Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

For nesten for dumt å diskutere her når noen av dere mer enn antyder at Poom er et bedre kjøp enn Jenas!!!!!! :withstupid:

19982[/snapback]

Du er ikkje with stupid du veit du, du ER stupid. I alle fall viss du trur det er det eg seier.

 

Te-skei: Jenas, Dawson, Routledge er langsiktige kjøp og er i så måte bedre kjøp enn Poom, som for øvrig kun er her for ett halvt år, og er å betrakte som ei nødløysing. Det går ikkje an å sammenligne, det var poenget mitt. Alle desse spelarane har for øvrig aldri vert på høgare nivå enn Mart Poom var på sitt beste.

 

For øvrig: Heller 1 Hleb, enn 10 Jenas, Dawson, Routledge osv.. Det må du vel vere enig i?

19984[/snapback]

 

 

Haha, ja du hadde blitt en god manager du!!!HAHAHAHAHAHAHA!!!!!HOHOHOHO!!!!

Link to comment
Share on other sites

Middelmådigheter?Dawson,Routledge,Davids,Jenas??

 

Sier bare Mart Poom jeg!!!! :withstupid:

19961[/snapback]

Bortsett frå Edgar Davids, som for øvrig er på hell, så har vel ingen av desse hatt ei større karriere enn Mart Poom til no?

 

Uansett er Mart Poom henta inn som tredjevalg. Ganske uinteressant å diskutere tredjevalg. Dawson, Routledge og Jenas har ikkje bevist en dritt så langt, og er likevel førstevalg..

19978[/snapback]

 

Å si at de ikke har bevist en dritt er vel litt drøyt Paddy. Routledge har endel kamper for CP og har en sesong i PL. Godt kjøp. Jenas har landskamper, og har tidligere imponert meg veldig. Han er ikke noe for oss, men er absolutt en klassespiller. At det har gått litt trått i det siste tror jeg spiller liten rolle. Dawson, har jeg sett for lite av til å si noe om. En kompis mente han var den nye John Terry, den kommentaren tar jeg med en klype salt.

 

Vil skryte litt av Spurs for de har gjort endel gode kjøp i det siste. De er på vei fremover, og BØR greie topp 5-6 i år.

19989[/snapback]

 

Davids er på vei ned, men har prestert mye tidligere. Routledge har ikke prestert noe som andre ex-Arsenalspillere (Gray, Sidwell, Upson ol) ikke har. Dawson er et talent, men hadde han vært virkelig interessant så hadde AFC, ManUre, Ckelski eller Pool vært ute etter han. De var aldri interessert i han det siste året.

 

Ellers vil jeg bare si at årets sesongstart ikke er annerledes enn de 10 siste. Spudzene er og blir ligamester i august. Status i mai er en helt annen. Hva har de prestert i serien de 10 siste sesongene. INGENTING!!!

Link to comment
Share on other sites

Middelmådigheter?Dawson,Routledge,Davids,Jenas??

 

Sier bare Mart Poom jeg!!!! :withstupid:

19961[/snapback]

Bortsett frå Edgar Davids, som for øvrig er på hell, så har vel ingen av desse hatt ei større karriere enn Mart Poom til no?

 

Uansett er Mart Poom henta inn som tredjevalg. Ganske uinteressant å diskutere tredjevalg. Dawson, Routledge og Jenas har ikkje bevist en dritt så langt, og er likevel førstevalg..

19978[/snapback]

 

Å si at de ikke har bevist en dritt er vel litt drøyt Paddy. Routledge har endel kamper for CP og har en sesong i PL. Godt kjøp. Jenas har landskamper, og har tidligere imponert meg veldig. Han er ikke noe for oss, men er absolutt en klassespiller. At det har gått litt trått i det siste tror jeg spiller liten rolle. Dawson, har jeg sett for lite av til å si noe om. En kompis mente han var den nye John Terry, den kommentaren tar jeg med en klype salt.

 

Vil skryte litt av Spurs for de har gjort endel gode kjøp i det siste. De er på vei fremover, og BØR greie topp 5-6 i år.

