Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jol har brukt 100 millioner £ etter at han kom til Spurvs. Viss han ikke skaffer pokaler snart, eller CL plass, så kommer hoder til å rulle. Og noe jeg har lurt lenge på er, hvor i hel**** får de alle pengene fra? Klubben har jo ikke vunnet noe så lenge jeg kan huske.

 

Sjekk de siste postene på TV, der finner du en herlig blandelse av idioti og arroganse, der de ler av at Eduardo ikke kommer til å få arbeids tillatelse og at salget av Ljungis er dårlig butikk av Arsenal.

Svensken har ikke spillt serlig mye, og heller ikke så bra de siste to sesongene. Dessuten har han hatt 70 000£ i uka hos AFC, så salget er etter min mening utrolig økonomisk og god butikk.

 

 

WE

 

8

 

SPURVS

Link to comment
Share on other sites

Fant ingen andre tråder om vår forhatte nabo så prøver meg her! Mange har tippet at spudz er laget som skal presse Arsenal ut av topp 4 denne sesongen, Sitter nå og ser dem mot Sunderland og må si at det laget de stiller nå ikke skremmer meg nevneverdig, greit at King og Bale er ute, men de har da et forferdelig oppskrytt lag i år! Veldig beroligende å se dem i dag, de kan aldri true arsenal i år! :)

Link to comment
Share on other sites

Makan til tannlaust Spurs-lag! Det var slett ikkje ufortjent at Sunderland stakk av med seieren..!

 

Forøvrig ein møkk-kjedeleg kamp!!

 

Eg skal ete hatten min om Tottenham havner over oss på tabellen, sjølv om dei nok blir eit heilt anna lag med Bale, Dawson, King og Lennon på bana..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...