Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest toretang
Nok en nesten-signing for tottene. Men fortvil ikke, ved siden av Jenas klarte Spudz å hente to andre spillere; Young-pyo og Rasiak :ph34r:

19827[/snapback]

 

Jenas er et utrolig bra kjøp uten tvil.Lee Young-Pyo er også et kvalitetskjøp.Har du virkelig ikke sett han i PSV drakta da?Rasiak er jeg mer usikker til men man må jo ta noen sjanser også.Han kan bli en HIT siden han har ekstremkvaliteter i luftrommet

Link to comment
Share on other sites

Guest toretang
Jada toretang, selvfølgelig..

Tottenham vinner sannsynlighvis serien og champions league i år ;)

Og Raziak vinner gullstøvelen.

19878[/snapback]

 

Champions League kan vel bli litt vanskelig men vi kommer iallefall over dere i serien!! :D

Link to comment
Share on other sites

Jada toretang, selvfølgelig..

Tottenham vinner sannsynlighvis serien og champions league i år ;)

Og Raziak vinner gullstøvelen.

19878[/snapback]

 

Champions League kan vel bli litt vanskelig men vi kommer iallefall over dere i serien!! :D

19900[/snapback]

Ja, mykje som tydar på det. Arsenal er tross alt rævkjørt, mens Tottenham har rusta opp stallen med like mange gjennomsnittlig gode spelarar som vanlig. Det er visst om å gjere å kjøpe flest mogleg middelmådigheiter som ikkje styrkar laget, kvar sommar. Stor lagbygging.

Link to comment
Share on other sites

Ja, mykje som tydar på det. Arsenal er tross alt rævkjørt, mens Tottenham har rusta opp stallen med like mange gjennomsnittlig gode spelarar som vanlig. Det er visst om å gjere å kjøpe flest mogleg middelmådigheiter som ikkje styrkar laget, kvar sommar. Stor lagbygging.

19905[/snapback]

 

Det er like morsomt hver gang hvor lite som skal til for at Spursernes optimisme tar helt av. Snakk om selvbedrag!! ;) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, mykje som tydar på det. Arsenal er tross alt rævkjørt, mens Tottenham har rusta opp stallen med like mange gjennomsnittlig gode spelarar som vanlig. Det er visst om å gjere å kjøpe flest mogleg middelmådigheiter som ikkje styrkar laget, kvar sommar. Stor lagbygging.

19905[/snapback]

 

Det er like morsomt hver gang hvor lite som skal til for at Spursernes optimisme tar helt av. Snakk om selvbedrag!! ;) :D :D

19910[/snapback]

 

ja! noen poeng her og der så blir de jo nesten dopet av gledesrus. men så er jo misnøyen stor når de plutselig går på ett tap som de oftest gjør.

Link to comment
Share on other sites

Middelmådigheter?Dawson,Routledge,Davids,Jenas??

 

Sier bare Mart Poom jeg!!!! :P

19961[/snapback]

 

Av de fire du nevner, er det vel kun Davids som er stjernen. En stjerne som snart ender sine dager...

 

Ellers tror jeg ikke Spudz har vært i nærheten av en bedre annenkeeper enn Mart Poom. Garantert bedre enn tabbe-Espen!

 

:huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest toretang

Cerny er faktisk utrolig bra.Dessuten har vi vel hatt Thorstvedt på benken en periode.Grodås var bedre enn Poom i sin tid.Ian Walker har slitet benken,senere landslagsmann.

 

Joda..Poom er smågutt iforhold til disse!

Link to comment
Share on other sites

Cerny er faktisk utrolig bra.Dessuten har vi vel hatt Thorstvedt på benken en periode.Grodås var bedre enn Poom i sin tid.Ian Walker har slitet benken,senere landslagsmann.

 

Joda..Poom er smågutt iforhold til disse!

19966[/snapback]

 

Cerny Who? :P

Grodås? Det er din mening. :huh:

 

Thorstvedt og Walker er vel å regne som førstekeeper. Selv Lehmann ble henvist til benken i forrige sesong, men er å betrakte som førstekeeper.

Link to comment
Share on other sites

Guest toretang

Enig med deg i den men du sier at Tottenham aldri har hatt en så god 2.keeper og selvom Walker og Thorstvedt blir regnet som 1.keepere så satt tross alt walker på benken for Thorstvedt og omvendt i lang tid.

 

Grodås var da bedre enn Poom i sine glansdager!

Link to comment
Share on other sites

Middelmådigheter?Dawson,Routledge,Davids,Jenas??

 

Sier bare Mart Poom jeg!!!! :P

19961[/snapback]

Bortsett frå Edgar Davids, som for øvrig er på hell, så har vel ingen av desse hatt ei større karriere enn Mart Poom til no?

 

Uansett er Mart Poom henta inn som tredjevalg. Ganske uinteressant å diskutere tredjevalg. Dawson, Routledge og Jenas har ikkje bevist en dritt så langt, og er likevel førstevalg..

Link to comment
Share on other sites

For nesten for dumt å diskutere her når noen av dere mer enn antyder at Poom er et bedre kjøp enn Jenas!!!!!! :P

19982[/snapback]

Du er ikkje with stupid du veit du, du ER stupid. I alle fall viss du trur det er det eg seier.

 

Te-skei: Jenas, Dawson, Routledge er langsiktige kjøp og er i så måte bedre kjøp enn Poom, som for øvrig kun er her for ett halvt år, og er å betrakte som ei nødløysing. Det går ikkje an å sammenligne, det var poenget mitt. Alle desse spelarane har for øvrig aldri vert på høgare nivå enn Mart Poom var på sitt beste.

 

For øvrig: Heller 1 Hleb, enn 10 Jenas, Dawson, Routledge osv.. Det må du vel vere enig i?

Link to comment
Share on other sites

Middelmådigheter?Dawson,Routledge,Davids,Jenas??

 

Sier bare Mart Poom jeg!!!! :P

19961[/snapback]

Bortsett frå Edgar Davids, som for øvrig er på hell, så har vel ingen av desse hatt ei større karriere enn Mart Poom til no?

 

Uansett er Mart Poom henta inn som tredjevalg. Ganske uinteressant å diskutere tredjevalg. Dawson, Routledge og Jenas har ikkje bevist en dritt så langt, og er likevel førstevalg..

19978[/snapback]

 

Å si at de ikke har bevist en dritt er vel litt drøyt Paddy. Routledge har endel kamper for CP og har en sesong i PL. Godt kjøp. Jenas har landskamper, og har tidligere imponert meg veldig. Han er ikke noe for oss, men er absolutt en klassespiller. At det har gått litt trått i det siste tror jeg spiller liten rolle. Dawson, har jeg sett for lite av til å si noe om. En kompis mente han var den nye John Terry, den kommentaren tar jeg med en klype salt.

 

Vil skryte litt av Spurs for de har gjort endel gode kjøp i det siste. De er på vei fremover, og BØR greie topp 5-6 i år.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...