19989[/snapback]

 

Davids er på vei ned, men har prestert mye tidligere. Routledge har ikke prestert noe som andre ex-Arsenalspillere (Gray, Sidwell, Upson ol) ikke har. Dawson er et talent, men hadde han vært virkelig interessant så hadde AFC, ManUre, Ckelski eller Pool vært ute etter han. De var aldri interessert i han det siste året.

 

Ellers vil jeg bare si at årets sesongstart ikke er annerledes enn de 10 siste. Spudzene er og blir ligamester i august. Status i mai er en helt annen. Hva har de prestert i serien de 10 siste sesongene. INGENTING!!!

19998[/snapback]

 

 

Nå skal det sies at Routledge er født i 85 (Ble/blir 20...), og er derfor flere år yngre enn de du nevner. Blir derfor feil å sammenligne med dem. At han har spilt mer eller mindre fast i CP siden han var 17 sier vel litt. Er jo en grunn for at jeg skryter av de, de har et bedre lag enn de sesongene der de har prestert INGENTING som du sier!!! At de nå velger å satse ungt er bra for Tottenes fremtid.

 

Et lag med Robinson, King, Defoe, Ziegler, Gardner, Dawson, Jenas, Carrick, Huddlestone, Lennon osv har noe spennende på gang. De har tydeligvis sett og lært av den beste....

Link to comment
Share on other sites

Det er forskjell på å beundre de beste, og å være de beste!! :withstupid:

Tottene kjøper ungt, fint for dem, men de er og blir en middelmådighet (om mulig noe bedre enn før), og de vil fortsette å leve i skyggen av oss!

Og til dere totter som påstår at Jenas er et så fantastisk kjøp..

Hleb er vel 2 år eldre, men allikevel maange klasser bedre enn Jenas.. Allikevel kostet Jenas nesten akkurat like mye penger som Hleb!!

Wenger ønsket ikke Jenas, av den enkle grunn at han ikke er god nok til å styrke Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

For nesten for dumt å diskutere her når noen av dere mer enn antyder at Poom er et bedre kjøp enn Jenas!!!!!! :withstupid:

19982[/snapback]

Du er ikkje with stupid du veit du, du ER stupid. I alle fall viss du trur det er det eg seier.

 

Te-skei: Jenas, Dawson, Routledge er langsiktige kjøp og er i så måte bedre kjøp enn Poom, som for øvrig kun er her for ett halvt år, og er å betrakte som ei nødløysing. Det går ikkje an å sammenligne, det var poenget mitt. Alle desse spelarane har for øvrig aldri vert på høgare nivå enn Mart Poom var på sitt beste.

 

For øvrig: Heller 1 Hleb, enn 10 Jenas, Dawson, Routledge osv.. Det må du vel vere enig i?

19984[/snapback]

 

 

Haha, ja du hadde blitt en god manager du!!!HAHAHAHAHAHAHA!!!!!HOHOHOHO!!!!

19996[/snapback]

Etter mitt syn hadde Tottenham vert bedre om dei kun hadde henta Hleb og Davids denne sommaren enn dei er no. Hleb hadde dei riktignok aldri fått. Han er for god. Jenas, Routledge og Dawson er ikkje fantastiske spelarar, i alle fall ikkje enno. Poenget er ikkje å kjøpe FLEST, men BEST. Det er dette eg trur Tottenham har misforstått... ;) Kor mange har dei kjøpt dei siste tre-fire åra? Kor mykje bedre har ein blitt?

 

Antakeligvis skulle eg ha gjort en bedre jobb enn det dusinet dykk har vert igjennom det seinare året.

 

Og Wurku: spelarane har ikkje vist en dritt, over tid, som gjer dei til spelarar som kan løfte eit lag som Tottenham høgare enn 10.plass. Trur ikkje tottanes framtid er sikra ved å satse ungt. Unge spelarar treng nokon å strekke seg etter. Først bygger ein eit lag, deretter kan ein bygge ungdomsavdeling som kan lære av dei beste, og ikkje av middelmådigheter.

