Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Hvis vi "flakset" inn mål så kan du UMULIG ha sett kampen vår! Kanskje du burde logge deg av nå så du slipper å drite deg ut enda mer?

35498[/snapback]

 

 

Har sett kampen deres i reprise nå, og er overhodet ikke i tvil.

 

M'boro var jo det klart beste laget gjennom 90 min, og hadde det ikke vært for den partiske dommeren ville M'boro dratt hjem med minst 3(om ikke 4) poeng.

 

:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi "flakset" inn mål så kan du UMULIG ha sett kampen vår! Kanskje du burde logge deg av nå så du slipper å drite deg ut enda mer?

35498[/snapback]

 

 

Har sett kampen deres i reprise nå, og er overhodet ikke i tvil.

 

M'boro var jo det klart beste laget gjennom 90 min, og hadde det ikke vært for den partiske dommeren ville M'boro dratt hjem med minst 3(om ikke 4) poeng.

 

:unsure:

35745[/snapback]

 

Vil bare si til alle som har tenkt til å svare på dette her, som ikke er helt stø på det, så kalles det her ironi... :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi "flakset" inn mål så kan du UMULIG ha sett kampen vår! Kanskje du burde logge deg av nå så du slipper å drite deg ut enda mer?

35498[/snapback]

 

 

Har sett kampen deres i reprise nå, og er overhodet ikke i tvil.

 

M'boro var jo det klart beste laget gjennom 90 min, og hadde det ikke vært for den partiske dommeren ville M'boro dratt hjem med minst 3(om ikke 4) poeng.

 

:unsure:

35745[/snapback]

 

Vil bare si til alle som har tenkt til å svare på dette her, som ikke er helt stø på det, så kalles det her ironi... :D

35753[/snapback]

Hehe hadde akkurat tenkt til å si det selv.

Alltid noen som faller i fella... :P

Link to comment
Share on other sites

Spurs made a dramatic attempt to snatch the Togo international from Wenger's clutches

 

Er ikke dette typisk? Tenk at de er nødt til å synke så lavt for å prøve å holde seg over oss på tabellen... Adebayor blir vel allerede en Highbury Hero med å avsløre dette!

Link to comment
Share on other sites

Guest Martinchivers
Nesten signing og nesten signing. Jeg skulle tro at heller ikke Scum opp igjennom har fått alle spillere en har bydd på.

 

Og når det gjelder denne Adebayor elle hva han heter.. sjekk deres kilder folkens..

 

http://www.tottenhamhotspur.com/article.asp?hlid=354515

36068[/snapback]

Dette sier dere kun pga han gikk til Arsenal :D

36082[/snapback]

 

Javel.. Kom heller med en provokasjon som er verdt å kommentere og diskutere.

Link to comment
Share on other sites

Leser på VGD, der nicket "HerbertC" (er det noen her inne?), utroper Tottenham Immortals, "shortest season ever trophy"; 38 ligakamper, 1 ligacupkamp, og 1 FAcupkamp, og naturligvis 0 europacupkamper. I alt kun 40 kamper; en uslåelig rekord! Så ble det endelig et trofe på Spurs også! ;) ;) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Leser på VGD, der nicket "HerbertC" (er det noen her inne?), utroper Tottenham Immortals, "shortest season ever trophy"; 38 ligakamper, 1 ligacupkamp, og 1 FAcupkamp, og naturligvis 0 europacupkamper. I alt kun 40 kamper; en uslåelig rekord! Så ble det endelig et trofe på Spurs også!  ;)  ;)  :D  :D

36366[/snapback]

 

Enkelte klubber får bare ta det de får....

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid

Angående den nye logoen til Tottenham. Uvitende goonere, skjønner dere ikke at hanen står på en femti-talls fotball? Dette er en retro-logo, og jeg likte den ikke i starten. Men etterhvert som det har sunket inn, liker jeg den mer og mer. Det enkle er ofte det beste. Dessuten ser den nye hanen mye stoltere ut, med brystet høyt hevet.

 

8c9a3398.jpg

Over ser vi en fotball fra 50-tallet. Slående like ballen som hanen står på, eller?

 

Likte dette sitatet: "In a world full of Rovers', United's and City's, there is only one Hotspur"

Link to comment
Share on other sites

Angående den nye logoen til Tottenham. Uvitende goonere, skjønner dere ikke at hanen står på en femti-talls fotball? Dette er en retro-logo, og jeg likte den ikke i starten. Men etterhvert som det har sunket inn, liker jeg den mer og mer. Det enkle er ofte det beste. Dessuten ser den nye hanen mye stoltere ut, med brystet høyt hevet.

 

8c9a3398.jpg

Over ser vi en fotball fra 50-tallet. Slående like ballen som hanen står på, eller?

 

Likte dette sitatet: "In a world full of Rovers', United's and City's, there is only one Hotspur"

36583[/snapback]

Såklart jeg/vi så det, men det er jo alltid artig å gjøre narr av en såpass patetisk klubb som dere.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...