i januar.

Selv om klubben NÅ har en god og sunn økonomi, så ber jeg ikke om (har aldri bedt om det) at vi skal konkurrere med kjøpeklubbene om de spillernen som går til "fantasipriser", men jeg er overbevist om at det finnes mye kvalitet i sjiktet rett under "stjernene" (til mer fornuftige priser) som vil bringe klubben vår et godt steg fremover.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke Chelsea vært med, hadde dette vært den morsomste sesongstarten på mange år - for den nøytrale tilskuer. City, United, Tott, Everton, Liverpool og vi; alle synes å lide av, tja, VM-hangover?! Mye rart.

 

Det er uansett skuffende det Arsenal viser frem om dagen. Vi har en offensiv verdensmester, Podolski, som vi ganske enkelt ikke finner plass til i laget. Samtidig som vi knapt har kvalifiserte folk bakover på banen. Noe er riv ruskende galt. Stallen synes veldig dårlig balansert, spør du meg.

 

Jaja. Det synes å bli Chelsea vs Chelsea i kampen om gullet. Resten er up for grabs.

Link to comment
Share on other sites

Det som har bekymret meg mest av alt de siste kampene er faktisk ikke forsvarsspillet. Men angrepsspillet. Hvordan hadde det gått uten en Sanchez i målform? Welbeck virker vaksinert mot å score om dagen selv om han hadde en fin assist til Alexis i dag. I førsteomgangen skapte vi én (1)! god sjanse. Angrepsspillet vårt er ikke bra i det hele tatt. Veldig dårlig bevegelser uten ball i bein. Sjelden vi ser to spillere gå på løp i motsatt rom, i det hele tatt sjeldent at to går på løp samtidig i det hele tatt. Fotballen Wenger vant seriegull med er totalt borte. Da hadde vi masse folk som var villige til å gå på løp og smarte nok playmakere til å velge riktig løp å slå pasning til. Er flere kamper i år hvor vi rett og slett ikke klarer å skape sjanser i førsteomgangene. Er spillerne våre rett og slett dumme? Orker de ikke gå på løpene? Har de fått beskjed om å ikke gå på disse løpene før vi leder med ett mål og det er 15 min igjen av kampen? Slik så det iallefall ut i dag...

Link to comment
Share on other sites

Det som har bekymret meg mest av alt de siste kampene er faktisk ikke forsvarsspillet. Men angrepsspillet. Hvordan hadde det gått uten en Sanchez i målform? Welbeck virker vaksinert mot å score om dagen selv om han hadde en fin assist til Alexis i dag. I førsteomgangen skapte vi én (1)! god sjanse. Angrepsspillet vårt er ikke bra i det hele tatt. Veldig dårlig bevegelser uten ball i bein. Sjelden vi ser to spillere gå på løp i motsatt rom, i det hele tatt sjeldent at to går på løp samtidig i det hele tatt. Fotballen Wenger vant seriegull med er totalt borte. Da hadde vi masse folk som var villige til å gå på løp og smarte nok playmakere til å velge riktig løp å slå pasning til. Er flere kamper i år hvor vi rett og slett ikke klarer å skape sjanser i førsteomgangene. Er spillerne våre rett og slett dumme? Orker de ikke gå på løpene? Har de fått beskjed om å ikke gå på disse løpene før vi leder med ett mål og det er 15 min igjen av kampen? Slik så det iallefall ut i dag...

Jeg er forsåvidt enig.

 

Bakover så er det vel en relativt bred enighet om at mangel på spillere og mangel på kvalitet (også på "papiret") i deler av spillerstallen har en klar medvirkende årsak til våre problemet.

Offensivt så finnes i utgangspunktet (på "papiret") ikke denne mangelen. Etter min mening så har vi, selv med høstens skadeomfang, et potensiale i de spillerene som er i klubben. Problemet har etter min mening vært å få ut det potensialet. Enkelte spillere har hatt noen gode kamper, men angrepsspillet har jevnt over vært fantasiløst og forutsigbart. Enkelte spillere har tydeligvis ikke vært i form, andre synes til tider ikke å "gidde", men vi har ikke i utgangspunktet ingen "mannskapsmangel" offensivt. Deler av høstens problemer offensivt er ikke nytt av året, vi har sett disse problemene i flere sesonger.

 

For meg er det helt og holdent et "lederproblem". Hvis enkeltspillere ikke "gidder" å yte på banen så må det taes grep fra benken, hvis enkeltspillere ikke evner (selv om se prøver) så må det taes grep fra benken, hvis taktikken ikke fungerer så må det taes grep fra benken. Men det vi ser er at de samme spillerne får tillit i kamp etter kamp uansett om de leverer eller ikke, taktikken (eller mangel på sådan) er for det meste også den samme, og da er det også lett for at spill og innsats blir på "status quo". Når taktikken skiftes (4-1-4-1) så synes det som at den går ut på å bruke feil spillere i feil posisjon (den siste påstanden aksepterer jeg at den kan oppfattes en anelse "useriøs, men jeg står for den)

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Har sagt dette før: ein god manager får meir ut sv spelarmateriellet enn det ein kan forvente. Det gjere ikkje wenger lenger, og vi prestere i år langt under... Kor mange sigrar har vi i år?

