Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Leste litt i COYS tråden nå og vil bare si en ting.

 

Chaz nå overgår du deg selv igjen. Hvorfor denne ufattelige trangen til personangrep (alder, IQ etc)?

34515[/snapback]

 

Når noen yids driter seg ut, og prøver å tøffe seg på Gooneres bekostning på vårt forum, får de svar på tiltale. End of story. Forøvrig; jeg har ikke nevnt IQ, eller mangel på sådan. Det var ikke nødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Det moret meg å lese i den stengte tråden. Det var fascinerende å observere hvordan mr.Yid jr. fortsatte å male, selv om kosten ikke hadde flere hår og malingspannet vart tomt som en flaske! Han lever nok fremdeles i den gode tro, der han sprader rundt i det store eplet, at han traff ømme punkt og provoserte. Kanskje forteller han historien til onkelen sin i kaffeselskap neste jul når han kommer hjem, ferdigutdannet og pen, med en engelsktalende pike ved sin side.

 

Og til deg Chazobald: Det er tydelig at ingenting, selv ikke en velsmakende Arsenal seier, smaker bedre for din gane enn et saftig Totemhams-tap! Men der finnes vel et snev av sannhet i det gamle ordtak: Den beste glede du kan ha er å gjøre andre glad.. Eller: Den eneste sanne fryd er deilig skadefryd.

 

Måtte dere alle ha en fin arbeidsdag/skoledag/osv.. i morgen. Jeg avspaserer.

Link to comment
Share on other sites

Guest TrondE
Joda, jeg har en opptur hver dag når jeg ser på tabellen :D

 

Tottenham 21 11 7 3 31-18 40

Arse*** 20 10 4 6 27-15 34

 

:thumbsup:

34275[/snapback]

Tips: Se Nrk text-tv side 242. Tabellen forsvinner aldri! Men etterhvert vil luken øke... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nja, jeg må nok ærlig innrømme, at et sådannet kollaps som Spurs gjennomførte i går, en type kollaps som strengt tatt kun Spurs greier å gjennomføre, får meg til å trekke relativt bredt på smilebåndene. På begge sider. Lenge. Over hele ansiktet faktisk. Jo, jeg må nok innrømme det, Runcie. :thumbsup:

 

Slike matcher som Spurs en er ekspert til å gjennomføre, sorry......eeeeh.....drite seg ut i, slik som i går, de setter en spiss både på hverdagen, og helligdagene. De blir liksom så mye greiere å stå opp en mørk januar-morgen, når en vet at en blir servert høydepunktene fra dagen før, på sporten på Sky News, tidlig, sånn ca. 06.20 en typsk mandags morgen. Ja det er nesten slik at gleder seg til å stå opp når man er garantert å bli servert slike festligheter. Starten på dagen, blir liksom en helt annen, kan du vel si! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til 22. april da vi sørger for at det siste derbyet oss imellom på the library ender med tap for dere :thumbsup:

 

Jeg vet jo at vi har feiret St.Arseday før kampen - men ikke meg imot å vente til denne dagen. Blir toppen av kransekaka det og en fin måte å markere regime-skiftet i Nord London! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til 22. april da vi sørger for at det siste derbyet oss imellom på the library ender med tap for dere  :thumbsup:

 

Jeg vet jo at vi har feiret St.Arseday før den dagen sannsynligvis - men ikke meg imot å vente til den dagen - som toppen av kransekaka! :thumbsup:

34529[/snapback]

 

Ja, dette gleder vi oss til å oppleve. For å si som min gamle vise, meget vise forøvrig, nå avdøde far alltid sa, når idioter kom med idiotiske påstander: "Ønsk i den en handa, drit i den andre, og se hvilken du får mest i".

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til 22. april da vi sørger for at det siste derbyet oss imellom på the library ender med tap for dere :thumbsup:

 

Jeg vet jo at vi har feiret St.Arseday før den dagen sannsynligvis - men ikke meg imot å vente til den dagen - som toppen av kransekaka! :thumbsup:

34529[/snapback]

 

Ja, dette gleder vi oss til å oppleve.

34530[/snapback]

 

Så koselig, da er vi jo to :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet jo at vi har feiret St.Arseday før kampen -

34529[/snapback]

 

Du verden dette må jo bare bli en begivenhet på linje med Haleys komet. Det hender men det er få forunt å få oppleve det. Og tar jeg ikke feil så får nok dere ikke oppleve det i år heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Gleder meg veldig til 22. april da vi sørger for at det siste derbyet oss imellom på the library ender med tap for dere  :P

 

Jeg vet jo at vi har feiret St.Arseday før kampen - men ikke meg imot å vente til denne dagen. Blir toppen av kransekaka det og en fin måte å markere regime-skiftet i Nord London! :blink:

34529[/snapback]

 

Gleder meg jeg og, Solaar. Jeg blir 25 den dagen, og veit allerede at jeg kan feire halvveis til femti med tre poeng på the library, og en knusende Spurs-siere. Blir herlig ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Den fødselsdagen blir garantert en nedtur!

