Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Et annet tankekors er jo at et av TV`s styremedlem er med på "oppfyringen". Jeg ser på Tottenhamsvenner som en seriøs supporterklubb. Om enn ikke like seriøs som Arsenal Norway. Jeg tror jeg hadde reagert litt om et av våre styremedlem hadde fyrt opp like mye i debatten, som den nyss nevnte gjør. Og bare så det er sagt, det sier jeg som Arsenal supporter og privatperson, ikke som tidligere tillitsvalgt i gamle ASCN-SB.

 

 

Veit du hva kjære "gamleformann", jeg driter en lang marsj i din tidligere rolle i ASCN.

 

Jeg foreslår også at du driter i min rolle i Tottenhams Venner. Hvis du har noen problemer med at jeg sitter i styret i Tottenhams Venner, så får du kontakte supporterunionen, og ikke sitte her å syte og grine på et diskusjonsforum.

Link to comment
Share on other sites

Et annet tankekors er jo at et av TV`s styremedlem er med på "oppfyringen". Jeg ser på Tottenhamsvenner som en seriøs supporterklubb. Om enn ikke like seriøs som Arsenal Norway. Jeg tror jeg hadde reagert litt om et av våre styremedlem hadde fyrt opp like mye i debatten, som den nyss nevnte gjør. Og bare så det er sagt, det sier jeg som Arsenal supporter og privatperson, ikke som tidligere tillitsvalgt i gamle ASCN-SB.

 

 

Veit du hva kjære "gamleformann", jeg driter en lang marsj i din tidligere rolle i ASCN.

 

Jeg foreslår også at du driter i min rolle i Tottenhams Venner. Hvis du har noen problemer med at jeg sitter i styret i Tottenhams Venner, så får du kontakte supporterunionen, og ikke sitte her å syte og grine på et diskusjonsforum.

39303[/snapback]

 

En riktig solfylt, givende og lykkelig dag til deg også, Petter!

 

Du greide f*** ikke å lese innlegget mitt engang. Priceless. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Martinchivers
Teddy is still a cunt.

39313[/snapback]

 

Javel?

39315[/snapback]

 

Det er viktig å vite at Teddy for alltid vil være en cunt Martin :D

39316[/snapback]

 

Kan dere vennligst utdype?

Link to comment
Share on other sites

Teddy is still a cunt.

39313[/snapback]

 

Javel?

39315[/snapback]

 

Det er viktig å vite at Teddy for alltid vil være en cunt Martin :D

39316[/snapback]

 

Kan dere vennligst utdype?

39319[/snapback]

 

Som TGL skriver, så er dette først og fremst en intern greie, men samtidig så er også Teddy den spilleren som har fremhevet seg mest i negativ forstand av spillerne som har vært innom Tottenham så lenge jeg har fulgt engelsk fotball. Det har med hans væremåte å gjøre, samt alle hans uttalelser om Arsenal opp gjennom årene.

 

Dere har sikkert et hatobjekt i Arsenal, hvor "hatet" sitter dypere enn det gjør med andre spillere. Da tenker jeg ikke på Campbell, hvor hatet kommer av helt andre grunner

Link to comment
Share on other sites

Teddy is still a cunt.

39313[/snapback]

 

Javel?

39315[/snapback]

 

Det er viktig å vite at Teddy for alltid vil være en cunt Martin :blink:

39316[/snapback]

 

Kan dere vennligst utdype?

39319[/snapback]

 

Nope. But Teddy will always be a cunt. Toggen`s utsagn er den eneste, rene sannhet i dette gamet. Teddy kan være så "god" som han bare vil, og det er han muligens også, but at the end of the day; Teddy IS a cunt! Basta.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Merkelig hvor stille Petter er... :blink:

 

Han fikk vel beviset på at Tottenham er en middelhavsfarer!

38811[/snapback]

 

 

 

Merkelig hvor stille Van Persie er B)

39195[/snapback]

Hæ?

 

Prøvde du å være "morsom"?

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

først vil jeg spørre om:

 

hvordan går det an å grine og syte så sinnsykt når dere driver med nøyaktig det samme når vi taper?

 

altså,når dere skriver og koser dere over våre tap.Ser dere da syting på vårt forum over dette?Vi bare tar igjen med noen koselig bilder og ler av dere.Når vi tar igjen blir vi alle sammen kritisert og en person går så langt at han kritiserer Petter for å kose seg over kampen i går.Hva har skjedd her?

