Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest BC_The_Yid
Han la jo ikke opp til mere krangling enn det dere har gjort her. Ser hellrr ikke at han slenger noe spesiell dritt... :D

38215[/snapback]

 

Det er mulig, men vi (jeg) holder meg i hvertfall til denne ene tråden da. Starter ikke opp en ny tråd i forumet som kun skal omhandle arse*al fc.

Link to comment
Share on other sites

Han la jo ikke opp til mere krangling enn det dere har gjort her. Ser hellrr ikke at han slenger noe spesiell dritt... :D

38215[/snapback]

 

Det er mulig, men vi (jeg) holder meg i hvertfall til denne ene tråden da. Starter ikke opp en ny tråd i forumet som kun skal omhandle arse*al fc.

38217[/snapback]

Men det var en Spu*s-fan her som lagde en ny tråd kalt "Come on you spurs"!

Link to comment
Share on other sites

Og så har man disse "saklige" spudz idiotene som synes at skader på andre lags spillere, les Arsenal, er det fineste i verden:

 

   

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arse...ticle548635.ece

 

Sykt hvor bra dette var da.

 

 

Saken gjelder Lauren og skaden.

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arse...ticle548635.ece

 

Kisen heter Tippern. Egentlig så er det herlig å få bekreftet mindreverdighetskompleksene og lavmålet en gang for alle.

Link to comment
Share on other sites

Ting normaliserer seg Charlie, det normaliserer seg! :( :( :P

 

Ingenting er som tapte Spurs poeng på overtid. Men henblikk på skadefryden til den saklige to-tre innlegg så kan jeg bare si en ting; man får som fortjent! Twat!!! :P :P :P

 

St. Totteringhamsday kommer nok i å også! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ting normaliserer seg Charlie, det normaliserer seg! :(  :(  :P

 

Ingenting er som tapte Spurs poeng på overtid. Men henblikk på skadefryden til den saklige to innlegg så kan jeg bare si en ting; man får som fortjent! Twat!!! :P  :P  :P

 

St. Totteringhamsday kommer nok i å også! :D  :D  :D

38640[/snapback]

 

Stemmer det Chaz! Ting normaliserer seg. Artig ord! :P

 

Fikk som fortjent med tanke på Lauren-skaden.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å komme meg i bingen. Bare må de siste reaksjonene fra TV-forumet. Det skal sies at tempen kan være høy her etter en rekke bortetap, men vi blir slått ned i støvlene når det gjelder reaksjoner. Vi snakker om ukontrollert raseri. Skremmende morsomt!!

 

Kveldens beste: HOOOOOOOOOOOOORE

 

Priceless! :(

Link to comment
Share on other sites

Og dette skriver

Madammen har lagt seg i stillhet. Luska ned for en halvtime siden og skjønte at det ikke "blir no" på'a i kveld. I såfall må det bli brutalt

på TV forumet

 

Og dette skrev

 

Skuffende !!! Hvorfor tar vi aldri steget helt opp ? Jeg blir så forbanna    Nå legger jeg meg sint, håper ikke kona får en høyresving i løpet av natta !

på TV forumet

Snakk tullinger :(

Link to comment
Share on other sites

Syns at denne Park Lane Punk er morsomst jeg. Gjør seg selv veldig viktig med info om at Torres har "signert". Holder hele bølingen på pinebenken i 2 dager :-)

Var det samme mannen som meldte Morientes klar for klubben mon tro?

 

Og ikke minst en egen hysj hysj tråd om at Ghaly skulle ha med. test. Pettern truet til og med med å utestenge de som spredde infoen videre. Og denne fantastiske infoen kom 1 dag etter at SKY hadde en artikkel om Spurs sin store interesse for Ghaly. Trenger vel ikke være en stor spåmann akkurat da........

Link to comment
Share on other sites

Egen suksess er alltid å foretrekke, men andres fiasko er slett ikke å forakte...! :P Om Arsenal sløser bort mange poeng i sluttfasen, så er jo Tottenham de sanne mestere på dette området (noe må jo de være gode på og?). Og reaksjonen til deres supportere er jo stor underholdning. Ja, det bare understreker alt det tragikomiske den klubben står for! :( Og som du skriver Chaz, en god og skadefro latter fungerer som en utmerket demper på de frustrasjoner vår egen klubb står midt oppe i... :( :D

Link to comment
Share on other sites

Egen suksess er alltid å foretrekke, men andres fiasko er slett ikke å forakte...! ;) Om Arsenal sløser bort mange poeng i sluttfasen, så er jo Tottenham de sanne mestere på dette området (noe må jo de være gode på og?). Og reaksjonen til deres supportere er jo stor underholdning. Ja, det bare understreker alt det tragikomiske den klubben står for! :D Og som du skriver Chaz, en god og skadefro latter fungerer som en utmerket demper på de frustrasjoner vår egen klubb står midt oppe i... :D ;)

38669[/snapback]

 

Helt ærlig Piscator, gårsdagens oppvisning på Craven Cottage, var så langt vinteren`s vakreste eventyr! :D

 

Grzegorz Rasiak; gid han lenge, lenge leve må, gid han mange, mange små må få!!! :P

 

Les påfølgende tråd på AD, heldigvis må jeg si, så finnes det fremdeles yids med selvironi.

 

http://debatt.aftenposten.no/Item.asp?Grou...0Hauge%20prisen

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig Piscator, gårsdagens oppvisning på Craven Cottage, var så langt vinteren`s vakreste eventyr! :D

 

Grzegorz Rasiak; gid han lenge, lenge leve må, gid han mange, mange små må få!!! :D

 

Les påfølgende tråd på AD, heldigvis må jeg si, så finnes det fremdeles yids med selvironi.

 

http://debatt.aftenposten.no/Item.asp?Grou...0Hauge%20prisen

38675[/snapback]

 

Jeg har allerede sett den nevnte tråden på Aftenposten. Utrolig bra! :D Godt å se at det er noen yids som både har et snev av virkelighetsoppfatning og en smule selvironi! Og ja, gårsdagens oppvisning varmet langt inn i sjela, selv om jeg nok synes at 7-0 seieren over Boro live rager en smule høyere...! ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har allerede sett den nevnte tråden på Aftenposten. Utrolig bra! :D Godt å se at det er noen yids som både har et snev av virkelighetsoppfatning og en smule selvironi! Og ja, gårsdagens oppvisning varmet langt inn i sjela, selv om jeg nok synes at 7-0 seieren over Boro live rager en smule høyere...! ;) :D

38679[/snapback]

 

Joda, jeg vurderte også Boro kampen i denne settingen, men i og med at jeg faktisk talt ikke fikk sett akkurat den kampen, og det faktum at jeg tror rent psykologisk så betyr gårsdagens Spurs tap ENDA MER i vår kamp om en tredje eller eventuelt fjerde plassen i PL. Og la oss være dønn ærlige nå, vi kjemper med Spurs om en CL plass, så tror jeg konsekvensen av gårsdagen tryning er ganske så signikant for våre utmerkede naboer. På en USEDVANLIG negativ måte. :P Det blir liksom litt "back to square one" for gutta i N17. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...