Link to comment
Share on other sites

For nesten for dumt å diskutere her når noen av dere mer enn antyder at Poom er et bedre kjøp enn Jenas!!!!!! :withstupid:

19982[/snapback]

Du er ikkje with stupid du veit du, du ER stupid. I alle fall viss du trur det er det eg seier.

 

Te-skei: Jenas, Dawson, Routledge er langsiktige kjøp og er i så måte bedre kjøp enn Poom, som for øvrig kun er her for ett halvt år, og er å betrakte som ei nødløysing. Det går ikkje an å sammenligne, det var poenget mitt. Alle desse spelarane har for øvrig aldri vert på høgare nivå enn Mart Poom var på sitt beste.

 

For øvrig: Heller 1 Hleb, enn 10 Jenas, Dawson, Routledge osv.. Det må du vel vere enig i?

19984[/snapback]

 

 

Haha, ja du hadde blitt en god manager du!!!HAHAHAHAHAHAHA!!!!!HOHOHOHO!!!!

19996[/snapback]

Etter mitt syn hadde Tottenham vert bedre om dei kun hadde henta Hleb og Davids denne sommaren enn dei er no. Hleb hadde dei riktignok aldri fått. Han er for god. Jenas, Routledge og Dawson er ikkje fantastiske spelarar, i alle fall ikkje enno. Poenget er ikkje å kjøpe FLEST, men BEST. Det er dette eg trur Tottenham har misforstått... ;) Kor mange har dei kjøpt dei siste tre-fire åra? Kor mykje bedre har ein blitt?

 

Antakeligvis skulle eg ha gjort en bedre jobb enn det dusinet dykk har vert igjennom det seinare året.

 

Og Wurku: spelarane har ikkje vist en dritt, over tid, som gjer dei til spelarar som kan løfte eit lag som Tottenham høgare enn 10.plass. Trur ikkje tottanes framtid er sikra ved å satse ungt. Unge spelarar treng nokon å strekke seg etter. Først bygger ein eit lag, deretter kan ein bygge ungdomsavdeling som kan lære av dei beste, og ikkje av middelmådigheter.

20032[/snapback]

 

Henter man en spiller som Davids skulle man jo tro at det var mulig å lære LITT fra han, uansett hvor god han er nå....De har henta Routledge, Dawson, Jenas og Huddlestone. Huddlestone, Jenas og Routledge har ifølge mine kilder allerede 100 A-lagskamper under belter, hver. Og Dawson er sikkert der et sted han og. Med tanke på at Huddlestone er 19 og Routledge 20 må det bety at man har med to meget lovende spillere å gjøre. Jenas har tidligere vist for Newcastle at han er en klassespiller, og klubb bytte er kanskje det som skal til for at han skal blomstre igjen. Carrick, Defoe, King, Robinson, Davids og en skadefri Gardner er jo en god sentrallinje. De er unge, men har allikevel en god del rutine. Tainio og Mido er spillere som og virkelig kan slå til.

 

Vi kan fortsatt kimse av Tottenham, men det ser ut som de har noe på gang. Det er jo bedre å hente unge lovende enn flere Freunder og Sherwooder!!

Link to comment
Share on other sites

Henter man en spiller som Davids skulle man jo tro at det var mulig å lære LITT fra han, uansett hvor god han er nå....De har henta Routledge, Dawson, Jenas og Huddlestone. Huddlestone, Jenas og Routledge har ifølge mine kilder allerede 100 A-lagskamper under belter, hver. Og Dawson er sikkert der et sted han og. Med tanke på at Huddlestone er 19 og Routledge 20 må det bety at man har med to meget lovende spillere å gjøre. Jenas har tidligere vist for Newcastle at han er en klassespiller, og klubb bytte er kanskje det som skal til for at han skal blomstre igjen. Carrick, Defoe, King, Robinson, Davids og en skadefri Gardner er jo en god sentrallinje. De er unge, men har allikevel en god del rutine. Tainio og Mido er spillere som og virkelig kan slå til.