 

Chaz : unnskyld at jeg sier det men bør ikke du passe litt på seg selv og heller drite langt faen oppi om hva vi gjør på vårt forum??Hva som skjer hos oss angår vel ikke deg eller.Og hvis du er så imot at vi har det morsomt på deres vegne så gi faen i å lese på tv da vel.dere er ikke et spor bedre selv.

 

Bare et hint men ingen oppfordring.Jeg gir totalt beng i hva du synes om oss.

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Teddy is still a cunt.

39313[/snapback]

 

Javel?

39315[/snapback]

 

Det er viktig å vite at Teddy for alltid vil være en cunt Martin ;)

39316[/snapback]

 

Kan dere vennligst utdype?

39319[/snapback]

 

Som TGL skriver, så er dette først og fremst en intern greie, men samtidig så er også Teddy den spilleren som har fremhevet seg mest i negativ forstand av spillerne som har vært innom Tottenham så lenge jeg har fulgt engelsk fotball. Det har med hans væremåte å gjøre, samt alle hans uttalelser om Arsenal opp gjennom årene.

 

Dere har sikkert et hatobjekt i Arsenal, hvor "hatet" sitter dypere enn det gjør med andre spillere. Da tenker jeg ikke på Campbell, hvor hatet kommer av helt andre grunner

39322[/snapback]

 

 

Helt riktig. Teddy er i deres øyne en cunt, og i våres øyne en helt. Det er da ikke noe rart at vi har helt forskjellig oppfatning om våre helter. Teddys utsagn: "I really do hate Arsenal with a passion" vil for alltid stå høyt i kurs hos oss ;)

 

I likhet med at dere misliker Teddy, misliker vi, i hvertfall jeg, Martin Keown og Nigel Winterburn og Tony Adams. Dette har også sikkert med å gjøre at det var de spillerne som var i deres førstelag da jeg begynte å følge med Spurs.

 

Helt naturlig at dere hater våre helter og motsatt :D

Link to comment
Share on other sites

først vil jeg spørre om:

 

hvordan går det an å grine og syte så sinnsykt når dere driver med nøyaktig det samme når vi taper?

 

altså,når dere skriver og koser dere over våre tap.Ser dere da syting på vårt forum over dette?Vi bare tar igjen med noen koselig bilder og ler av dere.Når vi tar igjen blir vi alle sammen kritisert og en person går så langt at han kritiserer Petter for å kose seg over kampen i går.Hva har skjedd her?

 

Chaz : unnskyld at jeg sier det men bør ikke du passe litt på seg selv og heller drite langt faen oppi om hva vi gjør på vårt forum??Hva som skjer hos oss angår vel ikke deg eller.Og hvis du er så imot at vi har det morsomt på deres vegne så gi faen i å lese på tv da vel.dere er ikke et spor bedre selv.

 

Bare et hint men ingen oppfordring.Jeg gir totalt beng i hva du synes om oss.

39390[/snapback]

 

Nicket ditt kunne ikke vært mer passende, talentløs. Lær av MartinChivers og BC_the_Yid hvordan man oppfører seg på konkurentens forum. De balanserer utfordringen på en UTMERKET måte. Lær deg også hvordan forholdet mellom naboene i Nord-London VIRKLIG er. Det foresvever meg at det muligens er noen hull i historiekunnskapene dine.

 

Forøvrig, velkommen til www.gunners.no

Link to comment
Share on other sites

Vi får ta et par "follow up" sitater fra naboens forum, det er artig lesing ;) :

 

scum supporterne er så hårsår... Medgangsupportere også, de har dissa oss lenge, når vi tar de, "så er de sååå synd på de, huffa mej"

 

 

 

100% riktig..De kan godt "mobbe" oss over 10 år men når vi tar igjen blir det syting.

 

Det finnes et ord for slik : LATTERLIG!

 

Uttrykket "å kaste stein i glasshus" får en helt ny dimensjon og mening etter slike velformulerte og tankevekkende utsagn! ;) ;) :D

 

Keep `em coming boys! ;)

 

And Teddy`s still a cunt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Poenget mitt Chaz.Det er følgende :

 

Vi er rivaler.Supporterene hater hverandre.Spillerene er heller ikke de beste vennene(med noen få unntak).Vi må kunne mobbe,tråkke på og kose oss over den andres tap.