 

Eg håpte han gav seg i mai. Når det ikkje skjedde, prøvde eg å vere positiv. Det var i periode spelemessig framgang i fjor ( mest defensivt dog) kjøpet av alexis gav meg ny optimisme. Prestasjonar til laget då langt har sendt meg ned i djupet. Eg veit det ikkje er lov å tenke seg å kvitte seg med ei legende som wenger, så i staden endar eg på same måten som mange med sesongkort, eg let vere å sjå kampane det ikkje passar heilt for meg, sjølv om eg betaler tv2 dyrt for dei... Det har ikkje skjedd sidan eg vart fan i 88

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er et deprimerende syn om dagen, og denne sesongen har så langt utviklet seg til å bli en av de verste noen gang under Wenger. Og det er ekstra ille fordi man på papiret er sterkere enn det man har vært under noen av de foregående årene hvor prestasjonene har vært under pari. Hvis man forsøker å se de store linjene her er det bare en mulig konklusjon; Wenger har mistet grepet, og det er lite som tyder på at han skal klare å snu dette. Det vi ser nå er ikke bare en "tilfeldig" formdipp, man kan heller ikke skylde på skadene, selv om de er aldri så ille. Dette er noe langt mer fundamentalt. Når man ser holdningene på banen kan det virke som spillerne selv har gitt opp prosjektet.

Link to comment
Share on other sites

Har sagt dette før: ein god manager får meir ut sv spelarmateriellet enn det ein kan forvente. Det gjere ikkje wenger lenger, og vi prestere i år langt under... Kor mange sigrar har vi i år?

 

Eg håpte han gav seg i mai. Når det ikkje skjedde, prøvde eg å vere positiv. Det var i periode spelemessig framgang i fjor ( mest defensivt dog) kjøpet av alexis gav meg ny optimisme. Prestasjonar til laget då langt har sendt meg ned i djupet. Eg veit det ikkje er lov å tenke seg å kvitte seg med ei legende som wenger, så i staden endar eg på same måten som mange med sesongkort, eg let vere å sjå kampane det ikkje passar heilt for meg, sjølv om eg betaler tv2 dyrt for dei... Det har ikkje skjedd sidan eg vart fan i 88

Vi tenker på mange måter ganske likt.

 

Når det gjelder seirer, så har vi fire i PL og to i CL, men problemet for meg der er at flere av seirene på ingen måte skyldes overbevisende spill. VI har faktisk BARE tapt to i PL og en i CL. Poengtapene våre skyldes først og fremst alt for mange poengtap på uavgjorte resultat, fem i PL og en i CL.

 

Eg er helt enig i at det er vanskelig å tenke tanken om å "kvitte" seg med ei legende, og jeg har lovt meg selv å ikke be om at han skal sparkes uansett hvor ille det blir. Det kan bli vanskelig å holde "løftet".

Jeg ønsket heller ikke en forlengelse i Mai, og selv om mange, med fjerdeplassen i lomma var i "Cup-rus" da tiden for kontraktsfornyelse kom, så var jeg skeptisk selv etter at den pokalen kom i hus.

 

I mai (før cupfinalen) så skrev jeg følgende i et svar til en annen debattant:

Hvis Wenger forsetter i den trenden han har lagt seg i de siste sesongene så kan det i en "worst case scenario" medføre at vår høyst respekterte manager vil måtte forlate klubben på en "uverdig" måte, noe jeg ikke ønsker. Det jeg ønsker mest av alt for Wenger er at han skal kunne forlate skuta med "æren" i behold, og i motsetning til deg og mange andre så er jeg av den mening at Wenger er "over the top". Jeg håper jeg tar feil og jeg håper du får rett, men jeg har bare vanskelig for å tro det.

 

Det er dette jeg "frykter" vil skje hvis det forsetter som nå i tiden som kommer.

 

Det å tape mot Swansea har jeg ikke noen store problemer med, men måten det skjedde på finner jeg vanskelig å akseptere. Det samme gjelder det spillet Arsenal i hovedsak har vist denne sesongen både i uavgjortkamper og i enkelte kamper som har endt med tre poeng.

Link to comment
Share on other sites

Det pågår en liten "ordkrig" mellom Paul Merson og Arsene Wenger, og den blir sikkert blåst ekstra mye opp i media.

 

Det jeg merket meg følgende kommentar, som med få ord beskriver Wenger før og nå, og som vel sier det som jeg og kanskje en del andre føler.

Sitat; “I respect Arsene Wenger. He’s a brilliant manager. When he first came here he was far ahead of his time. But times change.

 

For meg så setter han fingeren på problemet. Slik jeg ser det så endrer tidene seg og fotballen endrer seg der nye ideer kommer inn i fotballen. Wenger var en nyskapende visjonær da han kom til klubben, nå er han nærmest bare en "grumpy old man" som ikke lenger har de nyskapende visjonene. Han har kanskje sine visjoner fremdeles, men de fører i såfall ikke lenger klubben fremover (sportslig) men heller bakover.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Arsenal er et deprimerende syn om dagen, og denne sesongen har så langt utviklet seg til å bli en av de verste noen gang under Wenger. Og det er ekstra ille fordi man på papiret er sterkere enn det man har vært under noen av de foregående årene hvor prestasjonene har vært under pari. Hvis man forsøker å se de store linjene her er det bare en mulig konklusjon; Wenger har mistet grepet, og det er lite som tyder på at han skal klare å snu dette. Det vi ser nå er ikke bare en "tilfeldig" formdipp, man kan heller ikke skylde på skadene, selv om de er aldri så ille. Dette er noe langt mer fundamentalt. Når man ser holdningene på banen kan det virke som spillerne selv har gitt opp prosjektet.

 

 

Bra skrevet piscator! Dette er selvsagt noe som har utviklet seg over lang tid. Er ikke overrasket over det vi er vitne til.

 

Ser at Nigel Winterburn også påpeker de defensive problemene som Arsenal står ovenfor. Selvsagt vil det hjelpe om f.eks. Wenger fikk på plass forsterkninger i forsvaret, men tror dessverre ikke flere spillere er hele løsningen her. Det er noe galt med hele tankesettet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...