 

Vi kan fortsatt kimse av Tottenham, men det ser ut som de har noe på gang. Det er jo bedre å hente unge lovende enn flere Freunder og Sherwooder!!

20047[/snapback]

Sjølvsagt er det mulig å lære litt av han. Det trur eg då også dei gjer - når det gjeld det mentale. Fotballmessig sett er det nok ikkje så mykje å hente lenger. Dessuten representerer han dårlige holdningar, utan at eg skal gå meir ut over det.

 

Routledge, Dawson og Huddlestone har bort i mot samtlige av kampane sine i førstedivisjon. Ikkje sammenlignbart what so ever. Ein får ikkje rutine til å kvalle til europa ved å spele i førstedivisjon. Det samme gjeld for øvrig alle i Tottenham, med unntak av Edgar Davids, og kanskje Mido. Gardner har aldri imponert meg for øvrig, mens Carrick aldri har tatt steget frå å vere talent, og han er byrja å kome ut av klassa talent. King er god. Robinson er grei nok, men ikkje fantastisk. Tainio veit eg ingenting om men har vel neppe rutine i så måte han heller? Kampar i seg sjølv gjev ikkje voldsom rutine. Og om ein har rutine, så hjelp det lite om det er rutine i å holde seg i ein divisjon.

 

Klubbkulturen gror djupt i fotballklubbar. Tottenham er og forblir en middelmådighet. Mange unggutar forandrar neppe på det - sjølv om ungdommelig spirit også trengs. Det blir også spennande å sjå kor lenge Tottenham er villige til å satse på dei, om suksessen uteblir. Erfaring tilseier vel at tålamod ikkje er formann Levy si sterke side.

Link to comment
Share on other sites

Henter man en spiller som Davids skulle man jo tro at det var mulig å lære LITT fra han, uansett hvor god han er nå....De har henta Routledge, Dawson, Jenas og Huddlestone. Huddlestone, Jenas og Routledge har ifølge mine kilder allerede 100 A-lagskamper under belter, hver. Og Dawson er sikkert der et sted han og. Med tanke på at Huddlestone er 19 og Routledge 20 må det bety at man har med to meget lovende spillere å gjøre. Jenas har tidligere vist for Newcastle at han er en klassespiller, og klubb bytte er kanskje det som skal til for at han skal blomstre igjen. Carrick, Defoe, King, Robinson, Davids og en skadefri Gardner er jo en god sentrallinje. De er unge, men har allikevel en god del rutine. Tainio og Mido er spillere som og virkelig kan slå til.

 

Vi kan fortsatt kimse av Tottenham, men det ser ut som de har noe på gang. Det er jo bedre å hente unge lovende enn flere Freunder og Sherwooder!!

20047[/snapback]

Sjølvsagt er det mulig å lære litt av han. Det trur eg då også dei gjer - når det gjeld det mentale. Fotballmessig sett er det nok ikkje så mykje å hente lenger. Dessuten representerer han dårlige holdningar, utan at eg skal gå meir ut over det.

 

Routledge, Dawson og Huddlestone har bort i mot samtlige av kampane sine i førstedivisjon. Ikkje sammenlignbart what so ever. Ein får ikkje rutine til å kvalle til europa ved å spele i førstedivisjon. Det samme gjeld for øvrig alle i Tottenham, med unntak av Edgar Davids, og kanskje Mido. Gardner har aldri imponert meg for øvrig, mens Carrick aldri har tatt steget frå å vere talent, og han er byrja å kome ut av klassa talent. King er god. Robinson er grei nok, men ikkje fantastisk. Tainio veit eg ingenting om men har vel neppe rutine i så måte han heller? Kampar i seg sjølv gjev ikkje voldsom rutine. Og om ein har rutine, så hjelp det lite om det er rutine i å holde seg i ein divisjon.

 

Klubbkulturen gror djupt i fotballklubbar. Tottenham er og forblir en middelmådighet. Mange unggutar forandrar neppe på det - sjølv om ungdommelig spirit også trengs. Det blir også spennande å sjå kor lenge Tottenham er villige til å satse på dei, om suksessen uteblir. Erfaring tilseier vel at tålamod ikkje er formann Levy si sterke side.