 

Altså,jeg hater Arsenal.Det er ingen lag jeg ønsker mere vondt enn dette laget deres.Ikke kun på grunn av rivaliseringen med også på grunn av at jeg misliker sterkt personligheten til endel av folkene i Arsenal.Kan nevne Cuntbell,Wenger,Lauren,Pires,Ljungberg og ikke minst Lehman som jeg mener ikke eier sportånd.

 

Dere kan slenge så mye dritt dere vil om oss og vi kan slenge så mye dritt vi vil om dere.Please ikke syt og klag når vi slenger dritt.Dere har slengt dritt i 10 år pga våre manglende resultater.Nå har dere en sesong der dere ligger under oss i Februar.La oss få kose oss litt uten å måtte lese masse syting og forsøk på å rette på Petter og gjengen.

 

Vi koser oss nå.Dere er i ferd med å brekke den sterke ryggen Wenger bygde opp mens Spurs er i ferd med å reise seg opp.Klart vi koser oss.

 

Og hvis du ikke liker hvordan jeg oppfører meg så steng meg ute da vel.Jeg har ikke så mye å komme med her uansett.

Link to comment
Share on other sites

Poenget mitt Chaz.Det er følgende :

 

Vi er rivaler.Supporterene hater hverandre.Spillerene er heller ikke de beste vennene(med noen få unntak).Vi må kunne mobbe,tråkke på og kose oss over den andres tap.

 

Altså,jeg hater Arsenal.Det er ingen lag jeg ønsker mere vondt enn dette laget deres.Ikke kun på grunn av rivaliseringen med også på grunn av at jeg misliker sterkt personligheten til endel av folkene i Arsenal.Kan nevne Cuntbell,Wenger,Lauren,Pires,Ljungberg og ikke minst Lehman som jeg mener ikke eier sportånd.

 

Dere kan slenge så mye dritt dere vil om oss og vi kan slenge så mye dritt vi vil om dere.Please ikke syt og klag når vi slenger dritt.Dere har slengt dritt i 10 år pga våre manglende resultater.Nå har dere en sesong der dere ligger under oss i Februar.La oss få kose oss litt uten å måtte lese masse syting og forsøk på å rette på Petter og gjengen.

 

Vi koser oss nå.Dere er i ferd med å brekke den sterke ryggen Wenger bygde opp mens Spurs er i ferd med å reise seg opp.Klart vi koser oss.

 

Og hvis du ikke liker hvordan jeg oppfører meg så steng meg ute da vel.Jeg har ikke så mye å komme med her uansett.

39442[/snapback]

 

Helt korrekt Edward lad, du har fint lite å fare med. Hele innlegget ditt er en solid selvmotsigelse. For det første, du kan tydeligvis ikke historien. For det andre; med relativt få unntak, spillerne på de respektive lag har svært lite vondt å si om hverandre. For det tredje; jeg tviler du vet hva ordet hat innebærer.

 

Slengt "dritt" i 10 år på grunn av at vi er bedre? Kjære deg, den perioden nærmer seg da vitterlig 20 år, lillebror.

 

Og du "hater" virkelig Arsenal og klubbens spillere? Fint for deg. Har du noengang vært på et Nord-London derby? Nei, tror neppe det. Start med å lære historien før du kommer hit inn og blamerer.

 

Jeg leser akkurat hva jeg vil på deres forum. Og jeg referer akkurat hva jeg vil. Som enkelte av dere tydeligvis også gjør. Fei for egen dør, så får vi vurdere om vi gidder å dra frem feiekosten. Rent personlig så gidder jeg det defintivt ikke.

 

Vi må kunne mobbe,tråkke på og kose oss over den andres tap. Touchè. Det er akkurat det VI gjør, og kommer til å fortsette med. I overskuelig fremtid. Hvorfor? Jo fordi vi har mer stil, er bedre enn dere, har flottere stadion, vinner mere trofeer enn dere. Og nettopp derfor ler vi av av "dere". Spurs er ganske enkelt lillebror. Sånn er det bare, vettu. :D

 

Nei talentløs, nå nærmer det seg vår i Norge, konsentrer deg heller om Lillestrøm, du har større mulighet til å oppnå gleder på hjemmebane enn i England. B)

 

"Stenge deg ute"? Kunne ikke falt meg inn. Hvorfor? Fordi ikke er jeg moderator, og i tillegg så gir du meg en god latter.