34584[/snapback]

 

Hehe, du tror det? Den pleier vanligvis å bli skikkelig bra. Og dette året tror jeg ikke blir noen nedtur. Selvsagt skriver jeg med en liten ironi når jeg sier at jeg er sikker på seier den dagen. Men det faktum at Spurs nå har gjort det bedre enn noengang i serien siden jeg ble frelst i 1991, gjør at det er mye større sjans for dette nå, enn for bare noen sesonger siden. Og disse oppgjørene har alltid vært veldig jevnspilt. Bortsett fra på WHL sist da, da Spurs overkjørte dere :blink:

 

Tror jeg får en fin bursdag jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid

Lurer på hva Scharner følte da han satte inn 1-0. Er jo mot favorittlaget sitt, og i debuten sin. Må være en merkelig følelse...

 

Legg merke til at jeg ikke slang noe negativt om dere nå :D

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hva Scharner følte da han satte inn 1-0. Er jo mot favorittlaget sitt, og i debuten sin. Må være en merkelig følelse...

 

Legg merke til at jeg ikke slang noe negativt om dere nå ;)

34669[/snapback]

 

 

Artig skrue du....Ble fortalt igår at tottenham kommer til å spille 40 kamper i år. 38 i ligaen, og 2 cupkamper.....2 cupkamper!!!!

Link to comment
Share on other sites

Håper L'pool knuser spu*s i morgen! Hvis så skjer ligger vi kun etter med 3 poeng og en kamp mindre spilt.

35250[/snapback]

 

Tror Liverpool hjelper oss i denne kampen. På de siste 11 elleve kampene, står det 11-0-0 i Liverpool sitt favør. Ellers så er vel ikke akkurat Spudz fulle av selvtillit etter storkampen mot Leicester.

 

Uansett så må et eller begge lagene avgi poeng i toppstriden. Det liker jeg! ;)

 

Med først må vi klare å slå Boro…

Link to comment
Share on other sites

Vil berre seie frå om at eg no er innom her, trass i at Spurs tapte og laget som dette forumet dreier seg om flaksa seg til alfor mange mål mot eit slapt 'boro-lag. :) So there!

 

Det blir ein spennande vår, og han blir liljekvit!

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid

Selv om jeg starta pilsinga klokka 1400 i dag, mener jeg fortsatt å ha et ganske objektivt syn. Jeg mener at Spurs hadde fortjent uavgjort i dagens kamp, og at Liverpool ikke var så overlegne som pool-fansen hevder. Bare se på statistikken fra dagens kamp.

 

Men, jeg registrerer at goons vant med 7 mål i dag, og når man vinner med slike sifre kan man ikke kalle det flaks. Jeg bøyer meg ensomt i støvet i dag.

 

Nå har jeg såvidt klart å fordøye dagens resultater, og er klar for å ta i mot dagens gjester. Vi skal drikke oss enda fullere, og gjøre Drammen utygt. Aylar kommer på besøk i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Objektivt? Ingen av spurssupporterane eg har snakka med i ettertid er i nærleiken av å vere einige med deg. Einvegsskjøring i første omgang, og jamnt i andre omgang.

 

Fullt fortjent tap, og fullt fortjent siger til oss.

Link to comment
Share on other sites

"Ønsk i den ene handa, drit i den andre....." osv......

34605[/snapback]

 

 

Lurer på hva Scharner følte da han satte inn 1-0. Er jo mot favorittlaget sitt, og i debuten sin. Må være en merkelig følelse...

 

Legg merke til at jeg ikke slang noe negativt om dere nå :unsure:

34669[/snapback]

 

 

Artig skrue du....Ble fortalt igår at tottenham kommer til å spille 40 kamper i år. 38 i ligaen, og 2 cupkamper.....2 cupkamper!!!!

34794[/snapback]

 

 

Hvis vi "flakset" inn mål så kan du UMULIG ha sett kampen vår! Kanskje du burde logge deg av nå så du slipper å drite deg ut enda mer?

35498[/snapback]

Vi hadde litt flaks på målet til Helb :P

35503[/snapback]

 

 

Objektivt? Ingen av spurssupporterane eg har snakka med i ettertid er i nærleiken av å vere einige med deg. Einvegsskjøring i første omgang, og jamnt i andre omgang.

 

Fullt fortjent tap, og fullt fortjent siger til oss.

35527[/snapback]

Mwoahahahhahahaahhahhaha ler meg skakk av denne tråden . Takk folkens :unsure:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...