Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Vi får se, men mitt tips er at vi fortsatt ligger et godt stykke foran dere på tabellen når jeg kommer hjem igjen ;)

31778[/snapback]

 

 

Og jaggu er det fortsatt god avstand mellom lagene :D

33083[/snapback]

Egentlig ikke! Vi har dratt innpå dere med 1 poeng og vi har fortsatt 1 kamp til gode!

33109[/snapback]

 

 

Hengekampen deres er mot Liverpool borte, så der får dere neppe med dere noen poeng.

Link to comment
Share on other sites

Vi får se, men mitt tips er at vi fortsatt ligger et godt stykke foran dere på tabellen når jeg kommer hjem igjen :P

31778[/snapback]

 

 

Og jaggu er det fortsatt god avstand mellom lagene :P

33083[/snapback]

Egentlig ikke! Vi har dratt innpå dere med 1 poeng og vi har fortsatt 1 kamp til gode!

33109[/snapback]

 

 

Hengekampen deres er mot Liverpool borte, så der får dere neppe med dere noen poeng.

33112[/snapback]

Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt.

Link to comment
Share on other sites

Så kjedelig det blir her når Tottenham gjør det bra. Hvor er alle dere som syter om at Spurs supporterne bare er her inne når Tottenham gjør det bra? Jeg hører fint lite fra dere når Spurs gjør det bra. Merkelig det der.

 

 

 

Mvh Petter_The_Yid, som sitter med et smil om munnen mens han titter på tabellen :D

Link to comment
Share on other sites

Så kjedelig det blir her når Tottenham gjør det bra. Hvor er alle dere som syter om at Spurs supporterne bare er her inne når Tottenham gjør det bra? Jeg hører fint lite fra dere når Spurs gjør det bra. Merkelig det der.

 

Mvh Petter_The_Yid, som sitter med et smil om munnen mens han titter på tabellen :D

33906[/snapback]

 

Blir vel kanskje litt artig i morgen, når Spudz viser Grimsby-takter i FA-cupen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Solaar

Må ærlig innrømme at jeg ikke oppdaget dette forumet før i høst, trodde ikke det var så mange som var interessert i A***l... ;)

 

Siden det er FA-cup i helga så tenkte jeg disse sangene passet bra til dere (syng med alle sammen :( ;) ;) :o :o :o ):

 

¯Three fat Gooners standing in the wall,

Three fat Gooners standing in the wall

And if one Paul Gascoigne should bend it round the wall

There'll be one sick Seaman standing in the goal

 

¯Sing Sing wherever you may be,

We beat the scum at Wem-ber-ley

They got one and we got three,

And we’re going back to Wem-ber-ley

 

3-1,

We beat the scum 3-1

We beat the scum 3-1

We beat the scum 3-1

 

¯You've lost that Double feeling

Ohh, that Double feeling

You've lost that Double feeling

Now it's gone, gone, gone

Oh oh ohhhh

Link to comment
Share on other sites

3-1, .. You've lost that Double feeling

33976[/snapback]

 

Vel, dere kan leve på semifinalen i 91, for etter den har jo Arsenal slått lillebror fra N17 to ganger i semifinalen i FA cupen, tatt The Double to ganger, og vært i fire FA cupfinaler siden 2001 (og i semifinale det ene året de ikke kom til finalen), med tre seiere som resultat. Når var det sist Tottenham selv vant Fa cupen? Ja var ikke det i 1991? Og når vant de siste The Double? 45 years and still counting...! :(

Link to comment
Share on other sites

Solaar, du har ikke fulgt med!

 

Greit nok at det er 15 år siden forrige store triumf, men siden den gang er det et enorm sprik hva sportslig suksess angår. Det vet du godt, men gjør sikkert alt for å fortrenge det. Les svaret til Piscator, så tar du helt sikkert tegningen!

 

Dere er høyt oppe om dagen. Allikevel er det bare FA-cupen som dere har en mulighet til å hente hjem. Tipper jeg rett, så går den pokalen rett vest.

 

Go Grimsby!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Må ærlig innrømme at jeg ikke oppdaget dette forumet før i høst, trodde ikke det var så mange som var interessert i A***l...  ;)

 

Siden det er FA-cup i helga så tenkte jeg disse sangene passet bra til dere (syng med alle sammen  ;)  :D  :D  ;)  ;)  :o ):

 

¯Three fat Gooners standing in the wall,

Three fat Gooners standing in the wall

And if one Paul Gascoigne should bend it round the wall

There'll be one sick Seaman standing in the goal

 

¯Sing Sing wherever you may be,

We beat the scum at Wem-ber-ley

They got one and we got three,

And we’re going back to Wem-ber-ley

 

3-1,

We beat the scum 3-1

We beat the scum 3-1

We beat the scum 3-1

 

¯You've lost that Double feeling

Ohh, that Double feeling

You've lost that Double feeling

Now it's gone, gone, gone

Oh oh ohhhh

33976[/snapback]

 

Tottenham 21 11 7 3 31-18 40

Arsenal 20 10 4 6 27-15 34

34029[/snapback]

 

stupid.GIF

Link to comment
Share on other sites

Rette f*tta som feis ;)

33918[/snapback]

 

 

Denne fitta her er aldri redd for å vise trynet sitt, selv når Spurs taper.

34000[/snapback]

Det har vært mange tap spurs har hat her, og da synes jeg det har vært temmelig stille...

 

Vi får jo ingen sjanse til å vise trynet vårt en gang på deres "do-rum"...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...