 

Avslutningsvis, og som en gjentagelse til starten av mitt innlegg; Jeg har ikke så mye å komme med her uansett. I couldn`t agree more! :blink:

 

Ha en fornøyelig dag! ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi er rivaler.Supporterene hater hverandre.Spillerene er heller ikke de beste vennene(med noen få unntak).Vi må kunne mobbe,tråkke på og kose oss over den andres tap.

 

Altså,jeg hater Arsenal.Det er ingen lag jeg ønsker mere vondt enn dette laget deres.Ikke kun på grunn av rivaliseringen med også på grunn av at jeg misliker sterkt personligheten til endel av folkene i Arsenal.Kan nevne Cuntbell,Wenger,Lauren,Pires,Ljungberg og ikke minst Lehman som jeg mener ikke eier sportånd.

 

Dere kan slenge så mye dritt dere vil om oss og vi kan slenge så mye dritt vi vil om dere.Please ikke syt og klag når vi slenger dritt.Dere har slengt dritt i 10 år pga våre manglende resultater.Nå har dere en sesong der dere ligger under oss i Februar.La oss få kose oss litt uten å måtte lese masse syting og forsøk på å rette på Petter og gjengen.

 

Vi koser oss nå.Dere er i ferd med å brekke den sterke ryggen Wenger bygde opp mens Spurs er i ferd med å reise seg opp.Klart vi koser oss.

 

Og hvis du ikke liker hvordan jeg oppfører meg så steng meg ute da vel.Jeg har ikke så mye å komme med her uansett.

39442[/snapback]

 

Ja, vi er rivaler, men behøver man å hate hverandre for det? Tror det er få Arsenal-spillere som hater Tottenham, eller Tottenham-spillere som hater Arsenal for den saks skyld. Unntaket var Teddy the cunt, og derfor vil han også for alltid forbli en cunt! Ordet hat hører ikke hjemme i fotball, rett og slett. Det er rimelig langt fra å rivalisere og harselere med hverandre til det å hate. Denne diskusjonen har vi hatt flere ganger tidligere. Naturligvis må dere få kose dere over at dere for unntaksvis ligger foran oss på tabellen. Det er dere vel unt for noen uker... Men det er jo ikke DET denne diskusjonen egentlig dreier seg om. Forskjellen på dette forumet og TV-forumet, er jo at mens vi her inne stort sett ler av og harselerer med dere, så er det rimelig mange ytringer på TV-forumet som gir uttrykk for en aggresjon, og nærmest et inderlig hat overfor oss (et hat der Teddy nærmest er selve symbolet). That's the difference. Vi kan saktens heve oss over denne gørra og le av den også, noe vi da også gjør, men dersom man går bak disse tvilsomme ytringene, så er noe av det man leser av en slik art at det egentlig bør virke skremmende. Det har ihvertfall ingenting å gjøre med fotball-rivalisering. Ja, de som driver med denne driten bør jo egentlig foraktes av resten av yids'en, de som vet å oppføre seg, for disse utskuddene fremstår som ytterst dårlige representanter for sine medfans. Ta en titt på Aftenpostens diskusjonsforum, der er det flere yid's som kan kunsten å harselere, og der har Chaz, undertegnede med flere en god tone overfor våre rivaliserende fans, selv om vi fleiper med hverandre, akkurat slik det skal være. Der kan man også være selvironisk og harselere litt med seg selv!

 

Hvorvidt Spurs er på vei opp og Arsenal på vei ned vil jo tiden vise, men som Chaz også påpekte, det er vel sjelden vi har hatt et nick her inne som til de grader er dekkende for det som kommer på trykk...? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Godt skrevet piscator. Mange kloke ord der.

Føler at veldig mange av disse som skriver på TV er ganske unge og veldig intr i å fremstå som "hard core"- et begrep de ofte bruker- og vil dermed prøve å fremstille seg som de tøffeste guttene i klassen. De fleste tottenhamsupportere jeg kjenner tar rivaliseringen på alvor, men det er kun på TV at ordet hat går igjen. De er også meget lystne på å fremstå som kunnskapsrike, men altfor ofte avslører de store mangler i historiekunnskapen. Her vil jeg raskt legge til at jeg ikke kan mye om naboens historie, men jeg kjenner rimelig godt vår egen og dermed mye av grunnen til rivaliseringen og hvordan den har artet seg gjennom årene. -Jeg har på ingen måte opplevd dette på så nært hold som Chaz. Historien han gjenga i Gunners Post var meget god og burde være pensum også for norske tottenhamfans.