20058[/snapback]

 

At de unge ikke har rutine fra CL eller PL i voldsom grad er greit nok. Men for å være så unge har de mye rutine, vi snakker om gutter med drøssevis av kamper for aldersbestemte landslag, og jo man får rutine av kamper. Det er det du får rutine av.....Å se å lære av spillere som King og Davids er meget god læring, holdningene til Davids vet jeg fint lite om. Se hvilke valg de gjør osv...Teemu Tainio har spilt CL med Auxerre. Han spilte faktisk mot oss for noen år siden. Ifølge min kilde har han definitivt levert varene (subjektiv kilde...og han sier at davids har vært helt grei). Ansettelsen av kompisen til Wenger tyder på mer kompetanse i klubben og, tviler på at Wenger ansetter idioter som speidere.

 

Tottenham kommer nok til å være ustabile fortsatt, men de har definitivt et bedre lag enn tidligere!!

 

Uansett er det godt med en skikkelig diskusjon igjen!! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Guest BC_The_Yid
Ellers tror jeg ikke Spudz har vært i nærheten av en bedre annenkeeper enn Mart Poom. Garantert bedre enn tabbe-Espen!

 

Vel, Espen sto i hvertfall som en konge på Highbury i 1998, da Spurs spilte 1-1 mot dere der. Uten Espen, hadde vi tapt med 4-5 mål. Minst! Så han var nok ikke så dårlig som du skal ha det til.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg i den men du sier at Tottenham aldri har hatt en så god 2.keeper og selvom Walker og Thorstvedt blir regnet som 1.keepere så satt tross alt walker på benken for Thorstvedt og omvendt i lang tid.

 

Grodås var da bedre enn Poom i sine glansdager!

19975[/snapback]

 

ja, men da var jo Mart Poom nesten helt ny og ung i England. hvem er forresten best av disse i dag da. alle ville nok sagt Poom uten om de som er Hønefoss tilhengere.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til lokalderby uansett. Blir spennende å se. Jeg mener vi har blitt ett mye bedre lag nå en på mange, maaaange, laaaange år.

Det blir mange morsomme "clincher" i kampen.

Jenas - Carrick - Davids - Reid

mot

Pires-Hleb-Fabregas-Ljungberg.

To spennende midtbaner.

 

Keeperen er jeg nok sikker vi er bedre på, men av erfaring så trenger vi nok en bedre keeper

enn dere for å vinne kampen.

 

Midtstopperparene våre er jevngode, men tror nok at backene deres holder ett nokså høyere nivå enn våre. Men blir spennende å se hva Lee kan utrette.

På topp er Henry i en klasse for seg. Vil helst ikke se Bergkamp mot oss, jeg syntes han er en genial fotballspiller. Han og Henry på en god dag er en dødelig duo.

Vi har Defoe. Han ser ut som en trettenåring, men har to av de dødeligste avslutningsføttene i hele England. Hvem som spiller sammen med han er usikkert, men håper på Mido.

 

Uansett, blir spennende. Har satt ett veddemål med en kompis som er Arsenal-fan. 1 kasse med øl til vinneren. Blir det uavgjort så drikker vi hver vår kasse, og blir sørpe fulle

;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal kjem ikkje til å vrake Gilberto. Midtbana blir ikkje sjåande slik ut.

 

For øvrig er midtbana vår mange, mange hakk over dykkar. Der dykk er nærast er nok på keeperplassen og moglegens på stopparplass om ikkje Sol er tilbake - i form.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fra TV forumet:

 

"2 minutter før slutt....FY FAEN..VI FORTJENER IKKE BEDRE MED DETTE!!!!!!

 

Fy faen for noe dritt..helt jævlig..Gutta klarer INGENTING!!!!!

 

FORBANNA DRITTLAG!

 

Scora 1 mål på de siste 5 kampene....HURRA...nå tar jeg kvelden!!"

 

 

Likte den nest siste linja. Akkurat den infoen kunne ThomasEdwardsen fått av meg for lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...