 

Jeg vil tilslutt nevne at det er unntak. Vi har deltagere her inne som båder bidrar konstruktivt og som klarer å skille rivalisering fra hat. -Jeg har faktisk lært tottenhamhistorie fra dere og håper at dere fortsatt vil bidra på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Chaz: Den måten du trekker dine egne konklusjoner på sier bare det meste om deg.Jeg orker ikke sitte her å si hvor mye av historien jeg kan eller hvor mange nord London derbyer jeg har vært på men jeg vedder på at jeg har vært på flere enn deg.Konklusjonene dine her er så på trynet at jeg blir oppgitt.Bare at du tror jeg er Edward på tv sier jo hvor på trynet dine konklusjoner er. :ph34r:

 

Innlegget mitt handlet ikke om historie(hvor mye eller hvor lite man kan),innlegget mitt handlet ikke om hvor mange ganger man har vært på en kamp mellom de to lagene eller om spillerene liker hverandre eller ikke.

 

Innlegget mitt handlet kun om at du syter som en liten drittunge hver jævla gang laget ditt taper.Da får vi som disser dere høre det.Vi er det ene og det andre,Petter kan ikke jobben sin og hva værre er.Du kan godt kjøre på med konklusjoner og det du vil for min del.Som sagt gir jeg totalt faen i hva du mener for etter å ha lest litt på dette forumet opp gjennom tiden så har jeg merket meg at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

 

Du sier at vi er rivaler og dermed kan oppføre oss som rivaler.Hvorfor gjør ikke du det da?Du skriver en haug med dritt hver gang det går på trynet for Tottenham men når hele saken snur seg og vi slenger dritt om Arsenal så er dette feil.Selvmotsigelse sier du?Da synes jeg du skal vise hvor jeg er selvmotsigende i stedet for å komme med en masse dritt som ikke har noenting med saken å gjøre.

 

piscator: Ja dere har det vel veldig morsomt over nicket her.Hysterisk morsomt at noen kan kalle seg det.Jeg valgte sikkert det fordi jeg synes jeg selv er talentløs.Yes.*ler*.At dere henger dere opp i det sier bare litt men nok om det.

 

Hat ligger i fotballen enten du vil eller ikke.Jeg går med på at spillerene i Tottenham og Arsenal ikke hater hverandre.For eksempel er Defoe og A.Cole kamerater men her snakker jeg mest fra supporterenes side.I de nord london derbyene jeg har sittet ringside så har man kunnet merke hatet.Hvis du ikke har merket dette er du kanskje blåøyd.Jeg kan 100% stå for at jeg hater Arsenal.Jeg håper klubben,spillere og ledere går under.Det er en forbanna drittklubb som jeg ikke har noen ting til overs for.Derfor koser jeg og andre på tv seg når Arsenal taper.Og vi koser oss kanskje så mye at dere blir sytete og grinete men skal vi ta hensyn til dere altså?

 

Om vi kommer over dere på tabellen i år..Klart det,tviler du? :D'

 

RP7: Du får det til å høre ut som alle Goonere som kommer innom vårt forum er eksemplariske.Det er kanskje en grunn til at dere ikke fikk bli der.Ellers har jeg ingen vidre kommentar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal komme tilbake til innlegget ditt senere, talentløs. Men kommer egentlig med bare to spørsmål, og dette er helt seriøst ment; hvor lenge har du vært Spurs supporter, og hvor mange lokaloppgjør har du sett? Gidder du svare ærlig på dette?

 

Forøvrig kan jeg henvise til RP7`s innlegg ovenfor, vedrørende en tredelt artikkelserie jeg skrev i The Gunners post for en tid tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Det må være ufattelig kjipt å være en yid som har et forhold til fotball som er så gjennomsyret av hat? Det kan da ikke være bra? Jeg håper ikke du drar med deg alt dette hatet ditt over i andre områder i livet. Nei, fotball er glede og frustrasjon, men for min del representerer "hat" noe helt annet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...